Seguiment de les 440, 447 i 470

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by sag470 »

Que yo sepa, el Biotren chileno se puso con 3 unidades ya vendidas a Metrotren y 4 unidades nuevas, llamadas Concepción, ex-440-048, 440-108, 440-133 y 440-134.
User avatar
ortegote
N8
N8
Posts: 1231
Joined: Tuesday 25/06/2013 18:11
Location: a prop d' ADIF
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by ortegote »

ok.
jo desconeixia que fossin dos serveis distints el biotren i el Metrotren.
Però bé si son ex440 totes.
Gracies per la resposta.
User avatar
sag470
N9
N9
Posts: 1902
Joined: Friday 28/12/2007 16:49

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by sag470 »

De res. I amés dóno més informacions.

Són dos serveis, i ara amb nous trens de plataforma Civia que comparteixen serveis a Metrotren. Chile sembla la segona Espanya.

A Chile, hi ha Metrotren i Biotren amb 440, el Terrasur Chillán amb 444 i el Terrasur Temuco amb 269+10000. Els 593 estan apartats sense serveis. Després hi ha els nous Alstom XTrapolis que sembla que fan serveis a Metrotren.
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Don Ramón »

sag470 wrote:De res. I amés dóno més informacions.

Són dos serveis, i ara amb nous trens de plataforma Civia que comparteixen serveis a Metrotren. Chile sembla la segona Espanya.

A Chile, hi ha Metrotren i Biotren amb 440, el Terrasur Chillán amb 444 i el Terrasur Temuco amb 269+10000. Els 593 estan apartats sense serveis. Després hi ha els nous Alstom XTrapolis que sembla que fan serveis a Metrotren.
Es verdad, ahora que lo dices recuerdo que las unidades del Biotren eran parecidas al Civia (o tal vez Civias sin más pero que las ví distintas por el color).

Esto de que Chile parece la segunda España tiene lógica, porque tienen una parte de la red ferroviaria en ancho ibérico, normal que con la poca demanda de material rodante se dirijan a uno de los pocos otros sitios del mundo que usan ese ancho de vía.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
User avatar
raulitinbcn
N8
N8
Posts: 1172
Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Location: Barcelina

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by raulitinbcn »

La primera imagen me recuerda a Estació de França, con dos 440R/470 estacionadas ...
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Don Ramón »

Sí, la estación transmite un poco un aire de Estació de França, pero en miniatura, tiene como la mitad del tamaño
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe451 »

Porto notícies sobre les 447 PMR. En breu vindran dues noves unitats reformades més a Rodalies, concretament la 136R i la 159R, que es troben en procés de pintura a Villaverde i si tot va bé, en qüestió de poques setmanes les podriem tenir ja aquí.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by trainman »

Avistada 447 reformada para la línea de Puigcerdà en la R4. Se trata de la 447-124R, que junto con la 447-098R, la he visto haciendo el Terrassa (10:45)-Martorell (12:05) y Martorell (12:24)-Terrassa (13:47)
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe451 »

trainman wrote:Avistada 447 reformada para la línea de Puigcerdà en la R4. Se trata de la 447-124R, que junto con la 447-098R, la he visto haciendo el Terrassa (10:45)-Martorell (12:05) y Martorell (12:24)-Terrassa (13:47)
Esto es un cachondeo... ya se cuelan hasta en la R4!
User avatar
Don Ramón
N8
N8
Posts: 1194
Joined: Tuesday 25/11/2014 22:22
Location: Sant Martí de Provençals

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Don Ramón »

Renfe451 wrote:
trainman wrote:Avistada 447 reformada para la línea de Puigcerdà en la R4. Se trata de la 447-124R, que junto con la 447-098R, la he visto haciendo el Terrassa (10:45)-Martorell (12:05) y Martorell (12:24)-Terrassa (13:47)
Esto es un cachondeo... ya se cuelan hasta en la R4!
Debe ser un tema de rotación, porque las reformadas se las ve bastantes veces haciendo el R12. Pero es verdad que no es precisamente una buena gestión teniendo una unidad reformada haciendo el Terrassa-Martorell en lugar de algún regional, donde hacen mucha más falta
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
cesc
N5
N5
Posts: 151
Joined: Saturday 11/08/2012 10:14

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by cesc »

Don Ramón wrote:
Renfe451 wrote:
trainman wrote:Avistada 447 reformada para la línea de Puigcerdà en la R4. Se trata de la 447-124R, que junto con la 447-098R, la he visto haciendo el Terrassa (10:45)-Martorell (12:05) y Martorell (12:24)-Terrassa (13:47)
Esto es un cachondeo... ya se cuelan hasta en la R4!
Debe ser un tema de rotación, porque las reformadas se las ve bastantes veces haciendo el R12. Pero es verdad que no es precisamente una buena gestión teniendo una unidad reformada haciendo el Terrassa-Martorell en lugar de algún regional, donde hacen mucha más falta
Per la R1 s'han avistat mes d'un cop, i en algún cas l'ha he vist amb doble composició reformades per la línea de Puigcerdà a la R1. Mes que rotació, RENFE no sap a on envía els Trens, i per falta de material envía el 1er que té a mà.
trainman
N9
N9
Posts: 2365
Joined: Monday 02/05/2005 11:50
Location: Cerdanyola del Vallès

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by trainman »

Hace unos minutos he visto al Lleida (8:50)-L'Hospitalet (12:20) servido por una 470
Prest
N5
N5
Posts: 110
Joined: Friday 02/08/2013 21:32
Location: R2 Sud

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Prest »

Ahir Doble composició de 447 PMR (207M en cua) va fer el servei R2sud/R15 EdF-Reus Cadenciat de les 18:50.
La R2 sud és pràcticament 450/451 i Civies avui en dia. Algun servei és en 447 (he vist una 447 fer el segon servei a SvC bastant sovint) i el Reus sol sempre ser una 447.
Vaig fer menció de la possibilitat de que fos una 470 fa 1 mes però ahir em vaig sorprendre en anar una 447 PMR.
En veure la nova cabina de llum (es nota molt la diferent il·luminació) pensava que podria haver sigut una 447R, en ser un servei regional.

La primera vegada que havia anat una, està bastant ben fet, i espero que s'estengui al llarg de la sèrie. No crec que en vegi gaire sovint per aquesta línia.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe451 »

Des de fa uns anys, sembla ser que la tendència de Renfe es que quan envien material de Madrid a València per prestar servei amb motiu de les Falles, acaben a Barcelona. I aquest any es torna a repetir la història. En breu arribaran a Barcelona dues noves 447 PMR procedents de Madrid, la 447-121 i la 447-133, que tenen la decoració Renfe Cercanías. Només saber-se la notícia del canvi de base d'aquestes unitats, els aficionats de Madrid han posat el crit al cel, i de quina manera... normal ja que durant aquests darrers anys el nucli de Madrid, han marxat moltes 447 en massa cap a altres nuclis (sobretot a Santander, Sant Sebastià i Barcelona).

Amb aquestes dues noves incorporacions doncs, seran set les unitats 447 PMR en servei a Rodalies (i quan arribin la 136R i la 159R en seran nou).
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe451 »

Semblen ser que aquestes dues PMR ex-Madrid ja han arribat a Barcelona. Avistada la 133R aquest matí als tallers Nertus de Cornellà.
ferroviario_catalan
N8
N8
Posts: 727
Joined: Sunday 08/06/2008 16:03
Location: Horta L5

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by ferroviario_catalan »

Entonces, tendremos 2 unidades 447 PMR que no tendrán de momento, el esquema de Rodalies... Me gusta!
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe451 »

ferroviario_catalan wrote:Entonces, tendremos 2 unidades 447 PMR que no tendrán de momento, el esquema de Rodalies... Me gusta!
Efectivamente, de momento el esquema de RdC no lo van a llevar en estas dos nuevas PMR que hemos recibido. Aún no han prestado servicio, mañana a lo mejor salimos de dudas y veremos en que línea efectúan sus primeros servicios, ya que éstas han venido para incorporarse de inmediato.
User avatar
Renfe451
N9
N9
Posts: 1932
Joined: Tuesday 01/08/2006 12:12
Location: Barcelona
Contact:

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Renfe451 »

Atenció! Una de les 447 PMR ex-Madrid ja circula i no ho ha fet a l'R4 precisament. La 265M-133R-266M feia serveis a la línia R3. M'ho han informat per Whatsapp, els que viviu a prop d'aquella línia, intenteu caçar-la.
User avatar
fgc113
N8
N8
Posts: 1033
Joined: Monday 09/06/2014 14:05
Location: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by fgc113 »

Al Facebook de Pqnoensfotintren han posat unes fotos comparant els reformats a PMR i els reformats per a aquesta línia:

Image

Image

Image

Image
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Jaumejivi
N1
N1
Posts: 1
Joined: Wednesday 25/03/2015 16:13

Re: Seguiment de les 440, 447 i 470

Post by Jaumejivi »

He avistat un 447 PMR en simple a l'alçada de Clot Aragó, cap a les 17h, fent un R11: Regional Cerbére-Barcelona sants amb els colors de Cercanias.
Last edited by Jaumejivi on Wednesday 25/03/2015 20:36, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”