Treball de Recerca

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
davidsantirso
N4
N4

Treball de Recerca

Post by davidsantirso »

Hola a tots,
Sóc estudiant de batxillerat i ja estic preparant el meu treball de recerca sobre sistemes de seguretat i protecció del ferrocarril a Catalunya. Tal com diu el títol, investigaré l'Asfa, l'Ertms, l'ATP, l'ATO, l'ATC... en fi un treball molt interessant. Així, m'agradaria saber el email de contacte de TMB, FGC, RENFE, ADIF, IFERCAT, per poder entrevistar a responsables de seguretat d'aquestes empreses. També m'agradaria saber la vostra opinió sobre els sistemes de seguretat.
En fi, obro el fil per tal que m'ajudeu a que aquest treball tingui tots els vostres punts de vista.
Atentament,
David Santirso
oriolp13
N9
N9

Re: Treball de Recerca

Post by oriolp13 »

davidsantirso wrote:Hola a tots,
Sóc estudiant de batxillerat i ja estic preparant el meu treball de recerca sobre sistemes de seguretat i protecció del ferrocarril a Catalunya. Tal com diu el títol, investigaré l'Asfa, l'Ertms, l'ATP, l'ATO, l'ATC... en fi un treball molt interessant. Així, m'agradaria saber el email de contacte de TMB, FGC, RENFE, ADIF, IFERCAT, per poder entrevistar a responsables de seguretat d'aquestes empreses. També m'agradaria saber la vostra opinió sobre els sistemes de seguretat.
En fi, obro el fil per tal que m'ajudeu a que aquest treball tingui tots els vostres punts de vista.
Atentament,
David Santirso
Els emails de cada companyia els trobaràs a la seva pàgina web! El Treball de Recerca és per començar-se a espavilar i fer les coses autònomament, i ja veuràs que els trobaràs fàcilment ;)!

Jo vaig fer el treball sobre el metro i, almenys, per part de TMB vaig tenir una bona resposta. Sort!
Salutacions,

Oriol
davidsantirso
N4
N4

Post by davidsantirso »

oriolp13 wrote:
davidsantirso wrote:Hola a tots,
Atentament,
David Santirso
Els emails de cada companyia els trobaràs a la seva pàgina web! El Treball de Recerca és per començar-se a espavilar i fer les coses autònomament, i ja veuràs que els trobaràs fàcilment ;)!

Jo vaig fer el treball sobre el metro i, almenys, per part de TMB vaig tenir una bona resposta. Sort!
De tmb, quin mail hauria d'utilitzar?
davidsantirso
N4
N4

Post by davidsantirso »

Bona tarda a tothom,
He enviat un email sol·licitant a Adif si em podrien assessorar pel meu treball de recerca i també demanant una entrevista. M'agradaria saber quant triguen a respondre els del departament de premsa nordest. L'email és aquest: prensa.noreste@adif.es.
Moltes gràcies a tots.
Javi M
N9
N9

Assessors, no.

Post by Javi M »

Assessorar-te, no t'assessoraran pas.

Pel que he anat veient, les empreses a Catalunya són força propícies a col·laborar amb els estudiants que fan el seu Treball de Recerca, sigui facilitant entrevistes, visites, o simplement informació. Però si vols que t'atenguin, val més que ja t'hagis informat prou bé del tema i tinguis en ment què vols demanar o preguntar en concret. Pensa que al cap i a la fi t'estan fent un favor a canvi de res, i si tenen la impressió que els fas perdre el temps, no trigaran gaire a donar-te llargues.
Adolescent barceloní
N9
N9

Post by Adolescent barceloní »

Generalment els departaments de premsa triguen poc en contestar. A veure si tens sort i et contesten aviat!

Jo acabo de començar el meu Treball de Recerca de Batxillerat (creació d'una línia de bus), i he enviat algun correus a gent de TMB, i de seguida m'han respost. Qüestió d'hores, en un dels sis correus. D'on no em responen és de l'Àrea Metropolitana de Barcelona... no crec que ho facin...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
davidsantirso
N4
N4

Re: Assessors, no.

Post by davidsantirso »

Javi M wrote:Assessorar-te, no t'assessoraran pas.

Pel que he anat veient, les empreses a Catalunya són força propícies a col·laborar amb els estudiants que fan el seu Treball de Recerca, sigui facilitant entrevistes, visites, o simplement informació. Però si vols que t'atenguin, val més que ja t'hagis informat prou bé del tema i tinguis en ment què vols demanar o preguntar en concret. Pensa que al cap i a la fi t'estan fent un favor a canvi de res, i si tenen la impressió que els fas perdre el temps, no trigaran gaire a donar-te llargues.
Principalment el que busco es bibliografia per anar-me llegint aquest 3r trimestre, i com al VIADOC m'apareix molta, volia demanar una mica d'orientació al ADIF
davidsantirso
N4
N4

Post by davidsantirso »

Adolescent barceloní wrote:Generalment els departaments de premsa triguen poc en contestar. A veure si tens sort i et contesten aviat!

