Rodalies a Tarragona

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by 437.001 »

Enric wrote:Hoy los servicios de la RT2 han sido por la mañana con una 448...ahora por la tarde con una 447...
En la varietat està el bon gust, diuen. :)

Avui vaig a provar la RT1, després explico.
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reusenc2
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by reusenc2 »

Enric wrote:Hoy los servicios de la RT2 han sido por la mañana con una 448...ahora por la tarde con una 447...
Pues la RT1 sigue haciendo el servicio con la misa 470 que ayer.
En cambio, el regional a Picamoixons que ultimamente se hacía en 448, hoy se ha hecho con una 447.
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by 437.001 »

He probado la RT1 esta tarde.
La RT1 transporta aire, más aún que los R14 Tarragona-Picamoixons, los R13 Sant Vicenç-Picamoixons, y los RT2 L´Arboç-Cambrils.
Hasta que no implanten las tarifas de cercanías, hagan la estación de Reus-Sud (y algunas estaciones más), y se vea su resultado, las frecuencias anteriores a la puesta en servicio de la RT1 estaban bien como estaban: hasta entonces, contra el coche particular no hay nada que hacer.
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reusenc2
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by reusenc2 »

En el tren de la RT1 que llegava a las 19.28 a Reus, han bajado bastantes más personas de lo que era habitual en ese tren. He contado unas 17 o 18 personas, cuando hasta ahora lo que había visto bajar eran 6 o 7 personas como mucho...
Y cuando vuelve a Tarragona 7 minutos más tarde, hasta hoy siempre había salido de Reus vacío. Con 0 pasajeros. Pues hoy ha sido la primera vez que he visto que alguien subía. Concretamente han sido 3.

Estoy con lo que dice 437.001. Hasta que no hagan la integración tarifaria con tarifas de cercanías, y hagan el bajador en Bellissens, poca cosa se puede esperar. Ya no hablo del coche, que por supuesto es el rey. Es que el autobús es más atractivo. Muchas más frecuencias, mucho más barato con las tarjetas de la ATM y te deja en pleno centro de las dos ciudades, en la URV y en el Hospital de Reus, a 5 minutos del Campus Catalunya de la URV en Tarragona y a 3-4 minutos de El Corte Inglés y Parc Central.. Competir contra esto sin tener estaciones estratégicas y con las tarífas actuales es imposible.
Pero bueno, me quedo con la parte positiva de que en el tren que he comentado ha sido el dia que más gente ha subido desde que se puso en marcha. Parece que poco a poco la gente se va enterando, algo es algo... :hola
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Adolescent barceloní
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by Adolescent barceloní »

Fs un moment, a la sessio de control del Govern, al 3/24, s'ha parlat de les Rodales de Tarragona i Girona. El conseller diu que va sentir vergonya aliena quan el primer tren va avariar-se. Tambe ha dit que no serveix de res millorar frequencies si no es milloren les estacions. H dit que invertira en millorar andanes i catenaries...
Tambe ha parlat de la linia de l'Expres.cat.

Pd: no se per que pero no puc posar accents...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by alf_ »

¿Hablando del Exprés.cat no ha mencionado el disparate que son la E1 y E2 a Terrassa y Sabadell respecitvamente? No me lo esperaba.

Lo de la vergüenza ajena por el tren averiado me suena muy a apuntar dedos a la mala malísima administración central. Shit happens, no hay que darle tanta vuelta. A mi lo que me daría vergüenza es que tan poca gente usara el servicio en su día inaugural, o que estén tan mal hechas las cercanías de Tarragona. Claro que la parte que gestiona la GenCat ha hecho todo perfecto al 100%, y todos los problemas son culpa de Madrit. Ya cansa esta gentuza.
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by Renfe451 »

alf_ wrote: Lo de la vergüenza ajena por el tren averiado me suena muy a apuntar dedos a la mala malísima administración central. Shit happens, no hay que darle tanta vuelta. A mi lo que me daría vergüenza es que tan poca gente usara el servicio en su día inaugural, o que estén tan mal hechas las cercanías de Tarragona. Claro que la parte que gestiona la GenCat ha hecho todo perfecto al 100%, y todos los problemas son culpa de Madrit. Ya cansa esta gentuza.
Recuerdo que tanto las vías como la infraestructura (y entre ellas la catenaria) y los trenes que circulan siguen perteneciendo al Estado, ergo Adif y Renfe Operadora, y hay muchos sitios en que la infraestructura se encuentra hecha un desastre y que lleva muchos años sin poner ni un sólo centimo (hola, línea de Mora?) y dentro del núcleo de cercanías también hay cosas pendientes (desdoblamiento de la línea Montcada-Vic y del acceso a la T1 del aeropuerto de Barcelona ya ni hablamos, y eso sí que es competencia de Madrid). Y lo del tren averiado no tiene nada que ver con la Generalitat, es Renfe Operadora (y sólo ella) la que tiene que preocuparse por tener un mejor mantenimiento en sus trenes, y más con una 447, que con los pocos años que tienen les pase esto es vergonzoso. La Generalitat sólo se puede encargar de diseñar y gestionar líneas, poner horarios y tarifas, etc. Que la Generalitat le ha salido mal en los primeros días, en eso no cabe duda, y con la R8 de Barcelona también hemos visto el resultado. Pero recuerdo que la Generalitat no puede hacer nada más que lo que he mencionado más arriba (y además ya lo dijeron ellos de que no era un traspaso en condiciones), el resto corre de parte de quién? De papá Estado.
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Enric
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by Enric »

