Entenc perfectament que tu t'esforçis en alguna cosa i vingui algu amb barret "d'Indiana" i s'emporti la "gloria" o que algu escrigui el que no ha investigat i ha "copiat" literalment...o que tu treballis molt en algo i ves per on hi hagi mes gent en el mateix i et passin al devant amb tot el merit...com que aixo ho he conegut en part entenc el que dius, pero crec que et confons...tu estas satisfet i orgullos del que has fet? doncs perfecte, el temps donara o treura raons, si hi ha mes gent en algo que t'agrada no pot ser mes que gratificant, sigui al nivell que sigui, jo tampoc tinc cap problema en embrutar-me ni fer certes coses...de fet ho gaudeixo...pero aquest fet no em don dret a despreciar el treball sigui quin sigui, sigui a on sigui d'altres...de fet com he dit m'en alegro.lauria1226 wrote:Bé. Portem molts anys en aquest negoci, han estat molts esforços, malaguanyats i il·lusions perdudes que de vegades, s'han vist recompensades per algun èxit que ha resultat efímer.
N'estem farts, realment farts de fantasmades que no porten enlloc, que emmascaren posicions còmodes i incompetències encaminades a autobombos i autojustificacions totalment inútils
Mentre quan se us invitat a participar en projectes que calen un cert esforç i treball en equip, heu dit que és massa lluny utilitzant excuses de mal pagador més aviat fluixetes, el que demostra el nivell real del personal, sense comptar un cert engreíment i supèrbia I ara us penseu que responent amb les provocacions de manual que heu posat m'ofendreu?, pobres de vosaltres. Vinc de lluny i encara us passo deu caps i mira per on no tinc cap necessitat de sortir a la foto, les fotos les faig jo. Tant me fa escriure un post com embrutar-me de greix o esllomar-me intentant desmuntar un cilindre o escombrant el taller, o pintant un vehicle, s'etableix una camaraderia i una companyonia que us perdeu fent volar coloms i tocant campanes. Us heu après la cançó de moda a la vida social del País (El famós "Y TU MAS"), Però us esteu equivocant. El que està assegut apaivagant la pròpia consciència "Tan ricamente y mira, que nos sirvan una sopa", no soc jo, Sou vosaltres i si fóssiu més intel·ligents que viscerals utilitzaríeu aquest diàleg com a revulsiu per reflexionar. Penseu que no hi ha res més ridícul que voler ensenyar al pare a fer fills.
Encara que no us ho sembli... De bon rotllo, Metring.
Crec que tambe et toca reflexionar, jo tambe vinc de lluny...i no ho exposo com a argument i sincerament no dic que paso deu caps a ningu...perque ni ho se n'hi m'ho he plantejat mai...a mes si fos el cas no em pertocaria dir-ho a mi, si no queda molt "Cristiano Ronaldo".
Si el que has fet et satisfa i aixi ho sembla..doncs perfecte, per a mi seria suficient...encara que el reconeixement sempre s'agraeix i es huma el desitjar-lo, aquest no es pot exigir...
Entenc tambe que hi ha gent que vol ser lider i per determinades circunstancies no ho es, aixo no es pot buscar, es quelcom amb el que es neix, es innat.
Entenc tambe que si que si un treballa en determinat sentit i la gent no el segueix...no li agradi...si es que vol ser "lider"...i que si mes tard si un altre fa el mateix i si el segueixen s'emprenyi....i llavors es quan en comptes de "destrossar-ho" tot o anar en contre el mon s'ha reflexionar....no tothom pot acertar, ni tindre les qualitats abans mencionades, i a vegads hi han circunstancies intangibles com el moment i un s'en ha de adonar...pero si a un li agrada determinat tema...que uns altres ho fagin...et te que agradar....perque si no el tema t'importa menys que tu mateix.