faristol wrote:Amic les normes son per complir-les...que se "gamberrete" o estar una mica distret amb elles "moli" ho entenc...pero es comença 2 Km mes del que toca, despres 10 mes , 20...etc..es comença a mirar a "xatis" al semafor i s'acaba tenint tres converses al whatss app, quan no escribint mentre es circula que ho he vist...mes d'un cop...despres passen coses...i no ho sabia...es mala sort...preguntes..el perque?¿
No es hipocresia...ni que tot ho fem be....jo faig les coses com crec que s'han de fer..segons el meu "raciocini", no es questio de mes o menys "santitat" si no de no fer de lo que deuria de ser una excepcio, algo que no passa res i que acabi sent lo normal....nomes perque no pasa res...
Et poso un exemple que no te res a veure, entrar a un supermercat i agafar algo sense que et veguin i emportar-t'ho...si no et veuen per pasar no pasa res...pero no es el que s'ha de fer..ni el correcte...si veus que no passa res cada cop aniras a mes fins que passi.
Es evident que amb les normes de transit hi coses mes importants que altres pero per tontes que semblin algunes, hi son perque hi son..jo no et dic que a vegades hagi anat a mes velocitat de la permesa..pero no en faig com que es algo normal..perque no ho es..i no es hipocresia.
perdona pero no, jo al semafor miro el movil si, i si es important contesto algun misatge tambe, pero nomes al semafor (que tornu a repetir no es un perjudici per a ningu, ni hi ha ningun tipus de perill) es comença al semafor i s'acaba al semafor, tot lo demes son suposicions teves, si algu escriu mentre condueix ja et dic jo que la culpa no es per que un cop va començar a escriure en un semafor, sino perque aquesta persona es imbecil i ho fara hagi parat anteriorment en un semafor o no.
Es que ja es la ai carai! que ho fas en un semafor precisament per no fer-ho conduint i ara t'acusen de que si ho fas alli segurament ho fagis tambe conduint, pero on anirem a parar? si coi precisament ho faig en un semafor per no fer-ho conduient (que si se m'acudiria perque aixo si es perillosisim)
El gamberrete aquest com em dius (per atents mirar el movil un moment quan estic parat en un semafor) es tant mal conductor que ni te multes, ni a tingut mai cap problema amb cap cotxe ni partes ni cops, imaginet que gamberrete soc.
Es que aqui esteu crucificant a algu per mirar el movil parat en un semafor i tu mateix has admes que algun cop has anat a mes velocitat de la permesa que es mol pitjor que mirat un movil mentre et trobes parat.
Tornu a repetir, quin problema, perjudici, o perillositat te mirar el movil un moment quan et trobes parat en un semafor?