Mejoras en la red tradicional de TMB
Millores freqüència línia 13 9 + parades 23 TMB
http://w110.bcn.cat/portal/site/Sants-M ... lang=ca_ES
Millores en la freqüència de la línia 13 de BUS i augment de parades en la línia 23
Publicat el 14/05/2013
Aquests avenços, fruit de les converses dels darrers mesos amb TMB, responen al compromís del govern del districte adquirit davant de veïns i entitats d'aconseguir un millor servei de transport d'autobús als barris de La Marina/Muntanya de Montjuïc. Una petició que ha estat reiterada i escoltada en els darrers òrgans participatius del Districte (Consells de barri i Audiències Públiques).
La línia 13 és una línia que circula del Mercat de Sant Antoni al Parc de Montjuïc i dóna servei als barris de la Marina de la part muntanya (el Polvorí, Plus Ultra, la Vinya i Can Clos). D'altra banda la línia 23 és una línia llançadora del Consorci de la Zona Franca que va de la plaça Espanya fins al Parc Logístic de la Zona Franca.
Millores en la freqüència de la línia 13 de BUS i augment de parades en la línia 23
Publicat el 14/05/2013
Aquests avenços, fruit de les converses dels darrers mesos amb TMB, responen al compromís del govern del districte adquirit davant de veïns i entitats d'aconseguir un millor servei de transport d'autobús als barris de La Marina/Muntanya de Montjuïc. Una petició que ha estat reiterada i escoltada en els darrers òrgans participatius del Districte (Consells de barri i Audiències Públiques).
La línia 13 és una línia que circula del Mercat de Sant Antoni al Parc de Montjuïc i dóna servei als barris de la Marina de la part muntanya (el Polvorí, Plus Ultra, la Vinya i Can Clos). D'altra banda la línia 23 és una línia llançadora del Consorci de la Zona Franca que va de la plaça Espanya fins al Parc Logístic de la Zona Franca.
Mejoras en la red tradicional de TMB
La línia 79 de bus reforça el servei i canvia el recorregut per la zona industrial de Pedrosa
Des d'avui, dilluns 9 de febrer, la línia 79 (Pl. Espanya - Av. Carrilet) d'autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha ampliat i reforçat l'oferta, sobretot a primera hora del matí i al vespre, els dies feiners.
Així, la línia comença el servei des de la plaça d'Espanya mitja hora abans, a les 5.20 h, i farà l'última sortida 35 minuts més tard, a les 22.40. L'interval de pas millora al llarg de tot el dia, al passar de 30 a 25 minuts, i a les franges de matí i vespre, de més demanda per l'entrada i sortida de treballadors de les empreses del polígon Pedrosa, a l'Hospitalet de Llobregat, es rebaixa a 20 minuts.
Aquestes millores coincideixen amb un canvi de recorregut al sector d'activitat econòmica de Pedrosa i la Marina: el bus deixa de circular en part pel carrer Ciències i l'avinguda de Joan Carles I, i passa a fer-ho per Alumini i Botànica.
Les novetats a la línia 79 complementen altres millores ja implantades al servei d'autobusos del districte de Sants Montjuïc: la coordinació d'horaris de les línies H16, 37 i 109 en l'eix del passeig de la Zona Franca, el reforç de la 37 en laborable, dissabte i festiu, i l'ampliació del mobiliari de les parades del passeig de la Zona Franca en sentit plaça Cerdà.
D'altra banda, avui s'apliquen millores de freqüència en algunes altres línies de bus de TMB, fruit dels ajustos periòdics entre demanda i oferta: 27, 36, 42, 59, 68, 155, 165 i 185. A la línia 95 (circular de Cornellà de Llobregat) es va aplicar una millora de l'interval el 15 de gener passat.
http://www.tmb.cat/ca/sala-de-premsa/-/ ... -transport
Des d'avui, dilluns 9 de febrer, la línia 79 (Pl. Espanya - Av. Carrilet) d'autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha ampliat i reforçat l'oferta, sobretot a primera hora del matí i al vespre, els dies feiners.
