Corredor Mediterrani

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
gatvell
N8
N8
Posts: 1151
Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contact:

Re: Corredor Mediterrani

Post by gatvell »

Jo estic amb Trensmat. Fa uns mesos vaig anar a València. Incrèdul de la via única, era el primer cop que hi passava, i pensant que això tenia que ser un coll d'ampolla si o si, en tornar l'Euromed va quedar aturat, no se on, gairebé mitja hora. A tarragona arribà amb uns 20min endarrerit i a Barcelona 7 o 8. Per poc perdem l'últim tren cap a casa...
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Corredor Mediterrani

Post by trensmat »

Gat vell como yo estamos deacuerdo de que la línea Barcelona - Tarragona - Valencia sufre un colapso brutal, Toni se equivoca y espero que no haya hablado desde la demagogia.

En fin esta línea tiene que reformarse para quitar los atascos.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

El CM necessita millores urgents

Post by Renfe451 »

La saturació del Corredor Mediterrani és més que evident, és una de les línies més rentables i de la que més viatgers mou i amb un ascens notable del transport de càrrega. Es necessiten millores urgents i s'ha de començar ja a posar fil a l'agulla al problema. No fer res pot suposar que la línia acabi totalment congestionada. Per tant jo estic amb gatvell i Trensmat.
gatvell
N8
N8
Posts: 1151
Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contact:

Re: Corredor Mediterrani

Post by gatvell »

Mira que costaria poc posar una segona línia al costat, però com que JUST en aquell tram el metre de via costa 400milions d'Euros.... es clar, és inviable.
jejejee

Fora broma, no cal que diguem si és per motius poĺítics, que si d'aquí, d'allà. És una vergonya que una línia d'alta densitat tingui nommés una línia (que de fet, es un tros) només per fer rmal.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
Toni
N8
N8
Posts: 766
Joined: Tuesday 15/03/2011 23:23

Re: Corredor Mediterrani

Post by Toni »

trensmat wrote:En fin sigo sin entender porque algunas veces parece que hable para paredes. :nono
Digo que la vía única está saturada y crea problemas, retrasos... Digo que la vía doble entre Vandellós y Tortosa no está saturada pero que van aun bastantes regionales. Digo que de Tortosa a Castellón no hay absolutamente ninguna saturación y de hecho la vía doble va muy sobrada. Digo que de Castellón a Valencia vuelve a ir algo más saturada, sobretodo de Sagunt a Valencia. No es por tanto necesaria una línea nueva como mínimo en una gran mayoría del Tarragona - Valencia, sí lo es en el Tarragona - Vandellós y ya está casi acabada, sí, con retraso, pero están en ello.
Toni
N8
N8
Posts: 766
Joined: Tuesday 15/03/2011 23:23

Re: Visió estàtica

Post by Toni »

Guigui wrote:
Toni wrote:Sobre el tema de "rentable", la verdad es que no acierto a entender a lo que te refieres... ¿a que hay muchísimos trenes?: no está precisamente congestionado como digo, ¿a que pasan trenes que pagan mucho?: los cánones son ridículos.... no sé... ya nos lo contarás....
Ford? Almussafes? Et sona la història?
Dir que els trens de la Ford col.lapsen la línia és molt dir. Desconec quants trens circulen a la Ford però segur que no son els que col.lapsen la línia. La línia està col.lapsada a la via única de Tarragona a Vandellós, on a més dels pocs mercaderies que hi deu haver, van els molts regionals, Euromeds, Talgos... i ara l´invent aquest de la RT2. Crec que no s´ha de barrejar una cosa amb l´altre.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Ford

Post by Guigui »

Doncs no et sona la història. Perquè el tema no va de quants trens circulen ara, sinó de quants ho faran. I Ford ha exigit el CM per no marxar.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Toni
N8
N8
Posts: 766
Joined: Tuesday 15/03/2011 23:23

Re: Ford

Post by Toni »

