Ecomobisostrans wrote:Miquel wrote:vermer3 wrote:Vull penjar una proposta d'horari de la línia en aquest subfòrum; no és una notícia, però pot servir com a curiositat i per a saber quina és la freqüència màxima que hi pot haver a la línia: no més de 13 trens per sentit entre Lleida i Balaguer i no més de 6 per sentit entre Lleida i La Pobla.... sempre i quan no es facin més estacions amb creuaments.
No has calculat bé el darrer servei.
Tens un tren que surt de Lleida 19:10 i arriba a La Pobla a les 21:07 i després tens un altre tren que surt a les 21:30 i arriba a les 23:20. Pel matí sols en surt un a les 6:20, i se't queda l'altre tren penjat a La Pobla sense cap servei.
Jo el darrer tren no el faria pujar a La Pobla. Crec que el que sortia a les 20:30 de Lleida era l'ideal.
Els horaris serien els lògics entre Lleida i Balaguer, Balaguer amunt la cosa ja es una mica escamosa, no són pas mals horaris si es torna a recuperar el passatge (durant l'any, per l'estiu són bons) però sense un servei de bus d'aportació dubto que siguin gaire eficaços en algunes parades.
Que l'últim surti a les 20:30 es massa d'hora, es millor a les 21:30, s'aprofita mes la tarda, els supermercats tanquen a les 21:15, i a més si es ve de Barcelona també dona mes marge.
D'altra banda acabo de mirar la distancia de Lleida a La Pobla i per la via son 89 km, lo que em ve a confirmar que segueix sent una línia lentíssima, per anar bé es tindria que trigar 1 hora o hora i quart, no sé exactament quines reformes es necessitarien.
Però realment, no crec que hi hagi ningú disposat a anar de compres i arribar a casa entre les 22 i les 24. Entre Lleida i Balaguer ho veig òptim però no més amunt. Jo personalment baixaria al matí i tornaria a la tarda però mai se'm passaria pel cap arribar a les 23:30 a casa.
A banda, que qui ha de fer moltes compres directament va amb cotxe. La sortida a les 20:30 per anar cap a La Pobla està bé, ja que si fa no fa arribes a casa per sopar (estirant una mica com més amunt es vagi).
Tenint la línia reformada poca cosa es pot fer, crec que hi ha alguna limitació a la part alta, però ara per ara el que alenteix són les 592 ja que accelerant són cargols, se suposa que els nous trens tindran una acceleració més ràpida i això permetrà reduir uns minuts el temps de viatge.
vermer3 no havia mirat fins tant abaix