R12 es la de Lleida per Manresa, o sigui que Cervera es la de Lleida, no Cerbère, per tant deu ser que sol fer Lleida-Cervera i algun dia haurà fet servei a L'Hospitalet i no li han canviat el cartell.fgc113 wrote:Una 470 a l'Hospitalet indicant Cervera?
Seguiment de les 440, 447 i 470
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Avistaments curiosos
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Avistaments curiosos
Ja ho sé. Ho dei a perquè de L'Hospitalet a Cervera no hi ha serveis, hi ha fins a LLeida.Ecomobisostrans wrote:R12 es la de Lleida per Manresa, o sigui que Cervera es la de Lleida, no Cerbère, per tant deu ser que sol fer Lleida-Cervera i algun dia haurà fet servei a L'Hospitalet i no li han canviat el cartell.fgc113 wrote:Una 470 a l'Hospitalet indicant Cervera?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Pero bueno, tanto discutir del indicador, a nadie le sorprende ver una 470 haciendo la R12?? Ya estaría bien que esto volviese a ser habitual, quizás se les ocurre que podrían compensar la menor aceleración de a 470 con el itinerario de los nuevos semidirectos de Manresa.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Oh, quina sorpresa... Millor si fos una 440 original groga i blava.alf_ wrote:Pero bueno, tanto discutir del indicador, a nadie le sorprende ver una 470 haciendo la R12?? Ya estaría bien que esto volviese a ser habitual, quizás se les ocurre que podrían compensar la menor aceleración de a 470 con el itinerario de los nuevos semidirectos de Manresa.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- vermer3
- N6
- Posts: 300
- Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Ahir els usuaris de la R12 van tenir una petita sorpresa: la 447 que feia el Lleida-Cervera , Cervera-Lleida i Lleida-L'Hospitalet van fruïr d'uns seients una mica més cómodes, ja que la 447 era una de les reformades per a la línia de Puigcerdà. No van tenir la merescuda 470 però almenys...
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Seients decents per a línies de tren llargues. Com hauria de ser...vermer3 wrote:Ahir els usuaris de la R12 van tenir una petita sorpresa: la 447 que feia el Lleida-Cervera , Cervera-Lleida i Lleida-L'Hospitalet van fruïr d'uns seients una mica més cómodes, ja que la 447 era una de les reformades per a la línia de Puigcerdà.
Quan hi hagi diners [ ] s'haurien de reformar els seients de totes les 447. I si es pot tocar alguna cosa a nivell tècnic, de conya!
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Trobo que les 447 amb interior reformat són les adequades per aquest servei (R12 L'Hospit. - Cervera - Lleida). Les 470 li costen fer l'horari del servei dins la R4.
Tècnic? Millor que no. No hi ha cap altre igual de fiables i les prestacions (acceleracions, velocitat) són molt adecuades.
Tècnic? Millor que no. No hi ha cap altre igual de fiables i les prestacions (acceleracions, velocitat) són molt adecuades.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Tenia en ment el tema de les pujades "fortes", però ara he recordat que a les que els costava pujar i baixar eren les antigues 446.sag470 wrote:Tècnic? Millor que no. No hi ha cap altre igual de fiables i les prestacions (acceleracions, velocitat) són molt adecuades.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Sobre l'assumpte de les 447 reformades a PMR, portem ja molt de temps en que les dues reformades es troben a Montcada mortes de riure i sense entrar en servei encara. Al pas que van agafaran oxidació.
- vermer3
- N6
- Posts: 300
- Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
- Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
He vist fa mitja hora una 470 estacionada a L'Hospitalet de Llobregat, a les vies d'emmagatzematge.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla
Normal o PMR?
És una normal o una de les dues reformades a PMR?joan89 wrote:a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Normal o PMR?
Es una normal sense la reforma a PMR, les reformades a PMR segueixen mortes de riure a Montcada. Crec que aquesta 447 de Rubí, vaig llegir fa uns dies, que ha de passar pel taller de Cornellà a canviar rodes, i que no pot prestar servei comercial de cap manera.Renfe451 wrote:És una normal o una de les dues reformades a PMR?joan89 wrote:a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Per cert, avui he baixat per primer cop a Cornellà, amb l'R4. No sabia que hi havia uns tallers allà. Per cert, a Cornellà hi havia en una via (que es veu també des del carrer) una 447 RdC amb totes les portes obertes.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Els tallers de Cornellà ja fa molt de temps que hi són, formen part de Nertus, societat mixta participada per Renfe Operadora i Siemens. Allà es on fan algunes revisions a les 447.Adolescent barceloní wrote:Per cert, avui he baixat per primer cop a Cornellà, amb l'R4. No sabia que hi havia uns tallers allà. Per cert, a Cornellà hi havia en una via (que es veu també des del carrer) una 447 RdC amb totes les portes obertes.
Sobre lo que ha dit el company UT440_132M, em sembla lamentable que mentres altres llocs com Madrid (on han estrenat la segona unitat PMR i en breu una tercera) o Santander, estiguin gaudint de les 447 PMR, aquí les tenim mortes de riure. Algú sap perquè nassos no han entrat en servei? I el que és pitjor, porten 2 mesos des de que van arribar ni s'han mogut d'allà només que per fer trajectes de Vilanova a Montcada i viceversa... Em sembla increïble el que està passant amb les 447 PMR de Rodalies...
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Són les dos primeres de les PMR. I s'ha de "rehabilitar" al personal per a portar-les; ja que han canviat bastantes coses respecte d'una 447 estàndar.
A Madrid també ha costat "lo seu" que la 140 sortís al servei. I fins fa no res que ha arribat una "germana" també reformada; la 121, només en simple, pel ja comentat tema de la reforma.
A Madrid també ha costat "lo seu" que la 140 sortís al servei. I fins fa no res que ha arribat una "germana" també reformada; la 121, només en simple, pel ja comentat tema de la reforma.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
I quines coses addicionals han canviat, a part de les que ens esperàvem en un principi?albe6 wrote:Són les dos primeres de les PMR. I s'ha de "rehabilitar" al personal per a portar-les; ja que han canviat bastantes coses respecte d'una 447 estàndar.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.
Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Moltíssimes gràcies albe6 per la informació. Llavors la conclusió que podem treure és que fins que els maquinistes no hagin assolit la preparació per a la conducció de les noves 447 PMR, no es podrà iniciar les proves i la posterior posada en servei imagino. De totes maneres quan es posin en servei, les noves unitats haurien d'anar en aquelles línies on van els Civia: és a dir les línies R1, R2 o la línia R4 entre Terrassa i Martorell.albe6 wrote:Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.
Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Renfe451 wrote:Moltíssimes gràcies albe6 per la informació. Llavors la conclusió que podem treure és que fins que els maquinistes no hagin assolit la preparació per a la conducció de les noves 447 PMR, no es podrà iniciar les proves i la posterior posada en servei imagino. De totes maneres quan es posin en servei, les noves unitats haurien d'anar en aquelles línies on van els Civia: és a dir les línies R1, R2 o la línia R4 entre Terrassa i Martorell.albe6 wrote:Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.
Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Pel que veig aquí Catalunya es una excepcio, ja que a Madrid i Santander ja hi circulen.
I una altre cosa es que Renfe s'haura d'espavilar a posar els PMR a totes o la majoria de les 447 perque sino es veuran molt limitats a fer composicions dobles per aquesta incompatibilitat en cas que s'espatlli una.