Així, la línia comença el servei des de la plaça d'Espanya mitja hora abans, a les 5.20 h, i farà l'última sortida 35 minuts més tard, a les 22.40. L'interval de pas millora al llarg de tot el dia, al passar de 30 a 25 minuts, i a les franges de matí i vespre, de més demanda per l'entrada i sortida de treballadors de les empreses del polígon Pedrosa, a l'Hospitalet de Llobregat, es rebaixa a 20 minuts.
Aquestes millores coincideixen amb un canvi de recorregut al sector d'activitat econòmica de Pedrosa i la Marina: el bus deixa de circular en part pel carrer Ciències i l'avinguda de Joan Carles I, i passa a fer-ho per Alumini i Botànica.
Les novetats a la línia 79 complementen altres millores ja implantades al servei d'autobusos del districte de Sants Montjuïc: la coordinació d'horaris de les línies H16, 37 i 109 en l'eix del passeig de la Zona Franca, el reforç de la 37 en laborable, dissabte i festiu, i l'ampliació del mobiliari de les parades del passeig de la Zona Franca en sentit plaça Cerdà.
D'altra banda, avui s'apliquen millores de freqüència en algunes altres línies de bus de TMB, fruit dels ajustos periòdics entre demanda i oferta: 27, 36, 42, 59, 68, 155, 165 i 185. A la línia 95 (circular de Cornellà de Llobregat) es va aplicar una millora de l'interval el 15 de gener passat.
http://www.tmb.cat/ca/sala-de-premsa/-/ ... -transport
Re: Mejoras en la red tradicional de TMB
Les millores programades son les següents:
Una primera parte entrara en vigor el 9-02-15 afectando a las siguientes
Líneas:
•· Horta: 155 - 185
•· Poniente: 27 - 79 - 165
•· Triangulo: 36 - 42
•· Zona Franca: 59 - 68
La segunda parte entrara en vigor el 9-03-15 afectando a las siguientes
Líneas:
•· Horta: 24 - 32 - 45 - 47 - 76
•· Poniente : 46 - 54 - 63 - 207
•· Triangulo: 6 - 7 - 33 - 34 - 40 - 206
•· Zona Franca: 14 - 22 - 39 - 64 - 70 - 78 - 212 - 220
Una primera parte entrara en vigor el 9-02-15 afectando a las siguientes
Líneas:
•· Horta: 155 - 185
•· Poniente: 27 - 79 - 165
•· Triangulo: 36 - 42
•· Zona Franca: 59 - 68
La segunda parte entrara en vigor el 9-03-15 afectando a las siguientes
Líneas:
•· Horta: 24 - 32 - 45 - 47 - 76
•· Poniente : 46 - 54 - 63 - 207
•· Triangulo: 6 - 7 - 33 - 34 - 40 - 206
•· Zona Franca: 14 - 22 - 39 - 64 - 70 - 78 - 212 - 220
Re: Mejoras en la red tradicional de TMB
Buena noticia para el 78 que últimamente ha sufrido recortes de frecuencias.Gimeno wrote: La segunda parte entrara en vigor el 9-03-15 afectando a las siguientes
Líneas:
•· Horta: 24 - 32 - 45 - 47 - 76
•· Poniente : 46 - 54 - 63 - 207
•· Triangulo: 6 - 7 - 33 - 34 - 40 - 206
•· Zona Franca: 14 - 22 - 39 - 64 - 70 - 78 - 212 - 220
212 y 220 cuales son?
-
- N3
- Posts: 35
- Joined: Friday 01/08/2014 0:33
Re: Mejoras en la red tradicional de TMB
La H12 y la D20albert28 wrote:Buena noticia para el 78 que últimamente ha sufrido recortes de frecuencias.Gimeno wrote: La segunda parte entrara en vigor el 9-03-15 afectando a las siguientes
Líneas:
•· Horta: 24 - 32 - 45 - 47 - 76
•· Poniente : 46 - 54 - 63 - 207
•· Triangulo: 6 - 7 - 33 - 34 - 40 - 206
•· Zona Franca: 14 - 22 - 39 - 64 - 70 - 78 - 212 - 220
212 y 220 cuales son?
