Afegeixo el mateix però en aquest cas per la H8 que, a determinades hores, ni de conya fa l'interval indicat oficialment.Fran-Ikarus wrote:H12, una de les "joies de la corona". Dissabte de setembre, 11:30 h. del matí. Freqüència: 11-12 min., segons la parada.
El perdo a les 11:30 h. clavades, al terminal de Verneda. A les 11:40 h. hi arriba el següent torn. Intueixo que en 1-2 min. (que tot just donen, "molt just", per anar al WC que hi ha allà) no es resoldrà la cosa. Encerto: sortim a les 11:47 h. 17 minuts entre aquests 2 torns. Si extrapoléssim, de cada 3 torns fets a base de comptar 11-12 min. de freqüència teòrica, "en cauria" un.
La primera conseqüència, gens teòrica, és que a Gran Via-Bac de Roda ja anaven tots els seients plens, i gent dempeus.
Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)
- res_publica
- N6
- Posts: 253
- Joined: Sunday 12/09/2010 16:49
- Location: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.
No.
Suele pasar.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Afegeixo de la H12, mateix dissabte tarde a les 19.00 GRAN VIA/ BILBAO. Arribo a la parada i Proper BUS 14' . Evidentment plens els seients, era un 63XX i vem fer volteta turistica per Bilbao i Diagonal per obres. A la part central Glories - Pg Gracia , ple a vessar
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Avui, a les 22:40, per Pl. del Centre en sentit Badalona (es a dir, tot just la 3ª parada del recorregut) dos H10 separats per 20 segons.
Sense comentaris.
Sense comentaris.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
L’Ajuntament reorganitzarà les parades de la línia V27 a Nou Barris
Pocs dies després de l'estrena de la nova línia de bus ortogonal V27, l'Ajuntament en revisarà la distribució de les parades. Admet que en alguns casos els canvis perjudiquen els veïns, sobretot els del Turó de la Peira i Canyelles, i els usuaris del Mercat de la Mercè.
TMB tornarà a estudiar el recorregut i les parades de la Línia V27 per Canyelles i el Turó de la Peira, dos barris en els quals l’estrena de la V27 no ha fet gaires amics. Els veïns han vist com parades molt utilitzades per la ubicació on estaven han estat anul·lades i la distància entre parades ha augmentat. Una distància que en aquests barris és fonamental pels forts pendents del terreny. Gràcies a les queixes veïnals, l’Ajuntament ha admès que TMB ha decidit la ubicació de les parades sobre el plànol i que no ha tingut en compte l’orografia del terreny. Ara, per tant, revisarà les parades de nou.
Els veïns, doncs, esperen recuperar aviat les marquesines. Una de les més reivindicades és la del Mercat de la Mercè, molt utilitzada per la gent gran que baixa des del Turó de la Peira per comprar. Es dóna cas que no només la gent gran la reclama, sinó que el propietari d’un establiment de frankfurts també ho fa. Li han instal·lat davant el local, recent estrenat, la parada que substitueix la del mercat, tot just quan ja disposava del permís per a una terrassa. Al passeig de Fabra i Puig amunt també es queixen de la pèrdua de dues parades seguides en una zona on no passen més línies i el desnivell és fort. A Canyelles les queixes se centren en la parada de Karl Marx, on no queda ja ni la marquesina. Era una de les primeres parades de bus del barri i s’hi aturaven fins a nou línies d’autobús. Els veïns volen recuperar-la per la ubicació que tenia.
http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/10/ ... ou-barris/
Pocs dies després de l'estrena de la nova línia de bus ortogonal V27, l'Ajuntament en revisarà la distribució de les parades. Admet que en alguns casos els canvis perjudiquen els veïns, sobretot els del Turó de la Peira i Canyelles, i els usuaris del Mercat de la Mercè.
TMB tornarà a estudiar el recorregut i les parades de la Línia V27 per Canyelles i el Turó de la Peira, dos barris en els quals l’estrena de la V27 no ha fet gaires amics. Els veïns han vist com parades molt utilitzades per la ubicació on estaven han estat anul·lades i la distància entre parades ha augmentat. Una distància que en aquests barris és fonamental pels forts pendents del terreny. Gràcies a les queixes veïnals, l’Ajuntament ha admès que TMB ha decidit la ubicació de les parades sobre el plànol i que no ha tingut en compte l’orografia del terreny. Ara, per tant, revisarà les parades de nou.
Els veïns, doncs, esperen recuperar aviat les marquesines. Una de les més reivindicades és la del Mercat de la Mercè, molt utilitzada per la gent gran que baixa des del Turó de la Peira per comprar. Es dóna cas que no només la gent gran la reclama, sinó que el propietari d’un establiment de frankfurts també ho fa. Li han instal·lat davant el local, recent estrenat, la parada que substitueix la del mercat, tot just quan ja disposava del permís per a una terrassa. Al passeig de Fabra i Puig amunt també es queixen de la pèrdua de dues parades seguides en una zona on no passen més línies i el desnivell és fort. A Canyelles les queixes se centren en la parada de Karl Marx, on no queda ja ni la marquesina. Era una de les primeres parades de bus del barri i s’hi aturaven fins a nou línies d’autobús. Els veïns volen recuperar-la per la ubicació que tenia.
http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/10/ ... ou-barris/
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Camisa de força
És el que passa quan tot es planifica des d'un despatx sense trepitjar terreny. I són dels que es reien de l'uniformisme comunista...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Apa que no té delicte, planifiquen les línies sense tenir en compte l'orografia!
És una vergonya!
És una vergonya!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Mare de déu, senyor. Estem en mans d'autèntics ineptes.Adolescent barceloní wrote:Gràcies a les queixes veïnals, l’Ajuntament ha admès que TMB ha decidit la ubicació de les parades sobre el plànol i que no ha tingut en compte l’orografia del terreny. Ara, per tant, revisarà les parades de nou.
Això demostra, un cop més, que la superguainovaxarxabus no és més que una tapadora per treure autobusos i conductors per tal de retallar servei i costos, sense importar el que la gent vulgui i necessiti. Tot, abans que retallar directius.
Realment lamentable.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Doncs sí, una xarxa que és el trunyo més gran dels qui s'han pensat això.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Ahir, en una carta al director d'un diari no enllaçable, algú es planyia de que havia perdut pels pèls un H12 (com jo fa temps aquell dissabte), i el següent havia trigat... 19 minuts... però a sobre això a les 8 del matí d'un laborable
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Hauríeu d'haver vist el V7 i l' H10 aquest matí a Av. Roma - Est. de Sants. L' H10 servit pel 2446, per a més senyes.
Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
El divendres passat i suposo que degut a alguna incidència a Mare de Déu de Montserrat, vaig veure com a mínim 3 articulats de la H6 que en arribar al carrer Cartagena continuaven per la Ronda del Guinardó en direcció passeig de Maragall. Algú sap què va passar?. Salut!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
La veritat és que això tampoc és normal en dia laborable (en festiu sí m'ho crec). Suposo que alguna cosa deuria passar, com el tall d'algun carrer per alguna causa estranya, un accident, etc.Fran-Ikarus wrote:Ahir, en una carta al director d'un diari no enllaçable, algú es planyia de que havia perdut pels pèls un H12 (com jo fa temps aquell dissabte), i el següent havia trigat... 19 minuts... però a sobre això a les 8 del matí d'un laborable
El que sí que és cert és que la regularitat de les freqüències de la NxB és força aleatòria. Un dels grans avantatges de la NxB ens van dir que seria que a l'haver-hi menys línies el temps de pas seria més regular. Doncs això, com a mínim de moment, no s'està complint, perquè és molt habitual veure 2 o fins i tot 3 serveis seguits i després un buit de diversos minuts sense cap autobús. No vull dir que això no passés abans, sinó simplement que la NxB no ha suposat cap millora en aquest sentit.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Fins que no s'implanti la prioritat semafòrica total a, diguem, un 60-70% del recorregut de cada línia, poca cosa farem...
A la Gran Via és facilíssim... què costa posar al bus un sensor que emeti un senyal que modifiqui el cicle semafòric? Tots els semàfors aquests nous es controlen via wifi... I no crec que sigui tan estratosfèricament car, implantar un sistema així...
A la Gran Via és facilíssim... què costa posar al bus un sensor que emeti un senyal que modifiqui el cicle semafòric? Tots els semàfors aquests nous es controlen via wifi... I no crec que sigui tan estratosfèricament car, implantar un sistema així...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Bona nit! Ahir dilluns 03/11/2014 van començar nous horaris a la línia H10. Des d'el CRT van emetre un avis indicant que començava un nou horari i que tenien mes temps per arribar als finals i que no s'avancessin mes de tres minuts. També indicar que vaig agafar el torn 21 amb el 3453, quan fins ara a la mateixa hora agafava el torn 2, normalment servit pel 3452. No se si han afegit algun torn mes a la línia
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
És clar, el que passa és que TMB ho vinculava a la posada en marxa de la NxB quan és evident que la prioritat semafòrica o les plataformes reservades no tenen res a veure amb que la xarxa sigui ortogonal o no. Barrejaven conceptes perquè semblés que la NxB era imprescindible per la ciutat quan realment només és imprescindible per poder fer fora gent i així retallar costos.Adolescent barceloní wrote:Fins que no s'implanti la prioritat semafòrica total a, diguem, un 60-70% del recorregut de cada línia, poca cosa farem...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Jlr,
No han afegit cap torn. Segueixen amb 21. El que no sé és quin torn s'en va a cotxeres a mig matí. Crec que el 1. Per altra banda, avui el torn 8 anava amb un vehicle no articulat.
No han afegit cap torn. Segueixen amb 21. El que no sé és quin torn s'en va a cotxeres a mig matí. Crec que el 1. Per altra banda, avui el torn 8 anava amb un vehicle no articulat.
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Dubto se sàpiga ja, però les línies que van més enllà de BCN cap el baix llobregat( 63,67,68,78...) tenen intenció de ser retocades amb la NXB?
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Que jo sàpiga tampoc circula, almenys per la tarda, el torn 20 de l'H10, perquè he vist el 19 i després el 21
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Confirmar que dimecres 05/11/2014 he vist el torn 22 de l'H10, servit pel bus 3454, a les 16:50h, aproximadament, a Plaça del Centre, direcció Badal. Jo anava al torn 21 servit pel 3446. He escoltat a un conductor parlar amb un altre que un o dos torns de la línia estan servits per vehicles estàndards, dient que ell havia portat el 2448
Re: Xarxa quadriculada a Barcelona
Confirmar que cap a les 20h a la línia H10 direcció Olímpic de Badalona he vist el torn 15 i després el 17, a Badalona. El torn 16 no circulava