Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!
Re: Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!
Les linies de metro s'haurien de dir M1, M2,...M11, les linies de rodalies S1, S2....Sx, unificant Renfe i FGC i deixar les regionals tal com estan amb la R, les linies de funicular F1, F2 i F3. La L encara que algu digi que vol dir "Local" crec que la gent ho interpreta com L de Linia i linies ho son totes, bus, tram, metro, rodalia, regional, funicular...FORA LA L DEVANT DEL NUMERO DE LINIA DE METRO.
PERDONEU PERO ALGU HO HAVIA DE DIR!!!
PERDONEU PERO ALGU HO HAVIA DE DIR!!!
El meu bloc:http://elsmeustrens.wordpress.com/
La meva web personal:http://www.badal.org/
El meu Flickr:http://www.flickr.com/photos/angelbadal/
La meva web personal:http://www.badal.org/
El meu Flickr:http://www.flickr.com/photos/angelbadal/
Llarg
Em sembla que és el Perdoneu, però algú ho havia de dir!!! més llarg de la història dels Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!voltrega wrote:Les linies de metro s'haurien de dir M1, M2,...M11, les linies de rodalies S1, S2....Sx, unificant Renfe i FGC i deixar les regionals tal com estan amb la R, les linies de funicular F1, F2 i F3. La L encara que algu digi que vol dir "Local" crec que la gent ho interpreta com L de Linia i linies ho son totes, bus, tram, metro, rodalia, regional, funicular...FORA LA L DEVANT DEL NUMERO DE LINIA DE METRO.
PERDONEU PERO ALGU HO HAVIA DE DIR!!!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!
El temps d'espera de la 42 els caps de setmana, és una mariconada! Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!
El que passa amb tots els nitbus, tot i que s'agraeix rapidesa per a línies que intenten abarcar molts pobles alhora.Khirareg wrote:Si agafes el nit bus de Molins de Rei a Barcelona sembla que acabis de fer un rally amb Carlos Sainz de pilot! Perdoneu però algú ho havia de dir!
Lo bo del cas és que per la ràdio et diguin cap incidència a Rodalies (a primera hora del matí es raro no hi hagi incidències) i veure just al moment per internet que sí hi ha incidències a Rodalies.wefer wrote:Al centre d'informació Transmet, treballen menys hores que en Pepe Gotera. Perdoneu, però algú ho havia de dir.
Qui gestiona els tipus d'autobusos de TMB assignats a cada línia no en sap gens ni mica. Perdoneu però algú ho havia de fer.
PD: Em refereixo a casos com primera hora del matí d'entrada a col·legis i passin autobusos estàndard en comptes d'articulats, com en la zona St. Joan, Cornellà, Esplugues a Avda Esplugues. (78 / 68) Nomès canviant una freqüència on toca un estàndard posar un articulat. S'agrairia per a evitar llaunes de sardines i millor comoditat. Dic aquest exemple perquè és el que conec millor.
Re: Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!
La informació dels teleindicadors de la Hispano Igualadina no serveix per a res. Perdoneu, però algú ho havia de dir.
-
- N6
- Posts: 180
- Joined: Sunday 31/12/2006 17:23
- Location: Esquerra de l'Eixample
Re: Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!
Les consignes en favor del "civisme" a metro i FGC són un insult a la intel·ligència. Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!!
Amb la tracció sang això no passava
Re: Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!
Y tener pegatinas informativas tapando media ventana es en sí incívico! Algú ho havia de dir!Baró de MunChausson wrote:Les consignes en favor del "civisme" a metro i FGC són un insult a la intel·ligència. Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!!
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!
Que hagin retallat la part final del 41 a Diagonal Mar, és una cab**n*da pels veïns, perdoneu però algú ho havia de dir!
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
-
- N6
- Posts: 180
- Joined: Sunday 31/12/2006 17:23
- Location: Esquerra de l'Eixample
Re: Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!
Als busos cada cop és més complicat saber on posar-s'hi. Al davant hi ha els seients reservats, al mig la zona de cotxets i la porta de sortida, després hi ha el passadís entre els seients dobles i al darrere la famosa cèl·lula fotoelèctrica que immobilitza la porta si et passes un mil·límetre. Perdoneu però algú ho havia de dir!
Amb la tracció sang això no passava
Re: Perdoneu, però algú ho havia de dir!!!
A Paris el bitllet senzill d'una Zona de metro integrat amb el RER el TRAM i el BUS Costa 1,70 E, Perdoneu però algú ho havia de dir !!