davroca5 wrote:Que chulo el mapa, con que programa lo has hecho?
Una cosa, la próxima vez intenta hacerlo sobre un mapa, para mi gusto quedan mucho mejor
Pero bueno así también esta muy chulo, parece oficial.
El mapa está hecho en
Inkscape y sobre un mapa. El problema es que si exportaba la imagen a PNG con el mapa, me quedaba una imagen de más de 7 MB; por eso no lo he incluído. El dibujo con el mapa quedaría así:
- Sense títol.jpg (66.6 KiB) Viewed 7225 times
Javi M wrote:Insisteixo: quant a potència, cap problema. L'impediment és l'adherència.
Ah, d'acord! T'havia entès al revés, que era l'adherència el que no era problemàtica. En aquest cas, què es podria fer per assegurar-la, l'adherència, a aquestes pujades/baixades?
Javi M wrote:-Entre les parades de Rambla de Sant Just i Esplugues Centre, només es justifica una de nova, no dues.
-Els noms de "Rambla de Sant Just" i "Rambla Modolell" fan referència al mateix carrer.
-La prolongació de la T3 a través de Sant Feliu ha de ser sobre les actuals vies del tren, no pel barri de Falguera. El barri de Falguera (el nom és sense el "Can") es troba a un extrem de la ciutat i a més no hi ha cap possible traçat sense múltiples revolts de 90º. En canvi, el traçat previst sobre l'espai que actualment ocupen les vies d'Adif passa pel mig del nucli urbà, és rectilini, i hi hauria enllaç amb rodalies i metro.
El traçat per Sant Feliu seria aquest:
-Després de parar a Sant Feliu-CC, en línia recta, passaria sobre les vies del tren i enfilaria un carrer ample sense nom.
-Per aquest carrer, arribaria a la BV-2001 (carrer del Pla), carretera que enfilaria pel lateral, on hi ha els horts.
-Seguiria per allà fins el carrer Primer de Maig, que enfilaria fins a la Mariona.
Mirant el traçat via satèl·lit (Google Maps), són carrers suficientment amples com per encabir-hi un tramvia (i l'única corba tancada seria entre el carrer del Pla i el carrer sense nom). A més, a la zona del carrer del Pla aniria bastant ràpid en no tenir cap carretera que se li creui. No l'he posat per on passa el tren perquè el tren no està soterrat (encara) i no he trobat cap lloc millor per posar-lo. Clar, no em conec gaire la zona i en aquest aspecte no puc opinar.
Entre Rambla de Sant Just i Esplugues Centre no sabia si posar-ne una o dues. En tot cas, elimino "Rambla Modolell" i deixo la de les Esplugues.
alf_ wrote:Me gusta bastante, además me parece muy realista. Alguna cosita que decir es que la prolongación hacia Molins de Rei está proyectada, dirigiéndose pasado Molins de Rei hasta Quatre Camins, enlazando con los FGC. Una cosa que añadiría, si ya hubiera el trazado de la Diagonal y de Ctra. Sants creo que iría como anillo el dedo hacer otro trayecto por Josep Tarradellas. Se podría hacer una línea que viniendo de Collblanc subiera hasta F. Macià y luego siga por la Diagonal, o una línea circular que hiciera Estació Sants-F.Macià-Diagonal-Pg. Sant Joan-EdF-Pg. Colom-Paral·lel-Ctra. Sants-Pl. Sants-Estació Sants.
Pues la idea de la línea circular me gusta; daría servicio a bastantes pasajeros.
Conforme vagi rebent els suggeriments aniré modificant el plànol (primer necessito una mica de temps, jeje).