Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ja que parleu d'aquella zona... s'implantarà la V35, al final?
La V35 és aquella línia que anava des de l'estació de Sant Adrià fins a Montcada passant per la carretera de la Roca (St Adrià, Sta Coloma i Montcada), seguint el recorregut de la B14 i la B18 de Tusgsal.
La V35 és aquella línia que anava des de l'estació de Sant Adrià fins a Montcada passant per la carretera de la Roca (St Adrià, Sta Coloma i Montcada), seguint el recorregut de la B14 i la B18 de Tusgsal.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Si segueix exactament els recorreguts de la B14 i la B18, necessitarà midis, perquè al fer el gir del carrer Pompeu Fabra amb el carrer Sant Carles els estàndards no ho podrien fer. O al menys si es treuen els contenidors i tots els cotxes aparcats en ambdós carrers es podria fer. I mira, una altra línia més de bus de TMB no estaria res malament.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Pel que sé, farà: Estació de Sant Adrià - Joan XXIII/Ricart - Esperit Sant - Av Generalitat - Carretera de la Roca. Ara, el plànol no ho deixa massa clar. El que és segur és que a Oliveres i Can Franquesa no puja.Renfe445 wrote:Si segueix exactament els recorreguts de la B14 i la B18, necessitarà midis, perquè al fer el gir del carrer Pompeu Fabra amb el carrer Sant Carles els estàndards no ho podrien fer. O al menys si es treuen els contenidors i tots els cotxes aparcats en ambdós carrers es podria fer. I mira, una altra línia més de bus de TMB no estaria res malament.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Hauràs d'anar fins la Gran Via i allà l'H12, que et deixa a 150m de Pl.Catalunya.Renfe445 wrote:Abans de formular la pregunta, m'agradaria dir una cosa. Jo vull evitar un viatge en metro sigui com sigui. En aquest cas, des de Santa Coloma, quan vaig a la Plaça Catalunya o a Urquinaona agafo la línia 42. Com tots ja sabem, amb la maleïda NXB, es carregarà la línia 42 per ficar una suposada línia anomenada "V33".
Aquesta línia ja no anirà a la Plaça Catalunya, perquè per "respectar" la detestable ortogonalitat, el recorregut anirà cap a un altre lloc, crec que és cap al Fòrum.
Ara on hauré d'enllaçar per poder arribar des de Santa Coloma fins a Urquinaona o a la Plaça Catalunya?
Gràcies per avançat a qui em pugui respondre la pregunta.
Si tens fòbia al metro es un problema teu i molt excepcional, i hauries d'apetxugar amb la combinació que et toqui fer, no pretenguis per això demanar que segueixi havent transports solapats, l'ajuntament serà com sigui, però els ciutadans podem començar per no demanar coses innecessaries, si la gent canviem tard o d'hora les institucions hauran de canviar i tornar-se més racionals.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
No, si no tinc fòbia al metro, sinó que per mi és més còmode, agradable i fresc anar en bus als llocs. Encara que trigui molt temps. Això sí, si he d'anar de pressa, agafo el metro.Ecomobisostrans wrote:Si tens fòbia al metro es un problema teu i molt excepcional, i hauries d'apetxugar amb la combinació que et toqui fer, no pretenguis per això demanar que segueixi havent transports solapats, l'ajuntament serà com sigui, però els ciutadans podem començar per no demanar coses innecessaries, si la gent canviem tard o d'hora les institucions hauran de canviar i tornar-se més racionals.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Don heu tret la V35¿ Totes les notícies que tinc és que la linia més de lest serà la V33 Fórum - Sta.Coloma. A més hi ha el problema que una línia TMB sense entrar a Barcelona hauria de compensar económicament a Tusgsal, concessió del Barcelonés Nord.Adolescent barceloní wrote:Pel que sé, farà: Estació de Sant Adrià - Joan XXIII/Ricart - Esperit Sant - Av Generalitat - Carretera de la Roca. Ara, el plànol no ho deixa massa clar. El que és segur és que a Oliveres i Can Franquesa no puja.Renfe445 wrote:Si segueix exactament els recorreguts de la B14 i la B18, necessitarà midis, perquè al fer el gir del carrer Pompeu Fabra amb el carrer Sant Carles els estàndards no ho podrien fer. O al menys si es treuen els contenidors i tots els cotxes aparcats en ambdós carrers es podria fer. I mira, una altra línia més de bus de TMB no estaria res malament.
