Desdoblament N-II

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 10 d'octubre de 2013 wrote: Col·lapse a l´accés a Girona per les obres de la variant
Més de dos quilòmetres de cua pels treballs que tallaran des d'ahir i durant el pròxim mes la N-II entre Celrà i Quart
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

El Punt Avui, 18 d'octubre de 2013 wrote: Confusió pel tall de trànsit en sentit sud a l'N-II, a Girona
Els treballs ja van començar dilluns, però des d'ahir no es permet el pas des de l'enllaç de la C-66 cap a Fornells
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 18 d'octubre de 2013 wrote: Consideren insostenible desdoblar la N-II entre Orriols i Bàscara
IAEDEN-Salvem l'Empordà critica el projecte de desdoblament proposat pel ministeri de Foment
[...]
El Punt Avui, 18 d'octubre de 2013 wrote: La Iaeden critica que es desdobli l'N-II a l'Empordà
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Desdoblament N-II

Post by wefer »

Com ja he dit molts cops, el desdoblament de la N-II entre Palafolls i Girona és totalment necessari, peròmés amunt de Girona és una barbaritat ja que ja existeix una autopista paral·lela que mai va plena, i que ha etsta recentment ampliada. Seria millor dedicra diners a rescatar el peatge o a abaixar-lo.
Això no implica que sí que calguin actuacions puntuals com millora d'encreuaments o variants en els pobles on encara es passa per l'interior de les poblacions, sobretot en la caòtica zona fronterera d'El Pertús.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

El Punt Avui, 20 d'octubre de 2013 wrote: L'altra cara de la moneda a l'N-II
Al tram nord de l'N-II dues gasolineres han tancat des que no passen els camions i tres més perillen
Els restauradors de la zona qualifiquen la situació d'insostenible
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

El Punt Avui, 22 d'octubre de 2013 wrote: A Figueres també estan tips del pas de camions per la ciutat
El col·lectiu Figueres Democràcia fa una crida a la ciutadania per tallar cada dijous l'N-IIa al centre urbà
Denuncien que hi passen cada dia centenars de vehicles pesants, la majoria en direcció a Olot
[...]
Nota per als administradors: aquest article potser no hauria d'anar en aquest fil, però podria ser considerat una continuació de les mobilitzacions bascarenques. Però si ho creieu oportú, moveu-ho a on cregueu convenient.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 23 d'octubre de 2013 wrote: Abertis adverteix que l´AP-7 no ha de ser l´alternativa a trams de N-II per desdoblar
El Govern defensa que la Nacional ha de convertir-se en autovia i sols accepta "discutir" alguns quilòmetres del nord
[...]
El Punt Avui, 23 d'octubre de 2013 wrote: Abertis rebutja que l'AP-7 s'usi de circumval·lació a Figueres com es fa a Girona
La concessionària creu que no s'han de desdoblar els trams nord de l'N-II, mentre que la Generalitat ho reclama per a tota la via, inclòs el Maçanet-Tordera
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 24 d'octubre de 2013 wrote: Tallaran l´avinguda Dalí de Figueres perquè es prohibeixi circular als tràilers
El col·lectiu "Figueres democràcia" ha impulsat la iniciativa, que ahir es va presentar a les entitats socials i veïns
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 29 d'octubre de 2013 wrote: Foment desencalla el projecte de desdoblament de la variant de Figueres
L'anomenat cinturó de ronda és un dels trams més perillosos de la N-II, que s'ha batejat com a "corredor de la mort"
[...]
De moment, tan sols han formalitzat el contracte per a la redacció del projecte de desdoblament. Però per alguna cosa es comença.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 6 de novembre de 2013 wrote: Foment adjudica el projecte per desdoblar la N-II entre Pont de Molins i la Jonquera
L'Estat destinarà gairebé 663.000 euros en el contracte de redacció d'aquesta actuació, valorada en 30 milions
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 8 de novembre de 2013 wrote: Suport als talls de la N-II a Figueres per prohibir els camions
L'impulsor de la mesura a Bàscara va encoratjar a "seguir lluitant" i no deixar de seguir fins aconseguir l'objectiu
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 10 de novembre de 2013 wrote: Comencen les obres del pont d´enllaç de Caldes amb la N-II
L'Ajuntament ha demanat a Foment que rectifiqui el desviament alternatiu provisional perquè considera que no és prou segur
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
Sagrerenc
N9
N9
Posts: 1479
Joined: Tuesday 22/12/2009 16:17
Location: T2 / RER C / Métro ligne 12

