BIVIAL - fgc

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Post Reply
swansea
N2
N2

BIVIAL - fgc

Post by swansea »

Bon vespre!

Algu de vosaltres té foto de les unitats de FGC de vies i obres?. La que m'interessa sé que és de fabricació franco-alemanya, és apte per a cricular tant per rails comper carretera i FGC en disposa de dues. em podeu passar informació?
jordi
N4
N4

Post by jordi »

No n'estic del tot segur, però em sembla que el dimarts dia 18 d'abril hi havia una a la via morta de l'estació de Les Planes, encara que no t'ho puc garantir al 100% ja que hi vaig passar a les 5:30 del matí i estava ben dormit. :nose
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: BIVIAL - fgc

Post by liniadelRipollés »

L'unilock?

swansea wrote:Bon vespre!

Algu de vosaltres té foto de les unitats de FGC de vies i obres?. La que m'interessa sé que és de fabricació franco-alemanya, és apte per a cricular tant per rails comper carretera i FGC en disposa de dues. em podeu passar informació?
Attachments
unilock.jpg
unilock.jpg (106.3 KiB) Viewed 2884 times
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
swansea
N2
N2

Un desastre d'unilock

Post by swansea »

El ferrocarril de Sóller n'ha comprat un... i pel que se és un desastre. No admet les fortes rampes de la línia (fins a 23 mil·lèssimes), ni les corbes. És incapaç d'arrossegar una composició i patina per tot. Quin resultat ha donat l'unilock d'FGC?
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Un desastre d'unilock

Post by liniadelRipollés »

El mateix amb un defecte afegit que al Sóller no noten ni saben el que és: no shunta via.
swansea wrote:El ferrocarril de Sóller n'ha comprat un... i pel que se és un desastre. No admet les fortes rampes de la línia (fins a 23 mil·lèssimes), ni les corbes. És incapaç d'arrossegar una composició i patina per tot. Quin resultat ha donat l'unilock d'FGC?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”