La majoria de línies tenen algun gir complicat, no crec que la B29 la tornin a posar amb midis.sag470 wrote:Potser amb la millora a Tiana, ara pugui anar millor amb estandar. La última vegada que la vaig agafar, la B29 tenia alguns gir que amb estandar no eren fàcils de fer.
Notícies de Tusgsal
-
- N3
- Posts: 35
- Joined: Friday 01/08/2014 0:33
Re: Notícies de Tusgsal
Re: Notícies de Tusgsal
I la B30, la B31, la N2 i la N6, que van amb standard. Per allí també passen la B14 i la B20, però tenen midis.ivan123456 wrote:La majoria de línies tenen algun gir complicat, no crec que la B29 la tornin a posar amb midis.sag470 wrote:Potser amb la millora a Tiana, ara pugui anar millor amb estandar. La última vegada que la vaig agafar, la B29 tenia alguns gir que amb estandar no eren fàcils de fer.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
-
- N3
- Posts: 35
- Joined: Friday 01/08/2014 0:33
Re: Notícies de Tusgsal
quan passes per allà veus tota la tanca pintada de groc a causa dels busosRenfe445 wrote:I la B30, la B31, la N2 i la N6, que van amb standard. Per allí també passen la B14 i la B20, però tenen midis.ivan123456 wrote:La majoria de línies tenen algun gir complicat, no crec que la B29 la tornin a posar amb midis.sag470 wrote:Potser amb la millora a Tiana, ara pugui anar millor amb estandar. La última vegada que la vaig agafar, la B29 tenia alguns gir que amb estandar no eren fàcils de fer.
Més novetats!
Avui he tingut l'oportunitat de veure un nou Heuliez a la B18, concretament el nº 604.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
Des de la setmana passada han anat estrenant midis progressivament, i sembla que han quedat definitivament:
B1: 593, 594 i 595 (a més del 582 i 583 que ja hi eren, tota la línia es fa amb cotxes nous)
B3: Ara tota la línia es fa amb flota nova, del 596 al 602.
B7: 603
B18: 604
B80: 607
605 i 606 (Man Lion's Hybrid) estàn encara al Manresà amb les calques i matrícules a la espera d'estrenar-se.
B1: 593, 594 i 595 (a més del 582 i 583 que ja hi eren, tota la línia es fa amb cotxes nous)
B3: Ara tota la línia es fa amb flota nova, del 596 al 602.
B7: 603
B18: 604
B80: 607
605 i 606 (Man Lion's Hybrid) estàn encara al Manresà amb les calques i matrícules a la espera d'estrenar-se.
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Re: Notícies de Tusgsal
La B18 pot tenir el 338 i el 604 per poder "doblar" la seva freqüència.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
Tusgsal te hibrids? Pensava que no en tenia cap
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Notícies de Tusgsal
Primer van adquirir el 552 (CS Tempus) i el 553 (MAN Lion's City Hybrid).Vox wrote:Tusgsal te hibrids? Pensava que no en tenia cap
Vox
frankrodriguez.net
signatura
signatura
607 de TUSGSAL
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
Gràcies!Renfe445 wrote:Primer van adquirir el 552 (CS Tempus) i el 553 (MAN Lion's City Hybrid).Vox wrote:Tusgsal te hibrids? Pensava que no en tenia cap
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Notícies de Tusgsal
Pero la B1 no es fa amb 4 cotxes? El 594 suposo que quedarà en reserva.pau5321 wrote:Des de la setmana passada han anat estrenant midis progressivament, i sembla que han quedat definitivament:
B1: 593, 594 i 595 (a més del 582 i 583 que ja hi eren, tota la línia es fa amb cotxes nous)
B3: Ara tota la línia es fa amb flota nova, del 596 al 602.
B7: 603
B18: 604
B80: 607
605 i 606 (Man Lion's Hybrid) estàn encara al Manresà amb les calques i matrícules a la espera d'estrenar-se.
Re: Notícies de Tusgsal
No, son 5, cada 12 min. Temps de volta 60min, 20 min de fondo a marti pujol i 40 cap a dalt.sag470 wrote:Pero la B1 no es fa amb 4 cotxes? El 594 suposo que quedarà en reserva.pau5321 wrote:Des de la setmana passada han anat estrenant midis progressivament, i sembla que han quedat definitivament:
B1: 593, 594 i 595 (a més del 582 i 583 que ja hi eren, tota la línia es fa amb cotxes nous)
B3: Ara tota la línia es fa amb flota nova, del 596 al 602.
B7: 603
B18: 604
B80: 607
605 i 606 (Man Lion's Hybrid) estàn encara al Manresà amb les calques i matrícules a la espera d'estrenar-se.
De fet, els horaris son facils de saber, per exemple, abans el 305 feia els :00 a Fondo, el 306 els :12, 304 els :24, 303 :36, 295 :48
http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Una página con propuestas de autobuses y metro
http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.
Re: Notícies de Tusgsal
Avistats el dia 26/03/2015 el 605, Man Lions Híbrid i l'Irizar Híbrid a la B31. No sé si circulen els demés híbrids nous i els Heuliez que faltaven per entrar en circulació
Situació de les últimes incorporacions a la flota.
Vist dues vegades el Irizar i2e s/n a la B26 i el nº 606 (MAN Lion's City Hybrid) a la mateixa línia.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
Precisament avui he agafat una B26, cap les 19hores, de Sant Adrià fins l'estació de rodalies de Badalona i la majoria de l'estona només anavem jo i el conductor. Apart que el recorregut es fa lent, pesat. No sé si es massa habitual. A més desrpés puja cap Can Ruti així que imagino deu tenir més demanda.
No agafo quasibé mai els busos de Tusgsal però m'he quedat sorprés.
Vox
No agafo quasibé mai els busos de Tusgsal però m'he quedat sorprés.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Notícies de Tusgsal
Existeix alguna web amb info de la flota actual de Tusgsal?
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Re: Notícies de Tusgsal
Home, si dius que va lent... Has encertat en el 0.00000001% de probabilitats que NO et toqui en Sebastian Vettel com a xòfer,Vox wrote:Precisament avui he agafat una B26, cap les 19hores, de Sant Adrià fins l'estació de rodalies de Badalona i la majoria de l'estona només anavem jo i el conductor. Apart que el recorregut es fa lent, pesat. No sé si es massa habitual. A més desrpés puja cap Can Ruti així que imagino deu tenir més demanda.
No agafo quasibé mai els busos de Tusgsal però m'he quedat sorprés.
Vox
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
La web del José Mora (de moment, en "coma") té uns documents de la TUSGSAL, però de línies. A veure si m'animo i creo quelcom sobre la flota de TUB, L.S.A. / TUBSAL / TUSGSAL.Vox wrote:Existeix alguna web amb info de la flota actual de Tusgsal?
Vox
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Re: Notícies de Tusgsal
Si, ja vaig veure que la web estava parada. Una llàstima!Renfe445 wrote:La web del José Mora (de moment, en "coma") té uns documents de la TUSGSAL, però de línies. A veure si m'animo i creo quelcom sobre la flota de TUB, L.S.A. / TUBSAL / TUSGSAL.Vox wrote:Existeix alguna web amb info de la flota actual de Tusgsal?
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.