Estic amb tu. Jo faig el mateix.Renfe445 wrote:No, si no tinc fòbia al metro, sinó que per mi és més còmode, agradable i fresc anar en bus als llocs. Encara que trigui molt temps. Això sí, si he d'anar de pressa, agafo el metro.Ecomobisostrans wrote:Si tens fòbia al metro es un problema teu i molt excepcional, i hauries d'apetxugar amb la combinació que et toqui fer, no pretenguis per això demanar que segueixi havent transports solapats, l'ajuntament serà com sigui, però els ciutadans podem començar per no demanar coses innecessaries, si la gent canviem tard o d'hora les institucions hauran de canviar i tornar-se més racionals.
Crec que un bon transport és que sigui competitiu i tenir alternatives, pero coherents i dimensionats al seu ús i cost, i sempre mantenint un mínim de mobilitat. No crec que prohibir ni "impostitzar" sigui la solució, sino generar competitivat i crear noves oportunitats.
Cal tenir en compte que la intermodalitat és positiva, pero un excés de trasbords desincentivar utilitzarlo, per qüestions de comoditat i malbaratament de temps de viatge.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Doncs aquest D60 al seu pas pel districte de Sant Andreu fot les matiexes voltes que el 73, si això es "ortogonal"...Ramon wrote:El Pla de Mobilitat Urbana de Barcelona (http://w110.bcn.cat/Mobilitat/Contingut ... Parte4.pdf, pàg. 369) inclou un estudi de l'Agència d'Ecologia Urbana de Barcelona, fet després de la implantació de la 1a fase de la NXB, on es parla de dues línies diagonals més: la D50 (32) i la D60 (70+73). També considera la unió de la D20 i l'actual H16, mantenint l'H14 com estava prevista inicialment.
Mapa:
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Vergonyós ahir a la nit en plena festa de la Mercè la H16 cap el forum havien un o dos estandards a petar, sort als poc minuts passava un articulat... Aquests estandards són reforços que s'han ficat més d'una vegada en aquesta línia?
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
El passat dimecres 17 vaig estrenar l'H14. Una valoració molt positiva.
Només al terminal (St. Adrià), una bona afluència (sobretot de gent que ve de l'estació), cosa que demostra que ampliar la 141 a l'estació (només 2 parades més creuant el riu) hagués estat un èxit. Calia esperar a la NXB per fer això?? Bé, continuo. La gent s'apropa a mirar el bus i les tires informatives, i pregunta sobre el recorregut. Els primers dies hi ha expectació.
Intento iniciar el viatge amb el 1428, bus que hi havia estacionat. Un operador de TMB estaba revisant les bateries (al portó del costat del conductor). Alguna cosa em deia que m'hauria d'esperar al següent... Efectivament, el bus tenia poca bateria, i el conductor i l'operari han avisat que l'expedició estava limitada a Diagonal-Selva de Mar, i des d'allà agafaria la Ronda cap a les cotxeres [de Zona Franca]. Van pujar els passatgers que que baixaven a aquesta o abans, i la resta ens vam quedar al terminal a esperar al següent bus, amb l'operari de TMB. El següent torn, el 1429, també és revisat per l'operari. Sembla que els 14XX presenten constants problemes elèctrics, i han deixat un operari al terminal per a que els revisi. La conductora, tot i haver-li advertit l'operari que el torn anterior estaba limitat/suprimit, va decidir no avançar la sortida i sortir al seu horari; greu error. Després del bescanvi de la meva tarja (que també era un bescanvi... ), comencem el viatge.
