En moltes autovies passa el mateix. Més fotut encara, et pots trobar una bici circulant a 15 Km/h com aquell qui res. Una autèntica aberració quan resulta que en moltes d'aquestes carreteres els vorals són pràcticament inexistents.Guigui wrote:O sigui, un vehicle que vagi reglamentàriament a 100 per hora es pot trobar de sobte amb un tractor que circula a 40 i que, per tant i tècnicament parlant, no està assolint la velocitat mínima obligatòria?
Desdoblament de la C-17
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Absurd
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment obres desdoblament C17 fins a Ripoll
http://www.naciodigital.cat/elripolles/ ... r/pas/c-17
Els ciclistes reprenen les mobilitzacions per reivindicar el pas per la C-17
Diumenge circularan pel voral entre Torelló i Ripoll i pel 2014 anuncien noves marxes lentes
Fa dos mesos que els Mossos impedeixen el pas de bicicletes més amunt de Montesquiu
Arnau Urgell | Actualitzat el 20/12/2013 a les 12:45hArxivat a: Territori i medi ambient, C-17, ciclisme
Els clubs ciclistes d'Osona i el Ripollès tornen a la càrrega per exigir el dret de pas per la C-17. Aquest diumenge desenes de practicants d'aquest esport circularan entre Torelló i Ripoll pel voral de l'autovia mentre que de cara al 2014 ja anuncien noves marxes lentes. Es dóna la circumstància que des fa un parell de mesos no s'aplica la solució salomònica que els permetia passar els diumenges sempre que ho fessin en grup i amb prèvia comunicació.
Entre el novembre de 2011 i el gener de 2012 es van organitzar tres marxes ciclistes de protesta entre Torelló i Ripoll. Unes mobilitzacions que, mesos després, van desembocar en un acord entre clubs i el Departament de Territori i Sostenibilitat. “Es tractava d'una solució provisional que fa un parell de mesos s'ha deixat d'aplicar” explica Josep Casado, secretari del Club Ciclista Torelló. En aquest sentit darrerament els agents dels Mossos d'Esquadra se situen a la sortida nord de Montesquiu i impedeixen el pas dels ciclistes. Curiosament, i segons la versió de Casado, si en algun moment no hi ha policies i poden passar no poden ser multats ja que no existeix via alternativa.
El conflicte ara es redueix als cinc quilòmetres entre Montesquiu i Ripoll –de fet, encara són menys ja que a la Farga de Bebié i a Terradelles es podria passar per l'antiga N-152-. En canvi, des de Torelló fins a Montesquiu s'ha solucionat ja que el punt crític –el túnel de Sant Quirze- s'ha solucionat adequant en sentit nord un carril al voral i posant senyals de perill en sentit sud. Des dels clubs s'espera que aquesta primera mobilització no autoritzada de desembre serveixi per reiniciar les negociacions amb Trànsit i Territori després de les festes de Nadal.
Els ciclistes reprenen les mobilitzacions per reivindicar el pas per la C-17
Diumenge circularan pel voral entre Torelló i Ripoll i pel 2014 anuncien noves marxes lentes
Fa dos mesos que els Mossos impedeixen el pas de bicicletes més amunt de Montesquiu
Arnau Urgell | Actualitzat el 20/12/2013 a les 12:45hArxivat a: Territori i medi ambient, C-17, ciclisme
Els clubs ciclistes d'Osona i el Ripollès tornen a la càrrega per exigir el dret de pas per la C-17. Aquest diumenge desenes de practicants d'aquest esport circularan entre Torelló i Ripoll pel voral de l'autovia mentre que de cara al 2014 ja anuncien noves marxes lentes. Es dóna la circumstància que des fa un parell de mesos no s'aplica la solució salomònica que els permetia passar els diumenges sempre que ho fessin en grup i amb prèvia comunicació.
Entre el novembre de 2011 i el gener de 2012 es van organitzar tres marxes ciclistes de protesta entre Torelló i Ripoll. Unes mobilitzacions que, mesos després, van desembocar en un acord entre clubs i el Departament de Territori i Sostenibilitat. “Es tractava d'una solució provisional que fa un parell de mesos s'ha deixat d'aplicar” explica Josep Casado, secretari del Club Ciclista Torelló. En aquest sentit darrerament els agents dels Mossos d'Esquadra se situen a la sortida nord de Montesquiu i impedeixen el pas dels ciclistes. Curiosament, i segons la versió de Casado, si en algun moment no hi ha policies i poden passar no poden ser multats ja que no existeix via alternativa.
El conflicte ara es redueix als cinc quilòmetres entre Montesquiu i Ripoll –de fet, encara són menys ja que a la Farga de Bebié i a Terradelles es podria passar per l'antiga N-152-. En canvi, des de Torelló fins a Montesquiu s'ha solucionat ja que el punt crític –el túnel de Sant Quirze- s'ha solucionat adequant en sentit nord un carril al voral i posant senyals de perill en sentit sud. Des dels clubs s'espera que aquesta primera mobilització no autoritzada de desembre serveixi per reiniciar les negociacions amb Trànsit i Territori després de les festes de Nadal.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment obres desdoblament C17 fins a Ripoll
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... ecta/cotxe
Una esllavissada al punt del fatídic accident a la C-17 afecta un cotxe
El sinistre, que no ha causat ferits, talla un carril en sentit Ripoll al terme de les Llosses
El Ripollès.info | Actualitzat el 22/01/2014 a les 09:28hArxivat a: Successos, C-17, esllavissada
Una pedra de grans dimensions ha caigut al mig de la C-17. Foto: Adrià Costa
Aquest matí, poc abans de les set, s'ha produït una esllavissada al km 85 de la C-17, en sentit Ripoll, al terme de les Llosses. És el mateix punt a tocar de la Farga de Bebié on el 14 de desembre van morir quatre persones d'una mateixa família en un fatídic accident .
L'incident –en el qual s'ha desprès una pedra gran i diverses de petites- ha afectat un cotxe però sortosament no ha provocat ferits, segons ha informat el Consell Comarcal citant fonts del CECAT. Mentre no es resol l'afectació, s'ha restringit el pas per un dels dos carrils de l'autovia.
Es dóna la circumstància que aquests dies havien començat els treballs per arreglar aquest punt després de l'accident. La concessionària CEDINSA instal·larà una tanca de formigó definitiva -actualment n'hi ha una de provisional- i posarà més senyals que identifiquin el perill d'aquest punt negre. Cal recordar que des de les institucions del Ripollès s'havien demanat més mesures com un radar fix i, fins i tot, modificar el traçat de la corba.
Esllavissada a la C-17. Foto: Adrià Costa
Una esllavissada al punt del fatídic accident a la C-17 afecta un cotxe
El sinistre, que no ha causat ferits, talla un carril en sentit Ripoll al terme de les Llosses
El Ripollès.info | Actualitzat el 22/01/2014 a les 09:28hArxivat a: Successos, C-17, esllavissada
Una pedra de grans dimensions ha caigut al mig de la C-17. Foto: Adrià Costa
Aquest matí, poc abans de les set, s'ha produït una esllavissada al km 85 de la C-17, en sentit Ripoll, al terme de les Llosses. És el mateix punt a tocar de la Farga de Bebié on el 14 de desembre van morir quatre persones d'una mateixa família en un fatídic accident .
L'incident –en el qual s'ha desprès una pedra gran i diverses de petites- ha afectat un cotxe però sortosament no ha provocat ferits, segons ha informat el Consell Comarcal citant fonts del CECAT. Mentre no es resol l'afectació, s'ha restringit el pas per un dels dos carrils de l'autovia.
Es dóna la circumstància que aquests dies havien començat els treballs per arreglar aquest punt després de l'accident. La concessionària CEDINSA instal·larà una tanca de formigó definitiva -actualment n'hi ha una de provisional- i posarà més senyals que identifiquin el perill d'aquest punt negre. Cal recordar que des de les institucions del Ripollès s'havien demanat més mesures com un radar fix i, fins i tot, modificar el traçat de la corba.
Esllavissada a la C-17. Foto: Adrià Costa
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament de la C17 fins a Ripoll
Diari de Girona, 30 de gener de 2014 wrote: Els municipis de la C-17 reclamen més inversions
L'alcalde de Ripoll recorda que hi ha 23 quilòmetres de la carretera on s'han d'evitar les esllavissades
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament de la C17 fins a Ripoll
Diari de Girona, 14 de febrer de 2014 wrote: Un cotxe surt de la via a les Lloses, el punt on va morir una família
En poques setmanes dos vehicles s'han accidentat al punt on van perdre la vida quatre persones
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Desdoblament de la C17 fins a Ripoll
Diari de Girona, 19 de març de 2014 wrote: Reforcen la seguretat on va morir una família a les Llosses
Un cartell senyalitzador de velocitat a la C-17 ahir al matí.. J-R.
19.03.2014 | 07:23
LES LLOSSES | DDG La concessionària de la C-17 ha reforçat la senyalitzacíó al punt de l'autovia, en el qual al desembre van morir 4 membres d'una família d'Aiguafreda. Hi han posat un senyal que avisa de la velocitat de circulació. Si el vehicle passa dels 80 quilòmetres per hora la velocitat s'hi marca en vermell. En canvi, si la velocitat és la correcta marca en verd.
La previsió és que el tram de Sant Quirze de Besora a Ripoll encara tingui més reforços de seguretat. El reforç es farà segons les indicacions d'un estudi reclamat pels ajuntaments de Ripoll i les Llosses.
Es tracta d'una zona d'obaga i de revolts sobtats pel concepte d'autovia. Des de l'accident del desembre hi han tingut lloc d'altres sinistres, afortunadament de poca consideració.
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Desdoblament de la C17 fins a Ripoll
Això no serveix de massa, fins que no fiquin un radar fix, la gent seguirà corrent igual. Som així de rucs, fins que no ens toquen la butxaca, no escarmentem.genissimon wrote:Diari de Girona, 19 de març de 2014 wrote: Reforcen la seguretat on va morir una família a les Llosses
Un cartell senyalitzador de velocitat a la C-17 ahir al matí.. J-R.
19.03.2014 | 07:23
LES LLOSSES | DDG La concessionària de la C-17 ha reforçat la senyalitzacíó al punt de l'autovia, en el qual al desembre van morir 4 membres d'una família d'Aiguafreda. Hi han posat un senyal que avisa de la velocitat de circulació. Si el vehicle passa dels 80 quilòmetres per hora la velocitat s'hi marca en vermell. En canvi, si la velocitat és la correcta marca en verd.
La previsió és que el tram de Sant Quirze de Besora a Ripoll encara tingui més reforços de seguretat. El reforç es farà segons les indicacions d'un estudi reclamat pels ajuntaments de Ripoll i les Llosses.
Es tracta d'una zona d'obaga i de revolts sobtats pel concepte d'autovia. Des de l'accident del desembre hi han tingut lloc d'altres sinistres, afortunadament de poca consideració.
http://www.el9nou.cat/noticies_o_0/3547 ... -ciclistes
Els Mossos multen amb 200 euros els ciclistes que circulen per la C-17 entre Sant Quirze i Ripoll
ALBERT LLIMÓS
complement enllaç Enllaç relacionat: Carreteres fa marxa enrere i deixarà passar els ciclistes per la C-17 els caps de setmana
Això és el que li va passar a la ciclista de Sant Quirze Anna Escorigüela, que forma part del Centre de Tecnificació de Ripoll. La jove ciclista va ser denunciada el diumenge 23 de febrer quan anava a fer el seu entrenament habitual per aquest tram.
última actualització: 17-03-2014 (20:00)
Això és el que li va passar a la ciclista de Sant Quirze Anna Escorigüela, que forma part del Centre de Tecnificació de Ripoll. La jove ciclista va ser denunciada el diumenge 23 de febrer quan anava a fer el seu entrenament habitual per aquest tram.
Es tracta d'un tram on des de que es van inaugurar les obres de desdoblament està prohibit el pas de ciclistes. Els clubs ciclistes d'Osona i el Ripollès denuncien que en el projecte inicial de la nova carretera hi havia previst un carril per a vehicles lents però aquest va desaparèixer del projecte final per motius pressupostaris. Els ciclistes, que han protagonitzat diverses protestes per la prohibició de circular per aquest tram, compten amb el suport de la Federació Catalana de Ciclisme.
Els clubs ciclistes anuncien més mobilitzacions si no els hi donen una solució. De moment tenen una reunió amb Trànsit el proper 3 d'abril on els clubs i la federació reclamaran de nou poder circular per aquest tram de carretera, que segons els ciclistes té els vorals suficients i els túnels estan prou il·lumintas per fer-ho sense perill.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Tall al pont de La Gleva
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... /sis/mesos
El pont de la Gleva quedarà tallat dilluns durant sis mesos
Els vehicles, inclosos els tractors, es desviaran per un tram de la C-17
Redacció Osona.com | Actualitzat el 27/04/2014 a les 09:44hArxivat a: Societat, trànsit, pont de la Gleva, BV-4608
El pont de la Gleva, aquest dissabte. Foto: Adrià Costa
A partir d'aquest dilluns, els vehicles no podran circular pel pont de la Gleva, que uneix les Masies de Voltregà i Manlleu, fins a la finalització de les obres, previst pel més d'octubre. S'han senyalitzat els itineraris alternatius per a tot tipus de vehicles, especialment els tractors, que també podran circular per la C-17. El trànsit en aquest punt és d’uns 5.000 vehicles diaris.
El tall de trànsit s’ha endarrerit per tràmits burocràtics. El desviament implica que els vehicles hagin de passar per un tram de la C-17, la qual cosa està prohibida per als tractors i els pagesos ja van expressar les seves queixes. La Diputació va optar per demanar permís a Cedinsa per autoritzar el pas de tractors en aquesta via mentre duressin les obres. El permís es va atorgar però la paperassa va trigar uns dies més en arribar.
El pont de la Gleva. situat a la carretera BV-4608, s'està reparant abastament per millorar l'estructura del pont després del desplaçament del tauler causat per un impacte. Les obres tenen com a objectiu fonamental garantir la seguretat dels usuaris d'aquesta carretera.
Més informació de les obres
El pont de la Gleva quedarà tallat dilluns durant sis mesos
Els vehicles, inclosos els tractors, es desviaran per un tram de la C-17
Redacció Osona.com | Actualitzat el 27/04/2014 a les 09:44hArxivat a: Societat, trànsit, pont de la Gleva, BV-4608
El pont de la Gleva, aquest dissabte. Foto: Adrià Costa
A partir d'aquest dilluns, els vehicles no podran circular pel pont de la Gleva, que uneix les Masies de Voltregà i Manlleu, fins a la finalització de les obres, previst pel més d'octubre. S'han senyalitzat els itineraris alternatius per a tot tipus de vehicles, especialment els tractors, que també podran circular per la C-17. El trànsit en aquest punt és d’uns 5.000 vehicles diaris.
El tall de trànsit s’ha endarrerit per tràmits burocràtics. El desviament implica que els vehicles hagin de passar per un tram de la C-17, la qual cosa està prohibida per als tractors i els pagesos ja van expressar les seves queixes. La Diputació va optar per demanar permís a Cedinsa per autoritzar el pas de tractors en aquesta via mentre duressin les obres. El permís es va atorgar però la paperassa va trigar uns dies més en arribar.
El pont de la Gleva. situat a la carretera BV-4608, s'està reparant abastament per millorar l'estructura del pont després del desplaçament del tauler causat per un impacte. Les obres tenen com a objectiu fonamental garantir la seguretat dels usuaris d'aquesta carretera.
Més informació de les obres
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Desdoblament de la C17 fins a Ripoll
http://www.naciodigital.cat/osona/notic ... igaro/c-17
El Govern destina mig milió per arreglar el túnel del Figaró de la C-17
L’actuació comportarà afectacions del trànsit durant sis setmanes
Redacció Osona.com | Actualitzat el 30/04/2014 a les 09:16hArxivat a: Societat, trànsit, C-17
El Govern ha aprovat l’execució d’obres a la carretera C-17 al Figaró, amb un pressupost de 550.000 euros. L’actuació té l’objectiu de millorar la seguretat viària.
En concret, es repararan els desperfectes que s’han produït per la degradació del sosteniment del túnel del Figaró. Les tasques duraran sis setmanes i comportaran afectacions al trànsit.
El Govern destina mig milió per arreglar el túnel del Figaró de la C-17
L’actuació comportarà afectacions del trànsit durant sis setmanes
Redacció Osona.com | Actualitzat el 30/04/2014 a les 09:16hArxivat a: Societat, trànsit, C-17
El Govern ha aprovat l’execució d’obres a la carretera C-17 al Figaró, amb un pressupost de 550.000 euros. L’actuació té l’objectiu de millorar la seguretat viària.
En concret, es repararan els desperfectes que s’han produït per la degradació del sosteniment del túnel del Figaró. Les tasques duraran sis setmanes i comportaran afectacions al trànsit.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Desdoblament de la C17 fins a Ripoll
a la c-17 entre la garriga i el figaró hi han senyals tapades, algunes de obres. algú sap que hi fan, o hi han fet?
