Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- TramviaBlau
- N6
- Posts: 238
- Joined: Friday 30/09/2005 8:55
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
No m´en recordava, vaig dir que si, i ara no sé si hi aniré.
EDITO: Si que hi he anat. El format ha estat de "fals debat" perquè tot estava ja lligat i ben lligat. Ha estat interesant a "seques" i el regidor s´ha anat a mitja part per un altre compromís. No hi ha hagut torn de preguntes........
El que m´ha mosquejat es que el Sr. Carles Agustí ha comentat les dues propostes mes votades segons ell: la de treure els títols de transport de paper i la d´aprofitar els terrats com a zones verdes com a segona !!!!!!!! No se si ja portava el discurs" preparat i no l´ha canviat o ha estat una tergiversació conscient dels resultats, perquè ara mateix la diferencia amb la unió dels tramvies és de 16 vots!!!!..... M´estava esperant per colar- me i dir-ho si hi havia un torn de preguntes però no hi ha hagut ocasió.
Algú sap com podríem comunicar aquest "error" de la conferència??????
EDITO: Si que hi he anat. El format ha estat de "fals debat" perquè tot estava ja lligat i ben lligat. Ha estat interesant a "seques" i el regidor s´ha anat a mitja part per un altre compromís. No hi ha hagut torn de preguntes........
El que m´ha mosquejat es que el Sr. Carles Agustí ha comentat les dues propostes mes votades segons ell: la de treure els títols de transport de paper i la d´aprofitar els terrats com a zones verdes com a segona !!!!!!!! No se si ja portava el discurs" preparat i no l´ha canviat o ha estat una tergiversació conscient dels resultats, perquè ara mateix la diferencia amb la unió dels tramvies és de 16 vots!!!!..... M´estava esperant per colar- me i dir-ho si hi havia un torn de preguntes però no hi ha hagut ocasió.
Algú sap com podríem comunicar aquest "error" de la conferència??????
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Justo venía a preguntar si alguien había ido. Caray, si yo llego a estar ahí le gritaba sin tapujos que estaba mintiendo el hombre, pero enfin. No se puede esperar más de un gobierno municipal tan rastrero como éste. Por cierto, dos días hábiles van y aún no han contestado a la propuesta, pese a estar obligados a hacerlo por tener ésta más de 50 apoyos.
No me sorprende nada de ésto. ¿Que esperabamos que pasara? Si obviamente todo esto de "gobierno abierto" y "participación ciudadana" es una farsa que topa rápidamente con sus límites cuando se trata de los intereses verdaderamente prioriarios de los señores del ay-untamiento.
Yo te recomendaría que escribieras una carta al director a los principales diarios. Lo mejor que creo que podemos hacer es simplemente hacer saber estas cosas a la opinión pública, dejando en evidencia a esos mediocres.
No me sorprende nada de ésto. ¿Que esperabamos que pasara? Si obviamente todo esto de "gobierno abierto" y "participación ciudadana" es una farsa que topa rápidamente con sus límites cuando se trata de los intereses verdaderamente prioriarios de los señores del ay-untamiento.
Yo te recomendaría que escribieras una carta al director a los principales diarios. Lo mejor que creo que podemos hacer es simplemente hacer saber estas cosas a la opinión pública, dejando en evidencia a esos mediocres.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Quina vergonya més absoluta. I encara tenen la barra de dir-li "govern obert"!!!! Aquesta gent ni tan sols saben fer trampes i mira que és fàcil amb un procés tant opac com aquest i que ells controlen totalment. Com deia aquell, "es de ser inútiles".TramviaBlau wrote:ara mateix la diferencia amb la unió dels tramvies és de 16 vots!!!!..... M´estava esperant per colar- me i dir-ho si hi havia un torn de preguntes però no hi ha hagut ocasió.
Au, a les properes eleccions municipals ja sabem què cal dir-los a tota aquesta colla.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Ganz
- N7
- Posts: 330
- Joined: Monday 07/05/2012 13:30
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Location: Puigcerdà
Re: Tren-tramvia per la Diagonal.
Avui, tot reflexionant sobre diferents aspectes positius que podria aportar una unió de les dues xarxes de tramvia, m'ha vingut al cap una idea diferent que no he vist escrita mai en el fòrum: la possibilitat de fer passar trens-tramvia de rodalies per la xarxa de TRAM . M'explico:
Connectant Trambaix i Trambesòs per Francesc Macià i Glòries, realitzant una ampliació per Rambla Tarradellas fins l'estació de Sants i connectant amb la xarxa d'ADIF a Sant Feliu de Llobregat i Sant Adrià del Besòs, es podria fer que tots els serveis Molins de Rei/Hospitalet-Mataró/Arenys de Mar passessin a ser realitzats per tren-tramvia, que podria tenir parada a Sant Feliu del Llobregat, Ernest Lluch, Francesc Macià (Estació de Sants), Diagonal, Glòries i Sant Adrià del Besòs .
Avantatges que li trobo: iniciativa molt més econòmica que realitzar un nou túnel o quadruplicar la via d'un ja existent. Millor accessibilitat. Major cobertura dins la ciutat comtal. Descongestió del túnel d'ADIF de Pl.Catalunya. Possibilita l'adaptació a 1435 mm d'ampliada la xarxa general entre Molins de Rei i Sant Feliu del Llobregat, així com entre Sant Adrià del Besòs i Arenys de Mar.
Inconvenients: complexa gestió dels sistemes de tren-tramvia, com és conegut. Confusió entre xarxes per part dels usuaris. Pèrdua de cobertura directa per part dels usuaris d'aquests trens amb la Plaça Catalunya de Barcelona. Traçat tramviari que necessitaria retocs a nivell d'infraestructura, com ara la corba de Zona Universitària.
En conclusió, tot i ser evident que la idea pot ser un xic agosarada i complexa de dur a terme, gràcies a ella es podrien matar dos pardals d'un tret : la saturació del túnel de Pl. Catalunya i una cobertura més amplia de la xarxa de rodalies dins la ciutat comtal .
Connectant Trambaix i Trambesòs per Francesc Macià i Glòries, realitzant una ampliació per Rambla Tarradellas fins l'estació de Sants i connectant amb la xarxa d'ADIF a Sant Feliu de Llobregat i Sant Adrià del Besòs, es podria fer que tots els serveis Molins de Rei/Hospitalet-Mataró/Arenys de Mar passessin a ser realitzats per tren-tramvia, que podria tenir parada a Sant Feliu del Llobregat, Ernest Lluch, Francesc Macià (Estació de Sants), Diagonal, Glòries i Sant Adrià del Besòs .
Avantatges que li trobo: iniciativa molt més econòmica que realitzar un nou túnel o quadruplicar la via d'un ja existent. Millor accessibilitat. Major cobertura dins la ciutat comtal. Descongestió del túnel d'ADIF de Pl.Catalunya. Possibilita l'adaptació a 1435 mm d'ampliada la xarxa general entre Molins de Rei i Sant Feliu del Llobregat, així com entre Sant Adrià del Besòs i Arenys de Mar.
Inconvenients: complexa gestió dels sistemes de tren-tramvia, com és conegut. Confusió entre xarxes per part dels usuaris. Pèrdua de cobertura directa per part dels usuaris d'aquests trens amb la Plaça Catalunya de Barcelona. Traçat tramviari que necessitaria retocs a nivell d'infraestructura, com ara la corba de Zona Universitària.
En conclusió, tot i ser evident que la idea pot ser un xic agosarada i complexa de dur a terme, gràcies a ella es podrien matar dos pardals d'un tret : la saturació del túnel de Pl. Catalunya i una cobertura més amplia de la xarxa de rodalies dins la ciutat comtal .
- Ganz
- N7
- Posts: 330
- Joined: Monday 07/05/2012 13:30
- Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
- Location: Puigcerdà
Re: Comparativa entre materials .
Comparativa entre material actual i material del tipus tren-tramvia que el reemplaçaria (d'Alstom, d'aquesta manera podríem donar treball a la planta de Santa Perpètua:
-Unitats sèrie 447 Renfe Operadora: Velocitat màxima 120 km/h, 234 places per unitat, alimentada a 3 kV CC, ample de via 1668 mm .
-Unitats sèrie 465 Renfe Operadora: Velocitat màxima 120 km/h, 997 places per unitat (277 sentades), alimentada a 3 kV CC, ample de via 1668 mm .
-Unitats Alstom Citadis Dualis: Velocitat màxima 100 km/h (no és necessària més per aquesta línia), 240 places per unitat (80 sentades), possibilitat de ser alimentada per 750 V, 1500 V CC, 25 Kv 50 Hz CA o bé mode dièsel (útil en cas d'avaria a la catenària, per exemple), preparada per acollir l'equipament Wi-Fi, ample de via 1435 mm .
Ordre de línies resultants de la proposta que formulo:
Xarxa TRAM:
T1a: Francesc Macià/Sant Feliu del Llobregat (per Cornellà).
T1b: Francesc Macià/Sant Feliu del Llobregat (per Sant Joan Despí-TV3).
T2a: Ciutadella/Vila Olímpica/Estació de Sant Adrià (per Fòrum).
T2b: Ciutadella/Vila Olímpica/Estació de Sant Adrià (per Besòs).
T3: Estació de Sants/Gorg (ampliació cap a Badalona?).
Xarxa Rodalies:
TR1a: Molins de Rei/Arenys de Mar (per Sant Joan Despí-TV3, Diagonal i Fòrum).
