El que no m'extranyaria és que FGC els reformés, quedant una espècie de SuperMans a la catalana...Penseu que els 592.0, tot i que van millor, també tenen els seus anys, i pocs queden sense renovar (que seran els que ens encasquetaran...). Així que no us estranyi que intentin fer el servei amb 3 automotors mentre l'altre està als tallers...UT596001 wrote:Ho dubto moltíssim. Però mai se sap...neroon wrote:
Creieu que vindrà algún SuperMan? (Vale, ja ho sé, m'he passat...)
Bona nit
Notícies línia de La Pobla de Segur
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
En resum, que Renfe (o Adif, qui sap) no vol cap d'aquestes andròmines circulant però tot i així les endossen a la línia de la Pobla, total, com que ja no és d'ells...Revista Vía Libre wrote:[en referència als automotors 593] Desde febrero únicamente circulan en la línea de Lleida a La Pobla de Segur, estando prohibida su circulación en cualquier otro servicio.
Exactament el comentari que li he fet a la meva mare aquest migdia. Ara veurem quines andròmines ens encasqueten...entfe001 wrote:En resum, que Renfe (o Adif, qui sap) no vol cap d'aquestes andròmines circulant però tot i així les endossen a la línia de la Pobla, total, com que ja no és d'ells...Revista Vía Libre wrote:[en referència als automotors 593] Desde febrero únicamente circulan en la línea de Lleida a La Pobla de Segur, estando prohibida su circulación en cualquier otro servicio.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Serie-300-metro
- N4
- Posts: 42
- Joined: Friday 31/03/2006 17:20
- Location: A prop de Alfons X (L-4) "Barcelona"
- Contact:
És que no hi haurà trens nous. Seran els mateixos trens que hi havia o uns de molts semblants, amb una bona reforma.Serie-300-metro wrote:I quins seran els trens nous?
A mi el que m'amoina no és això. El que em preocupa és quina mena de reforma es farà. Ja s'ha comentat que serà una reforma similar o igual a la que se'ls fa als combois que es venen a Xile. El que no sé és si seran substituits aquells elements que més problemes provoquen, notòriament la transmissió si finalment es queden les unitats 593/596. No hem de descuidar-nos de que els 596 no son res més que 593 reformats, als quals se'ls va cambiar tot excepte allò que més avaries provocaba, i se'ls va afegir una electrònica que encara va afegir més problemes per què de tant en tant fa el que vol. Per tant, de reformar a fons per acabar afegint més problemes, la Renfe en sap un niu, i per això tinc una mica de por pel que fa als trens "nous" per a la línia de La Pobla, que de fet seran trens vells i molt problemàtics reformats encara no se sap com.
Salutacions,
Eduard.
Si comtem que són MAN's al igual que els 592, que són de la mateixa època (bé, els MAN de FGC segurament són més antics)...a lo millor es poden aprofitar algunes cosesneroon wrote:FGC sempre estarà a temps de reincorporar al servei (desprès d'adaptar-los a ample Adif) els dos 3000 que resten...
:begut
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
amb aixo que dius ve altre problema... les 3000 son de pis alt però amb escales desde abaix, el que significa que hauriem de fer un bon salt per pujar perque a la pobla la andana es ben alta... les 211 van justetes perque tenen esglaó, pero les 3000 van una mica separades, donç, a la pobla... posar una rampeta de metall com a les obres, asobre... les rodes van justes a la caixa, imaginat amb 60 cm més....m la solució... electrificació! o trens com el TRD
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Esterri d'Aneu
Hola,
¿Qué hay de llevar la línea de La Pobla como leí hace poco en AVUI hacia Esterri d'Aneu pasando por Sort?
Saludos,
Sergio
¿Qué hay de llevar la línea de La Pobla como leí hace poco en AVUI hacia Esterri d'Aneu pasando por Sort?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
No entenc la relació entre l'alçada de l'andana i l'electrificació d'una línia.Ferrovi wrote:amb aixo que dius ve altre problema... les 3000 son de pis alt però amb escales desde abaix, el que significa que hauriem de fer un bon salt per pujar perque a la pobla la andana es ben alta... les 211 van justetes perque tenen esglaó, pero les 3000 van una mica separades, donç, a la pobla... posar una rampeta de metall com a les obres, asobre... les rodes van justes a la caixa, imaginat amb 60 cm més....m la solució... electrificació! o trens com el TRD
Segons les meves noticies rebudes directament de FGC. els tres camells estarán remodelats, repintats, re... mecanitzats, (i farán de portadors dels tres reis mags), i acompanyats de un parell o tres composicions de material nou a aquesta linia (que, no vol dir que ho sigui d'un altre, ... ), donarán el servei de L-LP, fins que arribin el material nou que pugui comprar la Genialitat de Catalunya.aarongilp wrote:I ELS CAMELLS????
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- Serie-300-metro
- N4
- Posts: 42
- Joined: Friday 31/03/2006 17:20
- Location: A prop de Alfons X (L-4) "Barcelona"
- Contact:
Home... certament, els camells son uns trens que tenen un encant especial, però vaja... que a vegades, una bona reforma, és ben necessària. Encara que... a mi m'agrada més la forma dels camells de tota la vida, que no pas la cosa aquesta psuedo-aerodinàmica que han fet per els trens de Chile.
Last edited by Jordi Freixas on Wednesday 12/04/2006 1:07, edited 1 time in total.