A mi m'ha passat més d'una vegada amb la T-50/30, o és error de targeta o l'hora en la màquina vas fer la primera validació o la segona podrien tenir un cert desfasament amb la hora real o la màquina validadora que va el que li dóna la gana... I fot molt quan tens els viatges comptats per fer X trajectes...Dabi wrote:No imagino a TMB permetent això. Recorda com es va posar amb aquell conductor per un euro si no recordo malament.alf_ wrote:Entiendo que puede ser muy lioso para un conductor de bus ponerse a hacer una T-Bescanvi para una T-Jove, con su multitud de variables. En casos así deberían de estar autorizados a dar billetes sencillos gratuitos a su discreción, así podrían dejar pasar a esas personas para que les cambien el billete en el Metro o donde fuera, pero no hay que ir en el bus sin billete, para casos como accidentes y eso.
Jo quan comprava T-Mes fa anys, alguna vegada s'havia fet malbé i sempre me la canviaven al bus sense problema.
El que ha estat curios és el que em va passar dissabte. Vaig agafar el 13 al costat de casa meva i al voltant de 10 minuts arribo a Espanya i em va marcar un altre viatge, sense fer transbord. No em vaig adonar fins a la tornada que em va quedar la T-10 imparell amb els viatges. Avui he anat al punt TMB a explicar-ho i em diuen que no tenen forma de comprobar que dic la veritat. M'han donat el bitllet i ja està, pero em sorpren que això sigui així. Algu em pot donar llum sobre això? Gràcies
Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
Re: Sobre de rechazo?
Els agents de TMB han de guardar els bitllets originals quan fan un bescanvi i enviar-los dins un sobre a una oficina on es revisen els bitllets i es supervisa la feina que fan.Javi M wrote:Què és això i quina utilitat té?
Les t-12 i alguns altres bitllets es posen en un sobre especial per permetre que es pugui fer el nou títol i que s'enviï al domicili del titular.
Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/01/ ... que-reben/
Una dotzena de conductors d’autobús tallen la Línia 64 en protesta per les agressions que reben
Actualitzat el 27.01.2014 a les 11:20
Una dotzena de treballadors d'autobusos de TMB, juntament amb delegats del Comitè d'Empresa, han tallat aquest dilluns la Línia 64. Han volgut així mostrar el rebuig a les agressions que asseguren que reben amb freqüència molts conductors. En el darrer any n'hi ha hagut més de 30, bàsicament per part de passatgers i altres conductors de la via pública.
Els conductors d’autobús de TMB es mostren en desacord amb l’empresa perquè creuen que no se’ls protegeix de les agressions de passatgers i d’altres conductors. El Comitè de Seguretat i Salut demana la instal·lació de mampares de seguretat als vehicles per tal de reforçar la seguretat dels treballadors.
I aporta una dada: al llarg de l’últim any s’han registrat més de 30 agressions a conductors d’autobús, encara que de mitjana, en el decurs dels darrers anys, se’n produeixen més de 50. L’última agressió a un treballador de TMB va tenir lloc a la Línia 64, al desembre. Per aquest motiu, han provocat aturades de cinc minuts als autobusos que van de la Barceloneta a Pedralbes. A les 18 hores d’aquesta mateixa tarda preveuen repetir l’acció reivindicativa.
Una dotzena de conductors d’autobús tallen la Línia 64 en protesta per les agressions que reben
Actualitzat el 27.01.2014 a les 11:20
Una dotzena de treballadors d'autobusos de TMB, juntament amb delegats del Comitè d'Empresa, han tallat aquest dilluns la Línia 64. Han volgut així mostrar el rebuig a les agressions que asseguren que reben amb freqüència molts conductors. En el darrer any n'hi ha hagut més de 30, bàsicament per part de passatgers i altres conductors de la via pública.
Els conductors d’autobús de TMB es mostren en desacord amb l’empresa perquè creuen que no se’ls protegeix de les agressions de passatgers i d’altres conductors. El Comitè de Seguretat i Salut demana la instal·lació de mampares de seguretat als vehicles per tal de reforçar la seguretat dels treballadors.
I aporta una dada: al llarg de l’últim any s’han registrat més de 30 agressions a conductors d’autobús, encara que de mitjana, en el decurs dels darrers anys, se’n produeixen més de 50. L’última agressió a un treballador de TMB va tenir lloc a la Línia 64, al desembre. Per aquest motiu, han provocat aturades de cinc minuts als autobusos que van de la Barceloneta a Pedralbes. A les 18 hores d’aquesta mateixa tarda preveuen repetir l’acció reivindicativa.
Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
Algun d'aquests conductors li diran a algun dels seus "amables" companys que tampoc poden anar provocant, fent una botifarra i encarant-se al passatger que es queixa del mal servei que està oferint? L'incident va ser a la línia H10 el passat 16 de gener.
Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
TMB s'ha lluit, hi ha manifestació a Pl Universitat i et diuen quines linies patiran afectacions temporals a la seva web però com és dissabte el canal TMB info de Twitter no va i has de trobar/intuir la parada a la qual comença o pasa X linia afectada per la manifestacio
Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
S'ha cremat un bus a la ronda litoral.
http://www.324.cat/noticia/2356553/cata ... quest-mati
Per hora i l'estructura del bus, te pinta de ser un 2400, 2600 o 2700 de TB. Algú en te més detalls?
http://www.324.cat/noticia/2356553/cata ... quest-mati
Per hora i l'estructura del bus, te pinta de ser un 2400, 2600 o 2700 de TB. Algú en te més detalls?
