Trens a escala H0

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
raulitinbcn
N8
N8
Facebook: raul.lopezalvarez.37

Re: Interruptors reed

Post by raulitinbcn »

Javi M wrote:Un mecanisme reed no és més que un interruptor que s'acciona per mitjà d'un camp magnètic. A la indústria s'utilitza perquè no requereix contacte físic per a accionar-lo, i perquè no produeix espurnes en obrir-se o tancar-se.

En modelisme ferroviari s'utilitza com a balisa per a monitoritzar la ubicació dels trens. Generalment es fa servir per a regular els discos i evitar accidents, però també pot usar-se per a què els desviaments s'accionin automàticament en funció del recorregut programat de cada tren.
I llavors, que detecta? Els eixos motrius (la loco) o un vagó normal també?
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
xabuca
N4
N4

Post by xabuca »

raulitinbcn wrote:
Javi M wrote:Un mecanisme reed no és més que un interruptor que s'acciona per mitjà d'un camp magnètic. A la indústria s'utilitza perquè no requereix contacte físic per a accionar-lo, i perquè no produeix espurnes en obrir-se o tancar-se.

En modelisme ferroviari s'utilitza com a balisa per a monitoritzar la ubicació dels trens. Generalment es fa servir per a regular els discos i evitar accidents, però també pot usar-se per a què els desviaments s'accionin automàticament en funció del recorregut programat de cada tren.
El contacte reed s'activa mitjançant un imant. L’únic que s'ha de fer és col·locar una imant a la part inferior del vago o maquina i quan passi per sobre del contacte reed tancarà el circuit.
Javi M
N9
N9

Imant

Post by Javi M »

Exacte. El camp magnètic necessari s'aconsegueix amb un imant en aquest cas.
raulitinbcn
N8
N8

Post by raulitinbcn »

xabuca wrote:
raulitinbcn wrote:

El contacte reed s'activa mitjançant un imant. L’únic que s'ha de fer és col·locar una imant a la part inferior del vago o maquina i quan passi per sobre del contacte reed tancarà el circuit.
Gràcies per les explicacions! A part d'això, durant el 2014 provaré de fer un mòdul d'un metre i mig.El que no sé és si fer-jo segons les normes d'FCAF o les NEM. Què en recomeneu? N'heu fet algún?
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
sag470
N9
N9

Re: H0 o N

Post by sag470 »

ferroviario_catalan wrote:Hola a todos! Tengo un civia escala HO y como todos sabéis viene con decoración de renfe operadora. Y mi intención es pintarlo en colores de la generalitat (puertas y morro naranja) y por más que he buscado por internet y preguntando a amigos, no encuentro nadie que pinte maquetas. Me podeis ayudar??
Muchas gracias!
Yo recomiendo a Unificado, hace transformaciones. Trabaja bien. Te paso por privado las señas, para ponerse en contacto.
foronda 141
N8
N8

Re: Trens a escala H0

Post by foronda 141 »

No sabia a on posar-ho i ho penjo aqui:

Avui a Pl. Masades i havian unas maravellosas reproduccions de bona part de las series de metro que han existit en escala H0, el problema: el preu doncs son carisimas:

Serie 100 (versio groc i versio blau/blanc), serie 300 (reformats i sense reformar) i serie 400, tots formats per un cotxe motor i un remolc, 1350 Eur.

Serie 1000, 3000 i 5000, cotxe motor i 4 remolcs 1500 Eur.

Encara que no el pot comprar tothom donat l'elevat preu, val la pena donar un cop d'ull per fer disfrutar la vista per lo ben fets que estan.

Deia el venedor, que també els portara a la fira de Lleida.
wefer
Administrador

Post by wefer »

foronda 141 wrote:Encara que no el pot comprar tothom donat l'elevat preu, val la pena donar un cop d'ull per fer disfrutar la vista per lo ben fets que estan.
Evidentment, amb aquests preus ens conformarem amb veure'ls en foto. Alguna foto disponible?
foronda 141
N8
N8

Post by foronda 141 »

epuig29
N6
N6

Post by epuig29 »

foronda 141 wrote:Aquestas fotos son del facebook del Forum del Metro de Barcelona

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

fotos de Marc Filella.
Podries posar-les directament al fòrum? Pel que sembla no tinc permís per a obrir-les.
Javi M
N9
N9

Impressora 3D

Post by Javi M »

Tan aviat tingui la meva impressora 3D operativa, començaré a vendre al públic diferents models de metro i FGC.
Quant al preu, el just per a cobrir costos. M'atreviria a dir que fins i tot seran més econòmics que els models comercials de qualsevol botiga de modelisme ferroviari, que cobren preus que em semblen una estafa.
wefer
Administrador

Post by wefer »

epuig29 wrote:Podries posar-les directament al fòrum? Pel que sembla no tinc permís per a obrir-les.
Jo tampoc les puc veure.
Javi M wrote:Quant al preu, el just per a cobrir costos.
Home, tampoc passa res si et quedes una mica de benefici.

Igualment, quan he fet el comentari dels preus no volia dir que aquestes maquetes, per la quantitat d'esforç dedicat, no valguin aquest preu, cosa que tampoc no sé. Simplement dic que la majoria de la gent (entre la que m'incloc) no es pot permetre gastar aquest dineral en una simple maqueta, i més tal com està "la cosa".
gatvell
N8
N8
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural

Post by gatvell »

Genial, quan en tinguis ens avises, i si puc... o encara sóc viu, miraré de fer-te compra.... o encàrrec i compra.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
foronda 141
N8
N8

Post by foronda 141 »

Perdoneu la meva ignorancia, pro els que ja tenim una edat, no en sabem mes.

Tinc las fotos al escriptori. Com es fa per pujar-les al fil ????

Gràcies.
Adolescent barceloní
N9
N9

Post by Adolescent barceloní »

foronda 141 wrote:Perdoneu la meva ignorancia, pro els que ja tenim una edat, no en sabem mes.

Tinc las fotos al escriptori. Com es fa per pujar-les al fil ????

Gràcies.
Quan redactes un missatge, et surt a baix un botó que posa "Penja un fitxer adjunt". Cliques i adjuntes els arxius. També pots penjar-les a un web extern i enllaçar-les.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
raulitinbcn
N8
N8

Post by raulitinbcn »

Autobuseros Magazín -
foronda 141
N8
N8

Post by foronda 141 »

I un altre foto.
Attachments
MASADAS 2.jpg
MASADAS 2.jpg (103.25 KiB) Viewed 7569 times
gatvell
N8
N8
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural

Post by gatvell »

Espectacular!!!!!
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
epuig29
N6
N6

Post by epuig29 »

Òndia, qui pugués comprar-los... La veritat és que tots estan molt ben fets. Si ens posem tiquismiquis la única "pega" és que el 5000 no porta el passadís d'intercomunicació, però a part d'això són reproduccions molt ben fetes.
MZA_1600
N7
N7

Post by MZA_1600 »

Unes reproduccions absolutament exel·lents res del que havia vist fins ara :o
Renfe451
N9
N9

Excel·lents!

Post by Renfe451 »

Unes reproduccions excel·lents, senzillament m'he de treure el barret. :o :plas :plas
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”