Pregunta
RespostaBon dia. Davant la entrada de les Rodalies del Camp de Tarragona a la integració tarifària tinc diversos dubtes. Això significa que podré viatjar amb tren amb les targetes de l'ATM? Com comprovarà el revisor que he fet la validació?
En cas de fer transbord entre 2 trens, he de tonar a validar la targeta a l'estació de transbord o només cal a la primera estació com passa actualment amb els bitllets de Renfe?
També m'agradaria saber si es pot fer transbord amb la resta d'autobusos, ja que a les notícies que han sortit a la premsa, només fan referència als autobusos de la EMT de Tarragona.
Ja per acabar, m'agradaria saber si també podré viatjar amb la targeta de la ATM als trens regionals de la R14, R15 i R16 per fer el mateix trajecte que cobrixen les linies de Rodalies, ja que el servei de rodalies està pensat intercalant les noves líines amb les regionals ja existents.
Moltes gràcies
Bon dia David,
Efectivament, es podran fer servir les targetes ATM del Camp de Tarragona amb Rodalies en els trajectes Reus- Tarragona i Cambrils-l’Arboç.
Els revisors portaran unes màquines a on podran veure les validacions de les targetes, així com el títol i les zones del títol carregat.
Entre dos trens no haurem de validar dos cops, únicament la primera vegada que pugem al tren, però de tren a bus si que s’ha de validar al bus i de bus a tren també validarem, al bus i al tren.
Es pot fer transbord amb tots el operadors que estan integrats al sistema tarifari integrat de l’ATM Camp de Tarragona: EMT, Reus Transport, Autocars del Penedès, Autocars Poch, Cintoi bus, Empresa Plana, Hispano de Fuente en Segures, Hispano Igualadina, Transports Públics del Priorat i Domènech.
I si que podrà agafar els trens regionals per fer el recorregut que està integrat en el nostre àmbit.
Per qualsevol altra dubte pot consultar la nostre pàgina web http://www.atmcamptarragona.cat o bé trucar al 902 734 322.
Atentament,
ATM Camp de Tarragona
C. Anselm Clavé, 1
43004 - Tarragona
Tel. 902 734 322
Fax. 977 922 983
atm@atmcamptarragona.cat
http://www.atmcamptarragona.cat