Re: Desdoblament de la C17 fins a Ripoll
uriol108 wrote:a la c-17 entre la garriga i el figaró hi han senyals tapades, algunes de obres. algú sap que hi fan, o hi han fet?
Ho tens just al missatge de sobre teu , obres al túnel del Figaró.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Més obres
http://www.naciodigital.cat/naciogranol ... lers/llica
Comencen les obres de millora de la connexió de la C-17 amb la carretera de Granollers a Lliçà
Els treballs tenen com a objectiu millorar la capacitat i la seguretat de l’actual enllaç
Les obres, amb un termini de 12 mesos, tenen un pressupost de 3,1 MEUR
Redacció | Actualitzat el 17/05/2014 a les 13:10hArxivat a: Societat, obres, generalitat, C-17
Foto: TES
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha iniciat aquesta setmana, amb les tasques prèvies d’implantació de l’obra, treballs de millora de la connexió de la C-17 amb la carretera BV-1432, que uneix Granollers i Lliçà d’Amunt. Aquesta actuació té com a objectiu millorar la capacitat i la seguretat de l’actual enllaç i compta amb un pressupost de 3,1 MEUR. Es preveu que els treballs tinguin una durada de 12 mesos.
Actualment, la connexió entre la sortida Granollers centre de la C-17 i la BV-1432 està formada per dos encreuaments en forma de T amb carrils centrals d'espera. Les obres que ara comencen permetran millorar la seguretat i la canalització del trànsit en aquest punt mitjançant la supressió de les interseccions actuals i la construcció en el seu lloc de dues noves rotondes. Aquests nous giratoris tindran 60 metres i 66 metres de diàmetre, respectivament, i comptaran amb 2 carrils de 4 m d’amplada.
A més, es substituirà el ramal de sortida cap a la C-17 en sentit nord (Vic-Ripoll) per un de nou que permetrà una millor incorporació a la via i més fluïdesa en la circulació. Aquest ramal tindrà una longitud de 470 metres i una amplada de 4 metres de carril. Els treballs també inclouran la construcció d’un nou vial des d’una de les rotondes previstes, d’uns 530 metres de longitud, per accedir al sector industrial de Can Montcau. Aquesta actuació es complementarà amb la reposició de camins i accessos afectats per les obres.
En les primeres setmanes d’execució d’aquesta obra, no es produiran afectacions al trànsit. Un cop més avançats, els treballs podran comportar restriccions a la BV-1432 i a la C-17, que s’anunciaran oportunament.
Comencen les obres de millora de la connexió de la C-17 amb la carretera de Granollers a Lliçà
Els treballs tenen com a objectiu millorar la capacitat i la seguretat de l’actual enllaç
Les obres, amb un termini de 12 mesos, tenen un pressupost de 3,1 MEUR
Redacció | Actualitzat el 17/05/2014 a les 13:10hArxivat a: Societat, obres, generalitat, C-17
Foto: TES
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha iniciat aquesta setmana, amb les tasques prèvies d’implantació de l’obra, treballs de millora de la connexió de la C-17 amb la carretera BV-1432, que uneix Granollers i Lliçà d’Amunt. Aquesta actuació té com a objectiu millorar la capacitat i la seguretat de l’actual enllaç i compta amb un pressupost de 3,1 MEUR. Es preveu que els treballs tinguin una durada de 12 mesos.
Actualment, la connexió entre la sortida Granollers centre de la C-17 i la BV-1432 està formada per dos encreuaments en forma de T amb carrils centrals d'espera. Les obres que ara comencen permetran millorar la seguretat i la canalització del trànsit en aquest punt mitjançant la supressió de les interseccions actuals i la construcció en el seu lloc de dues noves rotondes. Aquests nous giratoris tindran 60 metres i 66 metres de diàmetre, respectivament, i comptaran amb 2 carrils de 4 m d’amplada.
A més, es substituirà el ramal de sortida cap a la C-17 en sentit nord (Vic-Ripoll) per un de nou que permetrà una millor incorporació a la via i més fluïdesa en la circulació. Aquest ramal tindrà una longitud de 470 metres i una amplada de 4 metres de carril. Els treballs també inclouran la construcció d’un nou vial des d’una de les rotondes previstes, d’uns 530 metres de longitud, per accedir al sector industrial de Can Montcau. Aquesta actuació es complementarà amb la reposició de camins i accessos afectats per les obres.
