No creo. Los 238-247 ya fueron vendidos o desguazados, no queda ni uno. Quizás el 271 cueste 2000€, y los 2 de 500€, sean 2 de los quemados...sag470 wrote:Los de 500€ debe ser algun 238-247 y los de 2000€ el 271.
Notícies de Tusgsal
Re: Notícies de Tusgsal
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Re: Notícies de Tusgsal
Estos 10 Habit ex-EMT Madrid aparecen a nombre de Tusgsal:
6477: 7340 BTF
6479: 2444 BTX
6481: 2500 BTX
6482: 2522 BTX
6483: 2546 BTX
6485: 2587 BTX
6488: 2644 BTX
6494: 2842 BTX
6495: 2904 BTX
6496: 2941 BTX
El 6477 matriculado el 01/03/2002, los otros nueve el 26/03/2002.
6477: 7340 BTF
6479: 2444 BTX
6481: 2500 BTX
6482: 2522 BTX
6483: 2546 BTX
6485: 2587 BTX
6488: 2644 BTX
6494: 2842 BTX
6495: 2904 BTX
6496: 2941 BTX
El 6477 matriculado el 01/03/2002, los otros nueve el 26/03/2002.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Notícies de Tusgsal
Hi ha dos Habit ex-EMT a la Cotxera 1 de TUSGSAL, ja preparats i pintats però sense calca.
El curiós és que no hi ha fotos encara... Tusgsal, marcant la diferència.
El curiós és que no hi ha fotos encara... Tusgsal, marcant la diferència.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Notícies de Tusgsal
Imagino que cap companyia gran fa gaire publicitat de l'adquisició de busos de segona mà... La dèria per la imatge té aquestes coses.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Notícies de Tusgsal
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Notícies de Tusgsal
Avui us portem, en exclusiva, fotografies dels nous autobusos MAN Lion's City midi de Tusgsal:
http://magazin.amicsbuscat.tk/20140920/ ... a-tusgsal/
A l'article expliquem, a més, com funcionarà el sistema de parades dobles estil Barcelona que TUSGSAL està implantant a Assemblea de Catalunya i a l'Hospital Municipal de Badalona.
http://magazin.amicsbuscat.tk/20140920/ ... a-tusgsal/
A l'article expliquem, a més, com funcionarà el sistema de parades dobles estil Barcelona que TUSGSAL està implantant a Assemblea de Catalunya i a l'Hospital Municipal de Badalona.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Notícies de Tusgsal
Tusgsal acusa l'expresident Casquete de filtrar informació confidencial a una altra empresa
Redacció - 25/09/2014
El comitè de treballadors de la societat Tusgsal va emetre ahir un comunicat carregant contra el seu exdirector general, Fermín Casquete, per una presumpta filtració de dades de l’empresa badalonina en el marc del nou concurs de licitació del servei Nit-Bus de l’Área Metropolitana de Barcelona. El grup ALSA, a través d’una UTE entre Nex Continental Holdings S.L.U. i West Midlans Travel Limited, apostarà per fer-se amb la concessió dels autobusos nocturns, una decisió completament lògica i contra la que Tusgsal no té “cap retret”. El que sorprèn la companyia badalonina, però, és que ALSA s’hagi “aliat” amb Casquete, a qui li va ser extingit “el seu contracte per decisió dels socis el passat 2012” després que el col·lectiu de treballadors descobrís que el seu expresident havia planificat, “al seu favor”, “un pla de pensions per valor de 4,5 milions d’euros sense coneixement ni aprovació de la Junta d’Accionistes”.
Al comunicat, Tusgsal recorda que aquell fet va tenir una gran repercussió, va ser considerat “d’extrema gravetat” i va provocar la sortida de l’antic mandatari. Ara, dos anys després, el grup badaloní considera que “s’estan trencant les regles del joc net” en el moment en que “es fa ús de tota la informació confidencial” de Tusgsal, de la qual Casquete “es va apropiar en un nou acte de deslleialtat cap als treballadors”, i, “sense cap escrúpul”, “la posa a disposició d’una multinacional”. “Això demostra la moral d’aquesta persona, després d’haver estat un abanderat de l’economia social i defensor de la lluita obrera”, etziba el comunicat.
En conseqüència, l’empresa de transports va remetre a principis de setembre un escrit al conseller delegat d’ALSA per tal d’expressar la seva preocupació i amb l’objectiu que “confirmés o desmentís l’aliança amb Casquete i la consultoria dels seus dos fills, també desvinculats de Tusgsal per fets similars”. A dia d’avui, el grup badaloní no ha rebut cap contestació i això, diuen, “ratifica la realitat” de les seves sospites, que també asseguren haver rebut per part d’altres fonts. En cas de ser així, Tusgsal argumenta que es “vulnera tota norma de comportament ètic i professional" i posa de manifest "l’afany de venjança d’algú que va pensar que Tusgsal era el seu ‘cortijo’ i que mai va imaginar sortir de l’empresa repudiat pels treballadors”. “Manifestem el rebuig més contundent contra aquesta forma de procedir. El Comitè no tolerarà ni un sol atac més del Sr. Fermín Casquete contra els treballadors”.
El propi Casquete ja hauria desmentit, en declaracions d’ahir a la tarda, la seva vinculació amb l’empresa ALSA. L’exmandatari creu que les acusacions són producte de la por de Tusgsal a perdre la concessió del Nit-Bus i avisa de possibles accions judicials si les acusacions continuen.
A continuació poden llegir la missiva de Tusgsal al conseller delegat d'ALSA: Carta al Director de Alsa
FONT: Diari de Badalona
Redacció - 25/09/2014
El comitè de treballadors de la societat Tusgsal va emetre ahir un comunicat carregant contra el seu exdirector general, Fermín Casquete, per una presumpta filtració de dades de l’empresa badalonina en el marc del nou concurs de licitació del servei Nit-Bus de l’Área Metropolitana de Barcelona. El grup ALSA, a través d’una UTE entre Nex Continental Holdings S.L.U. i West Midlans Travel Limited, apostarà per fer-se amb la concessió dels autobusos nocturns, una decisió completament lògica i contra la que Tusgsal no té “cap retret”. El que sorprèn la companyia badalonina, però, és que ALSA s’hagi “aliat” amb Casquete, a qui li va ser extingit “el seu contracte per decisió dels socis el passat 2012” després que el col·lectiu de treballadors descobrís que el seu expresident havia planificat, “al seu favor”, “un pla de pensions per valor de 4,5 milions d’euros sense coneixement ni aprovació de la Junta d’Accionistes”.
Al comunicat, Tusgsal recorda que aquell fet va tenir una gran repercussió, va ser considerat “d’extrema gravetat” i va provocar la sortida de l’antic mandatari. Ara, dos anys després, el grup badaloní considera que “s’estan trencant les regles del joc net” en el moment en que “es fa ús de tota la informació confidencial” de Tusgsal, de la qual Casquete “es va apropiar en un nou acte de deslleialtat cap als treballadors”, i, “sense cap escrúpul”, “la posa a disposició d’una multinacional”. “Això demostra la moral d’aquesta persona, després d’haver estat un abanderat de l’economia social i defensor de la lluita obrera”, etziba el comunicat.
En conseqüència, l’empresa de transports va remetre a principis de setembre un escrit al conseller delegat d’ALSA per tal d’expressar la seva preocupació i amb l’objectiu que “confirmés o desmentís l’aliança amb Casquete i la consultoria dels seus dos fills, també desvinculats de Tusgsal per fets similars”. A dia d’avui, el grup badaloní no ha rebut cap contestació i això, diuen, “ratifica la realitat” de les seves sospites, que també asseguren haver rebut per part d’altres fonts. En cas de ser així, Tusgsal argumenta que es “vulnera tota norma de comportament ètic i professional" i posa de manifest "l’afany de venjança d’algú que va pensar que Tusgsal era el seu ‘cortijo’ i que mai va imaginar sortir de l’empresa repudiat pels treballadors”. “Manifestem el rebuig més contundent contra aquesta forma de procedir. El Comitè no tolerarà ni un sol atac més del Sr. Fermín Casquete contra els treballadors”.
El propi Casquete ja hauria desmentit, en declaracions d’ahir a la tarda, la seva vinculació amb l’empresa ALSA. L’exmandatari creu que les acusacions són producte de la por de Tusgsal a perdre la concessió del Nit-Bus i avisa de possibles accions judicials si les acusacions continuen.
A continuació poden llegir la missiva de Tusgsal al conseller delegat d'ALSA: Carta al Director de Alsa
FONT: Diari de Badalona
Salvem l'Estació de França!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Notícies de Tusgsal
Amb una "sortida negociada", segurament s'hagués establert un "acord de confidencialitat", i ara això no passaria, o bé passaria i seria denunciable.
Com que no va ser precisament acordada, el tema de la confidencialitat ja passa a termes de "joc net o brut", i en això ja sabem com són les empreses... ALSA no sé pas si serà massa sensible a aquestes coses (no és pas una cooperativa, tampoc)
Com que no va ser precisament acordada, el tema de la confidencialitat ja passa a termes de "joc net o brut", i en això ja sabem com són les empreses... ALSA no sé pas si serà massa sensible a aquestes coses (no és pas una cooperativa, tampoc)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Notícies de Tusgsal
Avui, 1 d'octubre, ha entrat en servei la nova pàgina web de TUSGSAL: www.tusgsal.cat
També s'han posat en servei les noves assignacions de les línies. Com ja s'ha comentat, un dels canvis ha estat l'intercanvi de cotxes entre la B20 i la B29. La B20 passa a explotar-se amb midis, i la B29 amb estàndards.
La setmana passada es van presentar 18 nous autobusos al Port de Badalona. L'any vinent arribaran els 27 restants (3 híbrids) amb una inversió total de 10 milions d'euros:
Tusgsal invertirà 10 milions d'euros en renovar autobusos durant el 2014 i el 2015
Redacció - 27/09/2014
Tusgsal ha presentat aquesta setmana, al Port de Badalona, 18 nous autobusos metropolitants per a Badalona. L’acte va estar presidit per l’alcalde Xavier Garcia Albiol i el vicepresident de Transport i Mobilitat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), Antoni Poveda.
Es preveu la incorporació de 45 vehicles nous en el període 2014-2015, amb una inversió total de 10 milions d’euros. A part dels 18 vehicles que s’han presentat, el 2015 s’incorporaran 27 vehicles restants, 3 dels quals seran híbrids. L’entrada en servei dels nous autobusos forma part del Pla de Renovació de Material Mòbil, que té com a objectiu incorporar a la xarxa de transport públic urbà vehicles cada vegada més avançats tecnològicament. La presentació dels nous autobusos s’ha fet en el marc de la Setmana de la Mobilitat a Badalona.
FONT: Diari de Badalona
També s'han posat en servei les noves assignacions de les línies. Com ja s'ha comentat, un dels canvis ha estat l'intercanvi de cotxes entre la B20 i la B29. La B20 passa a explotar-se amb midis, i la B29 amb estàndards.
La setmana passada es van presentar 18 nous autobusos al Port de Badalona. L'any vinent arribaran els 27 restants (3 híbrids) amb una inversió total de 10 milions d'euros:
Tusgsal invertirà 10 milions d'euros en renovar autobusos durant el 2014 i el 2015
Redacció - 27/09/2014
Tusgsal ha presentat aquesta setmana, al Port de Badalona, 18 nous autobusos metropolitants per a Badalona. L’acte va estar presidit per l’alcalde Xavier Garcia Albiol i el vicepresident de Transport i Mobilitat de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), Antoni Poveda.
Es preveu la incorporació de 45 vehicles nous en el període 2014-2015, amb una inversió total de 10 milions d’euros. A part dels 18 vehicles que s’han presentat, el 2015 s’incorporaran 27 vehicles restants, 3 dels quals seran híbrids. L’entrada en servei dels nous autobusos forma part del Pla de Renovació de Material Mòbil, que té com a objectiu incorporar a la xarxa de transport públic urbà vehicles cada vegada més avançats tecnològicament. La presentació dels nous autobusos s’ha fet en el marc de la Setmana de la Mobilitat a Badalona.
FONT: Diari de Badalona
Salvem l'Estació de França!
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Notícies de Tusgsal
El dia 25 va tenir lloc una altra presentació. Amics del Bus va assistir a les dues presentacions.
Reportatge aquí : http://magazin.amicsbuscat.tk/20141005/ ... e-tusgsal/
Reportatge aquí : http://magazin.amicsbuscat.tk/20141005/ ... e-tusgsal/
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
-
- N3
- Posts: 35
- Joined: Friday 01/08/2014 0:33
Re: Notícies de Tusgsal
He visto un 52X con manpara, cosa que nunca he visto en Tusgsal.