Guigui wrote:Doncs no et sona la història. Perquè el tema no va de quants trens circulen ara, sinó de quants ho faran. I Ford ha exigit el CM per no marxar.
Sí, aquests de la Ford son com els del Port de Barcelona. Exigeixen molt i donen poc. Evidentment per una marca automovilística la logística és molt important i crec que s´ha d´aconseguir donar-li ample europeu per intentar que la fàbrica sigui el més competitiva possible. Ara, d´aquí a fer el corredor pels trens de la Ford va un troç. Hem de fer un pensament global del tema de l´ample i intentar donar solucions a la Ford entre altres, no fer una obra amb tota urgència perquè els senyors de Ford diuen no sé què. Us enrecordeu?, l´ample és fonamental pel Port de Barcelona.... crec que després de gastar-se una barbaritat de milions fan un ús lamentable. Ara el Sr. President del Port de Barcelona hauria de donar moltes explicacions, que no estem per fer inversions perquè sí. Introduir l´ample europeu (concepte molt més ample que el concepte "corredor mediterrani" que sembla que és un objectiu en sí mateix), evident, una absoluta prioritat, però amb cap, sabent què en farem i quan ho necessitarem, i sobretot pensant bé la solució cosa que segurament no comportaria desastres com l´actual tercer carril.
User avatar
JPlanas
N6
N6
Posts: 224
Joined: Tuesday 12/10/2010 18:36
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Location: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contact:

Travesses preparades a Constantí

Post by JPlanas »

Feta des de el bus, com he pogut, avui sobre les 13:30:
Image
User avatar
wefer
Administrador
Posts: 6994
Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contact:

Re: Travesses preparades a Constantí

Post by wefer »

JPlanas wrote:Feta des de el bus, com he pogut, avui sobre les 13:30:
Després de 10 anys abandonat per fi s'han decidit a posar vies al corredor mediterrani!!! Em salten les llàgrimes d'emoció :'(
Gràcies per la foto!
komatek
N5
N5
Posts: 86
Joined: Sunday 24/06/2012 16:26

Re: Corredor Mediterrani

Post by komatek »

Tinc entès que la zona de l'estació intermodal Central (la que s'havia de fer propera a l'aeroport de Reus) està extramadament endarrerida, continua així? Se'n sap el motiu?
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Corredor Mediterrani

Post by oriolp13 »

komatek wrote:Tinc entès que la zona de l'estació intermodal Central (la que s'havia de fer propera a l'aeroport de Reus) està extramadament endarrerida, continua així? Se'n sap el motiu?
Em sembla a mi que l'última idea era obrir el CM sense tenir aquesta estació llesta. El motiu? Probablement sigui la falta d'€.
Salutacions,

Oriol
gatvell
N8
N8
Posts: 1151
Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contact:

Re: Corredor Mediterrani

Post by gatvell »

O d'endarrerir de posar-nos al dia.
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
komatek
N5
N5
Posts: 86
Joined: Sunday 24/06/2012 16:26

Re: Corredor Mediterrani

Post by komatek »

L'estació es va descartar fer fa un temps ja. Comento sobre la plataforma i sucedanis.
User avatar
JPlanas
N6
N6
Posts: 224
Joined: Tuesday 12/10/2010 18:36
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Location: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contact:

El corredor del Mediterrani queda relegat a les ajudes europ

Post by JPlanas »

El corredor del Mediterrani queda relegat a les ajudes europees del 2013
...
La Comissió Europea va informar dels "nou projectes clau d'infraestructures de les RTE-T a Espanya" en què, excepte 6 milions d'euros que es concedeixen al corredor mediterrani per a la "creació de serveis d'informació als viatgers ", l'eix litoral ferroviari torna a quedar fora de les prioritats plantejades pel Govern d'Espanya a la Unió Europea (que distribueix els fons en funció del que suggereix cada estat membre)...
User avatar
JPlanas
N6
N6
Posts: 224
Joined: Tuesday 12/10/2010 18:36
Facebook: http://jordi.planas.cat/
Location: Rodalies Llunyanes (Tarragona)
Contact:

Re: Corredor Mediterrani

Post by JPlanas »

Estat d'avui al tram entre Constantí i la Pobla de Mafumet: Sense novetat al front

Ubicació 41.162, 1.212
Data de realització 08/06/14, 1:33 p. m. UTC+2

Image
gatvell
N8
N8
Posts: 1151
Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contact:

Re: Corredor Mediterrani

Post by gatvell »

I els talusos ben erosionats....
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Corredor Mediterrani

Post by trensmat »

JPlanas wrote:Estat d'avui al tram entre Constantí i la Pobla de Mafumet: Sense novetat al front

Ubicació 41.162, 1.212
Data de realització 08/06/14, 1:33 p. m. UTC+2

Image
Las chapuzas de Adif son muy evidentes y peligrosas.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Potineries a la vista?

Post by Guigui »

trensmat wrote:Las chapuzas de Adif son muy evidentes y peligrosas.
Quines, en aquest cas?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Potineries a la vista?

Post by genissimon »

Guigui wrote:
trensmat wrote:Las chapuzas de Adif son muy evidentes y peligrosas.
Quines, en aquest cas?
Suposo que es refereix a l'erosió dels talussos que provoca el col·lapse de les cunetes.

Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”