Integració tarifària a Lleida
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Rodalies Lleida
Potser aquí, o al fil de l'exprés.cat: (també parla sobre Rodalies de Lleida)
http://magazin.amicsbuscat.tk/20141123/ ... a-cervera/
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... 11b0ea.pdf
http://magazin.amicsbuscat.tk/20141123/ ... a-cervera/
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/docs ... 11b0ea.pdf
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
Re: Integració tarifària a Lleida
No se si ho fan o faran a altres llocs, però des de la setmana passada als busos interurbans amb destinació Lleida s'ha d'especificar la parada de destinació dins de la capital.
Jo intueixo que deu ser de cara a les linies Exprés, per veure quines parades dins la capital són les menys usades i, que un cop implantats els serveis exprés, aquests no hi parin.
Per exemple: des d'Almacelles tenim parada a:
- Agrònoms (a demanda només entrada)
- Hospital Arnau
- Hospital Provincial
- Passeig Ronda / Rovira Roure (només entrada)
- Estació de tren
- Estació de bus
I pel que veig jo, estan totes mes o menys equilibrades en quant a moviment de passatge. Si amb la implantació de l'exprés se'n suprimeix alguna, hi hauran queixes.
Jo intueixo que deu ser de cara a les linies Exprés, per veure quines parades dins la capital són les menys usades i, que un cop implantats els serveis exprés, aquests no hi parin.
Per exemple: des d'Almacelles tenim parada a:
- Agrònoms (a demanda només entrada)
- Hospital Arnau
- Hospital Provincial
- Passeig Ronda / Rovira Roure (només entrada)
- Estació de tren
- Estació de bus
I pel que veig jo, estan totes mes o menys equilibrades en quant a moviment de passatge. Si amb la implantació de l'exprés se'n suprimeix alguna, hi hauran queixes.
Re: Integració tarifària a Lleida
M'han comentat que a partir del proper 16 de març els trens de Rodalies de Catalunya començaran a admetre els títols ATM entre Lleida, Sant Guim de Freixenet i Vinaixa. No he trobat, però, cap notícia al respecte (ni enllaçable ni no enllaçable). Algú sap alguna cosa al respecte?
Re: Integració tarifària a Lleida
Són les "rodalies de broma" (per anomenar-les d'alguna manera) que va anunciar el conseller Vila quan van obrir la e1 a Cervera. Acceptar títols ATM en els municipis integrats en l'ATM Lleida on hi paren els R12, R13 i R14Granolleri wrote:M'han comentat que a partir del proper 16 de març els trens de Rodalies de Catalunya començaran a admetre els títols ATM entre Lleida, Sant Guim de Freixenet i Vinaixa. No he trobat, però, cap notícia al respecte (ni enllaçable ni no enllaçable). Algú sap alguna cosa al respecte?
Almenys ja tenim possibles dates
Re: Integració tarifària a Lleida
Jo no he tornat a sentir res del tema des que ho van presentar, però van dir que ho implantarien durant el primer trimestre d'enguany.
Re: Integració tarifària a Lleida
De L'ATM de Lleida
La integració tarifària a la Rodalia de Lleida comença aquest dilluns amb descomptes de fins al 87% respecte el preu del bitllet senzill
• S’aplicarà a tots els serveis regionals de la demarcació, és a dir, un total de 15 estacions de les línies R12 i R13-R14
• Comprenen els serveis que connecten Lleida amb Anglesola, Artesa de Lleida, Bell-lloc d'Urgell, Bellpuig, Castellnou de Seana, Cervera, Golmés, Juneda, la Floresta, les Borges Blanques, Mollerussa, Puigverd de Lleida, Sant Guim de Freixenet, Tàrrega i Vinaixa
• La integració facilitarà fins a tres transbordaments (tren, bus interurbà i bus urbà) usant el mateix títol de transport i sense cap cost afegit
Aquest dilluns, 16 de març, s’implanta la integració tarifària a la Rodalia de Lleida, el que suposarà que els usuaris podran viatjar amb bus i tren usant un sol títol de transport i a un preu entre un 39% i un 87% més barat que el del bitllet senzill de tren, en funció del títol i del trajecte. Quedaran integrades les 15 estacions dels serveis de regionals de les línies R12, entre Sant Guim de Freixenet i Lleida-Pirineus, i R13-R14, des de Vinaixa fins a Lleida.
La integració dels serveis ferroviaris al sistema tarifari integrat de Lleida suposa una millora en el conjunt del sistema de transport públic de Lleida mitjançant la inclusió al sistema de les relacions entre 15 estacions de les línies R12 i R13/R14 de Rodalies de Catalunya. A més de la línia Lleida – La Pobla de Segur, de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, integrada ja des de l’inici de la integració tarifària (2008) fins a Àger. D’aquesta manera, es completa la integració de tota la xarxa ferroviària existent a l’àrea de Lleida.
Als serveis Regionals i Rodalia de l’àmbit del sistema tarifari integrat de Lleida serà vàlida tota la gamma de títols integrats de l'ATM per 1 i 2 zones.
Nota de premsa de la Generalitat
També han fet els horaris de les línies R12, R13 i R14 en el format unificat de l'ATM de Lleida
La integració tarifària a la Rodalia de Lleida comença aquest dilluns amb descomptes de fins al 87% respecte el preu del bitllet senzill
• S’aplicarà a tots els serveis regionals de la demarcació, és a dir, un total de 15 estacions de les línies R12 i R13-R14
• Comprenen els serveis que connecten Lleida amb Anglesola, Artesa de Lleida, Bell-lloc d'Urgell, Bellpuig, Castellnou de Seana, Cervera, Golmés, Juneda, la Floresta, les Borges Blanques, Mollerussa, Puigverd de Lleida, Sant Guim de Freixenet, Tàrrega i Vinaixa
• La integració facilitarà fins a tres transbordaments (tren, bus interurbà i bus urbà) usant el mateix títol de transport i sense cap cost afegit
Aquest dilluns, 16 de març, s’implanta la integració tarifària a la Rodalia de Lleida, el que suposarà que els usuaris podran viatjar amb bus i tren usant un sol títol de transport i a un preu entre un 39% i un 87% més barat que el del bitllet senzill de tren, en funció del títol i del trajecte. Quedaran integrades les 15 estacions dels serveis de regionals de les línies R12, entre Sant Guim de Freixenet i Lleida-Pirineus, i R13-R14, des de Vinaixa fins a Lleida.
La integració dels serveis ferroviaris al sistema tarifari integrat de Lleida suposa una millora en el conjunt del sistema de transport públic de Lleida mitjançant la inclusió al sistema de les relacions entre 15 estacions de les línies R12 i R13/R14 de Rodalies de Catalunya. A més de la línia Lleida – La Pobla de Segur, de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, integrada ja des de l’inici de la integració tarifària (2008) fins a Àger. D’aquesta manera, es completa la integració de tota la xarxa ferroviària existent a l’àrea de Lleida.
Als serveis Regionals i Rodalia de l’àmbit del sistema tarifari integrat de Lleida serà vàlida tota la gamma de títols integrats de l'ATM per 1 i 2 zones.
Nota de premsa de la Generalitat
També han fet els horaris de les línies R12, R13 i R14 en el format unificat de l'ATM de Lleida
Re: Integració tarifària a Lleida
Es compleixen 7 anys d’integració tarifària a l’Àrea de Lleida
La integració tarifària permet utilitzar tota la xarxa integrada de transport públic amb una única targeta i realitzar transbordaments gratuïts entre els diferents modes de transport. El sistema tarifari integrat compleix avui 7 anys i ja són més de 100.000, les persones que es mouen per l'àrea de Lleida amb una targeta integrada de l'ATM.
Avui es compleixen 7 anys d'integració tarifària a l'àrea de Lleida. Des de la posada en servei del sistema tarifari integrat, el 31 de març de l’any 2008, s’han venut prop de 107.000 targetes i s’ha realitzat 1,1 milions d’operacions de recàrrega. Actualment 8 de cada 10 usuaris del transport públic utilitzen títols integrats, que els permeten viatjar en tots els modes de transport: bus urbà, bus interurbà i tren. Actualment es registren a l’àrea integrada 7,5 milions de viatges en transport públic a l’any, amb un índex d’intermodalitat del 10%.
L’ATM disposa de més de 200 punts de recàrrega (quioscos, supermercats, estancs i a bord dels autobusos), 8 centres d’atenció al client, un telèfon gratuït d’atenció a l’usuari (900 106 848) i un portal web de referència amb tota la informació d’horaris, targetes i tota l’actualitat relacionada amb els sistema de transport públic i el foment de la mobilitat sostenible en el seu àmbit d’actuació.
Al llarg d’aquests set anys, el sistema tarifari integrat s’ha estès a les sis comarques de la plana de Lleida, amb 149 municipis integrats i 365.273 habitants. S’ha creat el mapa de línies de la xarxa integrada de Lleida i 34 parades intermodals a la ciutat de Lleida, per tal de facilitar l’intercanvi modal dels serveis interurbans als serveis urbans; s’han identificat també prop de 200 marquesines amb informació de les línies que donen servei a cada municipi, informació que també es pot consultar online a través de la nostra web per mitjà del cercador d’horaris basat en Google Maps.
Durant aquests set anys, s’han anat incorporant nous títols al sistema facilitant l’accés al transport públic de determinats col•lectius. En aquest sentit, la Generalitat de Catalunya ha creat títols socials destinats a famílies nombroses i monoparentals, com són la T-70/90 i les bonificacions sobre el títol T-MES; a infants, amb la creació d’un títol gratuït per a nens i nenes de 4 a 12 anys; i a persones en situació d’atur, amb la posada en funcionament de la T-Aturat.
En coordinació amb la Universitat de Lleida (UdL), l’Eix Comercial i l’Hospital Santa Maria hem posat en funcionament diferents targetes multiservei, pròpies d’aquestes entitats en les que es poden incorporar els títols de transports integrats de l’ATM. Aquestes targetes són el carnet universitari de la UdL, la targeta financera de La Caixa Lleida Comerç Eix i la targeta d’identificació del personal de l’hospital Santa Maria, facilitant així l’accés al transport públic al conjunt de la comunitat universitària, als treballadors de l’hospital Santa Maria i als clients de l’Eix Comercial de la ciutat.
http://www.atmlleida.cat/noticies/289
La integració tarifària permet utilitzar tota la xarxa integrada de transport públic amb una única targeta i realitzar transbordaments gratuïts entre els diferents modes de transport. El sistema tarifari integrat compleix avui 7 anys i ja són més de 100.000, les persones que es mouen per l'àrea de Lleida amb una targeta integrada de l'ATM.
Avui es compleixen 7 anys d'integració tarifària a l'àrea de Lleida. Des de la posada en servei del sistema tarifari integrat, el 31 de març de l’any 2008, s’han venut prop de 107.000 targetes i s’ha realitzat 1,1 milions d’operacions de recàrrega. Actualment 8 de cada 10 usuaris del transport públic utilitzen títols integrats, que els permeten viatjar en tots els modes de transport: bus urbà, bus interurbà i tren. Actualment es registren a l’àrea integrada 7,5 milions de viatges en transport públic a l’any, amb un índex d’intermodalitat del 10%.
L’ATM disposa de més de 200 punts de recàrrega (quioscos, supermercats, estancs i a bord dels autobusos), 8 centres d’atenció al client, un telèfon gratuït d’atenció a l’usuari (900 106 848) i un portal web de referència amb tota la informació d’horaris, targetes i tota l’actualitat relacionada amb els sistema de transport públic i el foment de la mobilitat sostenible en el seu àmbit d’actuació.
Al llarg d’aquests set anys, el sistema tarifari integrat s’ha estès a les sis comarques de la plana de Lleida, amb 149 municipis integrats i 365.273 habitants. S’ha creat el mapa de línies de la xarxa integrada de Lleida i 34 parades intermodals a la ciutat de Lleida, per tal de facilitar l’intercanvi modal dels serveis interurbans als serveis urbans; s’han identificat també prop de 200 marquesines amb informació de les línies que donen servei a cada municipi, informació que també es pot consultar online a través de la nostra web per mitjà del cercador d’horaris basat en Google Maps.
Durant aquests set anys, s’han anat incorporant nous títols al sistema facilitant l’accés al transport públic de determinats col•lectius. En aquest sentit, la Generalitat de Catalunya ha creat títols socials destinats a famílies nombroses i monoparentals, com són la T-70/90 i les bonificacions sobre el títol T-MES; a infants, amb la creació d’un títol gratuït per a nens i nenes de 4 a 12 anys; i a persones en situació d’atur, amb la posada en funcionament de la T-Aturat.
En coordinació amb la Universitat de Lleida (UdL), l’Eix Comercial i l’Hospital Santa Maria hem posat en funcionament diferents targetes multiservei, pròpies d’aquestes entitats en les que es poden incorporar els títols de transports integrats de l’ATM. Aquestes targetes són el carnet universitari de la UdL, la targeta financera de La Caixa Lleida Comerç Eix i la targeta d’identificació del personal de l’hospital Santa Maria, facilitant així l’accés al transport públic al conjunt de la comunitat universitària, als treballadors de l’hospital Santa Maria i als clients de l’Eix Comercial de la ciutat.
http://www.atmlleida.cat/noticies/289
Cerca…
Creix un 8,14% el nombre d'usuaris del transport públic a l'àrea de l'ATM de Lleida el primer semestre de 2015
La demanda interanual se situa en 7,8 milions de viatges i acumula 10 mesos de creixement continuat de viatgers
Per primer cop des de maig de 2009, creixen els tres modes de transports en termes interanuals
Actualment 8 de cada 10 usuaris del transport públic utilitza títols integrats
L'ATM de Lleida ha fet balanç de les últimes xifres de l’ús del transport públic. Així, durant el primer semestre de 2015 ha continuat la tendència positiva i s’han realitzat 4.131.867 viatges, el que suposa un augment del 8,14% (més de 300.000 viatgers) respecte el mateix període del 2014.
En el darrer quadrimestre de l’any passat es va trencar la tendència a la davallada de viatgers en el sistema de transport públic. Des de l’estiu de 2014 s’han recuperat prop de 400.000 usuaris, de manera que la demanda interanual al mes de juny de 2015 s’ha situat en 7.790.695 viatgers.
Per primer cop des de maig del 2009, els tres modes de transport integrats a l’àrea de Lleida creixen en termes interanuals. Aquest fet manifesta una recuperació de la demanda a la xarxa de bus urbà de Lleida ciutat, als serveis de bus interurbans i a la xarxa ferroviària, produïts per la remodelació de la xarxa de busos de la ciutat de Lleida, la incorporació de nous serveis com el bus exprés entre Lleida i Cervera i la integració de les Rodalies de l’àrea de Lleida.
Així, el servei de bus urbà creix un 6,51% en el darrer any, recuperant 360.180 viatgers des de juny del 2014; els serveis de bus interurbans creixen un 0,19%, guanyant 3.508 viatgers en el darrer any i per últim, els serveis ferroviaris guanyen 8.652 usuaris, xifra que suposa un increment del 16,25%.
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... re-2015.do
La demanda interanual se situa en 7,8 milions de viatges i acumula 10 mesos de creixement continuat de viatgers
Per primer cop des de maig de 2009, creixen els tres modes de transports en termes interanuals
Actualment 8 de cada 10 usuaris del transport públic utilitza títols integrats
L'ATM de Lleida ha fet balanç de les últimes xifres de l’ús del transport públic. Així, durant el primer semestre de 2015 ha continuat la tendència positiva i s’han realitzat 4.131.867 viatges, el que suposa un augment del 8,14% (més de 300.000 viatgers) respecte el mateix període del 2014.
En el darrer quadrimestre de l’any passat es va trencar la tendència a la davallada de viatgers en el sistema de transport públic. Des de l’estiu de 2014 s’han recuperat prop de 400.000 usuaris, de manera que la demanda interanual al mes de juny de 2015 s’ha situat en 7.790.695 viatgers.
Per primer cop des de maig del 2009, els tres modes de transport integrats a l’àrea de Lleida creixen en termes interanuals. Aquest fet manifesta una recuperació de la demanda a la xarxa de bus urbà de Lleida ciutat, als serveis de bus interurbans i a la xarxa ferroviària, produïts per la remodelació de la xarxa de busos de la ciutat de Lleida, la incorporació de nous serveis com el bus exprés entre Lleida i Cervera i la integració de les Rodalies de l’àrea de Lleida.
Així, el servei de bus urbà creix un 6,51% en el darrer any, recuperant 360.180 viatgers des de juny del 2014; els serveis de bus interurbans creixen un 0,19%, guanyant 3.508 viatgers en el darrer any i per últim, els serveis ferroviaris guanyen 8.652 usuaris, xifra que suposa un increment del 16,25%.
http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJ ... re-2015.do
Re: Integració tarifària a Lleida
Han publicat al DOGC d'avui les tarifes de l'ATM de Lleida per al 2016.
Com a Girona i Tarragona, es mantenen els preus i les recàrregues del 2015 seran vàlides durant tot l'any 2016.
Com a Girona i Tarragona, es mantenen els preus i les recàrregues del 2015 seran vàlides durant tot l'any 2016.
Re: Integració tarifària a Lleida
Prop de 60.000 viatgers del servei de Rodalia de Lleida es beneficien de la integració tarifaria
Es compleix un any de la integració tarifària de les línies R12, entre Sant Guim de Freixenet i Lleida, i R13/14, entre Vinaixa i la capital del Segrià
Avui, dimecres 16 de març, es compleix un any de la implantació de la integració tarifària a la Rodalia de Lleida. Durant aquests dotze mesos, un total de 59.449 viatgers d’aquest servei han fet ús del títols de transport públic de l’ATM de Lleida.
Des de la incorporació del servei de Rodalia, els usuaris poden viatjar en bus i tren usant un únic títol de transport i fer fins a tres transbordaments (tren, bus interurbà i bus urbà) sense cap cost afegit dins d’un límit horari. També ha suposat una rebaixa notable en el preu del bitllet, entre un 39% i un 87% més barat que el del bitllet senzill de tren, en funció del títol i del trajecte.
Amb la inclusió de les línies R12 i R13/14 de Rodalies de Catalunya es completa la integració de la xarxa ferroviària de Lleida, un procés iniciat al 2008 amb la integració tarifària de la línia de La Pobla, en el tram entre Lleida i Àger.
http://www.atmlleida.cat/noticies/327
Es compleix un any de la integració tarifària de les línies R12, entre Sant Guim de Freixenet i Lleida, i R13/14, entre Vinaixa i la capital del Segrià
Avui, dimecres 16 de març, es compleix un any de la implantació de la integració tarifària a la Rodalia de Lleida. Durant aquests dotze mesos, un total de 59.449 viatgers d’aquest servei han fet ús del títols de transport públic de l’ATM de Lleida.
Des de la incorporació del servei de Rodalia, els usuaris poden viatjar en bus i tren usant un únic títol de transport i fer fins a tres transbordaments (tren, bus interurbà i bus urbà) sense cap cost afegit dins d’un límit horari. També ha suposat una rebaixa notable en el preu del bitllet, entre un 39% i un 87% més barat que el del bitllet senzill de tren, en funció del títol i del trajecte.
Amb la inclusió de les línies R12 i R13/14 de Rodalies de Catalunya es completa la integració de la xarxa ferroviària de Lleida, un procés iniciat al 2008 amb la integració tarifària de la línia de La Pobla, en el tram entre Lleida i Àger.
http://www.atmlleida.cat/noticies/327
Re: Integració tarifària a Lleida
L’ATM de Lleida posa en marxa una aplicació per consultar la caducitat de les targetes
L’Autoritat Territorial de la Mobilitat de l’Àrea de Lleida ha posat en funcionament una aplicació web per tal que els usuaris puguin consultar la data de caducitat de les targetes de viatge. Coincidint amb el 8è aniversari de la integració tarifaria, s’inicia el procés de renovació de les primeres targetes emeses per l’entitat, ja que tècnicament s’ha establert que aquest és el període de vida útil del xip que duen incorporat.
Així doncs, per tal que els usuaris sàpiguen quan han de renovar la targeta també s’ha posat en marxa una campanya informativa i s’inclou la data de caducitat al tiquet de compra. Paral•lelament, per evitar que les targetes quedin fora d’ús quan encara hi ha títols de viatge, el sistema les seguirà validant fins a esgotar el saldo o el límit temporal dels títols de transport que continguin.
Per obtenir la data de caducitat a través de http://www.atmlleida.cat/caducitat, només cal introduir el número d’identificació de 12 dígits (0 10 en alguns casos) situat a la part inferior esquerra del revers de la targeta ATM. Aquesta consulta també es pot fer als Centres d’Atenció al Client http://www.atmlleida.cat/oficines i en determinats punts de la xarxa de recàrrega http://www.atmlleida.cat/xarxa-recarrega .
http://www.atmlleida.cat/noticies/328
L’Autoritat Territorial de la Mobilitat de l’Àrea de Lleida ha posat en funcionament una aplicació web per tal que els usuaris puguin consultar la data de caducitat de les targetes de viatge. Coincidint amb el 8è aniversari de la integració tarifaria, s’inicia el procés de renovació de les primeres targetes emeses per l’entitat, ja que tècnicament s’ha establert que aquest és el període de vida útil del xip que duen incorporat.
Així doncs, per tal que els usuaris sàpiguen quan han de renovar la targeta també s’ha posat en marxa una campanya informativa i s’inclou la data de caducitat al tiquet de compra. Paral•lelament, per evitar que les targetes quedin fora d’ús quan encara hi ha títols de viatge, el sistema les seguirà validant fins a esgotar el saldo o el límit temporal dels títols de transport que continguin.
Per obtenir la data de caducitat a través de http://www.atmlleida.cat/caducitat, només cal introduir el número d’identificació de 12 dígits (0 10 en alguns casos) situat a la part inferior esquerra del revers de la targeta ATM. Aquesta consulta també es pot fer als Centres d’Atenció al Client http://www.atmlleida.cat/oficines i en determinats punts de la xarxa de recàrrega http://www.atmlleida.cat/xarxa-recarrega .
http://www.atmlleida.cat/noticies/328
Re: Integració tarifària a Lleida
El ple de l’Ajuntament de Balaguer debatrà unir-se al sistema tarifari integrat de l’àrea de Lleida
El ple ordinari del mes de Març de Balaguer debatrà la integració del transport públic Municipal al sistema tarifari integrat de Lleida. Segons explica Jordi Ignasi Vidal la integració només es duria a terme en els viatges que impliquessin un desplaçament fins a la capital del Segrià, per aquets motiu s’habilitarien dues targetes, una vàlida només pels trasllats urbans i l’altra que s’utilitzaria per realitzar els viatges fins a Lleida.
En el ple també és debatrà les tarifes del transport municipal on des de l’equip de govern es proposarà l’augment de la targeta de deu viatges, passaria a valer 5’50, i diversos descomptes pels joves de 6 a 18 anys i pels més grans de 65 anys
http://www.balaguer.tv/se-al-sistema-ta ... de-lleida/
161024402
El ple ordinari del mes de Març de Balaguer debatrà la integració del transport públic Municipal al sistema tarifari integrat de Lleida. Segons explica Jordi Ignasi Vidal la integració només es duria a terme en els viatges que impliquessin un desplaçament fins a la capital del Segrià, per aquets motiu s’habilitarien dues targetes, una vàlida només pels trasllats urbans i l’altra que s’utilitzaria per realitzar els viatges fins a Lleida.
En el ple també és debatrà les tarifes del transport municipal on des de l’equip de govern es proposarà l’augment de la targeta de deu viatges, passaria a valer 5’50, i diversos descomptes pels joves de 6 a 18 anys i pels més grans de 65 anys
http://www.balaguer.tv/se-al-sistema-ta ... de-lleida/
161024402
Re: Integració tarifària a Lleida
El bus urbà de Balaguer si no m'equivoco és bus a la demanda. Ara que a partir de finals de mes es posen en marxa les noves freqüències a la línia de La Pobla, crec que seria necessari que aquest bus passi a funcionar de manera regular, coordinant-lo amb els horaris de sortida dels trens de l'estació de Balaguer i introduir-hi una parada al costat. Podria servir d'aportació per aquella gent que viu allunyada de l'estació d'FGC.
Re: Integració tarifària a Lleida
No, és un servei de línia regular normal i corrent.Renfe451 wrote:El bus urbà de Balaguer si no m'equivoco és bus a la demanda.
Re: Integració tarifària a Lleida
Tal com han dit, es un servei regular de dilluns a dissabtes si no recordo malament.Renfe451 wrote:El bus urbà de Balaguer si no m'equivoco és bus a la demanda. Ara que a partir de finals de mes es posen en marxa les noves freqüències a la línia de La Pobla, crec que seria necessari que aquest bus passi a funcionar de manera regular, coordinant-lo amb els horaris de sortida dels trens de l'estació de Balaguer i introduir-hi una parada al costat. Podria servir d'aportació per aquella gent que viu allunyada de l'estació d'FGC.
De totes maneres ja te parada a l'estació i el problema del bus de Balaguer es que no l'usa ni cristo ja que horaris i recorregut (com a mínim fins fa poc) eren totalment infumables. Jo per aquest motiu no l'he arribat a usar mai (en les milers d'oportunitats que he tingut) i sempre he tirat caminant, ja que entre el temps d'espera i el tour per la ciutat, trigues menys. Amb això li sumem el bitllet senzill i queda desaparegut per tothom.
El volia agafar per fer una volteta amb el bus vell, però veig que ja no he estat a temps.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Integració tarifària a Lleida
Avui estava mirant el llistat de punts de venda i recàrrega de títols de l'ATM de Lleida i surt com un punt de venda i recàrrega un lloc situat a Barcelona ciutat, concretament al Passeig de Garcia Faria número 80. És l'únic punt de venda situat fora de la demarcació de Lleida.
Això és correcte? I si és així, perquè allà?
Això és correcte? I si és així, perquè allà?
Re: Integració tarifària a Lleida
Jo crec que deu ser un error perquè els números parells d'aquest passeig corresponent al Parc del Maresme (zona verda) on no hi ha cap edifici. Si fossin els imparells encara podria ser veritat ja que és al costat on hi ha eld edificis.
Re: Integració tarifària a Lleida
No és l'unic.
Apareix també un punt a Osso de Cinca (Huesca)
Un altre error o el principi d'integració a la Franja?
Per Osso hi passa la Binéfar - Fraga - Lleida (Alsa - Alsina Graells)
Apareix també un punt a Osso de Cinca (Huesca)
Un altre error o el principi d'integració a la Franja?
Per Osso hi passa la Binéfar - Fraga - Lleida (Alsa - Alsina Graells)