Doncs sí. Sort que ja s'han posat en servei!albert28 wrote:Segons la web d'en Bernat Borràs ja està circulant la 447.116 i 447.117 acoplades (són les reformades a PMR), es van avistar el 24/08 fent un VILAFRANCA → TERRASSA
Foto: TRENSCAT.cat
Seguiment de les 440, 447 i 470
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Muy chulas son las unidades 447 reformadas con PMR, pero pienso que deberían de equipar el PMR en las unidades 470, 448, 450 y 451.
Porque por desgracia la gente con discapacidad física no pueden acceder a estos trenes porque son completamente inaccesibles y ademas que no en todas las estaciones tienen servicio el servicio para discapacitados físicos de Renfe Atendo.
Porque por desgracia la gente con discapacidad física no pueden acceder a estos trenes porque son completamente inaccesibles y ademas que no en todas las estaciones tienen servicio el servicio para discapacitados físicos de Renfe Atendo.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Però per dins han "Civialitzat" els trens. Perd l'autèntic encant d'una 447. Això sí, al menys els discapacitats "poden" viatjar en tren. Ara, com que hi ha poques unitats reformades, és molt difícil que ens toqui una 447 reformada.trensmat wrote:Muy chulas son las unidades 447 reformadas con PMR.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Que encanto es ese, los asientos de piedra?Renfe445 wrote:...Perd l'autèntic encant d'una 447.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
470 a veure que fan amb elles i el tema PMR. No hi ha cap unitat "prototip" amb elevador, la qual cosa em fa pensar que les aguantaran sense tocar fins 2020, quan per norma comunitària tot el material ferroviari haurà de ser adaptat a PMR. Més 449 o algo semblant al 449 però més petit.
448 hi ha un parell de "prototips": la 448-017 (base Saragossa, es deixa veure bastant amb regionals Saragossa - Lleida) i de l'altra no me'n recordo de la numeració, però crec que es del parc de SAC.
Se'ls ha reformat el Rc amb una porta més ampla (recorda les de 449) on hi ha els elevadors, un bany nou totalment adaptat i la supressió d'alguns seients per ficar un parell d'espais per a cadires de rodes-
450 i 451 el que vaig llegir en el seu moment es que no es tocaran i que per cada 450 entraran dos nous 465; i per cada 451 un 465 nou
448 hi ha un parell de "prototips": la 448-017 (base Saragossa, es deixa veure bastant amb regionals Saragossa - Lleida) i de l'altra no me'n recordo de la numeració, però crec que es del parc de SAC.
Se'ls ha reformat el Rc amb una porta més ampla (recorda les de 449) on hi ha els elevadors, un bany nou totalment adaptat i la supressió d'alguns seients per ficar un parell d'espais per a cadires de rodes-
450 i 451 el que vaig llegir en el seu moment es que no es tocaran i que per cada 450 entraran dos nous 465; i per cada 451 un 465 nou
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Lo de las 470 se entiende, considerando su edad no parece que salga muy a cuenta reformarlas, mejor sería alternarlas con material adaptado hasta que se retiren. En cambio lo de las 450 y 451 no me parece razonable, son unidades más recientes, y no parece un imposible adaptarlas, en otros países hay trenes de dos pisos similares que estan adaptados con la entrada a nivel de andén. Se podrían reformar para usarse en líneas regionales, y emplearse para la R11 y R16 que son las que más saturados van. En definitiva retirarlas en 2020 lo veo un desperdicio.
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
No, l'ambient càlid que existeix. Ara amb el nou estil tot és blanc i fred.alf_ wrote:Que encanto es ese, los asientos de piedra?Renfe445 wrote:...Perd l'autèntic encant d'una 447.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Al revés...amb aquesta "neteja" interior que han fet, interiorment es veuent molt més netes que abans. Em sembla, però, que de calidesa no en tenen gaire les 447 (de fet, crec, que cap tren modern dels de per aquí en té).Renfe445 wrote:No, l'ambient càlid que existeix. Ara amb el nou estil tot és blanc i fred.alf_ wrote:Que encanto es ese, los asientos de piedra?Renfe445 wrote:...Perd l'autèntic encant d'una 447.