Al c/Torrassa, veig dues H14s solapades arribant al terminal que hem deixat. El mateix problema que sorgeix a totes les línies NXB (i convencionals d'alta freqüència). Molt bona acollida de la línia, recull passatgers pràcticament a totes les parades! També tenint en compte que l'anterior torn s'havia suprimit. Imagineu-vos, a Diagonal-Josep Pla el bus ja era ple. A Diagonal-Selva de Mar veig un BKB reflectit a la lluna del bus. Endevineu qui ens ve darrere?? Efectivament, una altra H14. Possiblement, una de les dues solapades d'abans, que ha hagut d'avançar la sortida. I la nostra conductora no ho va voler fer.
Diria que a Llacuna ha apagat els BKBs, doncs la gent ha començat a pujar al de darrere. El nostre ja era massa ple, de fet.
Al Pg. Pujades, veig un H16 articulat en sentit Fòrum ple a vessar. Abans, a Diagonal Mar, havia vist un H16 estàndard. No m'agradaria veure com van els estàndards, que s'intercalen amb els articulats a línia. Molta gent no fa el canvi a l'H14, decideix seguir amb l'H16 malgrat els deixi més lluny. Com passaba amb els anteriors 41 i 141 (hem tornat a la mateixa situació).
Bé, tornem a l'H14. He baixat al Pla de Palau. Què han fet?? Doncs bé, s'han adonat de l'error de deixar l'Estació de França sense enllaç en un sentit i han col·locat la parada entre Pla de Palau i l'EdF, de tal forma que ni para al Pla de Palau ni a l'EdF. I, a sobre, t'ho venen com una meravellosa àrea d'intercanvi, i sense enllaç amb RENFE.
La situació d'aquest pal de parada es temerària i pitjor impossible. Està allunyat de qualsevol pas de vianants, i la gent no vol caminar fins a élls. La passatgera que, com jo, s'ha baixat per anar-hi a l'EdF s'ha posat a creuar l'avinguda de forma temerària. I, al bus que anava darrere, un grup de gent també s'ha baixat per anar a l'estació i s'ha posat a creuar el carrer pel mig. La parada preexistent està al costat del pas de vianants que dóna a l'accés central de l'estació. Tant costa haber habilitat aquesta parada i una altra decent al Pla de Palau?? Poseu un pal al mig del no-res, allunyat de tot, per estalviar-vos una sola parada?? Aquesta parada portarà problemes, i amb el temps, hauran d'habilitar dues parades diferenciades; el que ara no han volgut fer.
Conclusions: una acollida extraodinària del passatge, inclòs el tram extès a Sant Adrià; cosa que demostra que s'haurien d'haber posat més busos a la 141 des d'un bon principi, i s'hauria d'haver ampliat a Sant Adrià fa molts anys. Si hi ha oferta, hi ha demanda; si no hi ha prou oferta, la demanda s'en va a d'altres opcions. S'han de regular millor les sortides i la velocitat per garantir l'equidistància de busos. La parada de Pla de Palau/EdF sentit Paral·lel s'ha de replantejar; dues parades diferenciades com estaba previst de bon principi.
Només al terminal (St. Adrià), una bona afluència (sobretot de gent que ve de l'estació), cosa que demostra que ampliar la 141 a l'estació (només 2 parades més creuant el riu) hagués estat un èxit. Calia esperar a la NXB per fer això?? Bé, continuo. La gent s'apropa a mirar el bus i les tires informatives, i pregunta sobre el recorregut. Els primers dies hi ha expectació.
Intento iniciar el viatge amb el 1428, bus que hi havia estacionat. Un operador de TMB estaba revisant les bateries (al portó del costat del conductor). Alguna cosa em deia que m'hauria d'esperar al següent... Efectivament, el bus tenia poca bateria, i el conductor i l'operari han avisat que l'expedició estava limitada a Diagonal-Selva de Mar, i des d'allà agafaria la Ronda cap a les cotxeres [de Zona Franca]. Van pujar els passatgers que que baixaven a aquesta o abans, i la resta ens vam quedar al terminal a esperar al següent bus, amb l'operari de TMB. El següent torn, el 1429, també és revisat per l'operari. Sembla que els 14XX presenten constants problemes elèctrics, i han deixat un operari al terminal per a que els revisi. La conductora, tot i haver-li advertit l'operari que el torn anterior estaba limitat/suprimit, va decidir no avançar la sortida i sortir al seu horari; greu error. Després del bescanvi de la meva tarja (que també era un bescanvi... ), comencem el viatge.
Al c/Torrassa, veig dues H14s solapades arribant al terminal que hem deixat. El mateix problema que sorgeix a totes les línies NXB (i convencionals d'alta freqüència). Molt bona acollida de la línia, recull passatgers pràcticament a totes les parades! També tenint en compte que l'anterior torn s'havia suprimit. Imagineu-vos, a Diagonal-Josep Pla el bus ja era ple. A Diagonal-Selva de Mar veig un BKB reflectit a la lluna del bus. Endevineu qui ens ve darrere?? Efectivament, una altra H14. Possiblement, una de les dues solapades d'abans, que ha hagut d'avançar la sortida. I la nostra conductora no ho va voler fer.
Diria que a Llacuna ha apagat els BKBs, doncs la gent ha començat a pujar al de darrere. El nostre ja era massa ple, de fet.
Al Pg. Pujades, veig un H16 articulat en sentit Fòrum ple a vessar. Abans, a Diagonal Mar, havia vist un H16 estàndard. No m'agradaria veure com van els estàndards, que s'intercalen amb els articulats a línia. Molta gent no fa el canvi a l'H14, decideix seguir amb l'H16 malgrat els deixi més lluny. Com passaba amb els anteriors 41 i 141 (hem tornat a la mateixa situació).
Bé, tornem a l'H14. He baixat al Pla de Palau. Què han fet?? Doncs bé, s'han adonat de l'error de deixar l'Estació de França sense enllaç en un sentit i han col·locat la parada entre Pla de Palau i l'EdF, de tal forma que ni para al Pla de Palau ni a l'EdF. I, a sobre, t'ho venen com una meravellosa àrea d'intercanvi, i sense enllaç amb RENFE.
La situació d'aquest pal de parada es temerària i pitjor impossible. Està allunyat de qualsevol pas de vianants, i la gent no vol caminar fins a élls. La passatgera que, com jo, s'ha baixat per anar-hi a l'EdF s'ha posat a creuar l'avinguda de forma temerària. I, al bus que anava darrere, un grup de gent també s'ha baixat per anar a l'estació i s'ha posat a creuar el carrer pel mig. La parada preexistent està al costat del pas de vianants que dóna a l'accés central de l'estació. Tant costa haber habilitat aquesta parada i una altra decent al Pla de Palau?? Poseu un pal al mig del no-res, allunyat de tot, per estalviar-vos una sola parada?? Aquesta parada portarà problemes, i amb el temps, hauran d'habilitar dues parades diferenciades; el que ara no han volgut fer.
Conclusions: una acollida extraodinària del passatge, inclòs el tram extès a Sant Adrià; cosa que demostra que s'haurien d'haber posat més busos a la 141 des d'un bon principi, i s'hauria d'haver ampliat a Sant Adrià fa molts anys. Si hi ha oferta, hi ha demanda; si no hi ha prou oferta, la demanda s'en va a d'altres opcions. S'han de regular millor les sortides i la velocitat per garantir l'equidistància de busos. La parada de Pla de Palau/EdF sentit Paral·lel s'ha de replantejar; dues parades diferenciades com estaba previst de bon principi.
Salvem l'Estació de França!
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Sembla que han aprofitat el canvi aparent (poca cosa) de l'avís Propera Parada per a les linies de la NXB ara apareix a continuació del nom de la parada (si hi ha) la frase: Àrea d'intercanvi de [nom que pertoqui]. Ah i una mica incomprensible que a Urquinaona posin una parada de L'H16 cap el forum i poc metres despres a Trafalgar una altra parada per a l'H16, o l'ajuntem amb la de Trafalgar o la de Trafalgar la passes a Urquinaona
- Albert Llauger
- N5
- Posts: 129
- Joined: Friday 11/10/2013 13:18
- Location: Barcelona (Joanic L4)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ahir al matí vaig estrenar la H14 i la H16 modificada, i la valoració amb la H14 és positiva mentre que la H16 em va deixar una sensació agredolça:
Vaig anar a la plaça Urquinaona per agafar l'H16 en direcció Fòrum i quan era a punt d'arribar a la parada acabava de sortir un 18xx plè a vessar, seguit d'un 63xx buit, així que vaig esperar el següent bus, que va tardar 12 minuts, el bus era el 6355 i només tenia 3 seients lliures. El trajecte fins al Fòrum el vaig trobar una mica lent per culpa dels semàfors.
Un cop al final de la línia, vaig anar caminant fins al terminal de l'H14 al costat de l'estació de Sant Adrià, on vaig agafar el bus 1428 que era a punt de sortir. Realment em va sorprendre la quantitat de gent que utilitzava la línia, ja que a l'arribar al carrer Pujades ja hi havia gent de peu. Això demostra que, com diu el company m.h.t., si el 141 hagués tingut bona freqüència de pas hauria tingut una demanda elevada. Vaig baixar a la parada passeig Pujades-Parc de la Ciutadella, on vaig agafar la H16 en direcció Pg. Zona Franca, i vaig observar que erem una dotzena de persones fent el transbord H14-H16.
Un cop a l'H16, el bus articulat 6353, vaig poder comprovar que venia força plè, a part dels que vàrem pujar a la parada mencionada. El trajecte per la ronda de Sant Pere es va fer força lent, ja que teniem davant tres busos: 19, 39 i B25, vaig poder comprovar al gir de Lluís Companys- Sant Pere que duiem un altre 63xx buit darrera. Segueixo el trajecte i quan vaig arribar a la plaça Cerdà, vaig fer el canvi a la V3, on agafo el 6212, el qual només duia 2 persones, de fet, tots els V3 que vaig avistar en direcció Zona Franca duien poca gent, per això
La conclusió és que la H16 suposa una millora notable en retornar la connexió directa en bus entre el litoral i el centre de la ciutat (en el cas de la H14, bona freqüència però es perd la connexió directa Poblenou-centre), però en rapidesa guanya la H14, de totes formes crec que caldria la prioritat semafòrica perquè ambdues línies tinguéssin una bona velocitat, a més, els pas de dos busos seguits a la H16 i el següent tardar més de 10 minuts no és bo, ja que no es compleixen els intervals de pas.
Una altra cosa que em sorprèn que és que la línia V3 dugui articulats, ja que hi veig poca gent sempre que l'utilitzo (Desconec si en moments puntuals els busos de la V3 s'omplen molt). Crec que els articulats serien més útils en altres línies que els necessiten, de fet, a la plaça Espanya vaig veure un 14xx a la D20 que anava a reventar de gent i vaig pensar que els 62xx haurien de prestar servei a la D20 i no a la V3. També ahir a la tarda vaig avistar un 13xx a la H8 a la parada de Josep Tarradellas abans de pl. Francesc Macià que no admetia passatge perquè anava completament plè, més inclús que el 18xx que vaig avistar a la H16 al matí.
Vaig anar a la plaça Urquinaona per agafar l'H16 en direcció Fòrum i quan era a punt d'arribar a la parada acabava de sortir un 18xx plè a vessar, seguit d'un 63xx buit, així que vaig esperar el següent bus, que va tardar 12 minuts, el bus era el 6355 i només tenia 3 seients lliures. El trajecte fins al Fòrum el vaig trobar una mica lent per culpa dels semàfors.
Un cop al final de la línia, vaig anar caminant fins al terminal de l'H14 al costat de l'estació de Sant Adrià, on vaig agafar el bus 1428 que era a punt de sortir. Realment em va sorprendre la quantitat de gent que utilitzava la línia, ja que a l'arribar al carrer Pujades ja hi havia gent de peu. Això demostra que, com diu el company m.h.t., si el 141 hagués tingut bona freqüència de pas hauria tingut una demanda elevada. Vaig baixar a la parada passeig Pujades-Parc de la Ciutadella, on vaig agafar la H16 en direcció Pg. Zona Franca, i vaig observar que erem una dotzena de persones fent el transbord H14-H16.
Un cop a l'H16, el bus articulat 6353, vaig poder comprovar que venia força plè, a part dels que vàrem pujar a la parada mencionada. El trajecte per la ronda de Sant Pere es va fer força lent, ja que teniem davant tres busos: 19, 39 i B25, vaig poder comprovar al gir de Lluís Companys- Sant Pere que duiem un altre 63xx buit darrera. Segueixo el trajecte i quan vaig arribar a la plaça Cerdà, vaig fer el canvi a la V3, on agafo el 6212, el qual només duia 2 persones, de fet, tots els V3 que vaig avistar en direcció Zona Franca duien poca gent, per això
La conclusió és que la H16 suposa una millora notable en retornar la connexió directa en bus entre el litoral i el centre de la ciutat (en el cas de la H14, bona freqüència però es perd la connexió directa Poblenou-centre), però en rapidesa guanya la H14, de totes formes crec que caldria la prioritat semafòrica perquè ambdues línies tinguéssin una bona velocitat, a més, els pas de dos busos seguits a la H16 i el següent tardar més de 10 minuts no és bo, ja que no es compleixen els intervals de pas.
Una altra cosa que em sorprèn que és que la línia V3 dugui articulats, ja que hi veig poca gent sempre que l'utilitzo (Desconec si en moments puntuals els busos de la V3 s'omplen molt). Crec que els articulats serien més útils en altres línies que els necessiten, de fet, a la plaça Espanya vaig veure un 14xx a la D20 que anava a reventar de gent i vaig pensar que els 62xx haurien de prestar servei a la D20 i no a la V3. També ahir a la tarda vaig avistar un 13xx a la H8 a la parada de Josep Tarradellas abans de pl. Francesc Macià que no admetia passatge perquè anava completament plè, més inclús que el 18xx que vaig avistar a la H16 al matí.
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ha tardat, però us deixo la grabació de la presentació de la Nova Xarxa de Bus als veïns, el dia 7 de juliol del present any:
http://www.spreaker.com/user/7710023/ex ... n-nxb-2014
Comença al minut 4 i mig (04:30)
http://www.spreaker.com/user/7710023/ex ... n-nxb-2014
Comença al minut 4 i mig (04:30)
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
La pitjor area d'intercanvi és Lesseps, caminar 500m per agafarl'H6
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
És que dir-li "àrea d'intercanvi" a "haver de caminar 2 o 3 carrers [o la distància equivalent, si es tracta d'una parada ubicada en un altre punt d'un passeig sense cruïlles] fins a la parada de l'altra línia" és un altre "joc de marketing" d'aquests que inclouen dir "usuaris" als "viatgers" o "guanyar usuaris" a "tenir alta ocupació als autobusos" (ja sigui perquè la línia està ben pensada de cara a les necessitats de la població de la zona, o perquè no hi ha cap altra opció millor).adria wrote:La pitjor area d'intercanvi és Lesseps, caminar 500m per agafarl'H6
Vaja, que els qui dissenyen els Powerpoints probablement poques "àrees d'intercanvi" utilitzen durant l'any, o altrament segurament passarien al llenguatge del carrer: "Ara em fan canviar de línia, i la parada de l'altra línia em queda a p... pel... c...".
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
el D60 no es pot dir diagonal, o es diu SC0=semicercle 0 o resRamon wrote:El Pla de Mobilitat Urbana de Barcelona (http://w110.bcn.cat/Mobilitat/Contingut ... Parte4.pdf, pàg. 369) inclou un estudi de l'Agència d'Ecologia Urbana de Barcelona, fet després de la implantació de la 1a fase de la NXB, on es parla de dues línies diagonals més: la D50 (32) i la D60 (70+73). També considera la unió de la D20 i l'actual H16, mantenint l'H14 com estava prevista inicialment.
Mapa:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
No, millor que s'implanti un codi de 3 xifres, com a Berlín, perquè la nomenclatura V H D que conforma aquesta "ortogonalitat" se la passen pel (...). Però això és un altre canvi, que els qui han dissenyat aquest trunyo no els interessa en absolut.adria wrote:el D60 no es pot dir diagonal, o es diu SC0=semicercle 0 o res
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Dir que una excursió de mig quilòmetre és una àrea d'intercanvi és un insult al viatger. Es creuen que som babaus o què? Qui en els seus cabals farà un transbordament tant llarg, d'1 Km en un viatge d'anada i tornada. És de bojos. I si parlem de persones que tinguin una certa edat o mobilitat reduïda encara pitjor.adria wrote:La pitjor area d'intercanvi és Lesseps, caminar 500m per agafarl'H6
Han eliminat parades per la qual cosa hem de caminar més per agafar l'autobús, ens han eliminat línies directes obligant-nos a canviar de bus en pràcticament cada desplaçament i fer-nos perdre 10-15 minuts com a mínim (molt més del poc que guanya l'autobús per haver eliminat parades) i a sobre ens obliguen a anar d'excursió a les àrees d'intercanvi.
Els desplaçaments en bus s'estan convertint en lents, farragosos i cansats. Si el que volguessin fos eliminar la xarxa d'autobusos de Barcelona per falta d'ús no podrien fer-ho millor.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
La verdad sea dicha: La V27 ha mejorado mucho la oferta de la anterior 71. Ha pasado de 10 coches a 15.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Que bé que hagin introduït la Noxarbus!
És clar, perquè quan un bus no-Noxarbus n'ensuma un altre torn a menys de mitja hora, li agafa una galipàndria de cavall...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
H12, una de les "joies de la corona". Dissabte de setembre, 11:30 h. del matí. Freqüència: 11-12 min., segons la parada.
El perdo a les 11:30 h. clavades, al terminal de Verneda. A les 11:40 h. hi arriba el següent torn. Intueixo que en 1-2 min. (que tot just donen, "molt just", per anar al WC que hi ha allà) no es resoldrà la cosa. Encerto: sortim a les 11:47 h. 17 minuts entre aquests 2 torns. Si extrapoléssim, de cada 3 torns fets a base de comptar 11-12 min. de freqüència teòrica, "en cauria" un.
La primera conseqüència, gens teòrica, és que a Gran Via-Bac de Roda ja anaven tots els seients plens, i gent dempeus.
El perdo a les 11:30 h. clavades, al terminal de Verneda. A les 11:40 h. hi arriba el següent torn. Intueixo que en 1-2 min. (que tot just donen, "molt just", per anar al WC que hi ha allà) no es resoldrà la cosa. Encerto: sortim a les 11:47 h. 17 minuts entre aquests 2 torns. Si extrapoléssim, de cada 3 torns fets a base de comptar 11-12 min. de freqüència teòrica, "en cauria" un.
La primera conseqüència, gens teòrica, és que a Gran Via-Bac de Roda ja anaven tots els seients plens, i gent dempeus.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan