Seguiment de les obres de la L9
Re: Seguiment de les obres de la L9
I si la connexio Sagrera - Z universitaria no es fa, quines alternatives faran? Per que aquesta connexio seria interessant millorar per ue la xarxa actual de bus i metro per aquesta zona la veog força coixa i t'has de fartar de fer transbords amb metro i bus...
Tram Sagrera-Zona Universitària, necessari
La connexió Sagrera-Zona Universitària la veig també necessària, i sempre ho he dit, abasteix les necessitats de certes zones de Barcelona que o bé no tenen un servei de metro més proper o la comunicació amb la resta de transport públic és deficient, per tant crec que és un error que no es fagi la part central, a més de que seria un dels trams de línia que podria tenir força demanda.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Home, però per molt d'autors que siguin, no poden posar unes tristes racholiques de l'outlet del Ferrolan o de el "De la Vaca"?? No serà perjudicial pel tema de filtracions?victorcasta wrote:Només ho seran Europa-Fira, Parc Logístic i Mercabarna, perquè l'arquitecte les ha dissenyat així.metring wrote:A TV3 han dit que les estacions seran d'obra vista, res a veure amb les altres estacions que ja funcionen.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Extretes de TN Comarques. http://www.tv3.cat/3alacarta/#/videos/5115611
Per cert, no totes les estaciones seran a obres vistes. A una pàgina de Facebook què vaig crear per exigir l'opertura d'aquest tram al 2014 tinc moltissimes fotos de les estacions d'aquest tram, us poso algunes.
Aeroport T1
Aeroport - Terminal de càrrega (no funcionarà al 2016)
Aeroport T2
Mas Blau
Parc Nou
El Prat Centre
El Prat Estació
La Ribera (no funcionarà al 2016)
Les Moreres
Mercabarna
Parc Logístic
Fira (la meva favorita )
Europa Fira
Gornal || Torrassa || Collblanc
Podeu veure més fotos aquí.
PD: les fotos, al estar pujades a Facebook, potser no es veuen. Si us plau comuniqueu-me'lo.
PD2: les fotos evidentment no son meves. La majoria son de la web d'ifercat, webs d'arquitectura, etc.
Salut!
#volemL9
#volemL9
Re: Seguiment de les obres de la L9
Sento el doble post, però crec què s'estava fent massa llarg el missatge anterior.
Acabo de veure la noticia de l'ara.cat, i m'he quedat flipant amb la fotografia.
O sigui... qui ha estat el llest què ha decidit posar un mapa de la xarxa sense el ramal de l'Aeroport a una estació que no s'obrirà fins d'aqui dos anys? Això vol dir què quan inaugurin aquest tram l'hauran de treure?
Qui coi veurà aquest mapa en aquests dos anys, a part dels polítics i dels treballadors de l'obra? (a no, espera, què aquesta estació porta acabada des de 2011-12...)
Espero què aquest mapa només l'hagin posat avui per la visita del president i del conseller, perquè com totes les estacions del ramal tinguin aquest mapa, tel·la.
I aprofitant l'article, em quedo amb aquesta frase.
Acabo de veure la noticia de l'ara.cat, i m'he quedat flipant amb la fotografia.
O sigui... qui ha estat el llest què ha decidit posar un mapa de la xarxa sense el ramal de l'Aeroport a una estació que no s'obrirà fins d'aqui dos anys? Això vol dir què quan inaugurin aquest tram l'hauran de treure?
Qui coi veurà aquest mapa en aquests dos anys, a part dels polítics i dels treballadors de l'obra? (a no, espera, què aquesta estació porta acabada des de 2011-12...)
Espero què aquest mapa només l'hagin posat avui per la visita del president i del conseller, perquè com totes les estacions del ramal tinguin aquest mapa, tel·la.
I aprofitant l'article, em quedo amb aquesta frase.
Val, llavors segurament tindrem el ramal obert un mes o dos abans de les municipals o generals del 2015. Així ens va: inauguren en els anys electorals perquè el poble vegi la gran inversió què fa la Generalitat al metro.Vila, però, ha dit que estan treballant per avançar aquesta data, "però volem ser prudents i seriosos".
Salut!
#volemL9
#volemL9
Re: L10 sud
Ja, però el que passa és que no ho indiquen a la notícia.Renfe451 wrote:La L10 no es posarà en servei, al mateix temps que la L9, la previsió és que funcioni com a un ramal tècnic per als trens que vagin cap a la Zona Franca.Renfe445 wrote: I la part de la L10, què? Eh?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment de les obres de la L9
Tot al 100%.
