Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Avistaments curiosos

Post by Ecomobisostrans »

fgc113 wrote:Una 470 a l'Hospitalet indicant Cervera? :martell1
R12 es la de Lleida per Manresa, o sigui que Cervera es la de Lleida, no Cerbère, per tant deu ser que sol fer Lleida-Cervera i algun dia haurà fet servei a L'Hospitalet i no li han canviat el cartell.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Avistaments curiosos

Post by fgc113 »

Ecomobisostrans wrote:
fgc113 wrote:Una 470 a l'Hospitalet indicant Cervera? :martell1
R12 es la de Lleida per Manresa, o sigui que Cervera es la de Lleida, no Cerbère, per tant deu ser que sol fer Lleida-Cervera i algun dia haurà fet servei a L'Hospitalet i no li han canviat el cartell.
Ja ho sé. Ho dei a perquè de L'Hospitalet a Cervera no hi ha serveis, hi ha fins a LLeida.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
User avatar
alf_
N9
N9
Posts: 1651
Joined: Saturday 16/02/2013 22:23

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by alf_ »

Pero bueno, tanto discutir del indicador, a nadie le sorprende ver una 470 haciendo la R12?? Ya estaría bien que esto volviese a ser habitual, quizás se les ocurre que podrían compensar la menor aceleración de a 470 con el itinerario de los nuevos semidirectos de Manresa.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe445 »

alf_ wrote:Pero bueno, tanto discutir del indicador, a nadie le sorprende ver una 470 haciendo la R12?? Ya estaría bien que esto volviese a ser habitual, quizás se les ocurre que podrían compensar la menor aceleración de a 470 con el itinerario de los nuevos semidirectos de Manresa.
Oh, quina sorpresa... Millor si fos una 440 original groga i blava. :D
User avatar
vermer3
N6
N6
Posts: 300
Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by vermer3 »

Ahir els usuaris de la R12 van tenir una petita sorpresa: la 447 que feia el Lleida-Cervera , Cervera-Lleida i Lleida-L'Hospitalet van fruïr d'uns seients una mica més cómodes, ja que la 447 era una de les reformades per a la línia de Puigcerdà. No van tenir la merescuda 470 però almenys...
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Adolescent barceloní »

vermer3 wrote:Ahir els usuaris de la R12 van tenir una petita sorpresa: la 447 que feia el Lleida-Cervera , Cervera-Lleida i Lleida-L'Hospitalet van fruïr d'uns seients una mica més cómodes, ja que la 447 era una de les reformades per a la línia de Puigcerdà.
Seients decents per a línies de tren llargues. Com hauria de ser...

Quan hi hagi diners [ :nose :blah :'( :roll: ] s'haurien de reformar els seients de totes les 447. I si es pot tocar alguna cosa a nivell tècnic, de conya!
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by sag470 »

Trobo que les 447 amb interior reformat són les adequades per aquest servei (R12 L'Hospit. - Cervera - Lleida). Les 470 li costen fer l'horari del servei dins la R4.

Tècnic? Millor que no. No hi ha cap altre igual de fiables i les prestacions (acceleracions, velocitat) són molt adecuades.
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Adolescent barceloní »

sag470 wrote:Tècnic? Millor que no. No hi ha cap altre igual de fiables i les prestacions (acceleracions, velocitat) són molt adecuades.
Tenia en ment el tema de les pujades "fortes", però ara he recordat que a les que els costava pujar i baixar eren les antigues 446.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe451 »

Sobre l'assumpte de les 447 reformades a PMR, portem ja molt de temps en que les dues reformades es troben a Montcada mortes de riure i sense entrar en servei encara. Al pas que van agafaran oxidació.
User avatar
vermer3
N6
N6
Posts: 300
Joined: Saturday 02/07/2011 14:11
Location: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by vermer3 »

He vist fa mitja hora una 470 estacionada a L'Hospitalet de Llobregat, a les vies d'emmagatzematge.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
joan89
N5
N5
Posts: 94
Joined: Sunday 10/06/2012 23:25
Location: FGC S1 R2N-R8

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by joan89 »

a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla xD
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Normal o PMR?

Post by Renfe451 »

joan89 wrote:a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla xD
És una normal o una de les dues reformades a PMR?
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Normal o PMR?

Post by UT440_132M »

Renfe451 wrote:
joan89 wrote:a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla xD
És una normal o una de les dues reformades a PMR?
Es una normal sense la reforma a PMR, les reformades a PMR segueixen mortes de riure a Montcada. Crec que aquesta 447 de Rubí, vaig llegir fa uns dies, que ha de passar pel taller de Cornellà a canviar rodes, i que no pot prestar servei comercial de cap manera.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Adolescent barceloní »

Per cert, avui he baixat per primer cop a Cornellà, amb l'R4. No sabia que hi havia uns tallers allà. Per cert, a Cornellà hi havia en una via (que es veu també des del carrer) una 447 RdC amb totes les portes obertes.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe451 »

Adolescent barceloní wrote:Per cert, avui he baixat per primer cop a Cornellà, amb l'R4. No sabia que hi havia uns tallers allà. Per cert, a Cornellà hi havia en una via (que es veu també des del carrer) una 447 RdC amb totes les portes obertes.
Els tallers de Cornellà ja fa molt de temps que hi són, formen part de Nertus, societat mixta participada per Renfe Operadora i Siemens. Allà es on fan algunes revisions a les 447.

Sobre lo que ha dit el company UT440_132M, em sembla lamentable que mentres altres llocs com Madrid (on han estrenat la segona unitat PMR i en breu una tercera) o Santander, estiguin gaudint de les 447 PMR, aquí les tenim mortes de riure. Algú sap perquè nassos no han entrat en servei? I el que és pitjor, porten 2 mesos des de que van arribar ni s'han mogut d'allà només que per fer trajectes de Vilanova a Montcada i viceversa... Em sembla increïble el que està passant amb les 447 PMR de Rodalies...
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by albe6 »

Són les dos primeres de les PMR. I s'ha de "rehabilitar" al personal per a portar-les; ja que han canviat bastantes coses respecte d'una 447 estàndar.

A Madrid també ha costat "lo seu" que la 140 sortís al servei. I fins fa no res que ha arribat una "germana" també reformada; la 121, només en simple, pel ja comentat tema de la reforma.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe445 »

albe6 wrote:Són les dos primeres de les PMR. I s'ha de "rehabilitar" al personal per a portar-les; ja que han canviat bastantes coses respecte d'una 447 estàndar.
I quines coses addicionals han canviat, a part de les que ens esperàvem en un principi?
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by albe6 »

Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.

Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe451 »

albe6 wrote:Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.

Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Moltíssimes gràcies albe6 per la informació. Llavors la conclusió que podem treure és que fins que els maquinistes no hagin assolit la preparació per a la conducció de les noves 447 PMR, no es podrà iniciar les proves i la posterior posada en servei imagino. De totes maneres quan es posin en servei, les noves unitats haurien d'anar en aquelles línies on van els Civia: és a dir les línies R1, R2 o la línia R4 entre Terrassa i Martorell.
cesc
N5
N5
Posts: 151
Joined: Saturday 11/08/2012 10:14

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by cesc »

Renfe451 wrote:
albe6 wrote:Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.

Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Moltíssimes gràcies albe6 per la informació. Llavors la conclusió que podem treure és que fins que els maquinistes no hagin assolit la preparació per a la conducció de les noves 447 PMR, no es podrà iniciar les proves i la posterior posada en servei imagino. De totes maneres quan es posin en servei, les noves unitats haurien d'anar en aquelles línies on van els Civia: és a dir les línies R1, R2 o la línia R4 entre Terrassa i Martorell.

Pel que veig aquí Catalunya es una excepcio, ja que a Madrid i Santander ja hi circulen.
I una altre cosa es que Renfe s'haura d'espavilar a posar els PMR a totes o la majoria de les 447 perque sino es veuran molt limitats a fer composicions dobles per aquesta incompatibilitat en cas que s'espatlli una.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”