Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
-
- N9
Festival a Montcada Bifurcació: totes les circulacions a Cerdanyola es realitzen per via 4 i amb autorització escrita de sortida. Els retards estan a l'ordre del dia.
Servidor s'ha quedat aturat 10 minuts a Sant Andreu Arenal, sis minuts més a l'entrada de Montcada Bifurcació i un minut llarg més en aquesta estació. Globalment, he arribat 25 minuts tard a la universitat perdent la primera hora de classe del matí.
Servidor s'ha quedat aturat 10 minuts a Sant Andreu Arenal, sis minuts més a l'entrada de Montcada Bifurcació i un minut llarg més en aquesta estació. Globalment, he arribat 25 minuts tard a la universitat perdent la primera hora de classe del matí.
Aquest matí (Dissabte) anava per Montcada direcció Sant Celoni una UT-450 (les de 6 vagons vaja) fet anecdotic, ja que jo sàpiga si no és per eventos especial (F1,...) no passen dels Sant Andreu Comptal - Sant Vicenç de Calders
Last edited by mikado on Sunday 07/05/2006 16:35, edited 1 time in total.
- Pere
- N9
Home, jo he anat alguns dissabtes amb els Granollers Centre- Vilanova G. servits per UTs 450 de 6 cotxes , sense que hi hagues alguna cosa especialmikado wrote:Aquest matí (Dissabte) anava per Montcada direcció Sant Celoni una UT-450 (les de 6 vagons vaja) fet anecdotic, ja que jo sàpiga si no é per eventos especial (F1,...) no passen dels Sant Andreu Comptal - Sant Vicenç de Calders
Incidència greu a La Llagosta (R2):
No sé si per avaria de tren o de la pròpia estació, la via la La Llagosta està bloquejada en sentit sud (desconec si en sentit nord). El meu tren ha agafat el desviament de mercaderies (magatzem cotxes) que va paral·lel a la via normal i al passar a l'alçada de l'estació hem vist que estava tota l'andana plena com un ou (passatgers d'una 451).
Se'ns quedaven mirant amb cara de bastant mosqueig mentre circulàvem, a pas de tortuga naturalment.
20 minuts tard el Granollers-Sants i suposo que això continuarà tot el matí.
No sé si per avaria de tren o de la pròpia estació, la via la La Llagosta està bloquejada en sentit sud (desconec si en sentit nord). El meu tren ha agafat el desviament de mercaderies (magatzem cotxes) que va paral·lel a la via normal i al passar a l'alçada de l'estació hem vist que estava tota l'andana plena com un ou (passatgers d'una 451).
Se'ns quedaven mirant amb cara de bastant mosqueig mentre circulàvem, a pas de tortuga naturalment.
20 minuts tard el Granollers-Sants i suposo que això continuarà tot el matí.
- Pere
- N9
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per caiguda de la catenària entre les estacions d'El Prat i Castelldefels, els trens de la línia C2 estan circulant amb demores d'uns 45 minuts en tots dos sentits. També la C4 afectada amb retards en tots dos sentits, però d'uns 15 minuts. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat.
Dia: 15/05/2006 - Hora: 14:00
Per avaria a la catenària entre El Prat i Castelldefels, els trens de la línia C2 de Renfe Rodalies estan circulant amb demores d'uns 45 minuts en tots dos sentits. També afectades amb retards 30 minuts,la C1 en ambdós sentits i la C3 direcció Vic i la C4, amb demores d'uns 15 minuts en ambdós sentits. La línia C7 de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana.
http://www.tvcatalunya.com/atm/
Per avaria a la catenària entre El Prat i Castelldefels, els trens de la línia C2 de Renfe Rodalies estan circulant amb demores d'uns 45 minuts en tots dos sentits. També afectades amb retards 30 minuts,la C1 en ambdós sentits i la C3 direcció Vic i la C4, amb demores d'uns 15 minuts en ambdós sentits. La línia C7 de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana.
Dia: 15/05/2006 - Hora: 16:08
Per avaria a la catenària ja solucionada, els trens de la línia C2 Nord de Renfe Rodalies estan circulant amb demores d'uns 45 minuts. També afectades amb retards 30 minuts,la C1 en ambdós sentits i la C3 direcció Vic i la C4 Nord,amb demores d'uns 15 minuts. La resta de líniesde Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat.
Per avaria a la catenària ja solucionada, els trens de la línia C2 Nord de Renfe Rodalies estan circulant amb demores d'uns 45 minuts. També afectades amb retards 30 minuts,la C1 en ambdós sentits i la C3 direcció Vic i la C4 Nord,amb demores d'uns 15 minuts. La resta de líniesde Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat.
Dia: 15/05/2006 - Hora: 17:00
Des del Centre d'Informació TransMet, destacar que els transports públics funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona. Circulen, doncs, sense incidències destacables metro, autobusos, tramvia Ferrocarrils de la Generalitat i Renfe Rodalies, segons ens informen les empreses operadores d'aquests serveis.
Des del Centre d'Informació TransMet, destacar que els transports públics funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona. Circulen, doncs, sense incidències destacables metro, autobusos, tramvia Ferrocarrils de la Generalitat i Renfe Rodalies, segons ens informen les empreses operadores d'aquests serveis.
Danzig, si et serveix d'alguna cosa, jo també he arribat molt tard a la feina . Aquest matí el camí cap a Granollers era força curiós. Desprès de mitja hora d'espera a Gavà esperant que sortis el tren, i amb certa calma fins a BCN-Sant Andreu Comptal, he pogut veure un l'embus de trens que s'havia format entre Granollers i BCN en direcció cap a aquesta útlima. A totes les estacions dotades de vies secundàries, excepte La Llagosta que no en té, es podien veure trens de rodalies aturats per cedir el pas a la bateria de CEx's que venien amb retard. En definitiva; a les vies 3 de Montcada i Reixac, Mollet-Sant Fost, Montmelò i Granollers t'hi trobaves amb trens cedint el pas.Curiós, realment molt curios.Danzig wrote:Una hora tard a la feina, no està malament
Visca la C2!
Per cert, jo ha sentit alguna cosa d'un camió que ha tingut un accident a les costes del Garraf, i que, com amenaçava de caure a les vies (s'ha hagut de quedar penjant), ha obligat a talla les vies en aquella zona. Algú en sap alguna cosa mès?
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
- Pere
- N9
Si, efectivament és el que dius, un camió ha volcat a les costes del Garraf, hi han hagut de tallar durant 3-4h. la R2.neroon wrote:Danzig, si et serveix d'alguna cosa, jo també he arribat molt tard a la feina . Aquest matí el camí cap a Granollers era força curiós. Desprès de mitja hora d'espera a Gavà esperant que sortis el tren, i amb certa calma fins a BCN-Sant Andreu Comptal, he pogut veure un l'embus de trens que s'havia format entre Granollers i BCN en direcció cap a aquesta útlima. A totes les estacions dotades de vies secundàries, excepte La Llagosta que no en té, es podien veure trens de rodalies aturats per cedir el pas a la bateria de CEx's que venien amb retard. En definitiva; a les vies 3 de Montcada i Reixac, Mollet-Sant Fost, Montmelò i Granollers t'hi trobaves amb trens cedint el pas.Curiós, realment molt curios.Danzig wrote:Una hora tard a la feina, no està malament
Visca la C2!
Per cert, jo ha sentit alguna cosa d'un camió que ha tingut un accident a les costes del Garraf, i que, com amenaçava de caure a les vies (s'ha hagut de quedar penjant), ha obligat a talla les vies en aquella zona. Algú en sap alguna cosa mès?
Salutacions
Avui que tenia festa a Sabadell se m'ha ocorregut anar a Sitges i quina història a l'anar!
Com que estic com una cabra, he agafat un Regional i he deduït que aniria per Vilafranca, i si, el Regional ha tirat via Vilafranca i Sant Vicenç de Calders. (Feia gràcia passar per L'Hospitalet i Martorell sense parar ) I a l'anar he agafat un Regional cobert per una 448R, i també m'he creuat una 470 baixant a BCN a l'altura de Lavern-Subirats.
I quan ja era a Sant Vicenç, he aconseguit agafar sense gaire espera un Rodalies a Sant Andreu Comtal que m'ha deixat a Sitges.
M'ho he passat bomba!!
com a curiositat, dir que avui a Sant Joan Despí han parat l'estrella galicia, un altaria, una 448R i una 470 en direcció Barcelona. S'ha de dir que no acceptaven passatgers , pero hi han parat, un darrere l'altre, que es un bon començament! Sembla ser que la cua per a entrar a Sants arribava fins a Sant Joan :S:S
- Carlos L'H
- N6