Renfe451 wrote:Pel que fa a les 465+465, a l'R1 que jo sàpiga no hi poden circular encara aquestes unitats, com a molt es reforçarà amb dobles de 464. Les dobles de 465 ja es necessiten bastant a l'R2 sud, amb l'afluència de passatgers per a les platges.
I crec dobles 465 no sé si caben a estacions com Arc de Triomf...
Rodalies de Catalunya oferirà 20.000 places addicionals als trens amb destinació Canet durant el cap de setmana
El servei facilitarà l’anada durant el dissabte i la tornada des de primera hora del diumenge. CanetRock torna a celebrar-se després de 35 anys.
CR
El proper cap de setmana del 5 i 6 de juliol, Renfe reforça els servei a Canet de Mar de trens de la línia R1 de rodalia de Barcelona amb parada a Canet amb motiu de la celebració del CanetRock 2014.
Rodalies de Catalunya incrementarà la seva oferta habitual en aquesta població amb 20.000 places addicionals.
Aquesta oferta extraordinària facilitarà el desplaçament a Canet durant el dissabte i la tornada a primera hora del diumenge.
El cap de setmana es perllongarà el recorregut de més de 30 trens que habitualment inicien o finalitzen el seu recorregut a Mataró i realitzaran parades a Arenys de Mar, Caldes d’Estrac i Sant Andreu de Llavaneres.
El festival CanetRock torna després de 35 anys i durant 12 hores passaran pel seu escenari a l’aire lliure quinze artistes com Els Amics de les Arts, Manel, Mishima, Delafé i las Flores Azules, Gerard Quintana, Txarango o Sisa entre d’altres.
Curios veure R4 que es converteixen en R1 i viceversa
Com sempre, l'R3, la gran oblidada....
Havia llegit en algún lloc que les 447 d'1 del migdia a 5 de la tarda en direcció a Barcelona circularan en doble, i a la tornada cap a Vic/Ripoll/Puigcerdà des de les 7 fins les 10 del vespre. Espero que la gent no es refïi del bus regular de Sagalés, doncs a la comarca d'Osona no hi ha cap bus disponible per fer reforços a les línies que van a Barcelona.
13:26h
Segons estan dient a TV3, el transport públic comença a estar col·lapsat. Des de les 11, tots els trens direcció Barcelona van plens a vessar. Algunes carreteres comencen a registrar retencions.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Pel que es comentava per les ràdios, tot ha anat molt ple per la Diada però gràcies als reforços la cosa ha anat més o menys bé, tenint en compte la situació.
Com sempre, l'excepció ha estat Renfe/ADIF que ha passat olímpicament de tot i pràcticament no ha reforçat línies. Com sempre, fent-ho tot el pitjor possible
wefer wrote:Pel que es comentava per les ràdios, tot ha anat molt ple per la Diada però gràcies als reforços la cosa ha anat més o menys bé, tenint en compte la situació.
Com sempre, l'excepció ha estat Renfe/ADIF que ha passat olímpicament de tot i pràcticament no ha reforçat línies. Com sempre, fent-ho tot el pitjor possible
Renfe sí que ha reforçat línies però en les franjes de major afluència entre les 13 i les 16 i entre les 18 i 23h. A més circulaven els reforços de les línies R1 (Molins de Rei-Mataró) i R2 Passant (Castelldefels-Granollers Centre).
wefer wrote:Pel que es comentava per les ràdios, tot ha anat molt ple per la Diada però gràcies als reforços la cosa ha anat més o menys bé, tenint en compte la situació.
Com sempre, l'excepció ha estat Renfe/ADIF que ha passat olímpicament de tot i pràcticament no ha reforçat línies. Com sempre, fent-ho tot el pitjor possible
Renfe sí que ha reforçat línies però en les franjes de major afluència entre les 13 i les 16 i entre les 18 i 23h. A més circulaven els reforços de les línies R1 (Molins de Rei-Mataró) i R2 Passant (Castelldefels-Granollers Centre).
De Regionals només ha reforçat algun R11. Les línies del sud han estat completament oblidades i circulant amb horari de festiu, tal i com han lamentat molts usuàris a través de les notícies.
Amb motiu de la celebració del dia 28
Renfe ofereix 25.000 places addicionals als trens de R1 amb motiu de la celebració de la Festa del Cel a Mataró
Entre les 8.30 i les 11.30 i les 14.30 i les 20.00 es duplica l’oferta habitual de diumenge entre Barcelona i Mataró
img
Renfe reforçarà els serveis de la línia R1 de rodalia de Barcelona amb 25.000 places addicionals el proper 28 de setembre amb motiu de la celebració de la Festa del Cel a Mataró.
Amb l’objectiu de facilitar l’arribada dels ciutadans a la capital del Maresme s’incrementa el servei entre les 08.30 i les 11.30 i per tornar entre les 14.30 i les 20.00 hores.
En aquestes franges horàries es duplica l’oferta habitual i els viatgers disposaran de 8 trens a l’hora. Durant la resta de la jornada s’oferirà el servei habitual. .
Per tal de agilitzar l’adquisició de bitllets, Renfe ha programat les màquines d’autovenda de manera que el primer títol de transport que aparegui sigui un bitllet d’anada i tornada fins a Mataró. A més, per evitar aglomeracions s’instal•laran unes carpes a l’exterior de l’estació que s’habilitaran com a zona d’espera.
Horaris ->
Entre el 3 i el 12 d’octubre
Rodalies de Catalunya programa un tren especial diari per a facilitar la tornada del Sitges - Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya
El tren circularà des de la matinada del 3 al 4 d’octubre fins el final del Festival amb sortida de Sitges a les 1.30 hores fins a Barcelona Sants.
Sembla va de Sitges (1.30) directe a Barcelona (1.58) sense parades
Transport públic per al concert d'Extremoduro al Palau Sant Jordi, dissabte, 1 de novembre
Amb motiu del concert que oferirà Extremoduro, al Palau Sant Jordi (21 h), dissabte, 1 de novembre, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) habilitarà un servei especial d’autobusos de baixada, a la finalització del concert (a partir de les 12 de la nit, aproximadament) entre el recinte i la plaça Espanya en què seran vàlids tots els títols de transport del sistema tarifari integrat. Els vehicles portaran l'indicador de línia “Pl. Espanya - Palau St. Jordi”.
Per pujar al Palau Sant Jordi, TMB recomana utilitzar la línia 150 de bus (Pl. Espanya - Castell de Montjuïc) que, amb motiu del concert, reforçarà el servei entre les 19 i les 21 hores (hora de finalització del servei de la línia).
Molins de Rei i Sant Feliu també disposaran de busos especials aquest Diumenge.
En el cas de Sant Feliu, funcionaran les línies SF1 i SF2 amb un interval de pas de 20', de 8h a 20:30h, servei pràcticament com el d'un laborable. Contrasta amb l'ínfim servei habitual dels Diumenges, que consisteix només en sis expedicions de la línia SF3 (que a més només circula els Diumenges des de fa uns sis mesos).
He editat l'entrada al magazín, ja que Vic no serà l'únic cas on s'habilitaràn autobusos gratuïts per anar a votar el 9N, a la comarca d'Osona.
Els municipis de la Vall del Ges i Seva també han habilitat un servei d'autobús.
Al magazín hi ha tota la informació. http://magazin.amicsbuscat.tk/20141107/ ... -votar-9n/
Ahir hi havia, al Palau Sant Jordi, un concert del Joaquín Sabina (i avui n'hi haurà un altre). El dispositiu especial, anunciat per TMB, consistia en reforçar la línia 150. Això, pel que fa a la pujada (estona abans de l'inici del concert) està implementat de la següent manera: busos articulats que arriben a Pl. Espanya amb "TMB" al rètol indicador, donen la volta, allà hi posen el "150", i carreguen gent fins que s'omplen i tiren amunt.
Quin és el "revers de la moneda"? Doncs bé, jo ahir era a la parada davant de l'Estadi Olímpic, sentit descendent, a les 21 h. Hi havia un home, força emprenyat, perquè deia que hi portava una estona llarga i res. A la parada informa, per dies feiners: pas cada 15 minuts, última sortida del Castell a les 9:25. Comptant 5 minuts del Castell fins a l'Estadi, i donant per autèntic l'emprenyament de l'home, si li tocava haver sortit a les 20:55 està clar que no estava pas anant a l'hora, però si la línia està reforçada?
Ai làs, continuaven pujant 150's, descarregaven la gent al Palau Sant Jordi, allà canviaven a "TMB", una mica més endavant de l'Estadi donaven la volta, i seguien cap abaix per agafar més gent a Pl. Espanya.