Previsions d'obertura.
http://www.slideshare.net/Galifardeu/88 ... m=ss_embed
Original: http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... ce5991.ppt
Posibles (jo diria que practicament confirmats) noms de les estacions del ramal.
Previsions d'obertura.
http://www.slideshare.net/Galifardeu/88 ... m=ss_embed
Original: http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... ce5991.ppt
Posibles (jo diria que practicament confirmats) noms de les estacions del ramal.
Salut!
#volemL9
#volemL9
Re: Seguiment de les obres de la L9
2 anys encara !!!
Pudor electoralista però de lluny.
I es la primera vegada que veig el mapa amb les corbes al Prat, vaja vaja on han anat a parar els calerons.
Esperem que no es podreixi tot el que ja esta terminat o s'haura de canviar per nou i serà encara mes car.
Apa salut i a l'espera de la Foto tallant la cinta quan a ells mes els convingui !!!
Pudor electoralista però de lluny.
I es la primera vegada que veig el mapa amb les corbes al Prat, vaja vaja on han anat a parar els calerons.
Esperem que no es podreixi tot el que ja esta terminat o s'haura de canviar per nou i serà encara mes car.
Apa salut i a l'espera de la Foto tallant la cinta quan a ells mes els convingui !!!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
És el que passa quan s'imposen els criteris polítics per sobre dels tècnics i, de fet, per sobre del sentit comú: un espaghetti indigest.ortegote wrote:I es la primera vegada que veig el mapa amb les corbes al Prat
I han consultat a TMB per això? Ja veuràs què divertit serà esborrar els grafits en aquesta paret. Per què creieu que sempre fan servir superfícies llises fàcilment netejables? Per molt que digui es Sr. arquitecte (que com la majoria toca poc de peus a terra) m'estranyaria que ho deixessin així gaire temps. Veurem.metring wrote:A TV3 han dit que les estacions seran d'obra vista, res a veure amb les altres estacions que ja funcionen.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Seguiment de les obres de la L9
Com això que va passar a les andanes de l'estació de Ciutadella?wefer wrote:I han consultat a TMB per això? Ja veuràs què divertit serà esborrar els grafits en aquesta paret. Per què creieu que sempre fan servir superfícies llises fàcilment netejables? Per molt que digui es Sr. arquitecte (que com la majoria toca poc de peus a terra) m'estranyaria que ho deixessin així gaire temps. Veurem.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
Sí, una cosa semblant.Renfe445 wrote:Com això que va passar a les andanes de l'estació de Ciutadella?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Seguiment de les obres de la L9
Totalment d´acord. El traçat l´han fet els polítics i farà que la línia perdi molts viatgers. Quin anirà des de l´aeroport al centre de Barcelona amb la L9?. Quan arribin a Zona Universitària estaran marejats i tindran barba del temps que han trigat i després, fes transbord i agafa la L3. Un total despropòsit, un desastre de magnituds estratosfèriques. A l´aeroport havia d´anar la L2 passant per sota de Montjuïc, directe al centre, mai a la vida la L9. Sobre els paraments de les parades amb formigó d´obra, el més probable és que TMB li fiqui uns plafons per sobre, així no és pràctic per molt que digui l´arquitecte de torn.wefer wrote:És el que passa quan s'imposen els criteris polítics per sobre dels tècnics i, de fet, per sobre del sentit comú: un espaghetti indigest.ortegote wrote:I es la primera vegada que veig el mapa amb les corbes al Prat
I han consultat a TMB per això? Ja veuràs què divertit serà esborrar els grafits en aquesta paret. Per què creieu que sempre fan servir superfícies llises fàcilment netejables? Per molt que digui es Sr. arquitecte (que com la majoria toca poc de peus a terra) m'estranyaria que ho deixessin així gaire temps. Veurem.metring wrote:A TV3 han dit que les estacions seran d'obra vista, res a veure amb les altres estacions que ja funcionen.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
^^ Per anar de l'Aeroport al centre ja hi ha la RENFE, des de l'Aeroport la L9 es mes per anar a la part alta de BCN o a Hospitalet o al Prat. Que això no treu lo de les corbes, però encara que fos recta o que anés la L2 tampoc es gaire pràctic per anar al centre. Lo que s'ha de procurar es que a la RENFE hi pugui haver cada 15 minuts enlloc de 30 (encara que 1/2 s'hagi d'enllaçar al Prat, si no hi ha mes remei), llavors el problema ja està del tot resolt.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Seguiment de les obres de la L9
La renfe no arriba a la T1. I el viacrucis que s'ha de fer per anar del baixador de la renfe a la T1 o viceversa et fa perdre moooooolta estona.Ecomobisostrans wrote:^^ Per anar de l'Aeroport al centre ja hi ha la RENFE, des de l'Aeroport la L9 es mes per anar a la part alta de BCN o a Hospitalet o al Prat. Que això no treu lo de les corbes, però encara que fos recta o que anés la L2 tampoc es gaire pràctic per anar al centre. Lo que s'ha de procurar es que a la RENFE hi pugui haver cada 15 minuts enlloc de 30 (encara que 1/2 s'hagi d'enllaçar al Prat, si no hi ha mes remei), llavors el problema ja està del tot resolt.
Per anar del baixador de la renfe a la T1 primer has d'anar a la T2 pel passadís elevat (sense tapís rodant) i allà agafar la llançadora T2↔T1. Entre una cosa i l'altra i si el tren va ple, pots trigar una mitja hora ràpidament.
Per anar del centre de Barcelona a la T1 el tren no és una opció, només ho és si vens de fora de Barcelona en renfe, transbordant a Sants, a passeig de Gràcia o a l'Estació de França.
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
A l'aeroport el que cal es que hi arribin més mitjans de transport i no només un.
La RENFE ja està bé, tot i que si, caldria millorar-ne la freqüència de pas.
Però que arribi el metro i l'AVE també.
La RENFE ja està bé, tot i que si, caldria millorar-ne la freqüència de pas.
Però que arribi el metro i l'AVE també.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: Seguiment de les obres de la L9
No es como que se nos haya ido la olla haciendo Metros y AVEs.gatvell wrote:A l'aeroport el que cal es que hi arribin més mitjans de transport i no només un.
La RENFE ja està bé, tot i que si, caldria millorar-ne la freqüència de pas.
Però que arribi el metro i l'AVE també.
Creo que es mejor guardar nuestras delusiones en algún cajón, y pararnos a pensar que es lo que realmente hace falta en el aeropuerto. ¿Hace falta un tren de cercanías que lleve a mucha gente rápidamente a Barcelona? Sí, totalmente. ¿Hace falta un Metro que haga lo mismo? No veo para que. ¿Hace falta un Metro para acercar El Prat al Aeropuerto? No me hagas reir con el "café para todos". ¿Hace falta llevar el AVE al aeropuerto? Tu dirás, yo en tiempos de crisis prefiero invertir en mejoras para todos, y no solo para cuatro ricos.
Re: Seguiment de les obres de la L9
Per l'Aeroport era suficient amb el proposat per portar rodalies a la T1 (T1-T2 soterrat i cap el Prat). Gran capacitat i en res al centre. La part que s'hagués estalviat la Generalitat en la part sud de la L9 la podria haver destinat a ampliar la L1 i L2 per la zona. I que la L9 es quedes com la línea que tallaria les demés per la part alta de la ciutat.
Si aquesta desgracia de la L9 fos cosa de Mordor, dic, Madrid, al TN en farien estudis cada dia. Es sorprenent com no se'n parla quasibé. La factura de la L9 es una vergonya.
Vox
Si aquesta desgracia de la L9 fos cosa de Mordor, dic, Madrid, al TN en farien estudis cada dia. Es sorprenent com no se'n parla quasibé. La factura de la L9 es una vergonya.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Seguiment de les obres de la L9
M'encanta com en temps de crisi diem que el metro a l'aeroport no cal, que amb rodalia ja està bé.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
De peus a terra
És que estaria bé amb una rodalia com cal, amb freqüències decents (mínim 15 minuts), un servei fiable i cobrint les dues terminals. I sí, potser molts de nosaltres hem canviat d'opinió, però la crisi ens ha posat a tots al seu lloc i ens ha mostrat que no es poden satisfer tots els capricis amb diners procedents de les arques públiques. I massa que ja se n'han satisfet.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: Seguiment de les obres de la L9
Alf, entre el metro i RENFE hi estic d'acord amb tu, però l'arribada del AVE, ampliaria l'area d'influència de l'aeroport.
Obviament no cal agafar l'AVE per anar a Barcelona, però per a Saragossa, o Perinyà....(i altres).
Tampoc cal fer-ho immediatament, sino poc a poc.
Obviament no cal agafar l'AVE per anar a Barcelona, però per a Saragossa, o Perinyà....(i altres).
Tampoc cal fer-ho immediatament, sino poc a poc.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga