Sortida metro històric 2015
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Sortida metro històric 2015
"hiszteric" segons la URL, ha ha ha... Doncs ja seria una mica això! Quin poc marge!
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Re: Sortida metro històric 2015
Vaja, sembla ser que la excusa de que el tren no pot anar més enllà de Sagrada Família sols s'utilitza quan convé, el més intrigant ara es el motiu (excusa de torn) per iniciar a Sagrada Família i no fer el tram sencer des de La Pau fins a Sant Antoni com fa 4 o 5 anys. En fi, TMB...
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Sortida metro històric 2015
Hi ha bastanta gent, i això que sòn les vuit en punt.
PD: escric des del mòbil
PD: escric des del mòbil
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Sortida metro històric 2015
Ah, ostres, que aquest any no comença (ni acaba) a La Pau!
Se'm complicarà la logística, doncs...
Se'm complicarà la logística, doncs...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- raulitinbcn
- N8
- Posts: 1172
- Joined: Tuesday 21/02/2012 13:54
- Facebook: raul.lopezalvarez.37
- Location: Barcelina
Re: Sortida metro històric 2015
Apa, jo ja tinc les dues meves! Les ha anat a recollir aquest matí el meu pare, la 056 i 057 són.
Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -
Autobuseros Magazín -
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Sortida metro històric 2015
La nuit de gloire eeeest arrivéeeee... (aquests temes no acostumàvem a tenir-los al subfòrum de trobades i esdeveniments?)
A veure la meva logística aquest any: per agafar el Gran Metro hauré d'agafar el metro primer, d'acord. La tornada, però, ja veurem... Seria fantàstic que, si hi ha més gent que hagi de tornar a La Pau, ens deixessin fer-ho amb el tren, en el seu viatge cap a la cotxera
A veure la meva logística aquest any: per agafar el Gran Metro hauré d'agafar el metro primer, d'acord. La tornada, però, ja veurem... Seria fantàstic que, si hi ha més gent que hagi de tornar a La Pau, ens deixessin fer-ho amb el tren, en el seu viatge cap a la cotxera
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Trasllat
Tota la raó. Així s'ha fet.Fran-Ikarus wrote:(aquests temes no acostumàvem a tenir-los al subfòrum de trobades i esdeveniments?)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Sortida metro històric 2015
Seguirem l'event en directe, a temps real, al Magazín.
http://magazin.amicsdelbus.com/20150415 ... oric-2015/
http://magazin.amicsdelbus.com/20150415 ... oric-2015/
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- Mr. Baricentro
- N6
- Posts: 311
- Joined: Monday 11/07/2005 16:20
- Location: España
- Contact:
Re: Sortida metro històric 2015
Me acabo los makis de salmón y cojo el coche. Nos vemos en 45min.
Re: Sortida metro històric 2015
Em fa llàstima que la sortida sempre cau en un dia de dilluns a divendres... Per què no ho fan un dissabte o un diumenge?
frankrodriguez.net
signatura
signatura
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Sortida metro històric 2015
Dramàtics els minuts bolcats, entre 0:38 i 0:50Adolescent barceloní wrote:Seguirem l'event en directe, a temps real, al Magazín.
http://magazin.amicsdelbus.com/20150415 ... oric-2015/
De dissabte a diumenge no, perquè amb el plantejament actual cal que no hi hagi servei regular de metro. De divendres a dissabte començaria molt tard, i a més compten amb només 3 hores per fer el manteniment nocturn. De diumenge a dilluns no hi hauria diferència amb la planificació actual, pel que fa a "compromisos laborals" de la gent l'endemà, i molt probablement sí que hi hauria més dificultats pel que fa a participació de personal de TMB.Renfe445 wrote:Em fa llàstima que la sortida sempre cau en un dia de dilluns a divendres... Per què no ho fan un dissabte o un diumenge?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Sortida metro històric 2015
Aquest és el problema. La circulació s'hauria de fer entre els trens de servei regular els caps de setmana, com es fa a d'altres ciutats (més) europees.Fran-Ikarus wrote:De dissabte a diumenge no, perquè amb el plantejament actual cal que no hi hagi servei regular de metro.
Per exemple seria ideal els matins de diumenge quan hi ha freqüències de 10 minuts.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Sortida metro històric 2015
Mmm, amb la velocitat que assoleix actualment no ho veig viable, creieu-me. El ritme és molt més "conservador" que, per comparar-ho amb quelcom, el que assolien els Brill 18 i 301 quan sortien.
Segurament no sigui "físicament impossible", però molts altres factors (manteniment?) potser haurien de canviar força. L'absència de vies que facin d'apartador tampoc ajuda gaire (altrament es podria plantejar que no hagi d'arribar fins a un extrem, per invertir el sentit, i això podria compensar part del retard que aniria acumulant respecte la velocitat d'un 9000, en el cas de la L2)
Abans que tot això, jo frisaria perquè es pogués tornar a fer algun recorregut diferent, ni que fos amb el format actual. L4 o L3 passant pel "sector Gran Metro", vaja.
Segurament no sigui "físicament impossible", però molts altres factors (manteniment?) potser haurien de canviar força. L'absència de vies que facin d'apartador tampoc ajuda gaire (altrament es podria plantejar que no hagi d'arribar fins a un extrem, per invertir el sentit, i això podria compensar part del retard que aniria acumulant respecte la velocitat d'un 9000, en el cas de la L2)
Abans que tot això, jo frisaria perquè es pogués tornar a fer algun recorregut diferent, ni que fos amb el format actual. L4 o L3 passant pel "sector Gran Metro", vaja.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Re: Sortida metro històric 2015
Ja saps... Que si el 300 no té sistemes de seguretat, que és un risc, blablabla
Re: Sortida metro històric 2015
Aviam avaim, el tema de la velocitat agafa-ho amb pinces, el motorista duu el 300 lentet per a que el viatge no duri un suspir. Cert és que el tren no podrà assolir la velocitat màxima de la resta de trens, però no ens oblidem que els 300 han compartit carrussel amb les 1000, 1100 i 3000, així que el tema de la velocitat no hauria de ser un problema molt greu.Fran-Ikarus wrote:Mmm, amb la velocitat que assoleix actualment no ho veig viable, creieu-me. El ritme és molt més "conservador" que, per comparar-ho amb quelcom, el que assolien els Brill 18 i 301 quan sortien.
Segurament no sigui "físicament impossible", però molts altres factors (manteniment?) potser haurien de canviar força. L'absència de vies que facin d'apartador tampoc ajuda gaire (altrament es podria plantejar que no hagi d'arribar fins a un extrem, per invertir el sentit, i això podria compensar part del retard que aniria acumulant respecte la velocitat d'un 9000, en el cas de la L2)
Abans que tot això, jo frisaria perquè es pogués tornar a fer algun recorregut diferent, ni que fos amb el format actual. L4 o L3 passant pel "sector Gran Metro", vaja.
Si no surt es pels temes de sempre... De totes maneres caldria veure el tema de la tensió o el del fre regeneratiu a les sèries actuals.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Sortida metro històric 2015
No cal que pari a totes les estacions.Fran-Ikarus wrote:Mmm, amb la velocitat que assoleix actualment no ho veig viable, creieu-me.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Sortida metro històric 2015
Per portar passatge sí (entenc que aquesta seria la idea, a l'estil dels 100 els diumenges dels anys 80, no?). Imagina que hi puges, per casualitat, per anar a Urquinaona, i et porta fins a Passeig de Gràcia o Girona
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Sortida metro històric 2015
Podria circular com tren especial que no admet passatge. És a dir, es faria igual que ara quedant a una estació de sortida i amb una altra d'arribada.Fran-Ikarus wrote:Per portar passatge sí (entenc que aquesta seria la idea, a l'estil dels 100 els diumenges dels anys 80, no?). Imagina que hi puges, per casualitat, per anar a Urquinaona, i et porta fins a Passeig de Gràcia o Girona
L'altra manera és la que es feia a FGC o quan es retira un tren a cotxeres, avisant que aquell tren només farà un recorregut parcial, ja sigui per megafonia o a viva veu pel personal del tren.
La idea és simplement no haver de fer-ho de matinada i per tant obrir-lo més pel públic en general (sobretot familiar) i no únicament per a aficionats.
Possibles trajectes:
- L3 - Cotxeres Sant Genís <> Trinitat Nova
- L5 - Vilapicina <>Vall d'Hebron (o cotxeres Sant Genís)
- L5 - Cotxeres Can Boixeres <> Cornellà
Vies L3
Vies L5
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT