Notícies de Tusgsal
Re: Notícies de Tusgsal
I se sap quan s'estrenaran? Han portat mes autobusos nous? Vaig llegir que també havien demanat mes iveco a Madrid. Han hagut mes canvis d'assignacions? Salutacions
Re: Notícies de Tusgsal
Els nous que es van presentar al setembre (575-592), es suposa que s'estrenen al gener, haurien d'haver arribat uns quants més per octubre-novembre, i pel primer trimestre del 2015 la última que completa aquest lot de 45 cotxes (fins arribar al 619).jlr wrote:I se sap quan s'estrenaran? Han portat mes autobusos nous? Vaig llegir que també havien demanat mes iveco a Madrid. Han hagut mes canvis d'assignacions? Salutacions
De moment cap canvi d'assignacions, només que des de fa temps els Citaro són reserva de dia, i el 368, que estava cremat, fa un mes que circula ja restaurat casi sempre a la B17.
En quant als de Madrid, van portar primer 11 cotxes (554-564), i ara han d'arribar 10 més (565-574), aniran, almenys els 11 primers, assignats a la nit.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Entrevista a Justo Alarcón sobre els Casquete
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Notícies de Tusgsal
Doncs sembla que, al final, a Casquete la jugada li hauria sortit bé i ALSA hauria guanyat el concurs. De ser cert tot el que es comenta al fil del NitBus (ALSA hauria guanyat la concessió i TUSGSAL estaria descartada), Casquete tindria resolta la seva jubilació, la dels seus fills, néts i besnets, com a mínim... Sense comptar tot el s'en va endur de TUSGSAL, és clar...
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
Sembla ser que ja han començat a circular dos Man nous a la B20
Re: Notícies de Tusgsal
El 579 i el 575.jlr wrote:Sembla ser que ja han començat a circular dos Man nous a la B20
La resta de torns encara són Scànies?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
Diria que si. Avui he vist un Scania a la B20. I dels Hàbit encara no se sap res quan circularan. I això que han portat dues remeses. Perquè no han sortit tots a circular i només han sortit dos Man? Una incògnita
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Notícies de Tusgsal
Ahir estava el 580, un MAN Lion's City dels nous midis, a la línia, vist personalment.jlr wrote:Diria que si. Avui he vist un Scania a la B20. I dels Hàbit encara no se sap res quan circularan. I això que han portat dues remeses. Perquè no han sortit tots a circular i només han sortit dos Man? Una incògnita
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Notícies de Tusgsal
Dilluns comencen a circular els Heuliez, a la B5.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Notícies de Tusgsal
Quan poso a Google "Heuliez" en surten moltes imatges diferents, entenc que seran una especie de midis com aquests, no? (per cert, val la pena clicar perque surten uns autobusos i uns cotxes ben originals)
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Notícies de Tusgsal
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Notícies de Tusgsal
Tusgsal y Soler i Sauret también compran vehículos de Castrosua
jueves, 11 de diciembre de 2014
Grupo Castrosua formalizó recientemente la entrega de 10 unidades de su modelo City Versus a la empresa catalana Tusgsal. Junto a esto, la carrocera gallega entregó 2 unidades de este mismo modelo, City Versus, y 1 unidad del modelo Magnus.E a la también catalana Soler i Sauret.
Las 10 unidades del City Versus –dirigidas a transporte urbano- que se han destinado a Tusgsal poseen, cada una de ellas, una longitud de 10,5 metros. Carrozadas sobre bastidor MAN A 22, E6, cuentan con 3 puertas dobles; 22 butacas Metrópolis 2.0 de Fainsa; y equipo de 2 transportines en plataforma central. Con rampa telescópica de Masats, cada unidad posee un espacio habilitado para silla de ruedas. Los vehículos cuentan con equipo de aire acondicionado de Hispacold y sistema antivaho; lunas en verde con dos maineles en cada costado y rótulos de línea de Hanover.
Por su parte, cada una de las 2 unidades del City Versus de Soler i Sauret posee una longitud de 12,7 metros y cuenta con 3 puertas eléctricas de doble hoja. Estos vehículos han sido carrozados sobre bastidor MAN A22 E6. Al igual que el Magnus.E, poseen rampa telescópica diseñada por Masats, cuentan con espacio habilitado para pasajeros en silla de ruedas y butacas Metrópolis.
El Magnus.E, destinado a transporte de viajeros por la periferia de las ciudades, que se entregó a Soler i Sauret ha sido carrozado sobre bastidor RC2 de MAN E6 y tiene una longitud de 12,9 metros. Esta unidad del Magnus.E incorpora las últimas actualizaciones de diseño del modelo, que han sido presentadas recientemente en FIAA. Posee 2 puertas eléctricas de doble hoja; equipo de aire acondicionado, sistema antivaho, rampa telescópica diseñada por Masats y cuenta con espacio habilitado para pasajeros en silla de ruedas. Además, posee butacas Metrópolis 3.0; iluminación interior automática (sistema Led,s); sistema de extinción de incendios de Fogmaker y lunas Venus.
http://www.carrilbus.com/noticias/435_1 ... 6UTdB.dpbs
Avr donde los asignan, pero una buena idea seria la B1 y B29, donde los estandar van justos en algunos sitios.
jueves, 11 de diciembre de 2014
Grupo Castrosua formalizó recientemente la entrega de 10 unidades de su modelo City Versus a la empresa catalana Tusgsal. Junto a esto, la carrocera gallega entregó 2 unidades de este mismo modelo, City Versus, y 1 unidad del modelo Magnus.E a la también catalana Soler i Sauret.
Las 10 unidades del City Versus –dirigidas a transporte urbano- que se han destinado a Tusgsal poseen, cada una de ellas, una longitud de 10,5 metros. Carrozadas sobre bastidor MAN A 22, E6, cuentan con 3 puertas dobles; 22 butacas Metrópolis 2.0 de Fainsa; y equipo de 2 transportines en plataforma central. Con rampa telescópica de Masats, cada unidad posee un espacio habilitado para silla de ruedas. Los vehículos cuentan con equipo de aire acondicionado de Hispacold y sistema antivaho; lunas en verde con dos maineles en cada costado y rótulos de línea de Hanover.
Por su parte, cada una de las 2 unidades del City Versus de Soler i Sauret posee una longitud de 12,7 metros y cuenta con 3 puertas eléctricas de doble hoja. Estos vehículos han sido carrozados sobre bastidor MAN A22 E6. Al igual que el Magnus.E, poseen rampa telescópica diseñada por Masats, cuentan con espacio habilitado para pasajeros en silla de ruedas y butacas Metrópolis.
El Magnus.E, destinado a transporte de viajeros por la periferia de las ciudades, que se entregó a Soler i Sauret ha sido carrozado sobre bastidor RC2 de MAN E6 y tiene una longitud de 12,9 metros. Esta unidad del Magnus.E incorpora las últimas actualizaciones de diseño del modelo, que han sido presentadas recientemente en FIAA. Posee 2 puertas eléctricas de doble hoja; equipo de aire acondicionado, sistema antivaho, rampa telescópica diseñada por Masats y cuenta con espacio habilitado para pasajeros en silla de ruedas. Además, posee butacas Metrópolis 3.0; iluminación interior automática (sistema Led,s); sistema de extinción de incendios de Fogmaker y lunas Venus.
http://www.carrilbus.com/noticias/435_1 ... 6UTdB.dpbs
Avr donde los asignan, pero una buena idea seria la B1 y B29, donde los estandar van justos en algunos sitios.
Soler i Sauret
Per tant, Soler i Sauret ara té en total 4 City Versus i 3 Magnus E per a metropolitanes. He comptat bé?
Re: Notícies de Tusgsal
Ja han arribat els nous busos a les cotxeres de Tusgsal? Suposo que els presentaran aviat
Re: Notícies de Tusgsal
Actualidad, 10 al 12 de febrero de 2015
Tusgsal pone a la venta 18 autobuses
Los vehículos puestos a la venta son 11 Iveco CityClass, 3 Mercedes-Benz Sprinter y 4 Scania N0940B4X2.
Todos los vehículos son de piso bajo y están equipados con aire acondicionado. El precio mínimo de adquisición queda establecido en 4.000 euros/vehículo.
Presentación de Ofertas: Los compradores deberán presentar sus ofertas de manera individualizada para cada uno de los vehículos, identificándolos por su matrícula.
Fecha límite: 14 horas del día 20 de febrero de 2015
Lugar: Servicio de Gestión Administrativa del Área de Transporte y Movilidad del AMB (despacho 408), calle 62, nº16-18, edificio 8, planta 4ª. Barcelona.
http://www.revistaviajeros.com/actualid ... fr_id=7915
Tusgsal pone a la venta 18 autobuses
Los vehículos puestos a la venta son 11 Iveco CityClass, 3 Mercedes-Benz Sprinter y 4 Scania N0940B4X2.
Todos los vehículos son de piso bajo y están equipados con aire acondicionado. El precio mínimo de adquisición queda establecido en 4.000 euros/vehículo.
Presentación de Ofertas: Los compradores deberán presentar sus ofertas de manera individualizada para cada uno de los vehículos, identificándolos por su matrícula.
Fecha límite: 14 horas del día 20 de febrero de 2015
Lugar: Servicio de Gestión Administrativa del Área de Transporte y Movilidad del AMB (despacho 408), calle 62, nº16-18, edificio 8, planta 4ª. Barcelona.
http://www.revistaviajeros.com/actualid ... fr_id=7915
Re: Notícies de Tusgsal
TUSGSAL ha tornat a les xarxes socials, reobrint els seus comptes de Facebook i Twitter. També informar que han reobert l'oficina d'Atenció al Client de la Pl. Joan Miró, 3 de Badalona. Fa any i mig, va ser traslladada al Centre de Gestió de TUSGSAL al c/Tardor 14-16 (El Remei), però ha tornat a la seva ubicació original, rere el Palau Olímpic.
A què es deu aquesta recuperació sobtada de la informació i l'atenció al client Ha tingut a veure la pèrdua del NitBus
Avui, també, l'empresa ha rebut el distintiu AENOR de seguretat viària:
TUSGSAL obté la certificació ISO 39011 sobre seguretat viària
Avui, 18 de febrer, AENOR (Asociación Española de Normalización y Certificación) ha fet entrega a TUSGSAL de la Certificació segons la Norma UNE-ISO 39001 Sistemas de Gestión de la Seguridad Vial.
Aquesta nova certificació acredita que l'empresa practica i desenvolupa la seva gestió segons les normes internacionals fixades amb l'objectiu d'ajudar a evitar els accidents de trànsit, incrementar la seguretat, salvar vides, reduir les lesions i tenir un impacte positiu a la resta del sistema de trànsit. Tusgsal és la primera empresa de Catalunya certificada per AENOR que ha obtingut aquesta acreditació.
L’acte ha comptat amb la presència de la Sra. Eva Subirà, directora d'AENOR a Catalunya, el Director General de TUSGSAL, el Sr. Carles Fàbregas i el Director de l’àrea de Gestió Estratègica, el Sr. José María Parra.
FONT: TUSGSAL
A què es deu aquesta recuperació sobtada de la informació i l'atenció al client Ha tingut a veure la pèrdua del NitBus
Avui, també, l'empresa ha rebut el distintiu AENOR de seguretat viària:
TUSGSAL obté la certificació ISO 39011 sobre seguretat viària
Avui, 18 de febrer, AENOR (Asociación Española de Normalización y Certificación) ha fet entrega a TUSGSAL de la Certificació segons la Norma UNE-ISO 39001 Sistemas de Gestión de la Seguridad Vial.
Aquesta nova certificació acredita que l'empresa practica i desenvolupa la seva gestió segons les normes internacionals fixades amb l'objectiu d'ajudar a evitar els accidents de trànsit, incrementar la seguretat, salvar vides, reduir les lesions i tenir un impacte positiu a la resta del sistema de trànsit. Tusgsal és la primera empresa de Catalunya certificada per AENOR que ha obtingut aquesta acreditació.
L’acte ha comptat amb la presència de la Sra. Eva Subirà, directora d'AENOR a Catalunya, el Director General de TUSGSAL, el Sr. Carles Fàbregas i el Director de l’àrea de Gestió Estratègica, el Sr. José María Parra.
FONT: TUSGSAL
Salvem l'Estació de França!
Re: Notícies de Tusgsal
Vistes les últimes incorporacions i realitzats els meus calculs de asignacions, diria que amb la incorporacions dels GX-137L, una linia de 7-8 cotxes que actualment va amb estandar, passarà a realitzar-se amb midis. Apostaria per la B2, o la B29.
Last edited by sag470 on Saturday 14/03/2015 22:47, edited 1 time in total.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Notícies de Tusgsal
La B2, fa temps que es parla de posar-la amb midis.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Notícies de Tusgsal
La B29 no pot ser... Els qui la agafaven, reivindicaven que tornessin a ficar standard a aquesta, per tant, esperem que no tornin a *******-la. Així que segurament a la 2 va.sag470 wrote:Vistes les últimes incorporacions i realitzats els meus calculs de asignacions, diria que amb la incorporacions dels GX-127L, una linia de 7-8 cotxes que actualment va amb estandar, passarà a realitzar-se amb midis. Apostaria per la B2, o la B29.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
Potser amb la millora a Tiana, ara pugui anar millor amb estandar. La última vegada que la vaig agafar, la B29 tenia alguns gir que amb estandar no eren fàcils de fer.