Hoy he estado en Sant Vicenç esperando la 447-021R que hace desde ayer tarde los servicios..por cierto ayer estaba impoluta y hoy ya lleva pintadas...tenia que llegar a las 13'09 y lo ha hecho 11 minutos después...han bajado algunos pasajeros que curiosamente han subido a la unidad que iba hacia EDF...aquí en Sant Vicenç se aprovecha para subir alguien de la contrata de la limpieza y así mientras va a L'Arboç y vuelve lo va limpiando...han subido 2 personas solo...

Para mi mala información he visto...o sea si hay los carteles pero en un lado del vestíbulo..no donde están todos los otros...después seria bueno que para los viajeros de Vendrell y L'Arboç...porque nadie se enteraba de esta circulación y la gente subia a la doble 447 que salió casi seguida hacia Manresa...que los horarios de la R4 en general...en el tramo final desde L'Arboç pusieran estas circulaciones y no aparte...porque la gente lleva mucho despiste y no se entera..o se entera poco.

Eso si...el anuncio del retraso por megafonía lo han dicho..RT2 lleva 10 minutos de retraso....y eso que no viene de tan lejos...
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by 437.001 »

Enric wrote:Hoy he estado en Sant Vicenç esperando la 447-021R que hace desde ayer tarde los servicios..por cierto ayer estaba impoluta y hoy ya lleva pintadas
En la estación de Mont-roig hay un problema grave de graffitis. Y no es de hoy, es de hace años.
Enric wrote:Eso si...el anuncio del retraso por megafonía lo han dicho..RT2 lleva 10 minutos de retraso....y eso que no viene de tan lejos...
Viene de Cambrils, ¿te parece poco?
Anteayer hubo cruce de TRES trenes en Tres Camins (que tiene sólo dos vías). Intenta no pillar retraso con una situación así. :nose

Nuestro RT2 camino de L´Arboç (470 en simple), un R16 a Tortosa que bajaba con retraso (doble de 449), y el Channel Tunnel Express (creo que es Silla-Dagenham), que iba delante nuestro, y claro, a paso de tortuga hasta Tarragona.
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reusenc2
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by reusenc2 »

437.001 wrote:
Enric wrote:Hoy he estado en Sant Vicenç esperando la 447-021R que hace desde ayer tarde los servicios..por cierto ayer estaba impoluta y hoy ya lleva pintadas
En la estación de Mont-roig hay un problema grave de graffitis. Y no es de hoy, es de hace años.
Segons explica per twitter un maquinista de tren (@maquinistilla) últimament no paren d'aparèixer pintats els trens que dormen a Reus. Últimament estan fotent força mal a les 449... Ahir mateix en vaig veure 1 que estava pintada completament de dalt a baix...
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Adolescent barceloní
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by Adolescent barceloní »

El tema de les pintades cada cop va a més... i no es posa solució mai (és com diuen molt alguns usuaris d'aquí el fòrum: "multa i ale, al carrer a tornar-ho a fer"). Algun dia m'agradaria veure els diners del pressupost que es destinen a repintar els trens per treure'ls-hi les pintades.
437.001 wrote:[...] Tres Camins [...]
No és "Quatre Camins"?
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by 437.001 »

Adolescent barceloní wrote:
437.001 wrote:[...] Tres Camins [...]
No és "Quatre Camins"?
Quatre Camins és una estació de FGC de la línia del Llobregat (entre Can Ros i Pallejà).

Tres Camins és el nom d´un PAET (punt d´apartat i estacionament de trens) situat en plena petroquímica de Tarragona, entre les estacions de Tarragona i Port Aventura, just a la cruïlla amb la carretera de Vila-seca a La Pineda, més a prop de Vila-seca que de La Pineda.
S´hi solen creuar trens habitualment, unes quantes vegades al dia. No és una estació, no s´hi pot pujar ni baixar del tren, ni mai s´ha pogut.
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by Renfe445 »

Crec que PAET significa "punt d'avançament i estacionament de trens".
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Adolescent barceloní
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by Adolescent barceloní »

437.001 wrote:
Adolescent barceloní wrote:
437.001 wrote:[...] Tres Camins [...]
No és "Quatre Camins"?
Quatre Camins és una estació de FGC de la línia del Llobregat (entre Can Ros i Pallejà).