TR1b: Estació de Sants/Arenys de Mar (per Diagonal i Besòs).
-Unitats sèrie 447 Renfe Operadora: Velocitat màxima 120 km/h, 234 places per unitat, alimentada a 3 kV CC, ample de via 1668 mm .
-Unitats sèrie 465 Renfe Operadora: Velocitat màxima 120 km/h, 997 places per unitat (277 sentades), alimentada a 3 kV CC, ample de via 1668 mm .
-Unitats Alstom Citadis Dualis: Velocitat màxima 100 km/h (no és necessària més per aquesta línia), 240 places per unitat (80 sentades), possibilitat de ser alimentada per 750 V, 1500 V CC, 25 Kv 50 Hz CA o bé mode dièsel (útil en cas d'avaria a la catenària, per exemple), preparada per acollir l'equipament Wi-Fi, ample de via 1435 mm .
Ordre de línies resultants de la proposta que formulo:
Xarxa TRAM:
T1a: Francesc Macià/Sant Feliu del Llobregat (per Cornellà).
T1b: Francesc Macià/Sant Feliu del Llobregat (per Sant Joan Despí-TV3).
T2a: Ciutadella/Vila Olímpica/Estació de Sant Adrià (per Fòrum).
T2b: Ciutadella/Vila Olímpica/Estació de Sant Adrià (per Besòs).
T3: Estació de Sants/Gorg (ampliació cap a Badalona?).
Xarxa Rodalies:
TR1a: Molins de Rei/Arenys de Mar (per Sant Joan Despí-TV3, Diagonal i Fòrum).
TR1b: Estació de Sants/Arenys de Mar (per Diagonal i Besòs).
- TramviaBlau
- N6
- Posts: 238
- Joined: Friday 30/09/2005 8:55
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Es sap si han respot de l´ajuntament a la proposta d únir les dues xarxes???
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
No han respós, ni crec que vulguin. Es passen pel forro la majoria que ha votat sí a favor del tramvia. Som democràtics per unes coses i per unes altres no...TramviaBlau wrote:Es sap si han respot de l´ajuntament a la proposta d únir les dues xarxes???
- TramviaBlau
- N6
- Posts: 238
- Joined: Friday 30/09/2005 8:55
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Renfe451 wrote:No han respós, ni crec que vulguin. Es passen pel forro la majoria que ha votat sí a favor del tramvia. Som democràtics per unes coses i per unes altres no...TramviaBlau wrote:Es sap si han respot de l´ajuntament a la proposta d únir les dues xarxes???
No volen dir res abans de les eleccions.....vaja amb la participació ciutadana. Algú s´anima a fer una carta al director d´algun diari???
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Gran idea, será bueno para dejarlos en evidencia. Yo soy malo para ser sintético, se trataría de mencionar que se ha creado esta web, que se han comprometido a responder a cada propuesta con 50 apoyos y que con ésta llevan como tres semanas sin decir nada. Ah, y también meter por ahí que hicieron el acto este donde ignoraban que en aquel momento ya era la segunda propuesta más votada.TramviaBlau wrote:Renfe451 wrote:No han respós, ni crec que vulguin. Es passen pel forro la majoria que ha votat sí a favor del tramvia. Som democràtics per unes coses i per unes altres no...TramviaBlau wrote:Es sap si han respot de l´ajuntament a la proposta d únir les dues xarxes???
No volen dir res abans de les eleccions.....vaja amb la participació ciutadana. Algú s´anima a fer una carta al director d´algun diari???
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Jo estic d'acord.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Tot i portar temps amb més de 50 vots, si els hi preguntes, et donen llargues (amb una mica de borderia, tot sigui dit)
https://twitter.com/Alr_67/status/588258456869666816
La veritat, sembla que fins desprès de les municials no es volen mullar
https://twitter.com/Alr_67/status/588258456869666816
La veritat, sembla que fins desprès de les municials no es volen mullar
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
A un diari no enllaçable diuen que Trias vol que els busos elèctrics connectin la Diagonal i no el tramvia, al·legant que s'estalviarien obres i és més barat.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
A mi m'agraden els macarrons amb salsa de tomàquet.metring wrote:A un diari no enllaçable diuen que Trias vol que els busos elèctrics connectin la Diagonal i no el tramvia, al·legant que s'estalviarien obres i és més barat.
Efectivament no té res a veure amb el tema, però és igual que el que diu el Trias: no té res a veure el fet que hi hagi uns autobusos elèctrics amb el fet de que es faci un tramvia o no. Són coses totalment diferents. Però vaja, és un polític, no esperem que digui res lògic.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Trias se cubre de gloria cada vez que habla de transporte público. Hace poco también dijo que el tranvía no sirve porque es "privado e ineficaz". Es realmente patético que tengamos a tal pueblerino como alcalde.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Doncs en resposta a un Twitter que hem publicat des de Trenpassió, l'alcalde ens ha respost això:
https://twitter.com/trenpassio/status/5 ... 7027503104
Continua defensant-se com a argument els resultats del referèndum del 2010... En fi, llegiu vosaltres mateixos.
https://twitter.com/trenpassio/status/5 ... 7027503104
Continua defensant-se com a argument els resultats del referèndum del 2010... En fi, llegiu vosaltres mateixos.
- TramviaBlau
- N6
- Posts: 238
- Joined: Friday 30/09/2005 8:55
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Aquest senyor volia fer passar les motos pel carril bus encara que ja hi havia un informe de la Guàrdia urbana, un de Via pública, i un altre de TMB que ho desaconsellaven per que incrementaria la conflictivitat i els accidents, encara així va voler saber l'opinió del RACC (que nomes defensa lo seu)......que va acabar dient el mateix deixant-lo descol·locat. Després va voler canviar tot el que s´havia pactat de la urbanització del calaix de sants i va haver de recular perquè veïns i tota l'oposició se li van llençar a sobre. Quant a la unió dels tramvies van circular unes propostes per Gran Via- Urgell i un altre per Provença, com si poguessin millorar la línia recta........ en definitiva, un senyor que imposa les seves manies i personalismes, per sobre de decisions tècniques i la lògica. No ens hauria de sorprendre que ara fes el mutis amb el procés participatiu......
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Doncs ja tenim un referent molt més recent i directe que el diari no enllaçable: acaba de dir-ho, ras i curt, al "debat a 5" de BTV des del Casino l'Aliança del Poblenou. Tot afegint que ja veuran durant la campanya com justificarà la seva aposta.metring wrote:A un diari no enllaçable diuen que Trias vol que els busos elèctrics connectin la Diagonal i no el tramvia, al·legant que s'estalviarien obres i és més barat.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Adolescent barceloní
- N9
- Posts: 2377
- Joined: Saturday 25/02/2012 15:00
- Location: Entre el Barcelonès i Osona
- Contact:
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Ho he vist com ho deia, a BTV, i he al·lucinat. La resta de partits defensen el tramvia per la Diagonal (caldrà veure com, clar).
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
El PP ha ido de la mano de Trias en el boicot al tranvía, de Ciutadans no se sabe nada al respecto....Adolescent barceloní wrote:Ho he vist com ho deia, a BTV, i he al·lucinat. La resta de partits defensen el tramvia per la Diagonal (caldrà veure com, clar).
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
El referèndum va ser una tifa. Em d'aprendre que en un referèndum no pot ser presentat per un sol partit polític perquè sinó passa el que va passar, que tothom es va girar en contra, més per votar en contra l'Hereu, que per la proposta en sí. A part, ens va jugar en contra el Grup Godó/ RACC.
Discrepo en les organitzacions que solament buscant certs partits que recolzin la proposta. Crec que s'ha de buscar a CIU, en nou referendum, sino no farem mai el tramvia per la Diagonal.
El PTP no pot ser assimilat per ICV perquè no farem res. El PTP ha de ser neutre políticament i les propostes de transport també. No pot ser que la els votants de dretes vegin en el TP un transport d'esquerres, perquè els agradi o no, beneficia tota la societat i és feina de tots desvincular el TP de qualsevol sigla política.
Crec que és més intel·ligent fer propostes públiques abans de les eleccions d'adhesió lliure. Si tenen èxit, el principals partits s'apuntaran al carro.
Per culpa del referèndum del 2010 dubto que se'n pugui parlar seriosament fins les properes eleccions al maig del 2019. S'ha de ser realista ens van bandejar al referèndum de forma tant descarada que cap partit s'atrevirà a portar-ho al programa electoral amb anys.
Discrepo en les organitzacions que solament buscant certs partits que recolzin la proposta. Crec que s'ha de buscar a CIU, en nou referendum, sino no farem mai el tramvia per la Diagonal.
El PTP no pot ser assimilat per ICV perquè no farem res. El PTP ha de ser neutre políticament i les propostes de transport també. No pot ser que la els votants de dretes vegin en el TP un transport d'esquerres, perquè els agradi o no, beneficia tota la societat i és feina de tots desvincular el TP de qualsevol sigla política.
Crec que és més intel·ligent fer propostes públiques abans de les eleccions d'adhesió lliure. Si tenen èxit, el principals partits s'apuntaran al carro.
Per culpa del referèndum del 2010 dubto que se'n pugui parlar seriosament fins les properes eleccions al maig del 2019. S'ha de ser realista ens van bandejar al referèndum de forma tant descarada que cap partit s'atrevirà a portar-ho al programa electoral amb anys.