Jo acabo de començar el meu Treball de Recerca de Batxillerat (creació d'una línia de bus), i he enviat algun correus a gent de TMB, i de seguida m'han respost. Qüestió d'hores, en un dels sis correus. D'on no em responen és de l'Àrea Metropolitana de Barcelona... no crec que ho facin...
Espero que sigui més aviat que tard... el vaig enviar el diumenge i no sé quant trigaran :| . Tot i això, m'il·lusiona fer aquest treball, i espero que sigui molt satisfactori a nivell personal...(en un futur amb la ETP i oposicions a maquinista, ja m'entens :D )
davidsantirso
N4
N4

Post by davidsantirso »

Si triguessin massa a respondre, seria agoserat tornar a enviar un altre email?
oriolp13
N9
N9

Re: Assessors, no.

Post by oriolp13 »

davidsantirso wrote:
Javi M wrote:Assessorar-te, no t'assessoraran pas.

Principalment el que busco es bibliografia per anar-me llegint aquest 3r trimestre, i com al VIADOC m'apareix molta, volia demanar una mica d'orientació al ADIF
Com ja t'han dit, cap empresa t'orientarà i t'assessorarà. Ells et poden ajudar si tens demandes, preguntes o dubtes relacionats amb l'empresa que contactes (een el cas d'Adif tot el relacionat amb infraestructura ferroviària). El que no faràn és dir-te quin llibre has de fer servir per a poder fer o ajudar-te a guiar el teu treball. Millor els plantegis preguntes concretes perque sinó, tal i com t'han dit, no crec pas que t'ajudin gaire.
Salutacions,

Oriol
davidsantirso
N4
N4

Post by davidsantirso »

És a dir, hauria de preguntar directament com funciona l'ASFA, l ' ERTMS i el hombre muerto i demanar una entrevista amb el responsable de premsa a Catalunya?
Javi M
N9
N9

Millor només per a dubtes

Post by Javi M »

davidsantirso wrote:És a dir, hauria de preguntar directament com funciona l'ASFA, l ' ERTMS i el hombre muerto i demanar una entrevista amb el responsable de premsa a Catalunya?
Sobre això ja hi ha quantitat d'informació a internet i a les biblioteques. Millor informa-te'n primer, i a ells pregunta'ls els dubtes que et quedin sense solucionar.
davidsantirso
N4
N4

Post by davidsantirso »

A quines bibioteques? A la pública anire a la de sagrera, que té un fons ferroviari important, i a internet m' agradaria que fossin fonts oficials d' Adif i Renfe, pero poca cosa he trobat.
raulitinbcn
N8
N8
Facebook: raul.lopezalvarez.37

Post by raulitinbcn »

davidsantirso wrote:A quines bibioteques? A la pública anire a la de sagrera, que té un fons ferroviari important, i a internet m' agradaria que fossin fonts oficials d' Adif i Renfe, pero poca cosa he trobat.
La biblioteca de Vapor Vell a Sants també tenen forces llibres sobre transports, quasi tots, o tots, els del Salmerón, i més.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
metring
Administrador

Post by metring »

Recomano la biblioteca La Sagrera-Marina Clotet, que té un centre d'interès de transport ferroviari, però sobretot, la biblioteca especialitzada de Territori i Sostenibilitat.
davidsantirso
N4
N4

Post by davidsantirso »

Gràcies a tots per les referències, aquesta setmana santa l'aprofitaré bé. He enviat un altre mail a TMB, a veure si responen. Si triguen menys que ADIF serà per riure.
D'altra banda, m'agradaria saber on és el
CTC de la xarxa d'ADIF a Catalunya
Salutacions cordials.
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

davidsantirso wrote:D'altra banda, m'agradaria saber on és el
CTC de la xarxa d'ADIF a Catalunya.
Salutacions cordials.
Si no m'equivoco, el CTC de la xarxa catalana es troba a l'Estació de França.
davidsantirso
N4
N4

Post by davidsantirso »

Renfe451 wrote:
Salutacions cordials.
Doncs a veure si responen aviat els d'ADIF, que vull demanar permisos i entrevistes.
Toni
N8
N8

Post by Toni »

davidsantirso wrote:
Renfe451 wrote:
Salutacions cordials.
Doncs a veure si responen aviat els d'ADIF, que vull demanar permisos i entrevistes.
Això dels CTC no va per Autonomies, no hi ha evidentment un CTC a cada Comunitat Autònoma ja que tot això té una lògica més tècnica que territorial per sort. El CTC de Barcelona Estació de França controla una bona part de la xarxa de Catalunya, però no tota. Els CTC de València i Zaragoza controlen la resta de la xarxa catalana que no està a Barcelona.

Ja t´han trucat d´ADIF?.
Javi M
N9
N9

El Clot-Aragó

Post by Javi M »

Toni wrote:El CTC de Barcelona Estació de França controla una bona part de la xarxa de Catalunya, però no tota.
Què és, per tant, el gabinet que hi ha a l'estació d'El Clot-Aragó?
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”