L'Institut Cartogàfic de Catalunya ha publicat una espècie de Google Maps que permet comparar com era Catalunya des de 1945 fins a l'actualitat. No us ho perdeu:
http://betaportal.icgc.cat/canurb/cathistoric.html
Plànols aeirs: Com era Catalunya des de 1945?
- wefer
- Administrador
Plànols aeirs: Com era Catalunya des de 1945?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Interessant!
Molt interessant el web. M'hi he entretingut una bona estona!
Re: Plànols aeirs: Com era Catalunya des de 1945?
Molt xulo!! Jo m'he entretingut a veure les vies per Salou i Cambrils el 1945. Per allò de si hi eren abans les vies o el poble, com es discutia en algun post sobre corredor del mediterrani / eix cívic. Gràcies!
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
La Rambla Sant Sebastià l'any 2000.
Fixeu-vos que el disseny de la rambla com el coneixem ara només arribava fins a la cruïlla amb el carrer de Sant Silvestre, i l'aparcament subterrani encara no estava construït.
No es veu en la imatge, però també la Rambla del Fondo i els seus voltants estaven en una fase de canvis que, segons el meu punt de vista, es va trigar molt a consolidar-se.
frankrodriguez.net
signatura
signatura
Per fi he pogut veure les famoses carreteres de Montigalà, que les vaig trepitjar de petit pero no recordava a quins carrers actuals pertanyen.
Això per mi és una eina molt potent per poder dur a terme el meu Projecte TUSGSAL (ja us diré qué es...)
frankrodriguez.net
signatura
signatura