Fil de presentacions

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
nualtaria87
N1
N1

Re: Fil de presentacions

Post by nualtaria87 »

Hola, em diuen Nuria i m'agraden els trens i els autobusos, he viscut un temps a Barcelona i m'agradaria tindre mes noticies dels transports d'aci. Tinc el carné D pero no he portat mai cap autobus. Porte varis anys llegint-vos i avui m'he animat a escriure al forum. Salutacions des d'Alacant
metring
Administrador

Post by metring »

Benvinguda al FTC! A veure si participem més noies! ;)
Adampitch
N1
N1

Post by Adampitch »

Hola a tothom.
Mogut pel meu interès en infraestructures, sobretot ferroviàries, entro habitualment en aquest i d'altres fòrums per informar-me de l'estat de les obres.
Alguna vegada he penjat algun link de noticies relacionades, però encara no tinc clar com fer les mencions.
Molt agraït als administradors i a la gent que hi col·labora que enriqueix els nostres coneixements.

Una salutació a tothom.
dcbcn
N3
N3

Post by dcbcn »

Bon dia,
Porto un temps llegint històries del Metro i al final m'ha donat per registrar-me. ;)
Salutacions a tothom!
Serie111
N2
N2

Post by Serie111 »

Hola.

Porto aproximadament un any llegint el fòrum i finalment he decidit registrar-me.
Desde sempre m'han agradat els trens, però de fet no en sabia pràcticament res fins que no vaig trobar la pàgina de Trenscat, i després aquest fòrum.
Per tant, moltes gràcies a tots els que publiquen missatges en el fòrum, ja que ara conec molt més sobre el transport a Catalunya.

El nom que he escolit òbviament fa referència a la sèrie 111 de FGC. Lamentablement no porto tota la vida anant en aquests trens, i sentia la necessitat de formar-me un bon record de la sèrie abans de la retirada.
Per tant, durant aquest any les havia agafat moltes vegades a la L6 i la L7. Però ja no tenia cap esperança de poder veure-les en exterior fent S1 o S2 ..., fins que, gràcies a un missatge en aquest fòrum m'adono que és possible. Dimecres llegeixo el missatge, dijous en veig una però no hi pujo perquè en veure-ho em quedo paral·litzat i ja no hi sóc a temps, i divendres ja sabia què havia de fer i hi pujo ... 3 vegades :amor .
marciruelos
N5
N5
Facebook: facebook.com/marciruelos

Post by marciruelos »

Hola,

Em dic Marc i ja porto un temps en aquest fòrum. He acabat 4t d'ESO i vull fer el batxillerat tecnològic perquè m'agradaria ser conductor de tren (espero que sigui existint aquesta professió). Aquests dies m'ha sortit un dubte sobre quina optativa hauria d'escollir l'any vinent: ampliació de matemàtiques o dibuix tècnic. He preguntat a l'escola però no he pogut resoldre el dubte. Algú em podria aconsellar què hauria de fer?

Moltes gràcies i salutacions.
Adolescent barceloní
N9
N9

Post by Adolescent barceloní »

marciruelos wrote:Hola,

Em dic Marc i ja porto un temps en aquest fòrum. He acabat 4t d'ESO i vull fer el batxillerat tecnològic perquè m'agradaria ser conductor de tren (espero que sigui existint aquesta professió). Aquests dies m'ha sortit un dubte sobre quina optativa hauria d'escollir l'any vinent: ampliació de matemàtiques o dibuix tècnic. He preguntat a l'escola però no he pogut resoldre el dubte. Algú em podria aconsellar què hauria de fer?

Moltes gràcies i salutacions.
Hauries d'escollir l'optativa que més s'adeqüi a les teves futures necessitats; és a dir, què és el que et pot servir més en el futur.

En tot cas, jo estic fent el Batxillerat social i no et puc aconsellar, però sé d'algun foraire de per aquí a l'FTC que està fent el científic/tecnològic i potser et podran aconsellar millor.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
epuig29
N6
N6

Post by epuig29 »

Depenent de com portis les matemàtiques.
Si tens un nivell baix-mitjà potser et convé fer ampliació per a poder practicar més i així poder-te anar traient les mates.
Si disposes d'un bon nivell de matemàtiques potser et convindria més fer dibuix tècnic. A mi particularment em sembla una assignatura força interessant, però aquí va el gust de cadascú.
D'altra banda ampliació de matemàtiques no crec que ponderi en cap carrera, al contrari que dibuix. Potser ara no et preocupes gaire per això, però si al final has d'entrar en una carrera on es necessiti nota sempre és millor haver fet assignatures que ponderin.
wefer
Administrador

Post by wefer »

marciruelos wrote:m'agradaria ser conductor de tren (espero que sigui existint aquesta professió).
Em sap greu no ser gaire optimista en aquest punt. Molt probablement en pocs anys tot serà automàtic... fins i tot els conductors d'autobusos!! Ara, potser caldrà gent en altres àmbits del ferrocarril com enginyers, manteniment, etc.
Renfe451
N9
N9

Post by Renfe451 »

wefer wrote:
marciruelos wrote:m'agradaria ser conductor de tren (espero que sigui existint aquesta professió).
Em sap greu no ser gaire optimista en aquest punt. Molt probablement en pocs anys tot serà automàtic... fins i tot els conductors d'autobusos!! Ara, potser caldrà gent en altres àmbits del ferrocarril com enginyers, manteniment, etc.
A Renfe Operadora la cosa està una mica fotuda, s'ha fet un ERE que contemplava baixes voluntàries, sobretot en els maquinistes.

