Nou enllaç C-17 / C-33
Nou enllaç C-17 / C-33
bona nit, nse si aixo va aqui pero bueno, anat de mollet direcció Rubi, per la via morta aquesta que es mes vella que yo que se.. , me fixat que hi ha obres en aquests nus tant per carretera , i al costat de al via també hi ha obres, que la renovaran o la desdoblaran ?
Re: Nova línia de Rodalies: R8
No, són les obres del nou enllaç entre la C-17 i la C-33
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Nou enllaç C-17 / C-33
...obres que, de pas, han convertit de perillós en perillosíssim l'accés a C-17 (sentit nord) des de C-59.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Nou enllaç C-17 / C-33
Ahir o abans d'ahir es va posar en funcionament el nou enllaç. Jo el vaig estrenar ahir, però dimarts vaig anar-hi en bus i surt per Parets, i dilluns encara vaig haver d'utilitzar el "bucle" pel tram inicial de la C-59 i el fatal accés C-59 -> C-17; així que no puc precisar quin va ser el primer dia real.
És meravellós, venint d'on veníem!
És meravellós, venint d'on veníem!
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Nou enllaç C-17 / C-33
Segons aquesta notícia, http://el9nou.cat/noticies_v_0/42912/po ... -17-mollet, l'enllaç es va posar en marxa la matinada de dilluns a dimarts.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Nou enllaç C-17 / C-33
http://el9nou.cat/noticies_v_0/43569/te ... -17-parets
Territori millorarà la connexió entre l’AP-7 i la C-33 i la C-17 a Parets
S’ampliarà a dos carrils el branc d’enllaç amb una inversió d’un milió d’euros
Mapa de la zona de la intervenció
Territori i Sostenibilitat
última actualització: 10-09-2015 (15:53)
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha obert el procés per encarregar unes obres d’ampliació a dos carrils de la connexió entre les autopistes C-33 i AP-7 i la C-17 a Parets. Els treballs consistiran en l’ampliació del tram de dos carrils fins a la mateixa calçada de la C-17.
Territori i Sostenibilitat invertirà un milió d'euros en unes obres d'ampliació a dos carrils de la connexió entre les autopistes C-33 i AP-7 i la C-17, a l'altura de Parets. Els treballs consistiran en l'ampliació del tram de dos carrils fins a la mateixa calçada de la C-17 per tal de facilitar la incorporació dels vehicles a aquesta via i reduir les cues que sovint es produeixen en aquest tram.
La conselleria ha obert el procés de licitació per un import d'1 milió d'euros. Es preveu que s'adjudiquin aquesta tardor i que puguin començar o a final d'any o a principis de 2016. El termini d'execució és de quatre mesos.
Segons fonts de Territori i Sostenibilitat, "el nou ramal estarà format per dos carrils de 3,5 metres d’amplada, un voral exterior de 2,5 metres i un voral interior d’1 metre" Les obres preveuen que al tram de la C-17 que ja té tres carrils es faci una falca d’amplada variable (de 3,5 a 0 metres) i un voral interior d’1,5 metres per facilitar la incorporació del trànsit en sentit nord. A banda, els treballs inclouen també la instal·lació d'unes pantalles acústiques d’uns 300 metres de longitud per protegir la Torre dels Cellers.
Territori millorarà la connexió entre l’AP-7 i la C-33 i la C-17 a Parets
S’ampliarà a dos carrils el branc d’enllaç amb una inversió d’un milió d’euros
Mapa de la zona de la intervenció
Territori i Sostenibilitat
última actualització: 10-09-2015 (15:53)
El Departament de Territori i Sostenibilitat ha obert el procés per encarregar unes obres d’ampliació a dos carrils de la connexió entre les autopistes C-33 i AP-7 i la C-17 a Parets. Els treballs consistiran en l’ampliació del tram de dos carrils fins a la mateixa calçada de la C-17.
Territori i Sostenibilitat invertirà un milió d'euros en unes obres d'ampliació a dos carrils de la connexió entre les autopistes C-33 i AP-7 i la C-17, a l'altura de Parets. Els treballs consistiran en l'ampliació del tram de dos carrils fins a la mateixa calçada de la C-17 per tal de facilitar la incorporació dels vehicles a aquesta via i reduir les cues que sovint es produeixen en aquest tram.
La conselleria ha obert el procés de licitació per un import d'1 milió d'euros. Es preveu que s'adjudiquin aquesta tardor i que puguin començar o a final d'any o a principis de 2016. El termini d'execució és de quatre mesos.
Segons fonts de Territori i Sostenibilitat, "el nou ramal estarà format per dos carrils de 3,5 metres d’amplada, un voral exterior de 2,5 metres i un voral interior d’1 metre" Les obres preveuen que al tram de la C-17 que ja té tres carrils es faci una falca d’amplada variable (de 3,5 a 0 metres) i un voral interior d’1,5 metres per facilitar la incorporació del trànsit en sentit nord. A banda, els treballs inclouen també la instal·lació d'unes pantalles acústiques d’uns 300 metres de longitud per protegir la Torre dels Cellers.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: Nou enllaç C-17 / C-33
http://el9nou.cat/noticies_v_0/48592/go ... -17-parets
El govern posposa a inicis de 2017 la millora de l’enllaç de la C-17 a Parets
S’està fent un projecte reformat per afrontar el desviament d’una línia elèctrica i altres millores
Els dos carrils que ara queden reduïts a un en el tram d’enllaç es mantindran fins a la calçada principal de la C-17
Griselda Escrigas
última actualització: 02-09-2016 (16:00)
El Departament de Territori i Sostenibilitat endarrereix l’inici de les obres d’ampliació de la connexió entre les autopistes AP-7 i C-33 amb la C-17 en sentit nord, a Parets, fins a principis de l’any vinent.
És una obra que estava programada pel primer trimestre d’aquest any i que ja està adjudicada per un import de 793.000 euros. Fonts de la conselleria han confirmat a EL 9 NOU l’endarreriment d’una actuació que ha de posar fi a les retencions que es formen en el tram d’incorporació a la C-17 en sentit nord venint de les dues autopistes quan es passa de dos a un sol carril.
El motiu d’aquest endarreriment és la revisió del projecte que s’està fent després que hagin aparegut problemes amb el desviament d’una línia elèctrica afectada per les obres. Territori i Sostenibilitat està fent un projecte modificat que també tindrà en compte l’afectació a altres serveis i buscarà minimitzar l’afectació a les finques properes i optimitzar els treballs d’execució.
El projecte preveu que el tram de connexió entre l’AP-7 i la C-33 amb la C-17 tingui dos carrils en tota la seva extensió. Serà amb dos carrils de 3,5 metres d’amplada i amb un voral exterior de 2,5 metres i un d’interior d’1 metre. Els dos carrils sentit nord es mantindran fins al tronc central de la C-17. Aquí es farà una falca de 300 metres de llargada i 3,5 metres en el punt més ample fins arribar a desaparèixer i facilitar la incorporació del carril de la dreta del tram d’enllaç cap al tercer carril, que ja té la calçada principal de la C-17 en aquest tram per facilitar les connexions amb els polígons i el nucli urbà de Parets i amb el Circuit de Catalunya i la carretera Interpolar. Aquí, el voral serà d’1,5 metres d’amplada.
El projecte també preveu la reposició de l’enllumenat, actuacions per millorar el drenatge de la carretera i la renovació de la senyalització vertical i horitzontal. També es farà una revegetació dels talussos afectats per l’ampliació de la calçada i s’instal·laran uns 300 metres de pantalles acústiques per reduir l’impacte sonor de la carretera sobre la Torre de Cellers, situada a tocar de l’enllaç.
En aquesta mateixa àrea, Territori està treballant el projecte per construir un tercer carril en tots dos sentits fins al sud de Granollers per millorar la fluïdesa d’aquest tram de la C-17.
El govern posposa a inicis de 2017 la millora de l’enllaç de la C-17 a Parets
S’està fent un projecte reformat per afrontar el desviament d’una línia elèctrica i altres millores
Els dos carrils que ara queden reduïts a un en el tram d’enllaç es mantindran fins a la calçada principal de la C-17
Griselda Escrigas
última actualització: 02-09-2016 (16:00)
El Departament de Territori i Sostenibilitat endarrereix l’inici de les obres d’ampliació de la connexió entre les autopistes AP-7 i C-33 amb la C-17 en sentit nord, a Parets, fins a principis de l’any vinent.
És una obra que estava programada pel primer trimestre d’aquest any i que ja està adjudicada per un import de 793.000 euros. Fonts de la conselleria han confirmat a EL 9 NOU l’endarreriment d’una actuació que ha de posar fi a les retencions que es formen en el tram d’incorporació a la C-17 en sentit nord venint de les dues autopistes quan es passa de dos a un sol carril.
El motiu d’aquest endarreriment és la revisió del projecte que s’està fent després que hagin aparegut problemes amb el desviament d’una línia elèctrica afectada per les obres. Territori i Sostenibilitat està fent un projecte modificat que també tindrà en compte l’afectació a altres serveis i buscarà minimitzar l’afectació a les finques properes i optimitzar els treballs d’execució.
El projecte preveu que el tram de connexió entre l’AP-7 i la C-33 amb la C-17 tingui dos carrils en tota la seva extensió. Serà amb dos carrils de 3,5 metres d’amplada i amb un voral exterior de 2,5 metres i un d’interior d’1 metre. Els dos carrils sentit nord es mantindran fins al tronc central de la C-17. Aquí es farà una falca de 300 metres de llargada i 3,5 metres en el punt més ample fins arribar a desaparèixer i facilitar la incorporació del carril de la dreta del tram d’enllaç cap al tercer carril, que ja té la calçada principal de la C-17 en aquest tram per facilitar les connexions amb els polígons i el nucli urbà de Parets i amb el Circuit de Catalunya i la carretera Interpolar. Aquí, el voral serà d’1,5 metres d’amplada.
El projecte també preveu la reposició de l’enllumenat, actuacions per millorar el drenatge de la carretera i la renovació de la senyalització vertical i horitzontal. També es farà una revegetació dels talussos afectats per l’ampliació de la calçada i s’instal·laran uns 300 metres de pantalles acústiques per reduir l’impacte sonor de la carretera sobre la Torre de Cellers, situada a tocar de l’enllaç.
En aquesta mateixa àrea, Territori està treballant el projecte per construir un tercer carril en tots dos sentits fins al sud de Granollers per millorar la fluïdesa d’aquest tram de la C-17.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Limitació a 40 a l'enllaç de Mollet...
Us explicaré quelcom que passa des de fa uns mesos, a l'enllaç "nou" (obert el 2015) C-33->C-17 a Mollet, al Km. 0 de la C-59.
Des de sempre, és a dir des que existia la sortida de la C-33 cap a la C-59, el tram estava limitat a 80 Km/h. des de la meitat (aprox,) del carril de sortida, fins passada la corba (que és el motiu de la limitació) i que el tram inicial de la C-59 ja esdevé recte.
Ara bé, l'esmentat enllaç de la C-33 (en realitat ja C-59) amb la C-17 és força sinuós, amb doble-triple corba, i fa uns mesos van aparèixer-hi uns senyals amb limitació a 40 Km/h (força raonable, però que sincerament no compleix ningú; per allà s'hi passa més aviat a 60-70, i més quan acaba servint de carril d'acceleració cap a la C-17).
Fins aquí bé. Però resulta que, poc després, va aparèixer un altre senyal de limitació a 40 Km/h., aquest no en el tram d'enllaç sinó encara en la C-59, i de fet encara en el tram recte tot just sortits de la C-33, i no massa més enllà del de limitació a 80.
És a dir, que en plena recta i després d'una limitació a 80, apareix una a 40 ben inversemblant, i sense reducció prèvia a 60 (per exemple), la qual cosa fa que ningú, però ningú és absolutament ningú, la compleixi i ni tan sols s'hi acosti. Qui diantre frena per reduir de 80 a 40 -menys que en tram urbà- en una recta sense cap perill, seguida d'una corba igualment sense perill, que es feia a 80 sense cap mena de problema?
L'únic que em ve al cap és que algú s'hagi equivocat, i hagi anticipat la reducció a 40 (que correspon només, com he explicat, al tram ja d'enllaç cap a la C-17, amb corbes sinuoses) uns centenars de metres respecte allà on hauria de començar.
Llavors, el dia que se'ls acudeixi fer controls de velocitat allà, prometo que sancionaran el 100% dels vehicles que hi passen (tret d'algun transport especial que transporti maquinària pesada, o coses per l'estil)
Jo és que passo per allà cada dia, i crec que n'hi hagi per llogar-hi cadires
Des de sempre, és a dir des que existia la sortida de la C-33 cap a la C-59, el tram estava limitat a 80 Km/h. des de la meitat (aprox,) del carril de sortida, fins passada la corba (que és el motiu de la limitació) i que el tram inicial de la C-59 ja esdevé recte.
Ara bé, l'esmentat enllaç de la C-33 (en realitat ja C-59) amb la C-17 és força sinuós, amb doble-triple corba, i fa uns mesos van aparèixer-hi uns senyals amb limitació a 40 Km/h (força raonable, però que sincerament no compleix ningú; per allà s'hi passa més aviat a 60-70, i més quan acaba servint de carril d'acceleració cap a la C-17).
Fins aquí bé. Però resulta que, poc després, va aparèixer un altre senyal de limitació a 40 Km/h., aquest no en el tram d'enllaç sinó encara en la C-59, i de fet encara en el tram recte tot just sortits de la C-33, i no massa més enllà del de limitació a 80.
És a dir, que en plena recta i després d'una limitació a 80, apareix una a 40 ben inversemblant, i sense reducció prèvia a 60 (per exemple), la qual cosa fa que ningú, però ningú és absolutament ningú, la compleixi i ni tan sols s'hi acosti. Qui diantre frena per reduir de 80 a 40 -menys que en tram urbà- en una recta sense cap perill, seguida d'una corba igualment sense perill, que es feia a 80 sense cap mena de problema?
L'únic que em ve al cap és que algú s'hagi equivocat, i hagi anticipat la reducció a 40 (que correspon només, com he explicat, al tram ja d'enllaç cap a la C-17, amb corbes sinuoses) uns centenars de metres respecte allà on hauria de començar.
Llavors, el dia que se'ls acudeixi fer controls de velocitat allà, prometo que sancionaran el 100% dels vehicles que hi passen (tret d'algun transport especial que transporti maquinària pesada, o coses per l'estil)
Jo és que passo per allà cada dia, i crec que n'hi hagi per llogar-hi cadires
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Enllaç AP-7 - B-23
El que expliques em recorda a la famosa limitació a 40 km/h que hi ha a l'enllaç entre l'AP-7 sentit Sud i la B-23 sentit Sud. Tothom hi passa a més del doble, literalment tothom i literalment més del doble.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Nou enllaç C-17 / C-33
Jo, per aquest, avui mateix a 70 de marcador, que serien un 65 reals.
Seria inversemblant reduïr de 80 a 40 en aquell punt (ja és molt que els cotxes tot just sortits de l'autopista vagin només a 80 després del primer senyal)
En tot cas, crec que aquell "40" podria ser un "60" que predisposés els cotxes que agafaran l'enllaç al "40", però que no "aturés" literalment la circulació de la resta que continua per la C-59.
Seria inversemblant reduïr de 80 a 40 en aquell punt (ja és molt que els cotxes tot just sortits de l'autopista vagin només a 80 després del primer senyal)
En tot cas, crec que aquell "40" podria ser un "60" que predisposés els cotxes que agafaran l'enllaç al "40", però que no "aturés" literalment la circulació de la resta que continua per la C-59.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Nou enllaç C-17 / C-33
Fa un temps vaig fer servir un formulari del Departament de carreteres de la Generalitat (PTOP abans, TES ara), per comunicar incidències. El cert és que em van fer cas i van corregir una senyalització horitzontal deficient a les rondes.
Avui l'he buscat i veig que redirigeixen al RACC. Suposo que hi ha algun conveni per fer-ho. En tot cas, si algú vol passar una incidència de carreteres, passo l'adreça:
https://fundacio.racc.cat/enviament-dincidencies
Avui l'he buscat i veig que redirigeixen al RACC. Suposo que hi ha algun conveni per fer-ho. En tot cas, si algú vol passar una incidència de carreteres, passo l'adreça:
https://fundacio.racc.cat/enviament-dincidencies