Tres Camins és el nom d´un PAET (punt d´apartat i estacionament de trens) situat en plena petroquímica de Tarragona, entre les estacions de Tarragona i Port Aventura, just a la cruïlla amb la carretera de Vila-seca a La Pineda, més a prop de Vila-seca que de La Pineda.
S´hi solen creuar trens habitualment, unes quantes vegades al dia. No és una estació, no s´hi pot pujar ni baixar del tren, ni mai s´ha pogut.
D'acord, gràcies per l'apunt. ;)
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by reusenc2 »

A alguna estació anuncien els RT1 o RT2 com a Rodalies? Per que tant a Reus com a Tarragona els anuncien com a regionals i ara he pogut veure que a la web de Renfe també surten com Regionals (Fins ara no ho he pogut veure, que els senyors de Renfe no han inclòs els horaris de la RT1 i la RT2 a la seva web fins avui :martell2 )

Pot ser que fins que no canviïn les tarifes els continuïn anomenant regionals i després ja els diguin rodalies? O es quedaran amb el nom de regionals?
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by Enric »

Aquesta tarda vaig a probar la RT2 des de Vendrell a Tarragona anar i tornar...a veure quinas conclusions trec...més tard explico la "aventura"...;)
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by canalcole »

reusenc2 wrote:A alguna estació anuncien els RT1 o RT2 com a Rodalies? Per que tant a Reus com a Tarragona els anuncien com a regionals i ara he pogut veure que a la web de Renfe també surten com Regionals (Fins ara no ho he pogut veure, que els senyors de Renfe no han inclòs els horaris de la RT1 i la RT2 a la seva web fins avui :martell2 )

Pot ser que fins que no canviïn les tarifes els continuïn anomenant regionals i després ja els diguin rodalies? O es quedaran amb el nom de regionals?
El primer RT2 el van anunciar com a "Rodalies amb destinació Cambrils", mentre que a Cambrils el van anunciar com "Regional amb destinació L'Arboç"... :x
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Aquesta medalla s'haurien de penjar!

Post by Guigui »

En resum, la implantació del nucli de rodalia de Tarragona es caracteritza sobretot i en primer lloc per una cosa: improvisació.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
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Re: Rodalies a Tarragona

Post by 437.001 »

reusenc2 wrote:A alguna estació anuncien els RT1 o RT2 com a Rodalies?
A L´Arboç i a Sant Vicenç, sí.
A Tarragona, Reus i Cambrils, no.
A Vila-seca no hi ha megafonia en servei (ni personal), i per tant no s´anuncia cap tren.

Al Vendrell sospito que també, però encara no ho sé.
A Torredembarra i Salou sospito que no, però tampoc ho sé.
A Altafulla i Port Aventura sospito que no hi ha megafonia en servei (tampoc tenen personal).
reusenc2 wrote:Per que tant a Reus com a Tarragona els anuncien com a regionals i ara he pogut veure que a la web de Renfe també surten com Regionals (Fins ara no ho he pogut veure, que els senyors de Renfe no han inclòs els horaris de la RT1 i la RT2 a la seva web fins avui :martell2 )

Pot ser que fins que no canviïn les tarifes els continuïn anomenant regionals i després ja els diguin rodalies? O es quedaran amb el nom de regionals?
Se suposa que pel juny s´implanten les tarifes per zones, amb la qual cosa el podran declarar com a Rodalies.
Ara no són rodalies perquè no tenen tarifa de rodalies.

A Girona, mentrestant, son "regiolies", tampoc hi ha zones encara, però els nous serveis són tots Rodalies de Barcelona prolongats, o bé regionals o MD que faran de rodalies a les estacions amb parada.
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Dignitat.

Post by trensmat »

Lamentable estat d'estacions de la R15.

Diversos usuaris de la línia R15 s’han posat en contacte amb la Plataforma Trens Dignes per denunciar el lamentable estat de les instal·lacions: estacions i material relacionat com lavabos, cadires, portes, papereres, etc. Des de la Plataforma fem nostra la seva queixa i denunciem la precarietat dels espais amb la mateixa força de critiquem la insuficiència del servei oferit.

Us deixem amb algunes imatges facilitades per viatgers.

Moltes gràcies a tots per la col·laboració.

https://trensdignesebre.wordpress.com/2 ... de-la-r15/

Les Terres del Ebre volen Trens Dignes i també Estacions Dignes nomes demanen aixo Dignitat es aixi de senzill.

Pero es mes facil fer un RT2 Cambrils - L'Arboç per els turistes que no fer unes RT3 i RT4 per solucionar els problemes de mobilitat que tenen les Terres del Ebre, Espero que el conseller Santi Vila pensi abans de fer unes noves Rodalies per que aquestes no porten a cap lloc.
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Paperera inservible i foradada a Riba-Roja d’Ebre
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Lavabos de l’estació de Flix. Avariats i tancats des de 2012
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Seients de l’estació de Riba-Roja d’Ebre. Els veïns i usuaris porten temps queixant-se
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A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
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