Benvingut al fòrum!
UT440_132M
N10
N10
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152

Post by UT440_132M »

Renfe451 wrote:
wefer wrote:
A Renfe Operadora la cosa està una mica fotuda, s'ha fet un ERE que contemplava baixes voluntàries, sobretot en els maquinistes.

Benvingut al fòrum!
Doncs fa pocs dies, un conegut maquinista a les xarxes socials, va piular que s'ha obert una convocatòria de maquinistes a Renfe. Això sí, ves preparant la cartera, el curs val al voltant d'uns 20.000 euros.
Aquí trobaràs més informació http://www.renfe.com/empresa/empleo_y_f ... index.html
Benvingut al fòrum.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
marciruelos
N5
N5
Facebook: facebook.com/marciruelos

Post by marciruelos »

Moltes gràcies a tots. L'altre dia vaig visitar el COR Rubí i em van dir que allà la preparació es feia gratuita i que automatitzar les línies aniria per llarg.
kandao
N1
N1

Post by kandao »

Hola a tots i totes.

Em dic Xavier i he decidit registrar-me per a poder participar puntualment en aquest fòrum i ampliar coneixements en aquest mòn que em fascina però que tan poc domino.

Ja us avanço que soc un profà pel que fa a trens, metro, autobusos i tramvíes i, per tant, molt poc podré aportar en aspectes tècnics i coneixements concrets. No obstant, sempre m´han atret els trens i col.lecciono des de fa temps segells de trens i bitllets de transport pel simple plaer de mirar-los de tant en tant.

Per tant, no sé si us podré aportar res de profit, però del que estic convençut es que seguiré llegint-vos amb delit i mirant d´aprendre quelcom més d´aquest meravellos mòn dels camins de ferro.

Atentament

Xavier
ferran6420
N6
N6

Post by ferran6420 »

Hola a tots.
Em dic Ferran i soc de Sant Cugat del Vallès. Soc un aficionat al transport públic en general però sobretot als autobusos, llegeixo el fòrum des de fa bastant temps i al final m'he volgut registrar. Encantat d'estar registrat i felicitats per la primera dècada del fòrum.
metring
Administrador

Post by metring »

ferran6420 wrote:Hola a tots.
Em dic Ferran i soc de Sant Cugat del Vallès. Soc un aficionat al transport públic en general però sobretot als autobusos, llegeixo el fòrum des de fa bastant temps i al final m'he volgut registrar. Encantat d'estar registrat i felicitats per la primera dècada del fòrum.
kandao wrote:Hola a tots i totes.

Em dic Xavier i he decidit registrar-me per a poder participar puntualment en aquest fòrum i ampliar coneixements en aquest mòn que em fascina però que tan poc domino.

Ja us avanço que soc un profà pel que fa a trens, metro, autobusos i tramvíes i, per tant, molt poc podré aportar en aspectes tècnics i coneixements concrets. No obstant, sempre m´han atret els trens i col.lecciono des de fa temps segells de trens i bitllets de transport pel simple plaer de mirar-los de tant en tant.

Per tant, no sé si us podré aportar res de profit, però del que estic convençut es que seguiré llegint-vos amb delit i mirant d´aprendre quelcom més d´aquest meravellos mòn dels camins de ferro.

Atentament

Xavier
Moltes gràcies als dos i benvinguts al FTC!
Adolescent barceloní
N9
N9

Post by Adolescent barceloní »

Hombreeee, míster Ferran... Ja he llegit abans el Whatsapp; benvingut a bord!
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

Benvingut ! Jo també em dic Ferran ! :-)
kandao wrote:Hola a tots i totes.

Benvingut Xavier ! Jo quan vaig entrar fa 10 anys també en sabia ben poc, però aqui se n'apren :)
Renfe445
N10
N10

Post by Renfe445 »

Jo tampoc no entenia de coses tècniques i ara, gràcies al fòrum, sé que els 4000, la megafonia funciona amb un tal "SEPSA". :D :D :D , per exemple... Encara que ara no puc aportar molta cosa, em queda mooooolt per aprendre...
ferran6420
N6
N6

Post by ferran6420 »

Adolescent barceloní wrote:
Hombreeee, míster Ferran... Ja he llegit abans el Whatsapp; benvingut a bord!
Ecomobisostrans wrote:
Benvingut ! Jo també em dic Ferran ! :-)

Moltes gràcies a tots. :D
xmetralla
N1
N1

Post by xmetralla »

Bon dia,

soc un conductor d'autobús novell, i després de 6 mesos cercant feina activament, he entrat amb un contracte temporal a la Hispano de Fuente En-Segures. Espero que aquesta temporalitat s'allargui :P i poder compartir moltes experiències amb vosaltres.

Salut.
Post Reply

Return to “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”