Re: Mejoras en la red tradicional de TMB
Y me pregunto yo... tendrá algo que ver las municipales de mayo?... De todas maneras buena noticia, como la 45 que ha dia de hoy va a 12/14 en laboralbes,
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Mejoras en la red tradicional de TMB
La 42 vuelve a ir a 27 minutos en vez de 45 !!! Y la 185 va a 15 en vez de 18 (me dijo una conductora que algunos dias en la C/Lisboa se quedaba gente fuera). Aqui salen los horarios de todas las mejoras: http://www.tmb.cat/ca/estat-del-servei/ ... ts/9090019
La que les falta por mejorar, que le hace mucha falta, es la 60.
Y el nuevo recorrido del 79 es este:
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice (lo pongo como enlace porque como imágen descuadra el foro. Aprovecho para decir que antes en el Foro Vegetariano nos pasaba lo mismo, y consiguieron cambiarlo y ahora automáticamente reduce las imágenes al ancho del foro, igual se puede aplicar esta herramienta aqui tambien)
La que les falta por mejorar, que le hace mucha falta, es la 60.
Y el nuevo recorrido del 79 es este:
http://www.tmb.cat/estat-del-servei-por ... ype=notice (lo pongo como enlace porque como imágen descuadra el foro. Aprovecho para decir que antes en el Foro Vegetariano nos pasaba lo mismo, y consiguieron cambiarlo y ahora automáticamente reduce las imágenes al ancho del foro, igual se puede aplicar esta herramienta aqui tambien)
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Mejoras en la red tradicional de TMB
Se supone que a medida que se implanten estas líneas liberan coches de las líneas que sustituyen, por lo que se deberían de ir recuperando frecuencias progresivamente en las líneas convencionales que se quedan.Ecomobisostrans wrote:La 42 vuelve a ir a 27 minutos en vez de 45 !!! Y la 185 va a 15 en vez de 18 (me dijo una conductora que algunos dias en la C/Lisboa se quedaba gente fuera). Aqui salen los horarios de todas las mejoras: http://www.tmb.cat/ca/estat-del-servei/ ... ts/9090019
La que les falta por mejorar, que le hace mucha falta, es la 60.
Eso, o las elecciones, clar
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Ya era hora!!!!!
Yo estoy contento de que la frecuencia de la 42 mejore, ya que los sábados y los domingos la uso para ir a la Plaça Catalunya desde Santa Coloma... Podria usar el metro, pero prefiero el ambiente del autobús que ir bajo tierra. Pero claro, los de arriba dicen "Pero si tienes el metro, por qué usas el autobús que tardas más?", a mí me da igual, yo que sé, me preparo antes.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Ya era hora!!!!!
Doncs si et dona igual trigar molt més anant en superfície, que no pas sota terra, esperar 15 minuts més a la parada ja no vindrà d'aquí no?Renfe445 wrote:Yo estoy contento de que la frecuencia de la 42 mejore, ya que los sábados y los domingos la uso para ir a la Plaça Catalunya desde Santa Coloma... Podria usar el metro, pero prefiero el ambiente del autobús que ir bajo tierra. Pero claro, los de arriba dicen "Pero si tienes el metro, por qué usas el autobús que tardas más?", a mí me da igual, yo que sé, me preparo antes.
L'augment ha de ser allà on no hi ha alternatives, que algú m'expliqui per què la línia 27 ha de tornar a passar amb l'excel·lent freqüència de 6 minuts en tot el dia, quan te el recorregut doblat amb la L3 entre Lesseps i Roquetes i entre Sants i Espanya i amb la línia 32 entre Sants i Lesseps amb una freqüència de 6-10 minuts.
Mentrestant la 60 va amb l'excel·lent freqüència de 15-25 minuts (depèn de l'hora) i sense gaire alternatives
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Ya era hora!!!!!
Coincido con esto que dices. No le echo a nadie en cara que quiera viajar en superficie, yo por lo general también lo prefiero, pero no se puede planificar el transporte público en consideración de eso. Me supera como puede haber tantos itinerarios de bus y tan bien servidos que vayan solapados con el Metro. Mejor hubieran hecho una nueva red de bus desde cero, como hizo Tusgsal, y mejor pensada respecto a Metro, tranvía y estaciones de tren.Miquel wrote:Doncs si et dona igual trigar molt més anant en superfície, que no pas sota terra, esperar 15 minuts més a la parada ja no vindrà d'aquí no?Renfe445 wrote:Yo estoy contento de que la frecuencia de la 42 mejore, ya que los sábados y los domingos la uso para ir a la Plaça Catalunya desde Santa Coloma... Podria usar el metro, pero prefiero el ambiente del autobús que ir bajo tierra. Pero claro, los de arriba dicen "Pero si tienes el metro, por qué usas el autobús que tardas más?", a mí me da igual, yo que sé, me preparo antes.
L'augment ha de ser allà on no hi ha alternatives, que algú m'expliqui per què la línia 27 ha de tornar a passar amb l'excel·lent freqüència de 6 minuts en tot el dia, quan te el recorregut doblat amb la L3 entre Lesseps i Roquetes i entre Sants i Espanya i amb la línia 32 entre Sants i Lesseps amb una freqüència de 6-10 minuts.
Mentrestant la 60 va amb l'excel·lent freqüència de 15-25 minuts (depèn de l'hora) i sense gaire alternatives
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Ya era hora!!!!!
La 27 en el tramo, Lesseps, Balmes, Diagonal,España carga y con firmeza; otra cosa distinta es el su tramo por la zona alta hasta Canyellas aquí si se podría cambiar la configuración de la línea que los técnicos lo estudien...si es conveniente; En la 60 totalmente de acuerdo, su frecuencia no debería superar los 15 min. máximos durante 90% de su servicio.Miquel wrote:Doncs si et dona igual trigar molt més anant en superfície, que no pas sota terra, esperar 15 minuts més a la parada ja no vindrà d'aquí no?Renfe445 wrote:Yo estoy contento de que la frecuencia de la 42 mejore, ya que los sábados y los domingos la uso para ir a la Plaça Catalunya desde Santa Coloma... Podria usar el metro, pero prefiero el ambiente del autobús que ir bajo tierra. Pero claro, los de arriba dicen "Pero si tienes el metro, por qué usas el autobús que tardas más?", a mí me da igual, yo que sé, me preparo antes.
L'augment ha de ser allà on no hi ha alternatives, que algú m'expliqui per què la línia 27 ha de tornar a passar amb l'excel·lent freqüència de 6 minuts en tot el dia, quan te el recorregut doblat amb la L3 entre Lesseps i Roquetes i entre Sants i Espanya i amb la línia 32 entre Sants i Lesseps amb una freqüència de 6-10 minuts.
Mentrestant la 60 va amb l'excel·lent freqüència de 15-25 minuts (depèn de l'hora) i sense gaire alternatives
Re: Ya era hora!!!!!
Mentre que no siguin 45... tant me fa.Miquel wrote:Doncs si et dona igual trigar molt més anant en superfície, que no pas sota terra, esperar 15 minuts més a la parada ja no vindrà d'aquí no?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Ya era hora!!!!!
Y desde Santa Coloma para ir al centro no te va mejor el B20...; porque el 42 con toda la vuelta que da, y cada 27/28 minutos en laborables, sigue prestando un servicio insuficiente y muy deficiente en fines de semana.Renfe445 wrote:Mentre que no siguin 45... tant me fa.Miquel wrote:Doncs si et dona igual trigar molt més anant en superfície, que no pas sota terra, esperar 15 minuts més a la parada ja no vindrà d'aquí no?
Aquí te dejo el link del B20 de amb/bus por si te puede ir bien.
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... ?linea=313
Re: Ya era hora!!!!!
Es que también cojo la B20Eduardo wrote: Y desde Santa Coloma para ir al centro no te va mejor el B20...; porque el 42 con toda la vuelta que da, y cada 27/28 minutos en laborables, sigue prestando un servicio insuficiente y muy deficiente en fines de semana.
Aquí te dejo el link del B20 de amb/bus por si te puede ir bien.
http://www.ambmobilitat.cat/Principales ... ?linea=313
Os digo la pura verdad, ahora cojo más el B20 que la 42. Pero para poder coger la B20 tengo que ir a la calle Irlanda, la parada de la 42 me queda más cerca.
Además, la 42 y la B20 me da la sensación que el tiempo de vuelta es casi el mismo. Para comprobarlo bien, tendré que cronometrarlo.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Mejoras en la red tradicional de TMB
A partir de hoy las líneas H6 y 7 tienen 2 coches más en hora punta. La 33, 34, 36 y 42 1 coche.
Re: Mejoras en la red tradicional de TMB
Segons BTV:
17 línies de bus reforcen la freqüència de pas
A partir d'aquesta setmana, 22 línies d'autobusos milloren la freqüència de pas. Depenent de quines siguin, i en funció de la demanda, se sumen un o dos vehicles més a la flota diària. Des d'aquest dilluns, redueixen l'interval d'espera el 7, 22, 24, 32, 34, 39, 45, 46, 47, 54, 63, 64, 76, D20, H6, H12 i V7. El cap de setmana, ho faran també el 6, 14, 33, 40, 70 i 78. I d’aquí a unes setmanes s'hi afegiran les línies 78, 114, 116 i 185.
17 línies de bus reforcen la freqüència de pas
A partir d'aquesta setmana, 22 línies d'autobusos milloren la freqüència de pas. Depenent de quines siguin, i en funció de la demanda, se sumen un o dos vehicles més a la flota diària. Des d'aquest dilluns, redueixen l'interval d'espera el 7, 22, 24, 32, 34, 39, 45, 46, 47, 54, 63, 64, 76, D20, H6, H12 i V7. El cap de setmana, ho faran també el 6, 14, 33, 40, 70 i 78. I d’aquí a unes setmanes s'hi afegiran les línies 78, 114, 116 i 185.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Redueixen la discrepància entre paper i realitat
És a dir, s'acosten una miqueta més a la freqüència de pas oficial.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N3
- Posts: 37
- Joined: Wednesday 19/04/2017 17:50
Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
Se que esto que voy a decir es offtopic pero esque no encuentro un sitio donde ponerlo, bueno, quería decir que si no me equivoco, en TMB Noticies anunciaron hace unos meses en el plan de mejora de la oferta de buses TMB que el 2 de Octubre, osea que este Lunes que mejorarían la oferta de buses incorporando 22 autobuses en 15 líneas, es así o me equivoco? Lo digo porque no lo han anunciado ni en el Twitter @TMB o @TMBinfo ni en la web.
Re: Mejoras en la red tradicional de TMB
La línia 111 de TMB també millora la seva freqüència de pas definitivament, assegurant una freqüència de 15 minuts entre les 10:30 del matí fins a les 19:30 de la tarda els set dies de la setmana.
Es guanya freqüència, no només per turistes i visitants del parc d'atraccions, sinó pels veïns de la Colònia del Tibidabo que NO podien fer un ús normal del bus en determinades franges horàries causat per l'elevadíssima demanda de gent que va al Tibidabo.
Es guanya freqüència, no només per turistes i visitants del parc d'atraccions, sinó pels veïns de la Colònia del Tibidabo que NO podien fer un ús normal del bus en determinades franges horàries causat per l'elevadíssima demanda de gent que va al Tibidabo.
Baixador a Premià de Mar ja!