Màxim pendent xarxa Adif

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Màxim pendent xarxa Adif

Post by Adolescent barceloní »

Voldria saber quin és el màxim pendent de la xarxa d'Adif a Barcelona i al conjunt de tota la xarxa tant a AV com a línia convencional, així com el pendent màxim tècnic al qual es pot arribar i els radis de corba mínims i màxims.

He de fer un document i ho necessito; hi ha dades tècniques a Trenscat, però són... això, massa tècniques. He d'explicar tot això de forma que algú no aficionat ho entengui, i no sé com fer-ho. És l'únic que em falta del document, la resta ho tinc tot llest.

Gràcies per avançat.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
gatvell
N8
N8
Posts: 1151
Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contact:

Re: Màxim pendent xarxa Adif

Post by gatvell »

quines dades son massa tècniques?
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Trenscat

Post by Adolescent barceloní »

gatvell wrote:quines dades son massa tècniques?
A Trenscat hi ha alguna cosa de pendents (crec que és de pendents, no sé), però no sé si és el que estic buscant o no...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Màxim pendent xarxa Adif

Post by Renfe445 »

Abans crec que hi havien uns trams del Transpirinenc des de Ribes de Freser amb fortes pendents que només podien circular 440 de dos cotxes amb el fre reostàtic modificat. Ara ho han arreglat per ficar 447.

No sé si amb aquesta renovació aquells trams van perdre la categoria de "Pendent màxim de la xarxa d'ADIF".

No t'ho garanteixo.
davida
N9
N9
Posts: 1800
Joined: Wednesday 04/05/2005 15:46
Contact:

Re: Màxim pendent xarxa Adif

Post by davida »

A la declaracion de Red de Adif tens la pendent maxima de totes les linies. Es un mapa amb totes les pendents de totes les linies en els 2 sentits

http://www.adif.es/es_ES/conoceradif/de ... _red.shtml
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Màxim pendent xarxa Adif

Post by oriolp13 »

Renfe445 wrote:Abans crec que hi havien uns trams del Transpirinenc des de Ribes de Freser amb fortes pendents que només podien circular 440 de dos cotxes amb el fre reostàtic modificat. Ara ho han arreglat per ficar 447.

No sé si amb aquesta renovació aquells trams van perdre la categoria de "Pendent màxim de la xarxa d'ADIF".

No t'ho garanteixo.
El que van arreglar en el cas de les 447 va ser les subestacions perquè poguessin circular-hi. La diferència de cotxes motors (la 447 en té 2 i les 440 1) fa que una 440 amb 1 cotxe motor i 2 remolcs no pogués circular-hi, en canvi les 447, al tenir dos cotxes motors sí que poden.

En cap cas ni al ficar les 447 ni al renovar la via es va canviar la pendent, ja que això implicarien obres de molta més envergadura.
Salutacions,

Oriol
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Màxim pendent xarxa Adif

Post by Renfe445 »

oriolp13 wrote:El que van arreglar en el cas de les 447 va ser les subestacions perquè poguessin circular-hi. La diferència de cotxes motors (la 447 en té 2 i les 440 1) fa que una 440 amb 1 cotxe motor i 2 remolcs no pogués circular-hi, en canvi les 447, al tenir dos cotxes motors sí que poden.

En cap cas ni al ficar les 447 ni al renovar la via es va canviar la pendent, ja que això implicarien obres de molta més envergadura.
Moltíssimes gràcies per l'aclariment. ;)
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”