Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic. Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Bé, el millor seria "ressuscitar" més busos antics que estaven retirats per tenir més reserves, ja que aquests suposo que necessiten estar menys hores fent serveis. Així, amb la compra d'autobusos nous i amb els altres de segona mà, es tindrà més material disponible. Així es solucionaran molts problemes.
A més a més, haurien de posar les bandes de goma, que no sé si les van treure a propòsit, als para-xocs dels busos amb la carrosseria Castrosua CS-40 II (crec que és així). Després haurien de reparar alguns bonys, parts trencades i el sistema d'aire comprimit d'alguns busos.
Els busos nous trigaran en arribar. Alguns estan en procés de fabricació, i pel que sé no els entregaran fins que no estigui tot el lot fabricat.
De busos retirats, no se'n poden recuperar més. Amb peces de tots els busos retirats es va aconseguir ressuscitar els Iveco CS40 que hi ha ara en circulació, la resta estaven vandalitzats i/o les peces no eren aprofitables (tenint en compte que portaven aturats des de 2011).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
A Can TUSGSAL tenen la negra amb els incendis!! Ja se'ls cremen recen comprats i tot!!
A l'EMT de Madrid han fet el negoci del segle. Pague 12 y llévese 11!!
Ara seriosament. Hi ha algun tipus de garantia, suposo? O a l'haver-se efectuat ja la compra, la responsabilitat és de TUSGSAL i els 10.000€ que ha costat el bus s'han cremat amb éll?
m.h.t. wrote:Ara seriosament. Hi ha algun tipus de garantia, suposo? O a l'haver-se efectuat ja la compra, la responsabilitat és de TUSGSAL i els 10.000€ que ha costat el bus s'han cremat amb éll?
Ho preguntaré a un parell de fonts (bàsicament, coneguts que treballen a l'empresa), a veure si ho saben. Si m'assabento ja us ho diré.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
m.h.t. wrote:A l'EMT de Madrid han fet el negoci del segle. Pague 12 y llévese 11!!
Ara seriosament. Hi ha algun tipus de garantia, suposo? O a l'haver-se efectuat ja la compra, la responsabilitat és de TUSGSAL i els 10.000€ que ha costat el bus s'han cremat amb éll?
Sí, aquestes andròmines anomenades IVECO Habit tenen por de la TUSGSAL perquè ja saben que els cuidaran malament. Com hem vist, un s'ha autodestruït.
albert28 wrote:I no es transporten els busos en camions?
Si s'ha cremat, es suposa que haurà anat pels seus propis mitjans...
Anaven tots pels seus propis mitjans.. I sobre el cremat, EMT Madrid compensarà l'incendiat oferint-lis un altre de les mateixes carecterístiques. Ara mateix estàn a Arbúcies, segons m'han dit els "reformaràn", suposo que canviaran els seients, colors, terra...
La causa de que TUSGSAL tingui darrerament tants incendis és la falta de manteniment dels seus vehicles que a hores d'ara comença a ser preocupant. A part també ja s'ha dit que l'empresa va justa de material disponible perque han hagut de reincorporar el servei vehicles que estaven donats de baixa i fora de servei i fent servei quasi 24 hores al dia, si comptem entre serveis diürns i nocturns. Lo seu seria que compréssin material nou com ho han fet a Baixbus, un MAN Lion's City o un Solaris Urbino no estaria malament.
Renfe451 wrote:Lo seu seria que compréssin material nou com ho han fet a Baixbus, un MAN Lion's City o un Solaris Urbino no estaria malament.
Està tramitada la compra de midis, però no se sap quan arribaran a l'empresa perquè, segons sembla, no hi ha pressupost.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Els primers midis debien arribar al juny, potser arribin amb els de setembre. Dubto que sigui per temes de diners, ja que salvo els híbrids, la resta són pagats per AMB.
La causa de que TUSGSAL tingui darrerament tants incendis és la falta de manteniment dels seus vehicles que a hores d'ara comença a ser preocupant. A part també ja s'ha dit que l'empresa va justa de material disponible perque han hagut de reincorporar el servei vehicles que estaven donats de baixa i fora de servei i fent servei quasi 24 hores al dia, si comptem entre serveis diürns i nocturns. Lo seu seria que compréssin material nou com ho han fet a Baixbus, un MAN Lion's City o un Solaris Urbino no estaria malament.
Dels Aerobus quants s'han cremat? Si s'ha cremat un no passa res, es fan servir molt. Si d'Aerobus es cremen molts ja s'hauria de fer mirar, però cremar-se un no crec sigui res de l'altre món.
Has llegit entre línies el que volia dir? Em referia a la majoria d'autobusos cremats en el que portem d'any que no són pocs, no del fet de que s'hagi cremat un sol Aerobús.
TUSGSAL és una cooperativa. Si de cas, necessitaria un(s) gestor(s) millor(s) (això ho dic per a corregir l'afirmació anterior, no perquè la meva opinió sigui aquesta o diferent)
Los 9 Cittour supongo que son los 272-280, que están semi desguazados, les faltan piezas, el MAN NL283F, debe ser el MAN NL223F con calca 237, que lleva 5 años parado y le faltan piezas por fuera, y los relés que hay justo detrás del asiento del conductor, en cuanto a los Citaro, no sé cuales deben de ser los de 500€ y los de 2000€...