El penúltim bus (teòrica sortida del Castell a les 21:10, segons horaris) a les 21:20 encara no havia passat. L'emprenyament de l'home en augment (i el meu propi ja fent acte d'aparició). Puja un bus amb el "TMB", dóna la volta, i es queda aparcat, sense llums, a uns 20 metres de la parada. A l'altra vorera, uns 50 metres més avall, fa el mateix. Òbviament, són torns que ja s'esperen al final del concert per tornar a "reforçar", en aquest cas en línia "Especial", donat que la 150 haurà acabat el seu horari.
Ve un articulat cap avall, imaginem que aquest serà el que sortia a les 21:10 del Castell... i passa de llarg. L'home emprenyadíssim.
Ve un altre bus, i també passa de llarg amb el "TMB" (en aquest cas és un estàndar, així que probablement no venia de la 150)
L'home planyent-se ja de que no arribarà pas a casa, que perdrà el tren (viu a Tarragona, diu; no pas al carrer, sinó a l'antiga Tarraco), que no tenen vergonya i d'altres coses que ja entren al terreny dels insults directes. Jo li vaig dient que, si més no, el de les 21:25 espero que sí que vindrà, i ell ja no es creu res, òbviament, després d' "una hora a la parada" (sic)
Vaig cap al bus aparcat, li pregunto al xofer, i em respon que no sap (què havia de dir ell, òbviament), em pregunta quina era la freqüència (???), i acaba dient-me que "ha vist un articulat allà dalt", que "suposa que serà el de la 150" i que "ara vindrà, que des del Castell es triga una mica, no són Fernando Alonso" (sic)
Torno a la parada, i sí, a les 21:30 h. apareix el 150. 30 minuts des que jo hi sóc i, si ens hem de creure l'home emprenyadíssim, 1 hora des que havia passat l'anterior fent línia.
Una i dues parades més avall, hi puja més gent (fins a unes 10 persones), tothom treballadors que acaben la seva jornada abans del concert, o bé d'altres instal·lacions (Estadi, Piscines, etc.) i tothom invariablement emprenyat. Vaja, que potser no arribarà a l'hora que deia l'home, o sí, qui sap, però fins i tot passa de la mitja hora que jo havia estat esperant.
En resum, desmunten un tros de línia (el que va del Palau Sant Jordi fins el Castell), i tota una meitat (el recorregut descendent Castell-Pl. Espanya) de servei públic regular perquè... els busos arribin 5 minuts abans, a carregar la gent a Pl. Espanya?
I d'això en diuen "reforç"? Això és sacrificar la línia per afavorir un esdeveniment puntual! i fer desaparèixer el servei públic que utilitzen tots els seus passatgers habituals... ai, perdó!, "clients" per TMB.
Yo, lo siento, pero me enerva siempre esa necesidad de ponerse a la defensiva de los trabajadores cuando alguien siquiera pregunta algo (ya ni hablar de si alguien se queja). Una cosa es que no sea su culpa, pero ellos también son representantes de la empresa, y al menos podrían ser comprensivos e intentar trasladar el problema a sus superiores. Ah, no, claro, eso ya no es su trabajo, ¿no?, y nadie quiere mover ni un dedo más de lo que es estrictamente obligatorio. Me parece un desprecio por parte de los trabajadores hacia su propia empresa, y hacia el servicio público que están prestando, ya ni hablar de la pésima imagen que da algo así, y de que no ayuda en nada a calmar los ánimos de la gente (que diferencia sería que te dijeran "sí, tiene usted razón, ahora no puedo hacer nada pero le transmitiré a la persona responsable que ha habido ese problema"). No entiendo que siempre nos estemos todos quejando que "los de abajo" pringan más que nadie, y luego encima los de abajo vayamos ladrándonos los unos a los otros en lugar de ser solidarios.
Me recuerda, no sé si habéis visto la película "Viridiana" de Luis Buñuel, donde una joven invita a muchos indigentes a vivir a su casa señorial, y luego en un momento los mismos indigentes van a por el leproso por ser leproso y le quieren echar de la casa donde los han acogido a todos por igual. Parece que siempre tenemos que buscar a alguien aún más desfavorecido que nosotros para fastidiarle un poco más.