La norma de què entre dos municipis limítrofs només cal pagar una zona encara que un es trobin a zones diferents, no és d'aplicació quan un dels dos municipis es troba a la zona 1. Per exemple Sant Feliu - Molins o Montcada - Cerdanyola es tarifica com a dues zones.
Si Sant Climent - Viladecans es tarifica com a una zona, llavors és l'excepció de l'excepció.
Zonificacions estranyes
Re: Zonificacions estranyes
Diria que això només ho fa RENFE. Crec que Molins-Sant Feliu amb Soler i Sauret sí t'ho deixen fer amb una zona.
Excepció zona 1
No sé si Soler i Sauret se salta la norma, però la normativa no ho permet.
No sabia que la norma tampoc no s'aplica per a abonaments il·limitats.
No sabia que la norma tampoc no s'aplica per a abonaments il·limitats.
Re: Zonificacions estranyes
La normativa sempre pot tenir excepcions. I de les Planes a Sant Cugat n'és una. També passa, per cert, de Sant Boi a Santa Coloma de Cervelló.Javi M wrote:No sé si Soler i Sauret se salta la norma, però la normativa no ho permet.
En el cas del Sant Feliu-Molins amb Soler i Sauret no posaria la mà al foc, però és tan fàcil d'esbrinar com mirar la taula de tarifes exposada als seus autobusos.
No, perquè com queda delimitada la zona de primera validació no es pot fer aquesta excepció.No sabia que la norma tampoc no s'aplica per a abonaments il·limitats.
Sistema tarifari recargolat
Llavors estariem parlant d'exepcions de l'exepció. Bravo per qui hagi dissenyat el sistema tarifari integrat!
Re: Zonificacions estranyes
El que caldria és suprimir el sistema tarifari integrat. És un sistema extremadament injust per aquells que vivim fora de l'Àrea Metropolitana. Als operadors d'autobús que han reintroduït les tarjetes multiviatge pròpies l'ús dels títols ATM ha passat a tenir un ús pràcticament testimonial, i a molts trajectes és més barat combinar dos títols momodals que fer servir un títol integrat.