En les primeres setmanes d’execució d’aquesta obra, no es produiran afectacions al trànsit. Un cop més avançats, els treballs podran comportar restriccions a la BV-1432 i a la C-17, que s’anunciaran oportunament.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Desdoblament de la C17 fins a Ripoll
Doncs és una millora molt bona això de les dues rotondes. I després el més important és millorar l'accés a la C17 des de granollers centre direcció Vic/Ripoll. Per entrar a la C17 actualment hi ha un stop perillosísim en plena curva. Això evitarà alguns accidents segur.
Re: Desdoblament de la C17 fins a Ripoll
Ara només faltarà que arreglin l'enllaç de Montcada i Reixac Manresa, allà on la C-17 creua l'autopista per sobre amb una doble curva, tot i que realment és molt difícil donat el poc espai que hi ha. Direcció Vic la incorporació és un STOP amb curva tancada i pujada, fet que a l'hora d'incorporar-se ho fa molt difícil si no ve ningú en un centenar de metres. I direcció Barcelona, en aquest cas la sortida fa una curva tancadíssima de 180º sense quasi carril de desacceleració.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Desdoblament de la C17 fins a Ripoll
Desconec el motiu pel qual no han previst un carril de desacceleració venint de Vic per incorporar-se a la rotonda, evitant la corba tancada i en baixada que hi ha ara i que es preveu mantenir.
Re: Desdoblament de la C17 fins a Ripoll
Venint de Vic direcció Barcelona, abans del pont hi ha una propietat privada (un club) -fixa't en la imatge-, i no queda gaire espai entre el club i el pont. Si es volia fer un carril de desacceleració per aquell costat suposo que s'havia d'entrar en expropiacions, o traçar una curva igual de tancada que no hauria millorat en gaire l'actual (i per tant, tirant diners).dgtxa wrote:Desconec el motiu pel qual no han previst un carril de desacceleració venint de Vic per incorporar-se a la rotonda, evitant la corba tancada i en baixada que hi ha ara i que es preveu mantenir.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Desdoblament de la C17 fins a Ripoll
Tot el tram des de Montcada-Manresa fins passat la fàbrica de ciment necessita ser remodelat amb urgència. Ja no és una qüestió de capacitat de trànsit sinó que és un tram amb un perill constant: la doble corba tancada sense visibilitat sota l'autopista que a més té una entrada sense carril d'acceleració i una parada de bus , amb una limitació a 50 que no respecta ningú, seguit de tot un tram fins a Barcelona amb corbes sense visibilitat on no saps si darrera et pots trobar cotxes parats en una retenció, i tot adobat amb uns vorals inexistents i uns carrils que semblen per a cotxes de joguina. És una autèntica loteria passar per allà.oriolp13 wrote:Ara només faltarà que arreglin l'enllaç de Montcada i Reixac Manresa, allà on la C-17 creua l'autopista per sobre amb una doble curva, tot i que realment és molt difícil donat el poc espai que hi ha.
Segurament la solució seria que un dels sentits de circulació es fes passar per l'altra banda de l'autopista i la passés per sobre a l'alçada de Montcada-Bifurcació, per unir-se amb el nou pont sobre l'enllaç amb la N-150.
De tota manera també és de jutjat de guàrdia la sortida del nou pont sobre aquest enllaç de la N-150 sentit Barcelona, on s'hi ha construït una altra doble corba en baixada i amb carril d'acceleració d'una incorporació, just abans de Ciutat Meridiana, que déu n'hi do el perill que té... i això que està acabat de fer!!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Planificació dolenta i ineficient
La major part del trànsit per aquest tram de la C-17 hi passa perquè l'autopista paral·lela és de peatge. Per tant, el millor seria reconvertir-lo en carretera simple i rescatar el peatge al Sr. Abertis. Evidentment, el mal ja està fet, amb obres que no han anat precisament en aquest sentit, però tot el que s'ha fet a Montcada, segur que ha costat molt més que deixar la carretera com estava i "compensar" Acesa (ara Invicat) pels serveis cobrats (perdó, "prestats").
