La sèrie 211, marginada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

La sèrie 211, marginada

Post by JaMiRo! »

Hola!

Avui, anant a buscar la xicota, he vist una colla de 211 a Sant Boi (no he tingut temps de veure quants n'hi havia exactament, però posaria la mà al foc que com a mínim hi havia unes sis unitats); aquests 211 estaven aparcats a les vies mortes de l'estació...Voldria preguntar si algú en sap el motiu. Ja fa temps que va sorgir aquest tema, però voleu dir que veritablement FGC vol desfer-se d'aquesta sèrie? No li dona gaire ús, últimament...I sobretot des de l'arribada de l'última fornada de 213... :mmm

Bé, si algú pot dir alguna cosa al respecte... :roll:

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Jordilar

Post by Jordilar »

Aquets matí un servidor i Aarongilp hem vist aquestes unitats i com a mínim hem pogut concretar que estàven allà 7 de les 10 unitats. La resta es trobàven a Martorell.

Això pinta bastant malament. Desguassar no crec, pero si que posiblement no tornarán a prestar servei comercial normal i corrent.

Salut.-
User avatar
awe
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 14/05/2005 13:49
Location: Tossa de Mar / Móra la Nova

Post by awe »

Les 211, o tenen una utilitat concreta, o millor que es venguin. Sino quan en vulguin fer alguna cosa es trobaran que estan avariades, i/o costaran cèntims de mantenir només per tenir-les allà apartades.
megapauer
N8
N8
Posts: 1203
Joined: Wednesday 04/05/2005 14:25
Location: De la Terra Ferma a l'exili
Contact:

Post by megapauer »

Dos qüestions:

1.- Tan sobrada va de material FGC que pot prescindir d'aquestes unitats? Que posin més unitats en doble, que hi han hores que van prou justos de capacitat. Estic cansat d'anar ensardinat en el tram Sant Boi - Plaça Espanya.

2.- Si no les volen, per què no les venen a FEVE, que prou necessitats estan a més que seria un atractiu més pels aficionats :D
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Post by alexbn »

Yo me huelo que las guardan para los metros comarcales famosos. Las 213 quedarán para los servicios desde Barcelona y las 211 no. Claro que no se cuántos trenes hay de cada clase, pero bueno. Si esto pasara, a UT le da algo... :D :D
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Tinc entès que les 211 tenen molts problemes al ramal d'Igualada.
alexbn wrote:Yo me huelo que las guardan para los metros comarcales famosos. Las 213 quedarán para los servicios desde Barcelona y las 211 no. Claro que no se cuántos trenes hay de cada clase, pero bueno. Si esto pasara, a UT le da algo... :D :D
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

liniadelRipollés wrote:Tinc entès que les 211 tenen molts problemes al ramal d'Igualada.
Si pero es un bon numero de trens per donar servei al metro comarcal del bages, on no tenen problemes
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

liniadelRipollés wrote:Tinc entès que les 211 tenen molts problemes al ramal d'Igualada.
Quins problemes tenen? Si abans ja hi circulaven, no? (entre la posada en marxa de l'electrificació i l'arribada de les 213)
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Jo crec més plausible que les 213 es quedin fent els serveis de metro comarcal i les 211 tornin a córrer com a serveis L8 a Barcelona, si és que mai tornen a córrer. Cal recordar que aquestes unitats són les úniques no accessibles a PMR de tot el parc mòbil de FGC a les comarques de Barcelona, per la qual cosa l'impacte de col·locar-les a la part alta de les línies és més perjudicial per al viatger, doncs el temps d'espera pel següent tren sempre serà major que a l'àrea metropolitana de Barcelona.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Amb viatgers mai, i només em consta un únic viatge de proves amb molts problemes.

aarongilp wrote:
liniadelRipollés wrote:Tinc entès que les 211 tenen molts problemes al ramal d'Igualada.
Quins problemes tenen? Si abans ja hi circulaven, no? (entre la posada en marxa de l'electrificació i l'arribada de les 213)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
josep_serre
N9
N9
Posts: 2158
Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contact:

Post by josep_serre »

Jo sé que se n'havia fet algun que altre viatge pel ramal d'Igualada però tal com s'ha dit amb problemes i no feia l'horari.

Els 213, 8 primeres unitats, van entrar en servei simultàniament amb l'electrificació d'Igualada i de bon començament amb la idea de fer preferentment els serveis R5 i R6.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
mix3
N5
N5
Posts: 124
Joined: Tuesday 03/05/2005 21:50
Location: Terrassa

Post by mix3 »

estant sense adaptar a PMR, crec que tard o d'hora estan condemnats a deixar de donar servei
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Crec, doncs, vistes les circumstàncies, que seria millor deixar-les per als L8 i S7, ja que són els serveis més curts (no compto els S33 que igualment es farien amb les 211) i tenen molts més trens adaptats a PMR fent altres serveis.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
jn4519
N2
N2
Posts: 19
Joined: Sunday 16/04/2006 22:33

Post by jn4519 »

A la web de Trenscat apareix un foto de l'any 2005 a pl.Espanya de la 211.09 a punt per fer un R6 en servei comercial. Potser han resolt els problemes que hi ha via en aquest ramal. :?:

Salut!
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

jn4519 wrote:A la web de Trenscat apareix un foto de l'any 2005 a pl.Espanya de la 211.09 a punt per fer un R6 en servei comercial. Potser han resolt els problemes que hi ha via en aquest ramal. :?:

Salut!
Aquest cas tot i posar R6 correspon a un dia en què estava tallada la línia entre El Palau i Martorell-Enllaç (ja que es feia el canvi de traçat cap a Martorell-Central) i per tant aquest tren sí que realitzava un servei R6 però només entre Pl.Espanya i El Palau, on s'havia de fer transbordament a un autobús substitutori i etc etc. La foto la vaig fer justament perquè encara que el tren no arribava a Igualada feia gràcia veure una 211 amb el rètol de R6... A més, que tot això era abans de que arribés el nou "pack" d'unitats 213, cap allà primers de maig.

La foto és aquesta per cert: http://www.trenscat.com/metrobaix/images/P050508001.jpg
juanka440
N2
N2
Posts: 14
Joined: Wednesday 01/03/2006 21:53

Post by juanka440 »

Hola!

Dijous dia 4 de Maig,a les 22:00 hores ,un L8 fet per una 211.Vaig pujar en dirrecio Moli Nou 8em vaig baixar a L`Hospitalet) i estaven una mica mes deixats de la ma de deu que fa poc temps..la iluminacio es deficient,fa molt xivarri quan frena...

Bona nit!
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

jo l'he vist com sempre, bona i longeva, la 211.03, fent un servei L8 ahir dia 4 de maig a les 9:10 a l'estació d'almeda, vaig fer una estació, ila vaig veure com sempre, cuidada i amb ganes de anys
Jordilar

Post by Jordilar »

En 2 intents expressos que he anat a FGC per agafar una 211, sempre a la tarda, i cap d'aquests 2 ha sigut satisfactòris.

Actualment 8 de les 10 211 es troben a Sant Boi en bon estat i vigijades per un VJ suposu que les 24h del dia. Per tant perill exterior no en tenen.

Ja de pas, com que veig que encara fan viatjes esporadics, proposo de fer un seguiment d'aquesta sèrie.

Salut.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Post by trainman »

En cambio, las 111 (sus hermanas en ancho UIC y más antiguas que las 211) siguen al pie de cañón y prestando muy buenos servicios

Saludos
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Perque les 111 estan més cuidades. Al vallès li donen més cuidats als trens, cada dia ls netejen, pero al llobregat... em fa ràbia
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”