Hola,
M'he trobat aquest vídeo, mireu a partir del minut 4:30 :
Metro barcelona a el joc the wheelman
Re: Metro barcelona a el joc the wheelman
Fa mal als ulls veure aquesta "recreació" de la ciutat de Barcelona. Pel que fa al metro, els trens son un híbrid dels 3000 d'aquí, els 2000 de Madrid, i un tren de metro de qualsevol ciutat dels Estats Units. En un altre vídeo d'aquest joc, fa temps vaig veure l'estació de Catalunya L1 amb doble andana lateral i sense l'estació de rodalies al mig.
Pel que fa a l'ambientació, al joc només li falten uns "encierros" a la Rambla, i una processó de setmana santa amb les verges en flames per acabar-ho d'arrodonir
Pel que fa a l'ambientació, al joc només li falten uns "encierros" a la Rambla, i una processó de setmana santa amb les verges en flames per acabar-ho d'arrodonir
-
- N5
Si us hi fixeu, als tren hi posa "Transports Metropolitans de Barcelona". Així que hi fiquen trens americans i de Madrid, pero hi posen TMB... Qui els entengui que els compri!
Mare meva, quina recreació més cutre dels 3000...
Els creadors del joc no s'han documentat massa sobre el metro de Barcelona, i han decidit fer una mescla rara entre un 3000 i un tren del Metro de Nova York... i lo dels logos de TMB al frontal, ja sense comentaris...
Els creadors del joc no s'han documentat massa sobre el metro de Barcelona, i han decidit fer una mescla rara entre un 3000 i un tren del Metro de Nova York... i lo dels logos de TMB al frontal, ja sense comentaris...
De fet, no s'han documentat ni sobre la ciutat de Barcelona en si, perque jo recordo haver jugat a la demo d'aquest joc, i el teleféric del port en comptes de les dues torres i la parada de Miramar, consta de 4 o 5 torres sobre el port en un circuit circularRenfe451 wrote:Mare meva, quina recreació més cutre dels 3000...
I la ciutat está mes o menys ben recreada en quant als llocs d'interés que estàn col·locats a on els pertoca, pero la resta res, en cap moment et fa pensar que estas a Barcelona.
Aquest video demostra la realitat del joc en si. Perquè el metro de Barcelona no es l'única cosa mal recreada.
Salut!
#volemL9
#volemL9