Avancen les obres del TGV Barcelona-Perpinyà
Re: LAV Barcelona-França
Aleshores a Fiqgures i Perpinyà has de canviar de seient?
Re: LAV Barcelona-França
A mes a mes de canviar de seient, et pot tocar de unitat d'unitat, perque els TGV circulen normalment en doble entre Perpinyà i Paris i nomes una unitat continua a Barcelona. Pero la parada a Perpinyà son sempre unos minuts.
Re: LAV Barcelona-França
Moltes gràcies!
He vist que pel mes de febrer es poden trobar bitllets entre 59 i 79€ per trajecte... no està mal!
He vist que pel mes de febrer es poden trobar bitllets entre 59 i 79€ per trajecte... no està mal!
Re: LAV Barcelona-França
El 30 de març del 2015 torna la tercera freqüencia Barcelona Paris
BARCELONA SANTS 13h25
PARIS 19h53
RENFE SNCF 9704
PARIS 16h04
BARCELONA SANTS 22h42
RENFE SNCF 9717
Font: www.voyages-scnf.com (en frances i opció Horaires seuls) i seat61.com
BARCELONA SANTS 13h25
PARIS 19h53
RENFE SNCF 9704
PARIS 16h04
BARCELONA SANTS 22h42
RENFE SNCF 9717
Font: www.voyages-scnf.com (en frances i opció Horaires seuls) i seat61.com
Re: LAV Barcelona-França
Bon dia.
En aquest cas, caldria també sortir a "compostar" el bitllet Perpinyà-Paris a l'estació de Perpinyà?davida wrote:A mes a mes de canviar de seient, et pot tocar de unitat d'unitat, perque els TGV circulen normalment en doble entre Perpinyà i Paris i nomes una unitat continua a Barcelona. Pero la parada a Perpinyà son sempre unos minuts.
Re: LAV Barcelona-França
Si es un bitllet electronic impres a casa, mobil o la targeta voyageur, no fa falta compostar.fubang wrote:Bon dia.
En aquest cas, caldria també sortir a "compostar" el bitllet Perpinyà-Paris a l'estació de Perpinyà?davida wrote:A mes a mes de canviar de seient, et pot tocar de unitat d'unitat, perque els TGV circulen normalment en doble entre Perpinyà i Paris i nomes una unitat continua a Barcelona. Pero la parada a Perpinyà son sempre unos minuts.
Re: LAV Barcelona-França
I sinó, la compostadora està a la mateixa andana de la via F (la via reservada als trens que van pel Pertús), just a l'alçada de la unió de les dues unitats (davant del vestíbul).davida wrote:Si es un bitllet electronic impres a casa, mobil o la targeta voyageur, no fa falta compostar.fubang wrote:Bon dia.
En aquest cas, caldria també sortir a "compostar" el bitllet Perpinyà-Paris a l'estació de Perpinyà?davida wrote:A mes a mes de canviar de seient, et pot tocar de unitat d'unitat, perque els TGV circulen normalment en doble entre Perpinyà i Paris i nomes una unitat continua a Barcelona. Pero la parada a Perpinyà son sempre unos minuts.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Renfe es fa l'orni
Renfe es desentén de la inundació del TGV a Girona i no torna els diners dels bitllets afectats
L'operador argumenta que Adif els diu que l'afectació va ser que "condicions meteorològiques adverses", i Adif diu que la inundació no va ser per cap defecte en la construcció de la infraestructura
http://www.ara.cat/societat/Renfe-desen ... 74075.html
L'operador argumenta que Adif els diu que l'afectació va ser que "condicions meteorològiques adverses", i Adif diu que la inundació no va ser per cap defecte en la construcció de la infraestructura
http://www.ara.cat/societat/Renfe-desen ... 74075.html
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: LAV Barcelona-França
Us faig saber que ara, 15/12/14 a les 13h, tots els tgv Barcelona-Paris del mes de febrer, estan a 29€/trajecte, ho dic per qui tingui ganes de fer una escapadeta.
Re: LAV Barcelona-França
I això que fa Renfe de no abonar els bitllets no és denunciable a la vegada que il•legal? Perquè els usuaris contracten el servei amb Renfe no amb Adif, si Renfe no pot oferir el servei per culpa d'Adif, que reclami la pròpia Renfe a Adif i aboni els bitlles... Que voleu que us digui, ja fa temps que se'ns en riuen a la cara i aquí no posem ma dura.
Re: LAV Barcelona-França
Normal, nadie en su sano jucio tomaría sino un TGV para ir de Barcelona a París, perdiendo todo el día, cuando se puede perder solo medio yendo en avión o tren litera.xevi wrote:Us faig saber que ara, 15/12/14 a les 13h, tots els tgv Barcelona-Paris del mes de febrer, estan a 29€/trajecte, ho dic per qui tingui ganes de fer una escapadeta.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: LAV Barcelona-França
Doncs jo hauré d'anar demanant visita al psiquiatre perquè no he comprat ni un, ni dos, ni tres, sino quatre bitllets a 29 euros pels propers mesos (gràcies xevi per avisar tot i que la SNCF també m'ha enviat un mail).Don Ramón wrote:Normal, nadie en su sano jucio tomaría sino un TGV para ir de Barcelona a París, perdiendo todo el día, cuando se puede perder solo medio yendo en avión o tren litera.xevi wrote:Us faig saber que ara, 15/12/14 a les 13h, tots els tgv Barcelona-Paris del mes de febrer, estan a 29€/trajecte, ho dic per qui tingui ganes de fer una escapadeta.
Aquest mati he agafat l'avio, de casa dels meus pares a Barcelona a la meva feina de Paris, he tardat 5 hores i mitja de porta a porta. Si hi hagués un TGV a primera hora del mati hauria tardat poc més de 7 hores de porta a porta, pero hauria començat la jornada laboral al tren i per tant al vespre podria arribar a casa més aviat.
El Joan Miro estava molt bé pero després de la seva supressio, tota la comoditat de viatjar de nit la perds quan has de transbordar a Toulouse.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: LAV Barcelona-França
Por un Chollo como este me paso 7 horas en tren o mas, en serio que no eres Alf ya que lo criticas todo como el sin ofender.Don Ramón wrote:Normal, nadie en su sano jucio tomaría sino un TGV para ir de Barcelona a París, perdiendo todo el día, cuando se puede perder solo medio yendo en avión o tren litera.xevi wrote:Us faig saber que ara, 15/12/14 a les 13h, tots els tgv Barcelona-Paris del mes de febrer, estan a 29€/trajecte, ho dic per qui tingui ganes de fer una escapadeta.
Re: LAV Barcelona-França
Sagrerenc wrote:Doncs jo hauré d'anar demanant visita al psiquiatre perquè no he comprat ni un, ni dos, ni tres, sino quatre bitllets a 29 euros pels propers mesos (gràcies xevi per avisar tot i que la SNCF també m'ha enviat un mail).Don Ramón wrote:Normal, nadie en su sano jucio tomaría sino un TGV para ir de Barcelona a París, perdiendo todo el día, cuando se puede perder solo medio yendo en avión o tren litera.xevi wrote:Us faig saber que ara, 15/12/14 a les 13h, tots els tgv Barcelona-Paris del mes de febrer, estan a 29€/trajecte, ho dic per qui tingui ganes de fer una escapadeta.
De verdad si en este foro cualquiera lee lo que le da la santa gana y no lo que uno escribe voy a dejar de escribir, porque pongo verde y leeis rojo. ¿Veis que hay un "sino" por ahí metido en la frase? Si lo hubierais visto, hubierais entendido que lo que digo es que nadie pagaría el precio normal pudiendo tomar un avión por menos dinero y perdiendo menos tiempo. Precisamente lo que digo es que esta rebaja es la forma de que tenga sentido tomar ese tren. Por favor, leed bien lo que escribe la gente antes de sacar conclusiones de que soy otro usuario, porque aparte de malentender lo que escribo me estais dando la razón a mi argumento: Sagrerenc ha comprado el billete por estar de oferta justamente!trensmat wrote:Por un Chollo como este me paso 7 horas en tren o mas, en serio que no eres Alf ya que lo criticas todo como el sin ofender.
No he criticado la oferta, sino que pongo en cuestión la utilidad de un TGV Barcelona-París que hace 6 horas y pico y cuesta más caro que el avión (¡normalmente, no con oferta obviamente, a ver si leemos bien!). La oferta esta de coña, claro que si, pero no me has dado la razón también, Sagrerenc, de que el Joan Miró iba muy bien para ese trayecto? Ciertamente mejor que este TGV que solo tiene sentido cuando esta de oferta...
Aquí no hay nada que yo critique por criticar (¿pensáis que no tengo nada mejor que hacer que perder el tiempo inventandome criticas absurdas? yo solo quiero aportar mi punto de vista con absoluta honestidad...), sino que podría pensar que estais por alguna extraña razón empeñados en malinterpretar cualquier cosa que escribo para ponerme de villano. Ya sé que no es asi, pero entre los dos que ambos me habéis malentendido... voy a empezar a pensar que le tenéis alguna manía al personaje de Don Ramón del Chavo del Ocho y que por eso leéis todo lo que escribo con recelo o algo...
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: LAV Barcelona-França
Disculpes, no ho havia entès bé. Però de totes maneres també he fet 5 o 6 viatges a 59 euros. I si no n'he fet més no és tant pel preu sinó perquè trobo a faltar el TGV de baixada de les 16h07 i el de pujada de les 6h05. El TGV m'és pràctic si puc acabar al tren la feina del divendres o començar-hi la de dilluns, però la tarda del diumenge prefereixo passar-la amb la família o els amics.
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Re: LAV Barcelona-França
Recentment han aparegut dues notícies relatives al túnel internacional del Pertús:
1.- Els tribunals rebutgen una demanda d'ACS contra l'Estat de 350 milions d'Euros per desviacions en el cost de construcció de la línia internacional.
2.- TP Ferro està a un pas de la fallida i liquidació. L'estat espanyol i el francès hauran d'assumir la línia internacional.
Salut !!
Edito per afegir enllaç a «El Economista»:
1.- Els tribunals rebutgen una demanda d'ACS contra l'Estat de 350 milions d'Euros per desviacions en el cost de construcció de la línia internacional.
2.- TP Ferro està a un pas de la fallida i liquidació. L'estat espanyol i el francès hauran d'assumir la línia internacional.
Salut !!
Edito per afegir enllaç a «El Economista»:
El Economista wrote: Fomento pagará los 'platos rotos' de ACS: la deuda del AVE España-Francia
El tribunal de arbitraje desestima las demandas de ACS y Eiffage
Los créditos a TP Ferro vencen este mes y las firmas tendrán que renegociar
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: LAV Barcelona-França
Seguir llegint:El Confidencial wrote:El Gobierno se niega a rescatar el AVE a Francia tras la tercera demanda de ACS
El Ministerio de Fomento rechaza aportar más dinero público a TP Ferro, la filial de Florentino Pérez que explota el AVE que une Barcelona con París y que está en preconcurso de acreedores
Las algodonadas relaciones entre Florentino Pérez y el Gobierno de Mariano Rajoy se han cuarteado después de que el año pasado el Ministerio de Industria rescatase a la constructora con 1.500 millones por el fracaso gaseoducto del Castor. Tras las críticas recibidas, Fomento se ha negado ahora a aportar capital para salvar de la suspensión de pagos a TP Ferro, la concesionaria propiedad de ACS, que ha puesto una tercera demanda al Reino de España en los tribunales internacionales de arbitraje.
http://www.elconfidencial.com/empresas/ ... ocTMU4T8Ov
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N8
- Posts: 1151
- Joined: Wednesday 28/03/2012 18:49
- Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
- Contact:
Re: LAV Barcelona-França
Si al final aquesta obra fes fallida i s'ho quedés el banc, hauria de tancar-se l'accés al túnel, oi? Quin pollastre si això passes!!! jeje
Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga
https://calafont.cat/botiga
Re: LAV Barcelona-França
Si se lo queda el banco pues igual lo podría comprar el estado por cuatro duros, o no?gatvell wrote:Si al final aquesta obra fes fallida i s'ho quedés el banc, hauria de tancar-se l'accés al túnel, oi? Quin pollastre si això passes!!! jeje
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: LAV Barcelona-França
No es tancarà. Simplement passarà el de sempre: com que l'empresa privada que l'ha fet no aconseguirà tenir beneficis i farà fallida, acabarem pagant l'obra més els interessos tots els ciutadans de la nostra butxaca.
Si la infraestructura hagués generat beneficis, se'ls hagués quedat l'empresa i la societat no hagués vist ni un euro. Només hagués pagat peatge per passar-hi, com passa amb les autopistes d'Abertis, repagades ja sis o set vegades.
Òbviament, una vegada més es demostra que la privatització de les infraestructures és un absolut despropòsit que només beneficia als mateixos de sempre. La única opció lògica és que totes les infraestructures bàsiques siguin construïdes i gestionades per tots nosaltres, és a dir, públics.
Si la infraestructura hagués generat beneficis, se'ls hagués quedat l'empresa i la societat no hagués vist ni un euro. Només hagués pagat peatge per passar-hi, com passa amb les autopistes d'Abertis, repagades ja sis o set vegades.
Òbviament, una vegada més es demostra que la privatització de les infraestructures és un absolut despropòsit que només beneficia als mateixos de sempre. La única opció lògica és que totes les infraestructures bàsiques siguin construïdes i gestionades per tots nosaltres, és a dir, públics.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT