I a St. Vicenç de Calders, que n'hi ha un grapat de UT 440R apartades (o fins fa poc). El que més impressiona és que en un costat estan perfectes, però per l'altre estan totalment vandalitzades.Adolescent barceloní wrote:Pel que jo sé, a Catalunya tenim abandonades la 440 de Móra la Nova, la de Morrot i la de Sant Andreu Comtal. Sortiria molt cara la reparació i posada a punt? Si no estan massa deteriorades/desgastades/desguassades, coincideixo amb en @Renfe451: es podrien aprofitar per a possibles operadors privats.
Seguiment de les 440, 447 i 470
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
"UTRERA" en una de les 440R de SVC
I fins i tot en un dels teleindicadors hi posava "UTRERA", el qual em dóna a pensar que una d'elles era ex-Sevilla.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Esa unidad es la 440-228. El UTRERA lo pone en uno de los teleindicadores del remolque cabina 228C y efectivamente era ex-Sevilla.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Morrot? Et deus referir a la que hi ha a Can Tunis, esperant a ser desguassada. Les de SVC també tenen el mateix futur, igual que tot el material que hi ha a Mora, la única catalana que de moment es salva és la 131 que hi ha a Sant Andreu, però tampoc té un futur gaire clar. I de fet de totes les 440R que hi ha apartades a Espanya sembla que només s'en salvaràn 4 de les que estaven a Algodor i tenen 2 cotxes, la resta sembla que no té gaire futur a les vies degut al vandalisme que han patit durant aquests anys que han estat apartades.Adolescent barceloní wrote:Pel que jo sé, a Catalunya tenim abandonades la 440 de Móra la Nova, la de Morrot i la de Sant Andreu Comtal. Sortiria molt cara la reparació i posada a punt? Si no estan massa deteriorades/desgastades/desguassades, coincideixo amb en @Renfe451: es podrien aprofitar per a possibles operadors privats.
Novetats 447 PMR
Recupero el tema 447 reformades.
Pel que m'han dit des de Madrid, la 447-117 (segona unitat reformada per a PMR amb l'esquema Rodalies de Catalunya) va marxar cap a Catalunya, el passat dia 20 de maig. Mencionar que abans del seu trasllat va patir una pintada obra dels de sempre. Imagino que aquesta unitat per tant ja estarà a Montcada i està a l'espera d'entrar en servei.
Pel que m'han dit des de Madrid, la 447-117 (segona unitat reformada per a PMR amb l'esquema Rodalies de Catalunya) va marxar cap a Catalunya, el passat dia 20 de maig. Mencionar que abans del seu trasllat va patir una pintada obra dels de sempre. Imagino que aquesta unitat per tant ja estarà a Montcada i està a l'espera d'entrar en servei.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Novetats 447 PMR
Em comenten que la 447-117 ja està en servei. Algú que ho confirmi?Renfe451 wrote:Imagino que aquesta unitat per tant ja estarà a Montcada i està a l'espera d'entrar en servei.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Novetats 447 PMR
Ja està en servei? Doncs dic el mateix, si algú l'ha vist en servei que ho confirmi amb alguna foto. De totes maneres la 447-117 podria anar perfectament amb la 447-116, ja que entre dues reformades sí que es poden acoplar, tot el contrari que amb una 447 normal.Adolescent barceloní wrote:Em comenten que la 447-117 ja està en servei. Algú que ho confirmi?Renfe451 wrote:Imagino que aquesta unitat per tant ja estarà a Montcada i està a l'espera d'entrar en servei.
Re: Novetats 447 PMR
No es poden acoblar les reformades amb les normals?Renfe451 wrote:De totes maneres la 447-117 podria anar perfectament amb la 447-116, ja que entre dues reformades sí que es poden acoplar, tot el contrari que amb una 447 normal.
Y sabem per quin motiu?
Re: Novetats 447 PMR
No es poden acoplar per un motiu: els equips que porten les unitats reformades i les normals no són compatibles, degut també a canvis d'ubicació.the sapus wrote:No es poden acoblar les reformades amb les normals?Renfe451 wrote:De totes maneres la 447-117 podria anar perfectament amb la 447-116, ja que entre dues reformades sí que es poden acoplar, tot el contrari que amb una 447 normal.
Y sabem per quin motiu?
Re: Novetats 447 PMR
Entre altres suposu la instal.lacio de les pantalles tipus "civia" i altres equips, m'equivoco?Renfe451 wrote:No es poden acoplar per un motiu: els equips que porten les unitats reformades i les normals no són compatibles, degut també a canvis d'ubicació.the sapus wrote:No es poden acoblar les reformades amb les normals?Renfe451 wrote:De totes maneres la 447-117 podria anar perfectament amb la 447-116, ja que entre dues reformades sí que es poden acoplar, tot el contrari que amb una 447 normal.
Y sabem per quin motiu?
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
La 440-228 ja esta tallada literalment https://twitter.com/Maquinistilla/statu ... 1525850113
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Quina pena... M'encanta el pfuiiiiif! pfuiiiiif! que fan en frenar.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Això és a Sant Vicenç?!albert28 wrote:La 440-228 ja esta tallada literalment https://twitter.com/Maquinistilla/statu ... 1525850113
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Sí és a Sant Vicenç de Calders. D'altra banda, no tot son males notícies per les 440. Han rescatat 4 440 de dos cotxes que en el seu dia van prestar servei al Transpirinenc. En concret són les 440 207, 236, 237 i 239M. Alguna ja s'ha pintat de Mijtana Distància. Es rumoreja que seràn traslladades al dipòsit de León (on havien estat després de marxar del dipòsit de Sant Andreu Comtal, fa sis anys).raulitinbcn wrote:Això és a Sant Vicenç?!albert28 wrote:La 440-228 ja esta tallada literalment https://twitter.com/Maquinistilla/statu ... 1525850113
Last edited by UT440_132M on Tuesday 10/06/2014 23:20, edited 1 time in total.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Efectivament.albert28 wrote:Entre altres suposu la instal.lacio de les pantalles tipus "civia" i altres equips, m'equivoco?
Sobre la 440 "assassinada", quan he vist la imatge m'ha provocat un mal terrible. I com a resposta al que ha dit en raulitinbcn, dir que és Sant Vicenç de Calders. Només cal fixar-s'hi en el sostre i en les baranes del pas inferior.
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
NooooooooooUT440_132M wrote:Sí és a Sant Vicenç de Calders. D'altra banda, no tot son males notícies per les 440. Han rescatat 4 440 de dos cotxes que en el seu dia van prestar servei al Transpirinenc. En concret són les 440 207, 236, 237 i 239M. Alguna ja s'ha pintat de Mijtana Distància. Es rumoreja que seràn traslladades al dipòsit de León (on havien estat després de marxar del dipòsit de Sant Andreu Comtal, fa sis anys).raulitinbcn wrote:Això és a Sant Vicenç?!albert28 wrote:La 440-228 ja esta tallada literalment https://twitter.com/Maquinistilla/statu ... 1525850113
Per sort, sense saber-ho, el pasat dissabte, després d'afotar el TarracoTalgo, vaig donar la volta i les vaig afotar per el costat més no vist, + ''baralla'' segurata (verbalment només)
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Re: Avistaments curiosos
Una 470 a l'Hospitalet indicant Cervera?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Una UT 440R de dos coches de Renfe regresa a la vida
La UT 440-207M/209R ha vuelto a prestar servicio comercial el pasado viernes 20 de junio, tras haber permanecido casi 5 años apartada en el corredor de la muerte de Algodor. El servicio escogido por Renfe fue el Regional Exprés 18795 Madrid-Vitoria.
La primera de varias 440 salvadas del desguace
Afortunadamente, no es un caso aislado. Como se indica en Listadotren.es, junto a la 440-207M, Renfe ha recuperado a las 236M, 237M y 239M que están actualmente siendo acondicionadas en Málaga.
Reformadas para prestar servicio en Barcelona, acabaron sus días en las Cercanías cántabras. Gracias a que están formadas por 2 coches (M-Rc) en lugar de 3 (M-R-Rc), estas unidades tienen una mayor capacidad de aceleración y son perfectas para servicios de baja demanda. Pese a que están siendo adaptadas para servicios de media distancia, con sus correspondientes asientos, estos trenes no están siendo transferidos a la serie 470.
La UT 440-207M/209R ha vuelto a prestar servicio comercial el pasado viernes 20 de junio, tras haber permanecido casi 5 años apartada en el corredor de la muerte de Algodor. El servicio escogido por Renfe fue el Regional Exprés 18795 Madrid-Vitoria.
La primera de varias 440 salvadas del desguace
Afortunadamente, no es un caso aislado. Como se indica en Listadotren.es, junto a la 440-207M, Renfe ha recuperado a las 236M, 237M y 239M que están actualmente siendo acondicionadas en Málaga.
Reformadas para prestar servicio en Barcelona, acabaron sus días en las Cercanías cántabras. Gracias a que están formadas por 2 coches (M-Rc) en lugar de 3 (M-R-Rc), estas unidades tienen una mayor capacidad de aceleración y son perfectas para servicios de baja demanda. Pese a que están siendo adaptadas para servicios de media distancia, con sus correspondientes asientos, estos trenes no están siendo transferidos a la serie 470.
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Aquesta 440 segons comenten tindrà la base a Miranda de Ebro. Juntament amb la 236, 237 i la 239M que també es rescataran, va córrer durant molts anys casa nostra fent les llançadores Ribes - LaTour de Carol-Enveitg, juntament amb la desballestada 252M i les no reformades 440 130, 131, 132, 133 i 134, de les quals la 131M és la única supervivient a casa nostra. La 130 i 132M varen ser desballestades, i la 133 i 134M venudes a Chile.
Diu que s'han ficat seients de regionals, bé, quan les teniem aquí ja els duien.
Diu que s'han ficat seients de regionals, bé, quan les teniem aquí ja els duien.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a