El Punt Avui, 15 d'octubre de 2013 wrote: La Generalitat estudia prohibir el pas de camions per l'N-340 i l'N-240
Se'ls obligaria a passar per l'AP-7 i l'AP-2, on s'aplicarien peatges tous
Santi Vila extrapolaria així a altres vies del país l'experiència del tram gironí de l'N-II
[...]
Estudien prohibir el pas de camions a la N-340 i a la N-240
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Estudien prohibir el pas de camions a la N-340 i a la N-240
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Estudien prohibir el pas de camions a la N-340 i a la N-
3/24, 25 d'abril de 2014 wrote: El RACC proposa treure els camions de l'N-340 i que passin per l'AP-7 amb un rescat del peatge
El RACC proposa treure els camions de gran tonatge que circulen per la carretera N-340 entre Nules (a la Plana Baixa, a Castelló) i Cervelló (Baix Llobregat) per reduir l'"alt grau d'accidentalitat" de la carretera.
[...]
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Re: Estudien prohibir el pas de camions a la N-340 i a la N-
Fomento aprueba el estudio informativo de la autovía A-7 entre El Perelló y L’Hospitalet de L’Infant en Tarragona
http://www.fomento.gob.es/MFOM/LANG_CAS ... 908-05.htm
A dilapidar diners...
(he ficat aquest post en aquest fil ja que és el més similar que he trobat)
http://www.fomento.gob.es/MFOM/LANG_CAS ... 908-05.htm
A dilapidar diners...
(he ficat aquest post en aquest fil ja que és el més similar que he trobat)
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Estudien prohibir el pas de camions a la N-340 i a la N-
komatek wrote:Fomento aprueba el estudio informativo de la autovía A-7 entre El Perelló y L’Hospitalet de L’Infant en Tarragona
En aquest tram el que cal és rebaixar el peatge de l'autopista i augmentar els accessos a la mateixa. Com a molt, si l'augment de trànsit ho aconsellés es podria afegir un carril més a l'AP-7 (obligant a la concessionària a fer-lo sense cost pels contribuents) però no crec que calgui de moment. Això, evidentment, combinat amb el fet de potenciar la transferència de càrrega i viatgers al corredor ferroviari mediterrani.
El que sí caldria és acabar el tram ja construït de l'A-7 entre Hospitalet de l'Infant i Altafulla. Sobretot a Altafulla les cues que s'hi formen són contínues i d'escàndol, un absolut caos, i és que l'autovia, de cop, acaba en una carretera convencional plena de rotondes i encreuaments. La lògica seria fer un enllaç amb l'AP-7 en ambdós extrems ampliant un carril l'AP-7 entre Altafulla i la unió amb l'autopista del Garraf.
Tot plegat es tractaria de donar una certa continuïtat al que ja està (mal) fet i deixar de dilapidar diners en obres absurdes, centrant-nos en obres realment necessàries. Però fer una nova autovia paral·lela a una autopista en una zona gens col·lapsada és autènticament de bojos. Amb la quantitat de coses millors que es podrien fer amb aquests diners!!!
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: Estudien prohibir el pas de camions a la N-340 i a la N-
Aquest matí m'ha semblat escoltar a la ràdio que prohibiran els camions a la N-340 i la N-240. Aniria en el mateix paquet que la represa de les obres de la B-40 entre Olesa i Viladecavalls, el desdoblament de la R3 fins a Vic, el tren a l'Aeroport del Prat i els accessos ferroviaris al Port de Barcelona. També pretenen obrir al trànsit l'enllaç entre la B-30 i la A-2 a Castellbisbal abans d'aquest estiu de 2015. Benvolgut any electoral...
Salut !!
Salut !!
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.