Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe445 »

albert28 wrote:Segons la web d'en Bernat Borràs ja està circulant la 447.116 i 447.117 acoplades (són les reformades a PMR), es van avistar el 24/08 fent un VILAFRANCA → TERRASSA

Foto: TRENSCAT.cat
Doncs sí. Sort que ja s'han posat en servei!
User avatar
trensmat
N9
N9
Posts: 1593
Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by trensmat »

Muy chulas son las unidades 447 reformadas con PMR, pero pienso que deberían de equipar el PMR en las unidades 470, 448, 450 y 451.

Porque por desgracia la gente con discapacidad física no pueden acceder a estos trenes porque son completamente inaccesibles y ademas que no en todas las estaciones tienen servicio el servicio para discapacitados físicos de Renfe Atendo.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImageImage Image
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe445 »

trensmat wrote:Muy chulas son las unidades 447 reformadas con PMR.
Però per dins han "Civialitzat" els trens. Perd l'autèntic encant d'una 447. Això sí, al menys els discapacitats "poden" viatjar en tren. Ara, com que hi ha poques unitats reformades, és molt difícil que ens toqui una 447 reformada.
User avatar
alf_
N9
N9
Posts: 1651
Joined: Saturday 16/02/2013 22:23

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by alf_ »

Renfe445 wrote:...Perd l'autèntic encant d'una 447.
Que encanto es ese, los asientos de piedra? xD
albe6
N8
N8
Posts: 1035
Joined: Friday 17/02/2012 20:15
Location: Almacelles (Lleida)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by albe6 »

470 a veure que fan amb elles i el tema PMR. No hi ha cap unitat "prototip" amb elevador, la qual cosa em fa pensar que les aguantaran sense tocar fins 2020, quan per norma comunitària tot el material ferroviari haurà de ser adaptat a PMR. Més 449 o algo semblant al 449 però més petit.

448 hi ha un parell de "prototips": la 448-017 (base Saragossa, es deixa veure bastant amb regionals Saragossa - Lleida) i de l'altra no me'n recordo de la numeració, però crec que es del parc de SAC.
Se'ls ha reformat el Rc amb una porta més ampla (recorda les de 449) on hi ha els elevadors, un bany nou totalment adaptat i la supressió d'alguns seients per ficar un parell d'espais per a cadires de rodes-

450 i 451 el que vaig llegir en el seu moment es que no es tocaran i que per cada 450 entraran dos nous 465; i per cada 451 un 465 nou
User avatar
alf_
N9
N9
Posts: 1651
Joined: Saturday 16/02/2013 22:23

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by alf_ »

Lo de las 470 se entiende, considerando su edad no parece que salga muy a cuenta reformarlas, mejor sería alternarlas con material adaptado hasta que se retiren. En cambio lo de las 450 y 451 no me parece razonable, son unidades más recientes, y no parece un imposible adaptarlas, en otros países hay trenes de dos pisos similares que estan adaptados con la entrada a nivel de andén. Se podrían reformar para usarse en líneas regionales, y emplearse para la R11 y R16 que son las que más saturados van. En definitiva retirarlas en 2020 lo veo un desperdicio.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe445 »

alf_ wrote:
Renfe445 wrote:...Perd l'autèntic encant d'una 447.
Que encanto es ese, los asientos de piedra? xD
No, l'ambient càlid que existeix. Ara amb el nou estil tot és blanc i fred.
oriolp13
N9
N9
Posts: 2191
Joined: Sunday 13/05/2007 22:44
Location: Llinars del Vallès

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by oriolp13 »

Renfe445 wrote:
alf_ wrote:
Renfe445 wrote:...Perd l'autèntic encant d'una 447.
Que encanto es ese, los asientos de piedra? xD
No, l'ambient càlid que existeix. Ara amb el nou estil tot és blanc i fred.
Al revés...amb aquesta "neteja" interior que han fet, interiorment es veuent molt més netes que abans. Em sembla, però, que de calidesa no en tenen gaire les 447 (de fet, crec, que cap tren modern dels de per aquí en té).
Salutacions,

Oriol
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by albert28 »

Crec que l'ambient és el de menys mentre en guanyem una adaptació bona per a PMR, que sembla mentida que amb els temps que tenen els Civia no s'hagi fet anteriorment aquesta reforma a les 447 (sí és veritat van fer alguns prototips a les 447 fa temps, però no tan fructífera com aquesta). A veure si amb certa "rapidesa" es poden anar reformant un bon lot de 447's ja que per a línies tipus R4 Sud on predominen la 447 és un gran pas, ja es va fer amb el pis baix del Civia tot i que no circulen per aquest tram, ara.

I com diu oriolrp13 veig els Civia interiorment més nets aparentment que els 447 (i crec en part es deu per la tonalitat de les llums, hi ha algunes 447 on les llums són del mateixa tonalitat que els civia)
User avatar
UT440_132M
N10
N10
Posts: 3951
Joined: Monday 03/03/2008 17:18
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by UT440_132M »

http://www20.gencat.cat/portal/site/rod ... 0c1e0aRCRD

A partir d’aquest mes d’agost

Rodalies de Catalunya promou la candidatura de la portalada del Monestir de Ripoll com a Patrimoni Mundial de l’UNESCO

Els trens de la línia R3 mostraran adhesius donant suporta aquesta campanya per la candidatura. El trens de la línia R3 connecten Barcelona amb Ripoll a partir d’una hora i 37 minuts

Image
Image

Rodalies de Catalunya col•labora amb la campanya per la candidatura de la portalada del Monestir de Ripoll per ser declarada Patrimoni Mundial UNESCO 2014.

A partir d’aquesta setmana, els 14 trens remodelats que circulen per la línia R3 (L’Hospitalet de Llobregat – Puigcerdà per Vic) mostraran a l’interior dels combois adhesius de promoció a aquesta campanya.

Amb aquesta col•laboració, Rodalies de Catalunya es suma a les entitats que donen suport a aquesta iniciativa per aconseguir que la portalada del Monestir de Ripoll s’inclogui dins les candidates per a formar part de la llista de béns culturals declarats com a patrimoni de Mundial per la UNESCO 2014.

Diàriament, un total de 16 trens de la línia R3 de Rodalies de Catalunya connecten Ripoll amb Barcelona en un temps de viatge a partir d’una hora i 37 minuts.
Els trens del Cremallera de Núria també porten aquests adhesius a l'exterior dels trens.
Image
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a
BCN2008
N8
N8
Posts: 738
Joined: Monday 18/02/2008 20:31

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by BCN2008 »

La parella de 447s PMR 117R+116R avui fent un Manresa-Vilafranca a prop de Sant Sadurní:
Image

I una estona més tard fent un Vilafranca-Manresa, entre Lavern-Subirats i Sant Sadurní:
Image
epuig29
N6
N6
Posts: 209
Joined: Tuesday 25/06/2013 19:36
Location: Salt<Girona<Catalunya<Europa

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by epuig29 »

Amb la porta central adaptada per a PMR tenen un aire a la sèrie 213 de FGC
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Observacions de disseny.

Post by Renfe445 »

epuig29 wrote:Amb la porta central adaptada per a PMR tenen un aire a la sèrie 213 de FGC
Però els cotxes motors-cabina de les 213 tenen dues portes per costat. ;)

Tornant al tema, m'he fixat que la 116 no té al frontal el rectangle negre que hi és al doble focus superior i al cartell electrònic, a l'estil 450/1. També a la porta central segueix la banda grisa de les finestres. En canvi, la 117 sí que té el rectangle negre però la porta central és tota taronja. També el logotip el podrien ficar una mica més cap avall, depenent de quina perspectiva el mirem sembla que es talla.
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Miquel »

Avui la parella de reformades descansava a Sant Vicenç de Calders!
El metro de Barcelona amb motoristes!
barcelonasants
N4
N4
Posts: 45
Joined: Monday 05/06/2006 20:57
Location: Mataró, El Maresme

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by barcelonasants »

Confirmo. He vist el parell de 447 reformades fent un servei R4 a Arc de Triomf (direcció Montcada) a les 8.45 d'avui, 1 de setembre. No he pogut veure numeració ni destí, però pel que he pogut albirar, la nova il·luminació, com la del Civia, els dóna un aspecte més diàfan, i les pantalles (amb indicacions també en anglès), faciliten la informació a l'usuari. Crec que, això sí, el pas entre cotxes encara té portes (a diferència de les 464 / 465, sense barreres). Tenia entès que no havia de ser així. Algú m'ho pot confirmar?
Perquè viatjar era un plaer: http://mundorenfe.wordpress.com/
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by fgc113 »

barcelonasants wrote: Crec que, això sí, el pas entre cotxes encara té portes (a diferència de les 464 / 465, sense barreres). Tenia entès que no havia de ser així. Algú m'ho pot confirmar?
Sí, el pas entre cotxes té portes. A les unitats reformades per a Madrid i San Sebastián també hi ha portes entre els cotxes.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
barcelonasants
N4
N4
Posts: 45
Joined: Monday 05/06/2006 20:57
Location: Mataró, El Maresme

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by barcelonasants »

fgc113 wrote:
barcelonasants wrote: Crec que, això sí, el pas entre cotxes encara té portes (a diferència de les 464 / 465, sense barreres). Tenia entès que no havia de ser així. Algú m'ho pot confirmar?
Sí, el pas entre cotxes té portes. A les unitats reformades per a Madrid i San Sebastián també hi ha portes entre els cotxes.
Gràcies! No sé d'on ho havia tret, això dels cotxes sense portes. Estava confós. Igualment, més important que això em sembla que haurien calgut, d'una vegada per totes, instal·lar seients dignes, tous. Un error :nono
Perquè viatjar era un plaer: http://mundorenfe.wordpress.com/
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by trainman »

Avistadas 447-116R y 117R PMR haciendo el Terrassa (13:15)-Martorell (14:34)
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by albert28 »

Pel que srmbla les pantalles de les 447 són així http://imgur.com/JPQVZuc
Acabaran les del civia així?
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Miquel »

albert28 wrote:Pel que srmbla les pantalles de les 447 són així http://imgur.com/JPQVZuc
Acabaran les del civia així?
Anem millorant, ara ja posa R4 i no C4. Per la resta, te pinta de ser la mateixa me*da que les dels Civies.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”