Potser no és el fil més adequat, però algú sap com funciona la megafonia de les estacions?
Ho dic per que almenys a Reus pitjor informació no podia donar...
M'he apropat a l'estació a les 18.30 quan he sortit de treballar i he vist el cacau que hi havia, per veure com anava el cacau per Reus.
Doncs als 5 minuts d'arribar ha sonat un avís que deia: "Els trens procedents de Barcelona EdF i ¿Tarragona? circulen amb demora. Els demanem que estiguin atents a posteriors informacions". Aquesta gravació ha estat l'única vegada que l'he escoltada en tota l'estona que he estat. (Més d'1 hora i mitja)
El tren cap a Lleida que havia d'arribar a les 18.26 ha arribat a les 20.10. Doncs la megafonia ha dit cap a les 18.45 que aquest tren arribaria a les 19.05 h. Doncs aquesta ha estat l'última informació als viatgers, que vien com passaven els minuts i ni venia el tren, ni informaven de la nova hora i ni tant sols posaven la gravació que he dit abans avisant que havien incidències. Res de Res. A les 20 h. per fi ha sonat per megafonia que el tren arribaria a les 20.08 h.
Altres trens només han avisat de la nova hora de pas a l'hora en que havia de passar inicialment i ja està.
Abans de marxar, anunciaven el tren que arriba a les 19.54 però ja sense dir cap hora, només dient que el tren venia amb retard.
Als que esperaven el tren de Lleida els he hagut d'informar jo de la incidència de la catenària i que el tren arribaria a les 20.10, ja que ho mirava des de la web d'adif. En canvi ni megafonia ni les pantalles n'informaven d'allò que jo sense ser d'adif, els estava explicant. Com pot ser que si la informació hi es, ja que la tenia jo al mòvil, no sonés la megafonia ni tampoc sortís reflexat a la pantalla? Jo entenc que si no hi ha una dada no es doni, però si la dada hi és....