Xarxa quadriculada a Barcelona (Nova Xarxa Bus)

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Nova enquesta: us sembla que la darrera fase completa bé la implantació de la NXB?

Si, la xarxa queda ben implementada
16
46%
No, haurien d'haver escoltat més les propostes dels veïns
15
43%
No, que tornin ja les antigues línies
2
6%
Altres (expliqueu)
2
6%
 
Total votes: 35

User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Fran-Ikarus »

Jo avui, pels volts de les 7:30, he vist passar un 24XX (em sembla que el 2468) a l'H10.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Gimeno
N4
N4
Posts: 62
Joined: Monday 18/11/2013 12:57

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Gimeno »

En la H 10 salen 20 coches y no 21. Con la última escogida han perdido un coche. Por la mañana no salen los turnos 3 y 15. Y a media mañana van a cocheras los turnos 16 y 20. Aparte de eso, cada día salen dos o tres vehículos estandards.
jlr
N6
N6
Posts: 176
Joined: Wednesday 14/12/2005 21:26
Location: Badalona

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by jlr »

Buenas noches. Ayer viernes 14 de noviembre esperando el H10 sobre las 13:50 en la parada de Alfons XIII - Pau Claris de Badalona, me subí en el turno 23, servido por el 3444. Que yo recuerde, cuando se estrenó la línea circulaban 22 turnos, después los redujeron y hace unos días volvieron a modificar horarios. Parece que entonces ahora hay 23 turnos, aunque no circulen todos a la vez
laura
N5
N5
Posts: 106
Joined: Tuesday 26/06/2007 17:05

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by laura »

Hola de nou,

Porto dies pensant-hi, de fet segurament és una bestiesa el que diré ara però, la numeració H10 en sí no seria errònia?
És a dir, es va establir que les línies verticals serien imparelles, les horitzontals parelles i les tres diagonals acabarien en 0 (D10, D20, D30).

No crearà confusió tenir dues línies que es diguin D10 i H10? A simple vista no, però aquesta repetició de números és una mica incongruent...

A veure si algú em pot resoldre el dubte!
Baixador a Premià de Mar ja!
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by sag470 »

Les diagonals seran D20, D30 Z.Universitaria-Forum i D40 Pla de Palau-C.Meridiana. Aquesta és la previsió.
Sanato
N6
N6
Posts: 186
Joined: Thursday 20/11/2008 17:11

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Sanato »

sag470 wrote:Les diagonals seran D20, D30 Z.Universitaria-Forum i D40 Pla de Palau-C.Meridiana. Aquesta és la previsió.
Pot ser que hagi vist per algun post de per aquí una D50 (=109 + 27) Zona Franca - Roquetes? O m'ho estic inventant...

D'altra banda, a la parada de Gran Via - la Campana estan fent obres d'adaptació a la NXB, sabeu de què es tracta?
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Ecomobisostrans »

Per aqui va sortir una proposta de l'ajuntament de fer la D50 (actual 32) i la D60 (70+73): http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=239292#p239292
No t'extranyi que s'hagi proposat això de la 27+109, de fet es de llògica que s'uneixin, lo únic que al quedar una línia tant llarga tindria que haver prioritar semafòrica si no es vol que hi hagi problemes a certes hores. Llavors tindria que pujar recte per C/Tarragona, i pels veins de la zona d'Entença es pot prolongar per exemple el 79 des de Pl.Espanya, o el 21 des del Paral·lel, pujant per Entença fins J.Tarradellas i baixant per Rocafort.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by victorcasta »

Sanato wrote:D'altra banda, a la parada de Gran Via - la Campana estan fent obres d'adaptació a la NXB, sabeu de què es tracta?
A totes les parades de bus de la Gran Via entre Pl. Espanya i Pl. Cerdà estan ampliant la vorera de la parada i allargant-la.
laura
N5
N5
Posts: 106
Joined: Tuesday 26/06/2007 17:05

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by laura »

sag470 wrote:Les diagonals seran D20, D30 Z.Universitaria-Forum i D40 Pla de Palau-C.Meridiana. Aquesta és la previsió.
Gràcies per l'aclaració.
Baixador a Premià de Mar ja!
User avatar
albert28
N9
N9
Posts: 2185
Joined: Wednesday 10/11/2010 19:29

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by albert28 »

victorcasta wrote:
Sanato wrote:D'altra banda, a la parada de Gran Via - la Campana estan fent obres d'adaptació a la NXB, sabeu de què es tracta?
A totes les parades de bus de la Gran Via entre Pl. Espanya i Pl. Cerdà estan ampliant la vorera de la parada i allargant-la.
Mentre no facin com a diagonal que a les noves parades els han deixat els arbres a la mateixa parada i vés amb compte al baixar del bus de no menjar-te un....
Sanato
N6
N6
Posts: 186
Joined: Thursday 20/11/2008 17:11

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Sanato »

Ecomobisostrans wrote:Per aqui va sortir una proposta de l'ajuntament de fer la D50 (actual 32) i la D60 (70+73): http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=239292#p239292
No t'extranyi que s'hagi proposat això de la 27+109, de fet es de llògica que s'uneixin, lo únic que al quedar una línia tant llarga tindria que haver prioritar semafòrica si no es vol que hi hagi problemes a certes hores. Llavors tindria que pujar recte per C/Tarragona, i pels veins de la zona d'Entença es pot prolongar per exemple el 79 des de Pl.Espanya, o el 21 des del Paral·lel, pujant per Entença fins J.Tarradellas i baixant per Rocafort.
Gràcies per l'aclariment. doncs igual m'ho inventava...
Cada vez que subes al tren, empieza una nueva aventura...
Renfe: siempre se puede viajar peor
jlr
N6
N6
Posts: 176
Joined: Wednesday 14/12/2005 21:26
Location: Badalona

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by jlr »

Bona nit. La línia H10 està servida per 24 torns des de l'últim canvi d'horaris, tot i que no circulen tots durant tota la jornada
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Ecomobisostrans »

Que raro que no se'n sàpiga res encara de les noves fases de la NXB. Això que nomes falten 6 mesos per les eleccions municipals... ¿Sorpresa d'ultima hora que inaguren tota la que falta de cop? :nose
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by sag470 »

Ecomobisostrans wrote:Que raro que no se'n sàpiga res encara de les noves fases de la NXB. Això que nomes falten 6 mesos per les eleccions municipals... ¿Sorpresa d'ultima hora que inaguren tota la que falta de cop? :nose
Res de estrany, fins la primavera no començarà a moure per la propera fase de la tardor. Les primeres notícies deuen arribar pel juny. Amb les municipals abans, esperem que és el que passa amb les previsions.
User avatar
Adolescent barceloní
N9
N9
Posts: 2377
Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
Location: Entre el Barcelonès i Osona
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Adolescent barceloní »

Les jornades participatives del 2014 van ser el mes de juliol... que va ser quan es va començar a publicar la fase... El 2015 faran el mateix.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
User avatar
erbuki
N8
N8
Posts: 765
Joined: Wednesday 27/08/2008 20:10
Location: St. Boi (L70, E79, SB1)

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by erbuki »

Tornen a circular els biarticulats a l'H12. Ahir avistat el 3900 i avui el 3902 :plas
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Renfe445 »

erbuki wrote:Tornen a circular els biarticulats a l'H12. Ahir avistat el 3900 i avui el 3902 :plas
:plas Hombreeeeeee, menos mal!
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Fran-Ikarus »

Eleccions a la vista -> que no puguin "ficar el dit a l'ull" acusant de que els caríssims bi-articulats ni tan sols no circulen.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
res_publica
N6
N6
Posts: 253
Joined: Sunday 12/09/2010 16:49
Location: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by res_publica »

Lo de algunas líneas de la nueva red cuadriculada, podría ser considerado de broma de mal gusto para el usuario.
Por mi, la H12, que le vuelvan a poner el rótulo del 56. Parada, semáforo, semáforo, parada, semáforo, semáforo... Así es difícil que compita con el metro.
Lo mismo con la H8, que le pongan de nuevo el rótulo de la 15. Ya es habitual ver servicios en vacío y por ende, el aumento de la espera en la parada, en el tiempo que tarda el bus en hacer el recorrido...
La V3 que la dividan en dos... una para el público en general y otra para los conductores que van y vienen a ZF. Aunque hay quien dice que la han de dividir en tres... la tercera iría para los pijos de Sarrià y Pedralbes que bajan a por droga a Zona Franca (yo sólo traslado aquí un tema de conversación entre dos pasajeras, no es una cuestión mía.... droga mala)
Me da la sensación que cuando se habla de responsabilidad sobre los servicios públicos, en este caso en el autobús del municipio de Barcelona, es como entrar en un terreno poco claro, prolijo de palabrería burocrática; pues parece que TMB cortara el bacalao que le sirve la AMB, y los dos juntos, tan amigos, porque entre ellos, además, se dan el festín... y aquí nadie dice nada porque no serviría de nada, qué quedaría en saco roto. Bueno pues yo le digo a la empresa concesionaria del servicio de autobús de Barcelona que incumple reiteradamente, no ya con las exigencias mínimas que la sociedad le requiere como prestadora del servicio, sino que incumple con los compromisos que ella misma adquirió. Si ofreces un bus de 5 a 8 minutos, porque has de esperar 15 en la parada... ¿? Si ofreces prioridad semafórica, es tan difícil que el semáforo espere 10 segundos más a que pase el bus... son sólo 10 segundos, que no se te va a formar un atasco en Rambla Catalunya o en la calle Compte Borrell.

PD: al poner luces nuevas en el 3326 y el 3458 (H10), todavía se ve más el polvo y la suciedad en el autobús... vuelve de nuevo la campaña de TMB, Si quiere usted ver inmaculado el autobús, con su abrigo de mocho, mejor que con Don Limpio.
Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.
User avatar
Renfe445
N10
N10
Posts: 4442
Joined: Thursday 16/08/2012 19:33
Location: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contact:

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

Post by Renfe445 »

res_publica wrote:Por mi, la H12, que le vuelvan a poner el rótulo del 56.
Pero la 56 no llegaba a Gornal, en la Plaça Espanya giraba para llegar a Collblanc.

No decían en el proyecto de Retbus que habrían dos ramales para esa línea? Uno para Collblanc y otro para Gornal?
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”