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Planificació dolenta i ineficient
Efectivament és el que s'hauria d'haver fet, ja que duplica el traçat fins a Granollers. Però ara ja amb el soterrament de Montcada fet, amb l'enllaç amb la N-150 fet, etc, ja no té gaire sentit tornar enrera.Guigui wrote:La major part del trànsit per aquest tram de la C-17 hi passa perquè l'autopista paral·lela és de peatge. Per tant, el millor seria reconvertir-lo en carretera simple i rescatar el peatge al Sr. Abertis. Evidentment, el mal ja està fet, amb obres que no han anat precisament en aquest sentit, però tot el que s'ha fet a Montcada, segur que ha costat molt més que deixar la carretera com estava i "compensar" Acesa (ara Invicat) pels serveis cobrats (perdó, "prestats").
I en quant a Abertis/La Caixa, si féssim una piràmide de poder a Catalunya aquesta empresa estaria per sobre de la Generalitat sencera.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
http://www.naciodigital.cat/naciogranol ... es/milions
Invicat construirà una connexió entre la C-33 i la C-17 a Mollet del Vallès per 3,75 milions
El conseller Santi Vila ha presentat el projecte, que començarà l'agost i acabarà el juny del 2015
E.P./Redacció , Mollet del Vallès | Actualitzat el 29/05/2014 a les 13:45hArxivat a: Política, Invicat, C-17, c-33, Josep Monràs, Santi Vila
Foto: TiS
El conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Santi Vila, ha presentat aquest dijous el projecte de millora de la connexió entre la C-33 i la C-17 a Mollet del Vallès, uns treballs que farà Invicat, la societat d'Abertis que integra les autopistes que gestiona en règim de concessió que són titularitat del Govern, amb un pressupost de licitació de 3,75 milions d'euros.
Els treballs consisteixen en la construcció d'un ramal directe de connexió entre aquestes vies en sentit Granollers per millorar la mobilitat i l'accessibilitat dels usuaris de l'autopista C-33 que, utilitzant la sortida número 1 a Mollet del Vallès, volen dirigir-se a Granollers a través de la C-17, segons ha informat el departament en un comunicat.
Així, els usuaris s'estalviaran fer l'actual itinerari per l'interior dels ramals d'enllaços de la carretera C-59 amb la C-17 o amb la N-152a, millorant a més la seguretat viària, sobretot, dels vehicles pesats.
Els treballs de construcció d'aquest ramal, que començarà a la C-59 i tindrà una longitud de 780 metres, començaran l'agost i es preveu que finalitzin el juny del 2015.
L'obra s'emmarca en el pla d'inversions que va acordar Territori i Sostenibilitat amb les concessionàries de la C-33 i la C-32 -Invicat i Aucat (Grup Abertis)- i que s'executaran fins al 2017 per valor de 100 milions d'euros.
Invicat construirà una connexió entre la C-33 i la C-17 a Mollet del Vallès per 3,75 milions
El conseller Santi Vila ha presentat el projecte, que començarà l'agost i acabarà el juny del 2015
E.P./Redacció , Mollet del Vallès | Actualitzat el 29/05/2014 a les 13:45hArxivat a: Política, Invicat, C-17, c-33, Josep Monràs, Santi Vila
Foto: TiS
El conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Santi Vila, ha presentat aquest dijous el projecte de millora de la connexió entre la C-33 i la C-17 a Mollet del Vallès, uns treballs que farà Invicat, la societat d'Abertis que integra les autopistes que gestiona en règim de concessió que són titularitat del Govern, amb un pressupost de licitació de 3,75 milions d'euros.
Els treballs consisteixen en la construcció d'un ramal directe de connexió entre aquestes vies en sentit Granollers per millorar la mobilitat i l'accessibilitat dels usuaris de l'autopista C-33 que, utilitzant la sortida número 1 a Mollet del Vallès, volen dirigir-se a Granollers a través de la C-17, segons ha informat el departament en un comunicat.
Així, els usuaris s'estalviaran fer l'actual itinerari per l'interior dels ramals d'enllaços de la carretera C-59 amb la C-17 o amb la N-152a, millorant a més la seguretat viària, sobretot, dels vehicles pesats.
Els treballs de construcció d'aquest ramal, que començarà a la C-59 i tindrà una longitud de 780 metres, començaran l'agost i es preveu que finalitzin el juny del 2015.
L'obra s'emmarca en el pla d'inversions que va acordar Territori i Sostenibilitat amb les concessionàries de la C-33 i la C-32 -Invicat i Aucat (Grup Abertis)- i que s'executaran fins al 2017 per valor de 100 milions d'euros.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a