Re: Desdoblament N-II

Post by Sagrerenc »

genissimon wrote:
Diari de Girona, 6 de novembre de 2013 wrote: Foment adjudica el projecte per desdoblar la N-II entre Pont de Molins i la Jonquera
L'Estat destinarà gairebé 663.000 euros en el contracte de redacció d'aquesta actuació, valorada en 30 milions
[...]
Si ja és força inútil desdoblar la N-II entre Girona i Figueres, més amunt de Figueres encara ho és més. Tenim una AP-7 en paral·lel recentment ampliada a 3 carrils i els camions tenen l'obligació de circular per l'autopista. Aquesta futura autovia, després de la Jonquera es converteix en una nacional i un cop passada la frontera és una departamental amb característiques de carretera de muntanya i el departament dels Pirineus Orientals no té cap intenció de desdoblar-la, ni tan sols de millorar-ne el traçat. Si tot el trànsit transfronterer està pràcticament obligat a circular per l'autopista (que en sentit de baixada només té 2 carrils entre La Jonquera i el Voló), em pregunto a qui beneficia desdoblar la N-II entre Figueres i la Jonquera.

L'únic tram que desdoblaria, i no ho tinc clar, és la circumval·lació de Figueres entre les sortides 3 i 4 de l'AP-7, ja que recull tot el trànsit de les carreteres de la costa i en aquest sentit té una funció diferent a l'AP-7. Desdoblar la resta de trams és llençar els diners. Per què no es destinen els diners a fer obres més necessàries?
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Desdoblament N-II

Post by wefer »

Per no parlar del tema d'El Pertús, que actualment ja és un inmens coll d'ampolla que des de fa molt temps està demanant urgentment una variant. No vull ni imaginar-me el que passaria allà si pel costat espanyol s'hi fes arribar una autovia... la cua arribaria fins Figueres.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 14 de novembre de 2013 wrote: Figueres i Foment també negocien treure els camions de l´antiga N-II
La solució més "efectiva" passaria per canviar la senyalització de dins i fora de la ciutat prohibint el pas
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 15 de novembre de 2013 wrote: La plataforma contra els camions reclama fer complir l´ordenança que els prohibeix
El col·lectiu recorda que la normativa té vigència i que només caldria un conveni perquè Foment fes els canvis a la N-IIa
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 14 de gener de 2014 wrote: Foment licita per set milions la millora de dos enllaços a la N-II
Forma part del Pla que ha dissenyat el Ministeri per millorar la seguretat a la via a Tordera
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Baixen un 75% els decibels a Bàscara amb la prohibició del pas de camions
Segons la Direcció General de Qualitat Ambiental la restricció també ha millorat la qualitat de l'aire per sobre del previst
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 28 de febrer de 2014 wrote: El PP rebutja el desdoblament íntegre de la N-II i el traspàs de l´aeroport
Veray contesta als socialistes que durant set anys "van abandonar les nostres comarques"
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Desdoblament N-II

Post by genissimon »

Diari de Girona, 20 de març de 2014 wrote: Les obres a quatre punts de la N-II, abans d´acabar l´any
Ana Pastor anuncia una inversió de 65 milions per començar a desdoblar de Sils a Maçanet i de Vilademuls a Orriols
[...]
Diari de Girona, 20 de març de 2014 wrote: La N-II segueix amb problemes de soroll i seguretat a Bàscara
Un de cada quatre cotxes se salta els límits de velocitat i el RACC reivindica la construcció de la variant
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Post Reply

Return to “Vehicles privats / Vehículos privados”