Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
User avatar
Eduardo
N6
N6
Posts: 201
Joined: Thursday 28/12/2006 9:18
Location: Sant Boi de Llobregat

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Eduardo »

Albert Llauger wrote:Mare de déu, què pretenen amb freqüències de 40 minuts, això ja sembla la vergonya del desaparegut 35. :emprenyat

Per cert la 45 l'han empitjorat, ara va cada 13-16 minuts els dies laborables entre les 8:08 i les 19:51. Sense comentaris... :emprenyat :emprenyat :emprenyat

Quina colla d' impresentables els que prenen aquesta porqueria de decisions, potser ja es passen massa. :avall


Cuantas lineas quedan de las tradicionales con frecuencias no superior a los 10 min.¿? :plas

Les següents línies circulen amb intervals de 10 minuts o menys durant part del dia en feiners segons TMB (altra cosa és que ho compleixin): 6, 7, 19, 20 (fals), 24, 27, 32, 33, 34, 41, 47 (fals), 58, 59, 64, 70, 73. Ara, veient les intencions dels senyors de TMB i l'Ajuntament probablement no tardem gaire en veure que alguna d'aquestes línies empitjora freqüències (si es que no la suprimeixen).[/quote]

No me puedo crreer los autobuses que ha perdido Maragall...; Solo queda el 20 en su tramo como linea decente y si a pesar de ello es fals la frecuencia de 8-10, pues apaguemos y vamonos :cop
User avatar
res_publica
N6
N6
Posts: 253
Joined: Sunday 12/09/2010 16:49
Location: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by res_publica »

Altra linia que ha fet canvis d'horaris a sigut la 96, se sap si han tret algun cotxe?

La linia 33 pot tenir freqüencies de 11 minuts al matí segons horaris publicats a TMB. Mentre, la línia 34 ha pasat tenir una freqüencia de 8 a 12 minuts des de les 13:20 hores.

La línia 7 té un interval de pas de 10 a 12 minuts a partir de les 6 de la tarda... normal que els busos vagin plens a les 7 quan la gent torna a casa.
Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.
User avatar
Albert Llauger
N5
N5
Posts: 129
Joined: Friday 11/10/2013 13:18
Location: Barcelona (Joanic L4)

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Albert Llauger »

http://boards4.melodysoft.com/autbcn/re ... 31481.html

Si això es confirma, Santa Coloma perdrà la comunicació directa amb La Maquinista, el Bon Pastor, el Poblenou i el centre de Barcelona mitjançant l'autobús 42. :avall
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Renfe445 »

Albert Llauger wrote:http://boards4.melodysoft.com/autbcn/re ... 31481.html

Si això es confirma, Santa Coloma perdrà la comunicació directa amb La Maquinista, el Bon Pastor, el Poblenou i el centre de Barcelona mitjançant l'autobús 42.
Seran uns [introdueixin paraules malsonants aquí]!!! :emprenyat :cop >:( :nono :avall :martell2 :aaa :wc :tomate :enfado

Clar, serà suprida per implantar la fastigosa V33.

Perdó per aquesta "explosió", però estic cremat per dins i necessitava dir-ho.
Gimeno
N4
N4
Posts: 62
Joined: Monday 18/11/2013 12:57

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Gimeno »

TMB tiene un lio morrocotudo. Este verano ha jubilado a unos 40 conductores y no ha cubierto las vacantes.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by fgc113 »

Gimeno wrote:TMB tiene un lio morrocotudo. Este verano ha jubilado a unos 40 conductores y no ha cubierto las vacantes.
Más bien lo que tiene es mucha jeta.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Gimeno
N4
N4
Posts: 62
Joined: Monday 18/11/2013 12:57

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Gimeno »

En la 20 han suprimido dos turnos por la tarde, el 8 y el 13. Las lineas TMB por la tarde no pueden ir peor. Creo que ya es hora de protestar conjuntamente usuarios y conductores.
User avatar
Albert Llauger
N5
N5
Posts: 129
Joined: Friday 11/10/2013 13:18
Location: Barcelona (Joanic L4)

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Albert Llauger »

El que està fent TMB amb les línies no NXB és un una burla i un insult cap als usuaris. Ara només falta que a la línia 20 li treguin dos torns en un horari en el qual acostuma a incumplir les freqüències de pas. És una linia que utilitza molta gent però a can TMB sempre que poden l'empitjoren, i lo d'aquest estiu de deixar només 5 torns i els busos plens a vessar de gent ja és digne de país tercermundista (ni tan sols es van dignar a posar articulats, van preferir posar els 54xx).
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Renfe451 »

TMB està passant massa la tisora per on no ha de passar-la... i tot el que no sigui línies no-NXB comporta a una retallada del servei brutal. I en això ho estem pagant els usuaris i els empleats de TMB, que jo crec que veient com està la situació, potser acabin fent una nova vaga.
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Fran-Ikarus »

He llegit (i vistes totes les notícies recents, no sembla gens inversemblant) que a partir del dia 25 la 60 es quedarà amb 2 torns en festius.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
raulitinbcn
N8
N8
Posts: 1172
Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Location: Barcelina

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by raulitinbcn »

Fran-Ikarus wrote:He llegit (i vistes totes les notícies recents, no sembla gens inversemblant) que a partir del dia 25 la 60 es quedarà amb 2 torns en festius.
Correcte, un de baixada i un pujada.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Miquel »

raulitinbcn wrote:
Fran-Ikarus wrote:He llegit (i vistes totes les notícies recents, no sembla gens inversemblant) que a partir del dia 25 la 60 es quedarà amb 2 torns en festius.
Correcte, un de baixada i un pujada.
En efecte, i en feiners també retallen. Els horaris de diumenge seran un insult, el temps de volta és sobre les 3 hores, amb 2 cotxes a la línia aneu calculant...
Dilluns us diré alguna cosa, de totes maneres avui al vespre faltava un torn...
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Albert Llauger
N5
N5
Posts: 129
Joined: Friday 11/10/2013 13:18
Location: Barcelona (Joanic L4)

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Albert Llauger »

Es veu que aquests últims dies s'ha posat de moda retallar de forma descarada a les línies no NXB, i si la 60 la deixen amb només 2 torns en festius no la farà servir ningú. Em sembla que a can TMB potser haurien de dimitir els que prenen aquestes decisions, ja que són una colla d'impresentables i traidors que els hi importen un rave les necessitats de transport dels ciutadans/es.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Ecomobisostrans »

Per retallar així la 60, que cada 90 min. no l'agafarà ningú, val mes que li retallin el recorregut i vagi només de Z.Universitaria a Vall d'Hebron, que serien uns 40 minuts de volta i donaria servei a la zona que no te ni metro ni cap altre transport, perquè a sobre els diumenges ni siquiera funcionen el 113 ni el 123 que cobreixen una part.
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by albert28 »

Ja fa anys que s'han perdut massa freqüències a quasi totes les línies no-NXB... És vergonyós que passi això a una ciutat tan gran com BCN. I com fan canvis d'horaris cada dos per tres, totes les tires de bus a les parades són una enganyifa. A més de freqüències, el repartiment de vehicles en hores puntes no són les adequades... En fi, això és un desmantelament exagerat i mentrestant la cúpula segueix igual.

Pel que veig hi ha zones de BCN tenen freqüències penoses i començo a tenir la impressió que els que vivim a la perifèria tenim millors freqüències (obviament amb línies no operades per Can TMB) que determinades zones de bcn...

Ecomobisostrans wrote:Per retallar així la 60, que cada 90 min. no l'agafarà ningú, val mes que li retallin el recorregut i vagi només de Z.Universitaria a Vall d'Hebron, que serien uns 40 minuts de volta i donaria servei a la zona que no te ni metro ni cap altre transport, perquè a sobre els diumenges ni siquiera funcionen el 113 ni el 123 que cobreixen una part.
Per cert, mireu la web de TMB sobre la línia 60: No hi ha els horaris de dissabtes i festius, nomès per dies laborables....
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Miquel »

Els horaris de festius de la 60 ja fa moooolt de temps que no surten al web.
Ecomobisostrans wrote:Per retallar així la 60, que cada 90 min. no l'agafarà ningú, val mes que li retallin el recorregut i vagi només de Z.Universitaria a Vall d'Hebron, que serien uns 40 minuts de volta i donaria servei a la zona que no te ni metro ni cap altre transport, perquè a sobre els diumenges ni siquiera funcionen el 113 ni el 123 que cobreixen una part.
Ni la 113 ni la 123 podrien ser mai serien substituts de la 60 al ser línies locals. La 60 és una línia per creuar la ciutat, el gran benefici es que en gairebé tot el seu recorregut no disposa d'una alternativa còmode i uneix molts llocs de manera ràpida, ja que si no caldria desviar-te fins el centre de la ciutat per anar on vols, pocs agafen la línia per fer 4 parades.

No ens oblidem que la línia connecta diferents barris, zones escolars, hospitals, passa per dos centres comercials (un sense metro relativament proper). El que fan es un despropòsit, jo com a molt limitaria per sempre ja el recorregut fins a Besòs/Verneda, així qui hagi d'anar o venir des de les Glòries disposa de la línia H12 amb una freqüència molt millor, a banda redueixes el temps de volta i sense treure cap cotxe, augmentes la freqüència una mica.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Renfe445 »

Pffffff... On va a parar el servei que té TMB...
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Menys freqüències de línies no-Novaxarxabus?

Post by Fran-Ikarus »

Si, ara farà un any, la freqüència de la 143 en festius em semblava "infreqüència"...
Fran-Ikarus wrote:...i s'afegeix (també introduït en el tema de la NXB) la creació de línies no-Novaxarxabus, com ara la 143, amb freqüències ja més aviat properes a la "infreqüència" (prop de mitja hora els diumenges i festius)
...no sé pas ni com dir-li a l'ultratge de la 60! Bé, sí que ho sé... Freqüència -> Infreqüència -> Indecència

Atenció a aquest missatge del 2009 (quan la 35 entrava en la seva agonia final): freqüència de 35 minuts
metring wrote:Pel que fa al servei, Ferri considera que s'hauria de redefinir la xarxa. S'hauria de crear una xarxa d'autobús pels punts més allunyats del centre de la ciutat i potenciar els busos de barri. També s'haurien de crear busos exprés, amb alta velocitat comercial i poques parades, com el que en un futur serà la línia entre l'estació de Sants i la Zona Franca. Aquests busos són l'antítesi de la línia 35, que uneix Barcelona i Santa Coloma. Passa cada 35 minuts i malgrat que la freqüència de pas és molt baixa, no té horari fix.
Podríem definir com a "35-ització", el procés pel qual les línies de bus comencen a entrar en una espiral (*) de deteriorament de la seva freqüència de pas, fins que desapareixen?

(*) Òbviament, de manera no espontània
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Trentacinquització

Post by Guigui »

Fran-Ikarus wrote:Podríem definir com a "35-ització", el procés pel qual les línies de bus comencen a entrar en una espiral (*) de deteriorament de la seva freqüència de pas, fins que desapareixen?

(*) Òbviament, de manera no espontània
Seria una nova entrada al glossari de termes fotracaires de la wiki.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Trentacinquització

Post by Renfe445 »

Guigui wrote:
Fran-Ikarus wrote:Podríem definir com a "35-ització", el procés pel qual les línies de bus comencen a entrar en una espiral (*) de deteriorament de la seva freqüència de pas, fins que desapareixen?

(*) Òbviament, de manera no espontània
Seria una nova entrada al glossari de termes fotracaires de la wiki.
Estic d'acord. Ara una qüestió: queda millor dir "Trenta-cinquització" o "Trentacinquització"?
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”