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Tusgsal, un altre cop
Segons diu aquí, el bus era de Tusgsal.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Tusgsal, un altre cop
Era l'altre possibilitat però volia fer-me creure que aquest cop no podia ser de Tusgsal per enèsima vegada. L'AMB hauria de començar a fotre el nas per Can Tusgsal que tanta pudor a cremat no és bona.Guigui wrote:Segons diu aquí, el bus era de Tusgsal.
Ara ja poden tornar al cementeri a rescatar un altre bus jubilat...
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
Més: http://www.acn.cat/acn/746312/General/t ... sgsal.html.
Aquí hi ha una foto: http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... ns-3233629
Foto: elperiodico.cat
És una 35x, una Mercedes Citaro.
Aquí hi ha una foto: http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/ ... ns-3233629
Foto: elperiodico.cat
És una 35x, una Mercedes Citaro.
L'últim cop que vaig passar per les cotxeres vaig veure que tenien Ivecos de la 25x, pel que tenen un petit marge. No sé com estarà ara el parc mòbil.Miquel wrote:Ara ja poden tornar al cementeri a rescatar un altre bus jubilat...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
¿Falta de manteniment a TUSGSAL?
Déu n'hi do la ratxa que porten els de TUSGSAL, ja en porten uns quants ja d'autobusos cremats...
No sé si és per la falta de manteniment, però de ser així, ja es poden posar les piles o si no n'hi haurà més autobusos "a la barbacoa".
No sé si és per la falta de manteniment, però de ser així, ja es poden posar les piles o si no n'hi haurà més autobusos "a la barbacoa".
- Albert Llauger
- N5
- Posts: 129
- Joined: Friday 11/10/2013 13:18
- Location: Barcelona (Joanic L4)
Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
Ara probablement posaràn algun dels busos que tenen morts de fàstic a les "pseudo-cotxeres" de Montigalà. Seriosament, lo de Tusgsal és perocupant, quants busos cremats porten ja?
Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
No cambies nunca, Tusgsal.
- Attachments
-
- tusgsa_on_fire2.jpg (121.32 KiB) Viewed 7366 times
Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
En els últims anys els incendiats han sigut els seguents:Albert Llauger wrote:Ara probablement posaràn algun dels busos que tenen morts de fàstic a les "pseudo-cotxeres" de Montigalà. Seriosament, lo de Tusgsal és perocupant, quants busos cremats porten ja?
323, 329 (recuperats) 335, 344, 349, 357, 368 (en procés de restauració), 369 (recuperat), 395, 403, 411, 477, 487.. I no sé si em deixo algun...
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
Fa un parell de mesos que anava en el segons bus del N3 de la nit cap a les 23:30, per tant venia de cotxeres o d'un servei diurn. L'autobus va començar a circular molt a poc apoc. En arribar a la Monumental el conductor va parar el bus i ens va dir que s'estava calentant molt i hi havia risc d'incendi del bus. Va avisar a la central i a nosaltres ens van fer pujar al següent N3.
Jo no se que pasa ultimament amb TUSGSAL pero en els nocturns m'he trobat en els ultims mesos que falten unitats. En teoria hi ha un bus cada 20 minuts, pero de tant en tant et trobes que d'un al següent son 40minuts. I no son restrasos, perque el anterior i posterior van a la seva hora. Sembla mes que faltin un torn
Jo no se que pasa ultimament amb TUSGSAL pero en els nocturns m'he trobat en els ultims mesos que falten unitats. En teoria hi ha un bus cada 20 minuts, pero de tant en tant et trobes que d'un al següent son 40minuts. I no son restrasos, perque el anterior i posterior van a la seva hora. Sembla mes que faltin un torn
TUSGSAL en caiguda lliure
Quin desastre, de veritat... Autobusos que es cremen cada dos per tres, portes petades... Cada dia TUSGSAL va més de mal en pitjor.
TUSGSAL té gana.
Deixant de banda l'assumpte de les barbacoes i els sorollassos, també, avui, una expedició de la B27 està menjant-li el cul a una altra, tot reflectint que TUSGSAL no està a l'altura de les circumstàncies.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N5
- Posts: 112
- Joined: Saturday 21/12/2013 14:01
Re: Retards, avaries i deficiències a TMB
Avui el cotxe 6345 a la 9 estava averiat a l'altura de La Campana
Accident bus i tren a zona franca
e @btvnoticies: https://twitter.com/btvnoticies/status/ ... 9362283521
Accident a zona franca entre bus tmb i tren mercaderies de FGC. Tots dos conductors a les seves mutues amb contusions lleus, segons twitter de emergencies generalitat
Accident a zona franca entre bus tmb i tren mercaderies de FGC. Tots dos conductors a les seves mutues amb contusions lleus, segons twitter de emergencies generalitat
Re: Accident bus i tren a zona franca
Sembla bastant clar que haurà sigut culpa del bus... Per sort l'autobus anava buit i no s'han de lamentar ferits greus. Esperem que es recuperin aviat, i que la locomotora 255.01 no hagi sofert grans danys.albert28 wrote:e @btvnoticies: https://twitter.com/btvnoticies/status/ ... 9362283521
Accident a zona franca entre bus tmb i tren mercaderies de FGC. Tots dos conductors a les seves mutues amb contusions lleus, segons twitter de emergencies generalitat
Salutacions,
Oriol
Oriol