Notícies línia de La Pobla de Segur

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

jo mateix wrote:A mi m'encantaria, però en català "Tren curt" xD :riure :) Però em sembla molt a mi que els 'curts' arribaràn a La Pobla i els 'llargs' es quedaran a Balaguer.
awe wrote:
entfe001 wrote:…em sembla molt a mi que els 'curts' arribaràn a La Pobla i els 'llargs' es quedaran a Balaguer.
No home, els "curts" estan als despataxos de Fomento, però a FGC, si n'hi ha, no es noten tant com a Fomento/Renfe/Adif. xD
EII! Que ho vaig dir jo, no l'Eloi!!! No li donis a ell els alogis per la meva gran frase!! :D :D
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
awe
N7
N7

Post by awe »

UI! Perdó Aaron, m'he confós. :oops:
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

No passa res, són les coses que tenen els quote manuals...:D :D
Image

Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Alguna novetat sobre la línia?
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Avui he estat per la línia de La Pobla i he pogut veure que la via ja està canviada en tot el traçat (potser queda algun petit tram però el gros ja està fet). La veritat és que fa goig ara veure aquesta línia, sobretot sabent d'on ve :)

Us poso una mica de reportatge fotogràfic perquè veieu l'estat de la cosa.

A Balaguer hi havia estacionat un "camell" sense servei i maquinària de via i obres
Image

Magnífic aspecte de la via just sortir de Balaguer direcció La Pobla
Image

A Gerb hi havia magatzem per apilar les antigues vies. A més, els llums del pas a nivell sense barreres funcionaven contínuament (sense so) amb un advertiment de que hi havia circulacions intermitents de trens.
Image

A Sant Llorenç de Montgai estaven descarregant vies antigues des d'una plataforma. A més, en aquesta estació s'ha muntat una via desviada provisional on hi havia vagons de via i obres de renfe (tremuja de balast i similars). Suposo que aquesta via es desmuntarà un cop acabades les obres. L'edifici de viatgers ha estat tapiat però s'hi pot accedir mitjançant portes metàl·liques (que estaven tancades).
Image

Tren de treballs vist des de La Baronia de Sant Oïsme (això és entre les estacions de Santa Linya i Àger). Aquest tren estava parat en plena via, m'imagino que es deu usar per reparar un túnel proper pel qual hi havia molta feina a fer (hi havia una limitació a 10km/h al túnel quan circulaven els trens!).
Image

A Àger sembla que es mantindrà la petita via morta ja que el canvi d'agulles que hi ha és nou...
Image

Contrast entre l'antiga aiguada i la nova via a Cellers-Llimiana
Image

El baixador de Palau de Noguera oferia aquest magnífic aspecte. Quasi sembla una línia de nova construcció i tot!
Image

Tremp com ja és ben sabut ha estat la base de totes les obres. A més de la via general hi haurà una via desviada segons sembla, així doncs hi haurà un nou punt de possible encreuament de trens
Image

Salàs de Pallars també amb un aspecte perfecte; només hi falta el Tamagotxi(?)
Image

Finalment arribem a La Pobla de Segur. En aquest cas crec que l'únic que s'ha canviat és l'agulla d'entrada, que és nova. La tercera via (la que era més curta que les altres dues) ha estat suprimida, quedant ara només dues vies actives i només una d'elles amb andana... Ja veurem com s'ho faran si volen seguir fent pujar trens turístics!
Image
Image

I de propina per als "autobuseros" del fòrum una foto de l'autocar substitutori de FGC, que procedent de Sort es dirigia a Balaguer.
Image

En fi, potser he posat massa fotos, demano que em disculpeu però és que em feia il·lusió que veiéssiu quin és l'estat de la cosa a 25 d'abril de 2005. :D
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Noooooooooooooooo!!!! Massa poques n'has posat!! :P :P :P :P :P :P :P :P :P

PD: Quan penjaràs totes les fotos que tens a la web?
PD2: Tens pensat completar les seccions que falten de la part dedicada a la línia de La Pobla?
sequera
N8
N8

Post by sequera »

Finalmente he sortit de casa i he pogut anar d'excursió :D

He estat a la Pobla i he vist això de que només han deixat 1 via amb andana.

A més la distancia entre els dos canvis és molt curta....Si puja un tren turistic amb la Garrafeta...Que portarà només dos cotxes?????
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Jordi Freixas wrote:Noooooooooooooooo!!!! Massa poques n'has posat!! :P :P :P :P :P :P :P :P :P

PD: Quan penjaràs totes les fotos que tens a la web?
PD2: Tens pensat completar les seccions que falten de la part dedicada a la línia de La Pobla?
Algun dia suposo, tot i que de moment el què faré és reduïr seccions perquè em sembla que em vaig passar amb les pretensions que tenia xD
xussep80
N3
N3

Post by xussep80 »

Algú sap si està previst reformar les estacions que encara s'aguanten de peu? O la cosa va per llarg?
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Al menys, la major part d'estacions estan buides. O sigui que no crec que les arreclin ara per ara.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Ja veureu com al final em quedaré sense fer servir el servei substitutori per carretera...

Per altra banda, i vist el meravellós aspecte que ofereix la via, crec que resultarà del tot imprescindible fer-hi una trobada-anàlisi de la nova línia :D
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

Coincideixo amb vostè...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Senyor Bernat...

quan penjaràs totes les fotos noves de la secció de la Pobla a la web?
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Jordi Freixas wrote:Senyor Bernat...

quan penjaràs totes les fotos noves de la secció de la Pobla a la web?
Així que pugui!! Ara mateix estic treballant en altres seccions de la pàgina web (que espero que també resultin molt interessants :P ) però quan ho acabi prometo posar-m'hi :D
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Per tranvia portal diuen que el 592.2 que últimament hi ha a Lleida és definitiu per a la linia. Cal a dir que porta la nova decoració i que es veu que ha fet ja algunes proves.
Image

entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

aarongilp wrote:Per tranvia portal diuen que el 592.2 que últimament hi ha a Lleida és definitiu per a la linia. Cal a dir que porta la nova decoració i que es veu que ha fet ja algunes proves.
Nova decoració FGC o renfe?
594-001-0
N6
N6

Post by 594-001-0 »

aarongilp wrote:Per tranvia portal diuen que el 592.2 que últimament hi ha a Lleida és definitiu per a la linia. Cal a dir que porta la nova decoració i que es veu que ha fet ja algunes proves.
¿Sabes que 592.2 es?
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

entfe001 wrote:
Nova decoració FGC o renfe?
Renfe Op.
594-001-0 wrote:¿Sabes que 592.2 es?
Pues no...en Tranvía dicen algo de ello...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

A veure... el 592.2 és el Tamagotxi, no? I quina és exactament la nova decoració?

Algú podria facilitar-nos alguna foto del Tamagotxi, tramvia, o el que sigui que hi hagi estacionat a Lleida?

Gracies.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

592.2 = Superman
596 = Tamagotxi

Ara us buscaré la foto en que surten tots dos...
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”