Salutacions,
Oriol
Oriol
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Crec que l'ambient és el de menys mentre en guanyem una adaptació bona per a PMR, que sembla mentida que amb els temps que tenen els Civia no s'hagi fet anteriorment aquesta reforma a les 447 (sí és veritat van fer alguns prototips a les 447 fa temps, però no tan fructífera com aquesta). A veure si amb certa "rapidesa" es poden anar reformant un bon lot de 447's ja que per a línies tipus R4 Sud on predominen la 447 és un gran pas, ja es va fer amb el pis baix del Civia tot i que no circulen per aquest tram, ara.
I com diu oriolrp13 veig els Civia interiorment més nets aparentment que els 447 (i crec en part es deu per la tonalitat de les llums, hi ha algunes 447 on les llums són del mateixa tonalitat que els civia)
I com diu oriolrp13 veig els Civia interiorment més nets aparentment que els 447 (i crec en part es deu per la tonalitat de les llums, hi ha algunes 447 on les llums són del mateixa tonalitat que els civia)
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
http://www20.gencat.cat/portal/site/rod ... 0c1e0aRCRD
A partir d’aquest mes d’agost
Rodalies de Catalunya promou la candidatura de la portalada del Monestir de Ripoll com a Patrimoni Mundial de l’UNESCO
Els trens de la línia R3 mostraran adhesius donant suporta aquesta campanya per la candidatura. El trens de la línia R3 connecten Barcelona amb Ripoll a partir d’una hora i 37 minuts
Rodalies de Catalunya col•labora amb la campanya per la candidatura de la portalada del Monestir de Ripoll per ser declarada Patrimoni Mundial UNESCO 2014.
A partir d’aquesta setmana, els 14 trens remodelats que circulen per la línia R3 (L’Hospitalet de Llobregat – Puigcerdà per Vic) mostraran a l’interior dels combois adhesius de promoció a aquesta campanya.
Amb aquesta col•laboració, Rodalies de Catalunya es suma a les entitats que donen suport a aquesta iniciativa per aconseguir que la portalada del Monestir de Ripoll s’inclogui dins les candidates per a formar part de la llista de béns culturals declarats com a patrimoni de Mundial per la UNESCO 2014.
Diàriament, un total de 16 trens de la línia R3 de Rodalies de Catalunya connecten Ripoll amb Barcelona en un temps de viatge a partir d’una hora i 37 minuts.
Els trens del Cremallera de Núria també porten aquests adhesius a l'exterior dels trens.
A partir d’aquest mes d’agost
Rodalies de Catalunya promou la candidatura de la portalada del Monestir de Ripoll com a Patrimoni Mundial de l’UNESCO
Els trens de la línia R3 mostraran adhesius donant suporta aquesta campanya per la candidatura. El trens de la línia R3 connecten Barcelona amb Ripoll a partir d’una hora i 37 minuts
Rodalies de Catalunya col•labora amb la campanya per la candidatura de la portalada del Monestir de Ripoll per ser declarada Patrimoni Mundial UNESCO 2014.
A partir d’aquesta setmana, els 14 trens remodelats que circulen per la línia R3 (L’Hospitalet de Llobregat – Puigcerdà per Vic) mostraran a l’interior dels combois adhesius de promoció a aquesta campanya.
Amb aquesta col•laboració, Rodalies de Catalunya es suma a les entitats que donen suport a aquesta iniciativa per aconseguir que la portalada del Monestir de Ripoll s’inclogui dins les candidates per a formar part de la llista de béns culturals declarats com a patrimoni de Mundial per la UNESCO 2014.
Diàriament, un total de 16 trens de la línia R3 de Rodalies de Catalunya connecten Ripoll amb Barcelona en un temps de viatge a partir d’una hora i 37 minuts.
Els trens del Cremallera de Núria també porten aquests adhesius a l'exterior dels trens.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
La parella de 447s PMR 117R+116R avui fent un Manresa-Vilafranca a prop de Sant Sadurní:
I una estona més tard fent un Vilafranca-Manresa, entre Lavern-Subirats i Sant Sadurní:
I una estona més tard fent un Vilafranca-Manresa, entre Lavern-Subirats i Sant Sadurní:
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Amb la porta central adaptada per a PMR tenen un aire a la sèrie 213 de FGC
Observacions de disseny.
Però els cotxes motors-cabina de les 213 tenen dues portes per costat.epuig29 wrote:Amb la porta central adaptada per a PMR tenen un aire a la sèrie 213 de FGC
Tornant al tema, m'he fixat que la 116 no té al frontal el rectangle negre que hi és al doble focus superior i al cartell electrònic, a l'estil 450/1. També a la porta central segueix la banda grisa de les finestres. En canvi, la 117 sí que té el rectangle negre però la porta central és tota taronja. També el logotip el podrien ficar una mica més cap avall, depenent de quina perspectiva el mirem sembla que es talla.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Avui la parella de reformades descansava a Sant Vicenç de Calders!
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N4
- Posts: 45
- Joined: Monday 05/06/2006 20:57
- Location: Mataró, El Maresme
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Confirmo. He vist el parell de 447 reformades fent un servei R4 a Arc de Triomf (direcció Montcada) a les 8.45 d'avui, 1 de setembre. No he pogut veure numeració ni destí, però pel que he pogut albirar, la nova il·luminació, com la del Civia, els dóna un aspecte més diàfan, i les pantalles (amb indicacions també en anglès), faciliten la informació a l'usuari. Crec que, això sí, el pas entre cotxes encara té portes (a diferència de les 464 / 465, sense barreres). Tenia entès que no havia de ser així. Algú m'ho pot confirmar?
Perquè viatjar era un plaer: http://mundorenfe.wordpress.com/
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Sí, el pas entre cotxes té portes. A les unitats reformades per a Madrid i San Sebastián també hi ha portes entre els cotxes.barcelonasants wrote: Crec que, això sí, el pas entre cotxes encara té portes (a diferència de les 464 / 465, sense barreres). Tenia entès que no havia de ser així. Algú m'ho pot confirmar?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
-
- N4
- Posts: 45
- Joined: Monday 05/06/2006 20:57
- Location: Mataró, El Maresme
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Gràcies! No sé d'on ho havia tret, això dels cotxes sense portes. Estava confós. Igualment, més important que això em sembla que haurien calgut, d'una vegada per totes, instal·lar seients dignes, tous. Un errorfgc113 wrote:Sí, el pas entre cotxes té portes. A les unitats reformades per a Madrid i San Sebastián també hi ha portes entre els cotxes.barcelonasants wrote: Crec que, això sí, el pas entre cotxes encara té portes (a diferència de les 464 / 465, sense barreres). Tenia entès que no havia de ser així. Algú m'ho pot confirmar?
Perquè viatjar era un plaer: http://mundorenfe.wordpress.com/
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Avistadas 447-116R y 117R PMR haciendo el Terrassa (13:15)-Martorell (14:34)
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Pel que srmbla les pantalles de les 447 són així http://imgur.com/JPQVZuc
Acabaran les del civia així?
Acabaran les del civia així?
Re: Seguiment de les 440, 447 i 470
Anem millorant, ara ja posa R4 i no C4. Per la resta, te pinta de ser la mateixa me*da que les dels Civies.albert28 wrote:Pel que srmbla les pantalles de les 447 són així http://imgur.com/JPQVZuc
Acabaran les del civia així?
El metro de Barcelona amb motoristes!