También estará en la FIAA un Man lion de los nuevos que han comprado.
También estará en la FIAA un Man lion de los nuevos que han comprado.
Re: Notícies de Tusgsal
Será porque está asignado a los NitBus.ivan123456 wrote:He visto un 52X con manpara, cosa que nunca he visto en Tusgsal.
También estará en la FIAA un Man lion de los nuevos que han comprado.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N3
- Posts: 35
- Joined: Friday 01/08/2014 0:33
Re: Notícies de Tusgsal
Si, está asignado al NitBus, pero creo que es el único que lleva.Renfe445 wrote:Será porque está asignado a los NitBus.ivan123456 wrote:He visto un 52X con manpara, cosa que nunca he visto en Tusgsal.
También estará en la FIAA un Man lion de los nuevos que han comprado.
Re: Notícies de Tusgsal
Bona nit! Ja han començat a circular els nous autobusos de Tusgsal? I els Iveco Hispano Hàbit que van venir de Madrid? Salutacions!
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Notícies de Tusgsal
Els Iveco Hispano en principi de moment no sortiran, pel que sé...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Notícies de Tusgsal
Vaja, i se sap el motiu? Els nous tampoc circulen, no? Perquè no els veig circular a cap línia
Re: Notícies de Tusgsal
Parece ser que ha habido una segunda tanda de 10 Habit ex-EMT Madrid para Tusgsal.
2º Adjudicatario
- TRANSPORTES URBANOS Y SERVICIOS GENERALES, S.A.L. (TUSGSAL); 10 unidades autobús IVECO CURSOR a 6.000,00€/unidad, lo que totaliza la cantidad de 60.000,00€.
Fecha de Formalización:
23 de julio de 2014
http://www.emtmadrid.es/data/comun//140 ... -Adjud.pdf
2º Adjudicatario
- TRANSPORTES URBANOS Y SERVICIOS GENERALES, S.A.L. (TUSGSAL); 10 unidades autobús IVECO CURSOR a 6.000,00€/unidad, lo que totaliza la cantidad de 60.000,00€.
Fecha de Formalización:
23 de julio de 2014
http://www.emtmadrid.es/data/comun//140 ... -Adjud.pdf
Re: Notícies de Tusgsal
Pel que m'han dit, els nous busos es posaran en marxa al gener del 2015 i els Scania que circulen a la B20 estan de manera provisional fins que entrin en funcionament els busos nous
Re: Notícies de Tusgsal
El 271 se va a Sabadell, está a nombre de TUS
Re: Notícies de Tusgsal
Avui hi han hagut canvis d'assignacions:
B34 abans portava els cotxes 443 i 444, els quals últimament ja estaven sempre a la B81, i en el seu lloc hi havien el 337 i 339 casi sempre, ara porta Irisbus Heuliez (470, 471)
B35, estaven assignats els cotxes 445 i 446, ara també ha canviat als Heuliez (472, 473).
Sembla ser que la B81 de moment portarà els midis Magnus (443, 444, 445, 446 entre d'altres). Suposo que quan s'estrenin els nous Heuliez (584-592), aquesta línia en tornarà a portar-ne Heuliez, perquè per girar amb un midi normal és complicat, sobretot girs com el de la Plaça del Rellotge. A més es comentava que la B5 la volien modificar i ficar Heuliez també, no se com s'ho faràn...
B34 abans portava els cotxes 443 i 444, els quals últimament ja estaven sempre a la B81, i en el seu lloc hi havien el 337 i 339 casi sempre, ara porta Irisbus Heuliez (470, 471)
B35, estaven assignats els cotxes 445 i 446, ara també ha canviat als Heuliez (472, 473).
Sembla ser que la B81 de moment portarà els midis Magnus (443, 444, 445, 446 entre d'altres). Suposo que quan s'estrenin els nous Heuliez (584-592), aquesta línia en tornarà a portar-ne Heuliez, perquè per girar amb un midi normal és complicat, sobretot girs com el de la Plaça del Rellotge. A més es comentava que la B5 la volien modificar i ficar Heuliez també, no se com s'ho faràn...
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.