Hola a tots,
Ahir vaig provar a accedir a la magnífica web d'en Bernat, però al navegador m'hi apareixia que aquesta web no s'ha trobat.
Us passa a vosaltres o es cosa de la meva connexió ?
Trenscat.cat caigut?
-
- N4
Re: Trenscat.cat caigut?
A mi tampoc em deixa entrar ara mateix.
- Adolescent barceloní
- N9
Només funciona trenscat.cat. El contingut de la web està guardat a trenscat.com, i aquesta no està accessible.
Carai, totes les webs de transport estan caient... Primer va ser la web d'AutobusesBCN, després la d'Autobuseros4ever (ja restablerta), i ara Trenscat. Carai, quina "casualitat"...
Carai, totes les webs de transport estan caient... Primer va ser la web d'AutobusesBCN, després la d'Autobuseros4ever (ja restablerta), i ara Trenscat. Carai, quina "casualitat"...
Last edited by Adolescent barceloní on Tuesday 01/04/2014 21:05, edited 1 time in total.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
A mi desde ayer solo me va la página inicial, al clicar en cualquier link no me encuentra la página. Además que los links enlazan con direcciones que empiezan con "trenscat.com" y no ".cat"...
A mí tampoc em funciona. Segurament està fent manteniment...
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N4
Em sembla estrany que faci manteniment, just ara quan havia novetats...
- vermer3
- N6
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
JA FUNCIONA TRENSCAT.CAT
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
- Trenscat
- N10
Com bé han dit ja funciona trenscat al complet (tant el .cat com el .com). Ha sigut un problema del servidor, de verificació de dades.
M'emociona veure que la caiguda de la web ha repercutit tan ràpidament entre els usuaris!
Gràcies a tots!!
M'emociona veure que la caiguda de la web ha repercutit tan ràpidament entre els usuaris!
Gràcies a tots!!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat