Això de La Sagrera és el mateix que Girona. Els "locals" exigeixen una estació "megalítica", que ha de complir dues condicions: 1) que sigui millor que la del veí (aquesta és fonamental per un polític), i 2) que em serveixi per fer mitja ciutat nova de forma que em votin molt a les següents eleccions. Aquest plantejament que va funcionar a Catalunya durant temps mentre hi havien diners (quans poliesportius i piscines municipals haurà pagat el AVE...) ara resulta que ja no tira. No tira perquè no hi ha diners i el Ministeri, lògicament, diu que si vostè vol una ciutat nova se la paga vostè. A Girona el senyor Alcalde està molt molt indignat perquè el Ministeri li diu que de l´urbanització de la superficie ja en parlarem... lògicament. Per començar la superficie a urbanitzar és bestial (el triple de la necessària perquè l´estació és el triple de la necessària) i després perquè els senyors de l´Ajuntament volen una urbanització que compleixi les seves altes expectatives, ells ho mereixen. Bé, doncs no hi ha diners. El cas de Montmeló és el mateix però en petit (encara que això no fa que sigui menys greu), s´ha fet un soterrament totalment innecessari i estratosfèric (que pagarem entre tots o potser els nostres fills) i ara el senyor Alcalde està indignat perquè ADIF no li urbanitza la superficie.... em sembla recordar que la urbanització costava 10 milionets de res..... si fos jo.... ja poden pintar ratlles al formigó i jujar al futbol molts anys, ni un euro, ni mig... és vergonyós que un Ajuntament faci chantatge per deixar passar la LAV i després a sobre es queixi.... algú hauria de respondre penalment pels diners de tots llençats. Tornant al tema, a la Sagrera és el mateix, projecte supermegaextrahipermegalític que ara no sabem com reduir (de fet no sabem com explicar-li als nostres votants que ara volem fer menys...) i no sabem com pagarem el que quedi... Per començar, no calen els 5 ó 6 nivells de sòtan, el projecte s´ha de desentendre totalment de l´entorn (això ho haurien de pagar els habitants de Barcelona i no el Ministeri) i limitar-se a l´obra ferroviària i s´ha de simplificar la solució donant més protagonisme a les rodalies. Altres coses és enganyar-nos.... indignar-nos..... què dolents son aquells d´allà lluny que no ens volen fer el triple d´estació de la que necessitem....Guigui wrote:Crec que hi ha altres obres molt més útils a Catalunya que Madrid podria desbloquejar.TeleAlterna wrote:Bé per fi els de Madrid ens fan cas, això es que lis fa por la Independència de Catalunya.
Estació de Sagrera-TAV
Re: Si realment fos per la Sagrera, estarien escagarrinats
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Estació de Sagrera-TAV
Opino que l'Estació de França hauria de ser l'Atocha de Barcelona
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Back to topic!
Aquest fil parla de la Sagrera, no de l'Estació de França.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- uriol108
- N8
- Posts: 919
- Joined: Sunday 30/12/2007 21:04
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Location: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contact:
Re: Estació de Sagrera-TAV
Em referia que l'estació de França hauria de ser l'estació principal del TGV a Barcelona. No té cap sentit invertir una millonada a fer una mega estació de bell nou, quan tenim l'Estació de França que es mor de fàstic i que podria perfectament complir aquesta funció !
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Seguim: back to topic!
Però insisteixo, basant-me en l'experiència de com deriven aquests temes: si voleu parlar de l'Estació de França, feu-ho al fil obert al respecte.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Si realment fos per la Sagrera, estarien escagarrinats
¿Como era eso que decías en el otro hilo de que gestionar de lejos? Porque sin importar lo que pidiera Barcelona (ya sabemos que en este país incivilizado todos barren para casa) Fomento aprobó en su día el proyecto, y tampoco han sabido ofrecernos un proyecto realista para desencallar la Sagrera. Se han puesto de acuerdo con el alcalde en redimensionar el proyecto, pero de ningun lado ha venido decir "al carajo el parque y el cubrimiento, estación en trinchera y ajo y agua." Decías en el otro hilo que el alcalde no le llevará la contra a sus ciudadanos, pero que el gobierno central sí puede dar un puñetazo sobre la mesa y decir NO, eso NO se hace y es lo que hay. Entonces, ¡¿por qué no lo hacen?! ¿A más en una C.A. que para el partido gobernante es electoralmente un caso perdido?Toni wrote:Això de La Sagrera és el mateix que Girona. Els "locals" exigeixen una estació "megalítica", que ha de complir dues condicions: 1) que sigui millor que la del veí (aquesta és fonamental per un polític), i 2) que em serveixi per fer mitja ciutat nova de forma que em votin molt a les següents eleccions. Aquest plantejament que va funcionar a Catalunya durant temps mentre hi havien diners (quans poliesportius i piscines municipals haurà pagat el AVE...) ara resulta que ja no tira. No tira perquè no hi ha diners i el Ministeri, lògicament, diu que si vostè vol una ciutat nova se la paga vostè. A Girona el senyor Alcalde està molt molt indignat perquè el Ministeri li diu que de l´urbanització de la superficie ja en parlarem... lògicament. Per començar la superficie a urbanitzar és bestial (el triple de la necessària perquè l´estació és el triple de la necessària) i després perquè els senyors de l´Ajuntament volen una urbanització que compleixi les seves altes expectatives, ells ho mereixen. Bé, doncs no hi ha diners. El cas de Montmeló és el mateix però en petit (encara que això no fa que sigui menys greu), s´ha fet un soterrament totalment innecessari i estratosfèric (que pagarem entre tots o potser els nostres fills) i ara el senyor Alcalde està indignat perquè ADIF no li urbanitza la superficie.... em sembla recordar que la urbanització costava 10 milionets de res..... si fos jo.... ja poden pintar ratlles al formigó i jujar al futbol molts anys, ni un euro, ni mig... és vergonyós que un Ajuntament faci chantatge per deixar passar la LAV i després a sobre es queixi.... algú hauria de respondre penalment pels diners de tots llençats. Tornant al tema, a la Sagrera és el mateix, projecte supermegaextrahipermegalític que ara no sabem com reduir (de fet no sabem com explicar-li als nostres votants que ara volem fer menys...) i no sabem com pagarem el que quedi... Per començar, no calen els 5 ó 6 nivells de sòtan, el projecte s´ha de desentendre totalment de l´entorn (això ho haurien de pagar els habitants de Barcelona i no el Ministeri) i limitar-se a l´obra ferroviària i s´ha de simplificar la solució donant més protagonisme a les rodalies. Altres coses és enganyar-nos.... indignar-nos..... què dolents son aquells d´allà lluny que no ens volen fer el triple d´estació de la que necessitem....Guigui wrote:Crec que hi ha altres obres molt més útils a Catalunya que Madrid podria desbloquejar.TeleAlterna wrote:Bé per fi els de Madrid ens fan cas, això es que lis fa por la Independència de Catalunya.
No entiendo de donde sacas que la culpa de esta megalomanía es sólamente de las instituciones locales o regionales. Tienes unos clarísimos prejuicios hacia todo lo que es la administración local, y automáticamente asumes que todos los defectos de estos proyectos se deben a eso. Párate a pensar cinco minutos que todos esos proyecto megalómanos los aprobaron en su día en el gobierno central. Así que deja de echar las culpas de un lado, no cuela.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Adif AV inicia nueva fase de la construcción estación La Sag
Adif Alta Velocidad inicia una nueva fase de la construcción de la estructura de la estación de La Sagrera, en Barcelona
Los trabajos consisten en la excavación por debajo del nivel freático para avanzar en la configuración final del cajón central de la nueva infraestructura • Se vaciarán 410.000 m3 de tierras y materiales hasta rebajar 10 metros desde la cota actual
24/03/2014. Adif Alta Velocidad ha iniciado hoy una nueva fase de las obras de construcción de la estructura de la futura estación de La Sagrera, en Barcelona. Los trabajos consisten en la excavación por debajo del nivel freático para avanzar en la configuración final del cajón central de la nueva infraestructura.
El inicio de esta nueva fase se produce al darse las condiciones favorables para llevar a cabo los trabajos de excavación, una vez se han validado los resultados de los estudios de permeabilidad que se han estado realizando desde el pasado 5 de marzo.
Estas actuaciones se inscriben en el desarrollo de la estructura y los accesos de la estación de La Sagrera, que ha supuesto hasta la fecha la ejecución de 82.800 m2 de pantallas, 69.800 m3 de hormigón en encepados, losas y muros, así como el vaciado de más de un millón de metros cúbicos de tierras y materiales.
El avance de los trabajos también ha permitido ejecutar la excavación por encima del nivel freático de la estructura central de la futura estación, hasta la cota actual.
En esta nueva fase del conjunto de obras, los trabajos se centrarán en la excavación por debajo del nivel freático hasta alcanzar 16 metros bajo la cota de calle. Para ello, está previsto vaciar 410.000 m3 de tierras y materiales.
La estructura central de la estación de La Sagrera tiene una longitud de 550 m, una anchura de 130 m y una profundidad actualmente de 6 m desde el nivel de la calle.
Para garantizar la seguridad en la ejecución de las obras, en el terreno y las edificaciones próximas, Adif Alta Velocidad ha desplegado un plan de auscultación consistente en la instalación de multitud de puntos de control en el perímetro de la obra, sin que hasta la fecha se hayan registrado afectaciones.
Ejemplo de elementos de control en edificaciones
Font: http://prensa.adifaltavelocidad.es/nde/ ... enDocument
Los trabajos consisten en la excavación por debajo del nivel freático para avanzar en la configuración final del cajón central de la nueva infraestructura • Se vaciarán 410.000 m3 de tierras y materiales hasta rebajar 10 metros desde la cota actual
24/03/2014. Adif Alta Velocidad ha iniciado hoy una nueva fase de las obras de construcción de la estructura de la futura estación de La Sagrera, en Barcelona. Los trabajos consisten en la excavación por debajo del nivel freático para avanzar en la configuración final del cajón central de la nueva infraestructura.
El inicio de esta nueva fase se produce al darse las condiciones favorables para llevar a cabo los trabajos de excavación, una vez se han validado los resultados de los estudios de permeabilidad que se han estado realizando desde el pasado 5 de marzo.
Estas actuaciones se inscriben en el desarrollo de la estructura y los accesos de la estación de La Sagrera, que ha supuesto hasta la fecha la ejecución de 82.800 m2 de pantallas, 69.800 m3 de hormigón en encepados, losas y muros, así como el vaciado de más de un millón de metros cúbicos de tierras y materiales.
El avance de los trabajos también ha permitido ejecutar la excavación por encima del nivel freático de la estructura central de la futura estación, hasta la cota actual.
En esta nueva fase del conjunto de obras, los trabajos se centrarán en la excavación por debajo del nivel freático hasta alcanzar 16 metros bajo la cota de calle. Para ello, está previsto vaciar 410.000 m3 de tierras y materiales.
La estructura central de la estación de La Sagrera tiene una longitud de 550 m, una anchura de 130 m y una profundidad actualmente de 6 m desde el nivel de la calle.
Para garantizar la seguridad en la ejecución de las obras, en el terreno y las edificaciones próximas, Adif Alta Velocidad ha desplegado un plan de auscultación consistente en la instalación de multitud de puntos de control en el perímetro de la obra, sin que hasta la fecha se hayan registrado afectaciones.
Ejemplo de elementos de control en edificaciones
Font: http://prensa.adifaltavelocidad.es/nde/ ... enDocument
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Estació de Sagrera-TAV
Bona notícia, poc a poc (mooolt a poc a poc) avança l'estació.
Algú sap com va l'estació de Sant Andreu? S'ha d'inaugurar aquest any, no?
Algú sap com va l'estació de Sant Andreu? S'ha d'inaugurar aquest any, no?
Salut!
#volemL9
#volemL9
Estació de Sant Andreu
Que jo sàpiga jo no he sentit pas res al respecte...davroca5 wrote:Bona notícia, poc a poc (mooolt a poc a poc) avança l'estació.
Algú sap com va l'estació de Sant Andreu? S'ha d'inaugurar aquest any, no?
Re: Estació de Sant Andreu
Suposo que es refereix a l'estació coberta, però per aquest any res de res, ni crec que s'enllesteixi a curt termini, Sant Andreu ara sols és un mer baixador i La Sagrera serà la que s'endurà tota l'atenció.Renfe451 wrote:Que jo sàpiga jo no he sentit pas res al respecte...davroca5 wrote:Bona notícia, poc a poc (mooolt a poc a poc) avança l'estació.
Algú sap com va l'estació de Sant Andreu? S'ha d'inaugurar aquest any, no?
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Back to topic!
Si us plau, al tema.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Estació de Sagrera-TAV
Ahora se han puesto en marcha la macro estación de la Sagrera Central espero que aumenten el ritmo pero no hay que pedir imposibles ADIF y Fomento.
Que van hacer con la villa Romana de La Sagrera la mantendrán o la volverán a enterrar.
Que van hacer con la villa Romana de La Sagrera la mantendrán o la volverán a enterrar.
- 122-042-132
- N9
- Posts: 1659
- Joined: Sunday 05/10/2008 12:30
- Location: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Estació de Sagrera-TAV
Segons darreres informacions, i un cop inventariat i catalogada la troballa, serà visible i integrada a l'entorn. Salut!
- trensmat
- N9
- Posts: 1593
- Joined: Wednesday 06/05/2009 17:10
- Location: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Estació de Sagrera-TAV
Gracies per la informació.122-042-132 wrote:Segons darreres informacions, i un cop inventariat i catalogada la troballa, serà visible i integrada a l'entorn. Salut!
- TeleAlterna
- N2
- Posts: 10
- Joined: Friday 14/03/2014 14:06
Re: Estació de Sagrera-TAV
Però algú té un mapa de com quedarà?trensmat wrote:Gracies per la informació.122-042-132 wrote:Segons darreres informacions, i un cop inventariat i catalogada la troballa, serà visible i integrada a l'entorn. Salut!
Re: Estació de Sagrera-TAV
Si a algú li interessa el tema de la troballa de restes romanes, avui al Centre Cívic La Sagrera hi ha una xerrada, http://w110.bcn.cat/portal/site/SantAnd ... lang=ca_ES
Re: Estació de Sagrera-TAV
A finals d'octubre es va descobrir per la zona d'obres un refugi antiaeri que no estava ni catalogat i en molt bon estat de conservació. La notícia apareix en un diari amb nom molt paisà...
Edito: informació sense pagament a http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/11/ ... rra-civil/
Mentre a un diari ho associacien a les obres de l'AVE, aquí no.
Edito: informació sense pagament a http://www.btv.cat/btvnoticies/2014/11/ ... rra-civil/
Mentre a un diari ho associacien a les obres de l'AVE, aquí no.
Re: Estació de Sagrera-TAV
Què ens espera, per trobar a la maleïda estació?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Estació de Sagrera-TAV
Buscant i buscant he trobat una pàgina web que sembla sé que diu tot sobre l'estació.
http://www.barcelonasagrera.com/default.asp
està a dins de:
Alta Velocitat
Estació de la Sagrera
http://www.barcelonasagrera.com/default.asp
està a dins de:
Alta Velocitat
Estació de la Sagrera
Last edited by adria on Tuesday 23/12/2014 19:33, edited 1 time in total.