Avui per la boira s'ha tancat el port de Barcelona a les 6:0
Jo aquest matí quan m'he aixecat, he sentit a casa meva, prop del Passeig de Fabra i Puig sirenes de vaixell, pero molt llunyanes.
Algun mes ho ha sentit?
Eren les sirenes de vaixell que es sentien desde l'altre punta de Barcelona?
Tancament del Port de Barcelona i sirenes de vaixell
Re: Tancament del Port de Barcelona i sirenes de vaixell
Yo desde el barrio Besòs las he escuchado lejanas pero claramente. Me imaginé que tendría que ver con la noticia de que se cerró el puerto.
Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón
"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol
- Adolescent barceloní
- N9
Eren creuers i vaixells de mercaderies del Port, fent sonar la sirena per avisar de que arribava. Per culpa de la boira, el vaixell no ha pogut atracar fins a la tarda, quan s'ha dispersat una mica.
I sí, les sirenes de vaixell estan ideades per ser sentides a quilòmetres de distància, igual que els llums dels fars.
Edito: http://www.btv.cat/btvnoticies/2015/05/ ... -vaixells/
I sí, les sirenes de vaixell estan ideades per ser sentides a quilòmetres de distància, igual que els llums dels fars.
Edito: http://www.btv.cat/btvnoticies/2015/05/ ... -vaixells/
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Hola a tothom:
Recordo que ja fa molts anys, quan a l´entrada del port, hi habia un far, quan hi habia boira,també emetia unes senyals acustiques.
Salutacions
Recordo que ja fa molts anys, quan a l´entrada del port, hi habia un far, quan hi habia boira,també emetia unes senyals acustiques.
Salutacions